JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240221/0021313801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo –rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Lidzbark Warmiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743500</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleksandra Świętochowskiego 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lidzbark Warmiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">897678500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@lidzbarkw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lidzbarkw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo –rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5bceed0e-cfd7-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00213138</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032741/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo – rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw .<br/>Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert ,wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W celu skrócenia czasu udzielenia<br/>odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi<br/>się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/ przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie<br/>może trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/ , tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje .<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>https://platformazakupowa.pl/, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”) lub złożenie oferty za pośrednictwem e-mail).<br/>CIĄG DALSZY W ROZDZIALE XII SWZ.<br/>Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się<br/>pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.<br/>CIĄG DALSZY W ROZDZIALE XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim jest: Burmistrz<br/>Lidzbarka Warmińskiego z siedzibą pod adresem ul. Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, tel.: 89 767 85<br/>00; e-mail: um@lidzbarkw.pl<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pani Dorota Ejsmont, kontakt: e-mail:<br/>d.ejsmont@lidzbarkw.pl, telefon: 89 767 85 39, z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Uzupełnienie strefy<br/>uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo –rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”,<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>6) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w systemie „zaprojektuj <br/>i wybuduj” prac budowlanych poprzedzonych opracowaniem dokumentacji projektowej (Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego) w ramach projektu pn.:„Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo – rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz <br/>z infrastrukturą towarzyszącą”.<br/><br/>Inwestycja polegać będzie na zaprojektowaniu i budowie:<br/>a)	trzech modułowych obiektów kubaturowych – budynków przeznaczonych do zakwaterowania użytkowników (sportowców, kuracjuszy), zapewniając możliwość odbywania turnusów zdrowotno- rehabilitacyjnych. <br/>W każdym z obiektów należy zlokalizować pomieszczenie sali rehabilitacyjno-sportowej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 50% całkowitej powierzchni użytkowej,<br/>b)	budynku technicznego – powiązanego technologicznie i funkcjonalnie z pozostałymi obiektami. <br/>W budynku technicznym zlokalizować węzeł cieplny, pomieszczenie na odpady oraz pomieszczenie gospodarcze,<br/>c) boiska do siatkówki plażowej,<br/>d)	ścieżek spacerowo-rowerowych wzdłuż których będą zlokalizowane urządzenia siłowni zewnętrznej – urządzenia sportowo rehabilitacyjne,<br/>e)	utwardzonych ciągów pieszo jezdnych, z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, w tym dla osób niepełnosprawnych,<br/>f)	uzbrojenia terenu w postaci instalacji i przyłączy elektrycznych, sanitarnych, wodnych, ciepłowniczych,<br/>g)	małej architektury w postaci ławek parkowych, koszy na odpady, stojaków na rowery,<br/><br/>Wszystkie obiekty muszą posiadać niezbędne wyposażenie wszystkich pomieszczeń zgodne z ich przeznaczeniem.<br/>OPIS ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO ZGODNIE Z WNIOSKIEM O DOFINANSOWANIE:<br/>„Zamierzenie zakłada zaprojektowanie i wykonanie budowy obiektów <br/>sportowo – rehabilitacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą gotowych do przyjmowania kuracjuszy, sportowców. W ramach zakresu inwestycji planuje się budowę obiektów modułowych sportowo –rehabilitacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, komunikacją, siłownią zewnętrzną oraz elementami małej architektury i zieleni. Obiekty wyposażone zostaną w urządzenia sportowe oraz rehabilitacyjne. Projekt inwestycji stanowi koncepcję stworzenia dodatkowej infrastruktury sportowo – rehabilitacyjnej w strefie uzdrowiskowej z myślą o sportowcach oraz przybywających kuracjuszach i będzie traktowany jako kolejny etap związany z rozwojem działalności uzdrowiskowej. Obszar, na którym zostaną wybudowane przedmiotowe obiekty stanowić będzie uzupełnienie strefy uzdrowiskowej, tj. istniejących tężni oraz nowobudowanego PAWILONU ZDROWIA. Planowane przedsięwzięcie ma w założeniu zapewnić możliwość całodobowego pobytu zgrupowań sportowych oraz kuracjuszy. Umożliwi korzystanie z urządzeń rehabilitacyjnych, siłowni zewnętrznej, znajdującej się nieopodal tężni solankowej, ścieżek spacerowych w Dolinie Symsarny, a także pozwoli na korzystanie z nowo budowanego pawilonu zdrowia, w którym znajduje się m.in. sala rehabilitacyjna, mała tężnia, grota solna oraz układ wysiłkowy. Tereny planowanej zabudowy uzdrowiskowej i działalności około- uzdrowiskowej, położone są w obszarze posiadającym wyjątkowe cechy, które pozwalają na prowadzenie terapii leczniczych przy różnych schorzeniach, jak również pozwalają na zaplanowanie odpowiednich treningów np. wydolnościowych. Właściwości klimatyczne, umożliwiają m.in. prowadzenie aeroterapii, helioterapii, kinezyterapii, balneoterapii. Planowana do realizacji inwestycja będzie uzupełnieniem istniejącej w strefie A - tężni oraz będącego w trakcie budowy i realizacji PAWILONUZDROWIA”.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach zamówienia tj. w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zwanym dalej (PFU) wraz <br/>z jego załącznikami, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ, w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi jej załącznikami i wyjaśnieniami oraz <br/>w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45215110-1 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) cena (C) – waga: 60%,<br/>2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G)– waga: 40%,<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą ocenę, będącą sumą ocen C i G .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że :<br/>a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 złotych (słownie: trzy miliony złotych),<br/>b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 4 000 000,00 złotych (słownie: cztery miliony złotych),<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:<br/>a) wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego<br/>i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:<br/>budowie i/lub przebudowie budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami<br/>o powierzchni użytkowej minimalnej 200 m2 a także o całkowitej wartości każdej<br/>z wykonanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto).<br/>Przez pojęcie „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek zgodny<br/>z definicją wynikającą z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj.: „budynek użyteczności publicznej - należy przez to<br/>rozumieć budynek<br/>przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa<br/>wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w<br/>tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym,<br/>lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za<br/>budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.”<br/>b) Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć<br/>w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się kwalifikacjami zawodowymi<br/>i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej,<br/>wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania tj.:<br/>b 1) na etapie projektowania (wykonanie dokumentacji projektowej):<br/>b 1.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>architektonicznej koordynatora zespołu projektowego, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do<br/>projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo<br/>budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>b 1.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>konstrukcyjno-budowlanej, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 1.3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>sanitarnej, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 1.4) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>elektrycznej i elektroenergetycznej legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 1.5) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>telekomunikacyjnej, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów<br/>ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 2) na etapie realizacji robót budowlanych:<br/>b 2.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo<br/>budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>b 2.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży<br/>sanitarnej- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie<br/>aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 2.3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży<br/>elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 2.4) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży<br/>telekomunikacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów<br/>ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>CIĄG DALSZY W ROZDZIALE VII SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>3.3.1 oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;<br/>3.3.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3.3.3 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie<br/>odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp , w art. 109 ust. 1 pkt 7 Pzp oraz w art. 7 ust.1<br/>ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej<br/>z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>CIĄG DALSZY ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE IX SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>3.1.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>3.1.2 potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;<br/>3.1.3 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego<br/>przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3.2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów.<br/>3.2.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>3.2.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe<br/>spowoduje, że oferta będzie podlegać odrzuceniu.<br/>2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>3. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, wzór oświadczeń stanowi:<br/>- załącznik nr 2A do SWZ;<br/>- załącznik nr 2B do SWZ - jeżeli dotyczy;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X SWZ, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ - jeżeli dotyczy;<br/>3) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji);<br/>4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w<br/>formularzu oferty wskazał dane (tj.nr KRS, nr NIP lub REGON) umożliwiające dostęp do tych dokumentów, w odniesieniu do<br/>Wykonawcy jak również do podmiotów udostępniających zasoby.;<br/>5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt powyżej;<br/>- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>25 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w banku :<br/>Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr rachunku: 35 1030 1508 0000 0008 2360 5002 z dopiskiem: Wadium – „Uzupełnienie<br/>strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo – rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą<br/>towarzyszącą”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby<br/>poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>8) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2-4 , wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium<br/>w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, wymagane doświadczenie zawodowe powinien mieć co<br/>najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, tj.: warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub<br/>samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.<br/>Doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się.<br/>5. Zamawiający dopuszcza łączenie potencjału finansowego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy- wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w zapisach SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami składa się poprzez Platformę Przetargową Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ZAMAWIĄJACY INFORMUJE, IŻ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA STANOWIĄ ZAPISY M.IN<br/>ROZDZIAŁU VIII SWZ ORAZ ZAPISY W PROJEKTOWANYCH POSTANOWIENIACH UMOWY - STANOWIĄCYCH<br/>ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SWZ<br/>2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz.U. 2023.1497).;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia<br/>1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu<br/>(Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>irozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/>ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>(Dz.U 2023.1497);<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 1124), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile<br/>został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa<br/>w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U 2023.1497);<br/>Zadanie realizowane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych -<br/>edycja Czwarta - Polskie Uzdrowiska

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com