JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240305/0023152101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c0a0d501-dadc-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00231521</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041662/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/428651 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-04/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2764W ul. Żeromskiego w Otwocku<br/>1.	W ramach zamówienia wyznacza się dwa etapy:<br/>a)	Rozbudowę drogi powiatowej Nr 2764W w zakresie budowy ciągu pieszo - rowerowego<br/>b)	doprowadzenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 2764W do nacisku pojedynczej osi wynoszącym 115 kN<br/>2.	W ramach zadania należy opracować dwie odrębne dokumentacje projektowe (projekty wykonawcze) oraz uzyskać jedną decyzję ZRiD w odniesieniu do wszystkich etapów<br/>3.	Dane dla etapu I:<br/>a) Prace projektowe należy wykonać na drodze 2759W ul. Żeromskiego w Otwocku na odcinku od ul. Jałowcowej do ul. Laskowej – orientacyjna długość odcinka <br/>3 300 m<br/>b)	Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji budowy ciągu pieszo - rowerowego po istniejącym śladzie ciągu pieszo-rowerowego/ chodnika – strona północna ul. Żeromskiego,<br/>c)	Na odcinku od ul. Jałowcowej do posesji Nr 143 należy zaprojektować ciąg odsunięty od krawędzi jezdni,<br/>d)	Na odcinku od posesji nr 219 do S17 dopuszcza się usytuowanie ciągu pieszo – rowerowego zlokalizowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni, <br/>e)	W ramach dokumentacji rozbudowy drogi należy przewidzieć:<br/>•	budowę ciągu pieszo – rowerowego lub oddzielnie drogi dla pieszych i drogi dla rowerów – konstrukcje nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania, <br/>•	odwodnienie pasa drogowego – Zamawiający rekomenduje wykonanie odwodnienie za pomocą rowów odparowujących oraz studni chłonnych o średnicy 2000 lub 2500, <br/>•	budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych - konstrukcje należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania, przy czym ścieżkę rowerową uznaje się za nadrzędny w stosunku do zjazdów. Elementy zjazdów wychodzące poza szerokość ścieżki dla rowerów wykonać z kostki betonowej gr. min. 8 cm – rodzaj materiału i kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. <br/>•	w przypadku wystąpienia konieczności rozbiórki obiektów budowlanych oraz ogrodzeń, w razie konieczności wykonać projekt rozbiórki i budowy (w tym ogrodzeń) lub przestawienia ogrodzeń,<br/>• należy uwzględnić przebudowę linii niskiego napięcia oraz oświetlenia ulicznego (usunięcie kolizji) tak, aby w nowo projektowanym ciągu pieszo – rowerowym nie występowały słupy. Przewidzieć, aby w ramach zadania wykonać oświetlenie projektowanego ciągu pieszo-rowerowego. Przebudowę oświetlenia uzgodnić z Miastem Otwock,<br/>•	usuniecie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu, w szczególności napowietrznej linii elektroenergetycznej, teletechnicznej, a w razie konieczności innych urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarzadzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że przy projektowaniu przebiegu ścieżki należy dążyć do unikania kolizji z infrastrukturą zlokalizowaną na podbudowie słupowej,<br/>•	doświetlenie istniejących oraz nowoprojektowanych przejść dla pieszych biorąc pod uwagę, iż muszą być wykonane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie i Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d<br/>•	zaprojektowanie kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstwa, <br/>•	wykonanie peronów autobusowych – sposób wykonania peronów należy uzgodnić z ZTM<br/>•	opracowanie musi uwzględniać przebudowę przepustów przechodzących w poprzek drogi powiatowej <br/>•	opracować przebudowę istniejących przystanków autobusowych zlokalizowanych po obu stronach jezdni na wskazanym odcinku rogi<br/>•	opracowanie projektu Stałej Organizacji Ruchu<br/>4.	Dane dla Etapu II:<br/>a)	Prace projektowe należy wykonać na odcinku od ul. Jałowcowej do ul. Laskowej – orientacyjna długość odcinka 3 300 m<br/>b)	W ramach etapu należy doprowadzić nawierzchnie jezdni do dopuszczalnego nacisku osi na drodze do 115 kN <br/>5.	Informację dla Części I<br/>a)	Podczas dokonywania podziału działek należy ograniczyć podziały działek do jak najmniejszej ilości oraz dokonywać podziału z zachowaniem interesu ekonomicznego i społecznego Powiatu Otwockiego. Szacowana <br/>b)	W ramach zamówienia należy opracować wniosek oraz złożyć kompletny wniosek o wydanie decyzji ZRiD, przy czym przez kompletny wniosek rozumie się poprzez wszczęcie postępowania przez organ architektoniczno – budowlany,<br/>c)	Należy wnioskować o nadanie decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności <br/>d)	Zamawiający informuje, że przy projektowaniu należy wybrać taką, aby nie doprowadzić do rozbiórki istniejących zabudowań mieszalnych i gospodarskich.<br/>e)	W ramach zadania należy:<br/>•	uzyskać prawomocną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach,<br/>•	uzyskać zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia wodnoprawnego lub uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym,<br/>•	opracować oraz uzyskać zatwierdzenie przez Powiatowego Inżyniera Ruchu projektu stałej organizacji ruchu,<br/>•	opracować wszelkie niezbędne materiały i uzyskać wszelkie niezbędne zezwolenia, pozwolenia, decyzję niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej – koszt uzyskania niezbędnych uzgodnień wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę realizowanego zadania ilość działek podlegających podziałowi dla wszystkich etapów – około 40 – wykonawca zobowiązany jest do dokonania analizy szacowanej ilości działek podlegających podziałowi.<br/>•	uzgodnić tytuł projektu z Wydziałem Architektury i Budownictwa,<br/>f)	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w szczególności:<br/>•	aktualnej mapy do celów projektowych, w tym w wersji elektronicznej w ilości 1 egz.<br/>•	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji w ilości 1 egz. <br/>•	decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej w ilości 1 egz. <br/>•	projektu architektoniczno-budowlanego w ilości 3 egz. <br/>•	projektu zagospodarowania terenu w ilości 3 egz.<br/>•	projektu wykonawczego dla branży drogowej w odniesieniu do każdego etapu w ilości po 3 egz. <br/>•	projektu wykonawczego dla przebudowy istniejących urządzeń obcych w przypadku zaistnienia kolizji z podziałem na poszczególne branże w odniesieniu do każdego etapu w ilości po 3 egz. - dla każdej branży,<br/>•	przedmiar robót w odniesieniu do każdego etapu w ilości 2 egz.<br/>•	kosztorys inwestorski w odniesieniu do każdego etapu w ilości po 2 egz. (wykonawca zobowiązany jest przedstawić kosztorys zbiorczy)<br/>•	szczegółową specyfikację techniczną w ilości 3 egz. <br/>•	projekt Stałej Organizacji Ruchu w ilości 3 egz.<br/>•	inwentaryzację zieleni w odniesieniu do każdego etapu w ilości po 3 egz.<br/>•	warunków gruntowo – wodnych (geotechnika) w ilości 1 egz.<br/>•	całą dokumentację w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive,<br/>UWAGA: podane ilości dotyczą ilości egz. które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, nie obejmują egzemplarzy, które należy przedłożyć w organie architektoniczno-budowlanym <br/>g)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz musi być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>h)	Dokumentacja winna zawierać w oryginale plus kopie wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie i zezwolenia.<br/>i)	Wykonawca w terminie 5 tygodni od daty podpisania umowy zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji w wersji elektronicznej zawierające rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny, normalny, poprzeczny), oraz w razie konieczności przedłożenie propozycji podziału działek.<br/>j)	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie decyzji ZRiD wraz z niezbędnymi załącznikami, złożenie do organu architektoniczno – budowlanego, udzielania wyjaśnień <br/>k)	Dokumentacja w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive musi zawierać projekty, opinie, uzgodnienia, wnioski zatwierdzone przez organ w wersji PDF, oraz wszelkie projekty w wersji dwg lub dvf<br/>l)	Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej informacji zamawiającego o postępach prac, napotkanych problemach – raz na miesiąc <br/>m)	Dokumentacja projektowa powinna być poprawna pod względem technicznym z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów stosowanych rozwiązań technicznych,<br/>n)	Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego oraz do bezpłatnego odnowienia wygasłych uzgodnień, które stracą swoją ważność w okresie gwarancji od momentu uzyskania decyzji ZRID<br/>o)	W przypadku stwierdzenia w czasie realizacji robót budowlanych, że elementy opracowanej dokumentacji są niezgodne ze stanem faktycznym lub nie dają się zrealizować wg. dokumentacji oraz wymaga to przyjazdu projektanta i dokonania korekty projektu, czynności te powinny być wykonane przez projektanta w ciągu 5 dni od powiadomienia i na koszt Wykonawcy projektu.<br/>p)	W przypadku gdy decyzji ZRID zostanie uchylona w całości lub części Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niezbędnych dokumentów do ponownego złożenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji ZRID – koszt ponosi Wykonawca projektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2759W ul. Narutowicza w Otwocku<br/>6. trzy etapy:<br/>a)	Rozbudowę drogi powiatowej Nr 2759W w zakresie budowy drogi dla rowerów <br/>b)	Rozbudowę drogi powiatowej Nr 2759W w zakresie budowy chodnika <br/>c)	doprowadzenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 2759W do nacisku 115 kN<br/>7.	W ramach zadania należy opracować trzy odrębne dokumentacje projektowe (projekty wykonawcze) oraz uzyskać jedną decyzję ZRiD w odniesieniu do wszystkich etapów lub decyzje ZRiD i pozwolenie na budowę lub decyzje ZRiD i zgłoszenie robót do organu architektoniczno-budowlanego w uzgodnieniu z Zamawiającym<br/>etapu I:<br/>a) Prace projektowe należy wykonać na drodze 2759W ul. Narutowicza w Otwocku na odcinku od dz. ew.16 obr. 175 Otwock do drogi S17– orientacyjna długość odcinka 3 200 m<br/>b)	Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji budowy drogi dla rowerów po stronie południowej drogi,<br/>c)	Podczas opracowywania dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę posiadany przez Zamawiającego projekt przebudowy pasa drogi powiatowej,<br/>d)	W ramach rozbudowy należy opracować:<br/>•	drogę dla rowerów o nawierzchni asfaltobetonowej – konstrukcje nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym, <br/>•	Zmawiający dopuszcza możliwość zawężenia jezdni do 6,00 m<br/>•	odwodnienie pasa drogowego – Zamawiający rekomenduje odwodnienie za pomocą studni chłonnych o średnicy 2000 lub 2500, w opracowaniu należy ująć wpusty przykrawężnikowe oraz wykonie ścieku przykrawężnikowego, <br/>•	zjazdy indywidualne oraz publiczne - konstrukcje należy uzgodnić z Zamawiającym , przy czym drogę rowerową uznaje się za nadrzędną w stosunku do zjazdów. Elementy zjazdów wychodzące poza szerokość ścieżki dla rowerów wykonać z kostki betonowej gr. min. 8 cm – rodzaj materiału i kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym . <br/>•	w przypadku wystąpienia konieczności rozbiórki obiektów budowlanych oraz ogrodzeń,wykonać projekt rozbiórki i budowy lub przestawienia ogrodzeń,<br/>•	usuniecie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu. należy dążyć do unikania kolizji z infrastrukturą zlokalizowaną na podbudowie słupowej,<br/>•	doświetlenie istniejących oraz nowoprojektowanych przejść dla pieszych biorąc pod uwagę, iż muszą być wykonane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie i Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3),<br/>•	zaprojektowanie kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstwa, <br/>•	wykonanie peronów autobusowych – sposób wykonania peronów należy uzgodnić z ZTM<br/>•	opracowanie musi uwzględniać przebudowę przepustów przechodzących w poprzek drogi powiatowej <br/>Etapu II:<br/>a)	Prace projektowe należy wykonać na odcinku od ul. Niezapominajki do dz. ew. nr 187 obr. 259 oraz od dz. ew 220 obr. 259 Otwock do drogi S17 – orientacyjna długość odcinka 3 200 m <br/>b)	Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w projekcie konieczności rozbiórki i budowy lub przestawienia istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją, <br/>c)	W ramach rozbudowy należy opracować:<br/>•	Drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej– konstrukcje nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania, <br/>•	Zmawiający dopuszcza możliwość zawężenia jezdni do 6,00 m<br/>•	odwodnienie pasa drogowego – Zamawiający rekomenduje odwodnienie za pomocą studni chłonnych o średnicy 2000 lub 2500, w opracowaniu należy ująć wpusty przy krawężnikowe oraz wykonać ściek przy krawężnikowy, <br/>•	w przypadku wystąpienia konieczności rozbiórki obiektów budowlanych oraz ogrodzeń, w razie konieczności wykonać projekt rozbiórki i budowy (w tym ogrodzeń) lub przestawienia ogrodzeń,<br/>•	usuniecie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu, w szczególności napowietrznej linii teletechnicznej, a w razie konieczności innych urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarzadzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że przy projektowaniu przebiegu ścieżki należy dążyć do unikania kolizji z infrastrukturą zlokalizowaną na podbudowie słupowej,<br/>•	doświetlenie istniejących oraz nowoprojektowanych przejść dla pieszych biorąc pod uwagę, iż muszą być wykonane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie i Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d<br/>•	zaprojektowanie kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstwa, <br/>•	wykonanie peronów autobusowych – sposób wykonania peronów należy uzgodnić z ZTM<br/>•	opracowanie musi uwzględniać przebudowę przepustów przechodzących w poprzek drogi powiatowej<br/>•	opracowanie projektu Stałej Organizacji Ruchu <br/>etapu III<br/>a)	Prace projektowe należy wykonać na odcinku od ul. Niezapominajki do drogi S17– orientacyjna długość odcinka 3 600 m <br/>b)	W ramach etapu należy doprowadzić nawierzchnie jezdni do dopuszczalnego nacisku pojedynczej osi na drodze do 115 kN <br/>Informację dla części II<br/>a)	Podczas dokonywaniu podziału działek należy ograniczyć podziały działek do jak najmniejszej ilości oraz dokonywać podziału z zachowaniem interesu ekonomicznego i społecznego Powiatu Otwockiego. Szacowana <br/>b)	W ramach zamówienia należy opracować wniosek oraz złożyć kompletny wniosek o wydanie decyzji ZRiD przy czym przez kompletny wniosek rozumie się wszczęcie postępowania przez organ architektoniczno – budowlany,<br/>c)	Należy wnioskować o nadanie decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności <br/>d)	Zamawiający informuje, że przy projektowaniu należy wybrać taką lokalizację ścieżki dla rowerów, dla pieszych aby nie doprowadzić do rozbiórki istniejących zabudowań mieszalnych i gospodarskich.<br/>e)	W ramach zadania należy:<br/>•	uzyskać prawomocną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach,<br/>•	uzyskać zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia wodnoprawnego lub prawomocną decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym,<br/>•	opracować oraz uzyskać zatwierdzenie przez Powiatowego Inżyniera Ruchu projektu stałej organizacji ruchu,<br/>•	opracować wszelkie niezbędne materiały i uzyskać wszelkie niezbędne zezwolenia, pozwolenia, decyzję niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej – koszt uzyskania niezbędnych uzgodnień wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę realizowanego zadania ilość działek podlegających podziałowi dla wszystkich etapów – około 160 – wykonawca zobowiązany jest do dokonania analizy szacowanej ilości działek podlegających podziałowi<br/>•	uzgodnić tytuł projektu z Wydziałem Architektury i Budownictwa,<br/>f)	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w szczególności:<br/>•	aktualnej mapy do celów projektowych, w tym w wersji elektronicznej - 1 egz.<br/>•	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji - 1 egz. <br/>•	decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej - 1 egz. <br/>•	projektu architektoniczno-budowlanego - 3 egz. <br/>•	projektu zagospodarowania terenu - 3 egz.<br/>•	projektu wykonawczego dla branży drogowej w odniesieniu do każdego etapu - 3 egz. <br/>•	projektu wykonawczego dla przebudowy istniejących urządzeń obcych w przypadku zaistnienia kolizji z podziałem na poszczególne branże w odniesieniu do każdego etapu - 3 egz. - dla każdej branży,<br/>•	projekt Stałej Organizacji Ruchu - 3 egz.<br/>•	przedmiar robót w odniesieniu do każdego etapu - 2 egz.<br/>•	kosztorys inwestorski w odniesieniu do każdego etapu - 2 egz. (wykonawca zobowiązany jest przedstawić kosztorys zbiorczy)<br/>•	szczegółową specyfikację techniczną -3 egz. <br/>•	inwentaryzację zieleni w odniesieniu do każdego etapu -3 egz.<br/>•	warunków gruntowo – wodnych (geotechnika) - 1 egz.<br/>•	całą dokumentację w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive,UWAGA: podane ilości dotyczą ilości egz. które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, nie obejmują egzemplarzy, które należy przedłożyć w organie architektoniczno-budowlanym <br/>g)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz musi być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>h)	Dokumentacja winna zawierać w oryginale plus kopie wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie i zezwolenia.<br/>i)	Wykonawca w terminie 5 tygodni od daty podpisania umowy zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji w wersji elektronicznej zawierające rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny, normalny, poprzeczny), oraz w razie konieczności przedłożenie propozycji podziału działek.<br/>j)	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie decyzji ZRiD wraz z niezbędnymi załącznikami, złożenie do organu architektoniczno – budowlanego, udzielania wyjaśnień <br/>k)	Dokumentacja w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive musi zawierać projekty, opinie, uzgodnienia, wnioski zatwierdzone przez organ w wersji PDF, oraz wszelkie projekty w wersji dwg lub dvf<br/>l)	Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej informacji zamawiającego o postępach prac, napotkanych problemach – raz na miesiąc <br/>n)	Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego oraz do bezpłatnego odnowienia wygasłych uzgodnień, które stracą swoją ważność w okresie gwarancji od momentu uzyskania decyzji ZRID<br/>o)	W przypadku stwierdzenia w czasie realizacji robót budowlanych, że elementy opracowanej dokumentacji są niezgodne ze stanem faktycznym lub nie dają się zrealizować wg. dokumentacji oraz wymaga to przyjazdu projektanta i dokonania korekty projektu, czynności te powinny być wykonane przez projektanta w ciągu 5 dni od powiadomienia i na koszt Wykonawcy projektu.<br/>p)	W przypadku gdy decyzji ZRID zostanie uchylona w całości lub części Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niezbędnych dokumentów do ponownego złożenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji ZRID – koszt ponosi Wykonawca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2771W ul. Mickiewicza w Karczewie<br/>1.	W ramach zadania należy opracować dokumentację projektową przebudowy skrzyżowania <br/>ul. Mickiewicza, ul. Bema i ul. Karczewskiej <br/>a)	W ramach zamówienia należy w granicach istniejącego pasa drogowego wykonać przebudowę skrzyżowania w zakresie wykonania lewoskrętu z ul. Mickiewicza w ul. Bema lub zaproponować inne rozwiązanie umożliwiające upłynnienie ruchu<br/>b)	Należy wykonać projekt sygnalizacji świetlnej posiadającej system akomodacji (wykrywanie pieszych, rowerzystów i pojazdów przez kamery) oraz sygnalizatory kierunkowe (o ile pomiary ruchu potwierdzą konieczność ich zastosowania). Zakres ustalić z zamawiającym,<br/>c)	W projekcie należy ująć przesunięcie istniejących dróg dla rowerów i dróg dla pieszych tak aby nie kolidowały z nowym układam komunikacyjnym – przebudowa istniejących dróg dla pieszych i dróg dla rowerów,<br/>d)	W projekcie należy uwzględnić przesunięcie istniejących zatok autobusowych tak aby nie kolidowały z nowym układem komunikacyjnym, zatoki autobusowe należy wykonać z nawierzchni betonowej – konstrukcje uzgodnić z zamawiającym <br/>e)	UWAGA: podczas przebudowy drogi powiatowej należy unikać przebudowy sieci ciepłowniczej <br/>f)	Należy zaprojektować odwonienie skrzyżowania oraz dojazdów do skrzyżowania – Zamawiający rekomenduje odwodnienie za pomocą studni chłonnych o średnicy 2000 lub 2500<br/>g)	usuniecie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu, w szczególności napowietrznej linii teletechnicznej, a w razie konieczności innych urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarzadzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że przy projektowaniu przebiegu ścieżki należy dążyć do unikania kolizji z infrastrukturą zlokalizowaną na podbudowie słupowej,<br/>q)	W ramach zadania należy:<br/>•	uzyskać prawomocną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach – jeśli jest wymagane,<br/>•	uzyskać zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia wodnoprawnego lub uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym – jeśli jest wymagane,,<br/>•	opracować oraz uzyskać zatwierdzenie przez Powiatowego Inżyniera Ruchu projektu stałej organizacji ruchu,<br/>•	opracować wszelkie niezbędne materiały i uzyskać wszelkie niezbędne zezwolenia, pozwolenia, decyzję niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych <br/>•	uzgodnić tytuł projektu z Wydziałem Architektury i Budownictwa,<br/>•	wykonać pomiary ruchu na podstawie których zaproponować najkorzystniejszy układ drogowy wraz z projektem sygnalizacji świetlnej,<br/>r)	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w szczególności:<br/>•	aktualnej mapy do celów projektowych, w tym w wersji elektronicznej w ilości 1 egz.<br/>•	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji w ilości 1 egz. <br/>•	pozwolenie na budowę lub zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych w ilości 1 egz. <br/>•	projektu architektoniczno-budowlanego lub materiały do zgłoszenia w ilości 3 egz. <br/>•	projektu zagospodarowania terenu w ilości 3 egz.<br/>•	projektu wykonawczego dla branży drogowej w ilości po 3 egz. <br/>•	projektu wykonawczego dla budowy sygnalizacji świetlnej w ilości 3 egz.<br/>•	projektu wykonawczego dla przebudowy istniejących urządzeń obcych w przypadku zaistnienia kolizji w ilości po 3 egz. - dla każdej branży,<br/>•	projektu stałej organizacji ruchu w ilości 3 egz.<br/>•	przedmiar robót w ilości 2 szt.<br/>•	kosztorys inwestorski w ilości po 2 egz. (wykonawca zobowiązany jest przedstawić kosztorys zbiorczy)<br/>•	szczegółową specyfikację techniczną w ilości 3 egz. <br/>•	inwentaryzację zieleni w odniesieniu do każdego etapu w ilości po 3 egz.<br/>•	warunków gruntowo – wodnych (geotechnika) w ilości 1 egz.<br/>•	całą dokumentację w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive,<br/>UWAGA: podane ilości dotyczą ilości egz. które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, nie obejmują egzemplarzy, które należy przedłożyć w organie architektoniczno-budowlanym <br/>s)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz musi być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>t)	Dokumentacja winna zawierać w oryginale plus kopie wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie i zezwolenia.<br/>u)	Wykonawca w terminie 5 tygodni od daty podpisania umowy zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji w wersji elektronicznej zawierające rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny, normalny, poprzeczny), oraz w razie konieczności przedłożenie propozycji podziału działek.<br/>v)	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych – Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych<br/>w)	Dokumentacja w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive musi zawierać projekty, opinie, uzgodnienia, wnioski zatwierdzone przez organ w wersji PDF, oraz wszelkie projekty w wersji dwg lub dvf<br/>x)	Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej informacji zamawiającego o postępach prac, napotkanych problemach – raz na miesiąc <br/>y)	Dokumentacja projektowa powinna być poprawna pod względem technicznym z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów stosowanych rozwiązań technicznych,<br/>z)	Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego oraz do bezpłatnego odnowienia wygasłych uzgodnień, które stracą swoją ważność w okresie gwarancji od momentu<br/>aa)	W przypadku stwierdzenia w czasie realizacji robót budowlanych, że elementy opracowanej dokumentacji są niezgodne ze stanem faktycznym lub nie dają się zrealizować wg. dokumentacji oraz wymaga to przyjazdu projektanta i dokonania korekty projektu, czynności te powinny być wykonane przez projektanta w ciągu 5 dni od powiadomienia i na koszt Wykonawcy projektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>4)	zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że:<br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończone usługi), co najmniej jedną dokumentacje projektowe dotyczące rozbudowy lub przebudowy lub budowy drogi kategorii min. Z w zakresie której było wykonanie chodnika lub ciągu pieszo – rowerowego lub drogi dla rowerów o długości min. 500 m <br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania (bez ograniczeń) w specjalności drogi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikację zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, która wykonała min. 1 dokumentację projektową dotyczącą rozbudowy lub przebudowy lub budowy drogi min, klasy Z w zakresie której było wykonanie chodnika lub ciągu pieszo – rowerowego o długości 500 m <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu – załącznik do SWZ <br/>b)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich uprawień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, do wykazu należy dołączyć kopie uprawień potwierdzających posiadane kwalifikację poszczególnych osób skierowanych do realizacji zamówienia, oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających opracowanie dokumentacji projektowej wskazanej w przedmiotowym wykazie – załącznik do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.<br/>2.	W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.<br/>2.	W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 28)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>29)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).<br/>30)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>31)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>32)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:<br/>	Określenie celu gospodarczego<br/>	Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>	Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,<br/>	Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,<br/>	Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,<br/>	Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy<br/>	Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana lub odstąpienie od Umowy może nastąpić na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publiczne oraz określonych w niniejszej Umowie. <br/>2.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>3.	Zamawiający przewiduje również zmiany niniejszej umowy:<br/>1)	z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,<br/>2)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania niniejszej umowy,<br/>3)	w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV – 2) przejawiającym się jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, ale w sytuacji gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w dniu otwarcia ofert i jeżeli będą miały faktyczny wpływ na realizację niniejszej umowy – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, <br/>4)	wynikających rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,<br/>5)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem lub terminem np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, które nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstania szkody w znacznych rozmiarach – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, <br/>6)	w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy – zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy oraz termin realizacji,<br/>7)	organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień, decyzji, zezwoleń w ustawowym terminie, <br/>8)	zmiany terminu końcowego wykonania Umowy, w przypadku zasinienia sytuacji, o której mowa w § 3 ust. 9,<br/>9)	w zakresie zmian personalnych wśród osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż nowowprowadzone osoby spełniają wymagania określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>10)	Dopuszcza się również możliwość zmian postanowień umowy, która została zawarta na okres powyżej 6 miesięcy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmiany spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów, <br/>Szczegółowy zakres zmian umowy został określony w SWZ w załączniku Nr 1 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/428651</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-14 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji: <br/>-Opracowanie koncepcji - 5 tygodni od daty podpisania umowy<br/>- Złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji ZRID, przy czym przez kompletny wniosek rozumie się wszczęcie postepowania przez organ architektoniczno-budowlany	- W ciągu 8 miesięcy lecz nie później niż do 20 grudnia 2024 r

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com