JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/0023502401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie gminy Wartkowice&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WARTKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934364</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Targowa 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wartkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 436785105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wartkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.wartkowice.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie gminy Wartkowice&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d86a0a2a-d154-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00235024</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00054086/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 &#34;Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie gminy Wartkowice&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d86a0a2a-d154-11ee-a3b5-e25d731b0da9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d86a0a2a-d154-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">dot. ROZDZIAŁ X SWZ<br/>1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin- serwisu ) oraz informacje zamieszczone w zakładce<br/>„Centrum Pomocy” (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ ).<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Dokumenty elektroniczne w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych<br/>Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych tych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>Zamawiający rekomenduje, ażeby ofertę sporządzić w formacie danych pdf. Dopuszcza się także złożenie oferty skompresowanej w<br/>formacie .RAR;<br/>4. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej.<br/>6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.<br/>z 2022 r. poz. 1223) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio<br/>oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „DODAJ ZAŁĄCZNIK”).<br/>8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą p.z.p lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB<br/>10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia i j.w. w SWZ.<br/>11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 p.z.p., Gmina Wartkowice informuje, że:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, reprezentowana<br/>przez Wójta Gminy; tel. 43 / 678-51-05;<br/>1.2. Gmina Wartkowice wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, Magdaleną Kuszmider, kontakt pisemny za pomocą poczty<br/>tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Wartkowice, Starym Gostkowie 3D, 99-220 Wartkowice; e-mail: kontakt@iszd.pl ;<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy ZP.271.02.2024.<br/>1.4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p. związanym z 1.5.Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z p.z.p..<br/>1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 p.z.p., przy czym udostępnieniu nie podlegają dane osobowe, o których<br/>mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>1.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu<br/>współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy<br/>zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.<br/>1.8. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 1.8.2. na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1. prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,<br/>2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO. 2. Pana/Pani dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, mogą zostać<br/>udostępnione, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX p.z.p., do upływu terminu<br/>na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.02.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa części zamówienia:<br/>CZĘŚĆ I – „ Rozbiórka budynku gospodarczego w Białej Górze”<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce obiektu budowlanego na dz. Nr 331 obręb Biała Góra.<br/>3. Charakterystyka obiektu:<br/>Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek niepodpiwniczony – parterowy. Fundamenty pod ścianami – betonowe, o głębokości 1,0 m. Ściany zewnętrzne murowane z pustaka. Dach jednospadowy. Pokrycie dachu płyty azbestowe. Powierzchnia zabudowy – 10,80 m2. Powierzchnia użytkowa – 9,20 m2. Kubatura 25,44 m3.<br/>4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI_I określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz dokumentacja projektowa:<br/>1) opis techniczny do rozbiórki budynku gospodarczego dz. nr ew. 331 obręb Biała Góra gm. Wartkowice,<br/>2) przedmiar robót,<br/>3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót<br/> - stanowiące Załącznik nr 8a do SWZ.<br/>5. Roboty rozbiórkowe należy wykonać w następującej kolejności:<br/>1) demontaż pokrycia dachowego;<br/>2) demontaż konstrukcji dachu;<br/>3) rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych;<br/>4) skucie posadzki betonowej;<br/>5) wykonanie wykopów w celu odsłonięcia fundamentów na głębokość 50 cm. poniżej poziomu gruntu,<br/>6) rozebranie fundamentów do głębokości 50 cm. poniżej poziomu gruntu;<br/>7) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją materiałów z pokryć dachowych (płyty azbestowe, papa);<br/>8) zasypywanie wykopów;<br/>9) uporządkowanie terenu;<br/>6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót (odpowiednio dla każdej z części) zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną zgłoszeniami rozbiórki we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innymi obowiązującymi przepisami w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych.<br/>7. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45262660-5 - Usuwanie azbestu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena oferty dokonywana będzie na podstawie przedłożonego Formularza Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ i oświadczeń oraz innych dokumentów opisanych w SWZ. <br/>2.	Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie jednego kryterium oceny ofert pod nazwą CENA. <br/>3.	Procentowe znaczenie tego kryterium wynosi 100%.<br/>4.	Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/>5.	Punktacja w kryterium CENA obliczana będzie wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena ofertowa <br/>Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 100 % <br/> <br/>Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 100pkt. <br/> <br/>6.	Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria wynosi 100pkt.<br/>7.	Punkty liczone będą do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem zgodnie z regułami matematyki. W przypadku, gdy co najmniej dwie najkorzystniejsze oferty otrzymają tę samą liczbę punktów, wówczas punkty tych ofert przelicza się do czterech miejsc po przecinku, z zaokrągleniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa części zamówienia:<br/>CZĘŚĆ II – „Rozbiórka budynku mieszkalnego w Bronowie”<br/><br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce obiektu budowlanego na dz. Nr 78 obręb Bronów.<br/><br/>3. Charakterystyka obiektu:<br/>Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek niepodpiwniczony – parterowy. Fundamenty pod ścianami – betonowe, o głębokości 1,0 m. Ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej. Dach na części mieszkalnej dwuspadowy, a na części gospodarczej jednospadowy. Pokrycie dachu nad częścią wyższą płyty azbestowe, natomiast nad częścią gospodarczą papa asfaltowa. Powierzchnia zabudowy – 242,50 m2. Powierzchnia użytkowa – 181,31 m2. Kubatura 1.194,31 m3.<br/><br/>4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI_II określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz dokumentacja projektowa:<br/>1) opis techniczny do rozbiórki budynku mieszkalnego dz. nr ew. 78 obręb Bronów gm. Wartkowice,<br/>2) przedmiar robót,<br/>3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót<br/>- stanowiące Załącznik nr 8b do SWZ.<br/><br/>5. Roboty rozbiórkowe należy wykonać w następującej kolejności:<br/>1) demontaż pokrycia dachowego;<br/>2) demontaż konstrukcji dachu;<br/>3) rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych;<br/>4) skucie posadzki betonowej;<br/>5) wykonanie wykopów w celu odsłonięcia fundamentów na głębokość 50 cm. poniżej poziomu gruntu,<br/>6) rozebranie fundamentów do głębokości 50 cm. poniżej poziomu gruntu;<br/>7) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją materiałów z pokryć dachowych (płyty azbestowe, papa);<br/>8) zasypywanie wykopów;<br/>9) uporządkowanie terenu;<br/><br/>6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót (odpowiednio dla każdej z części) zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną zgłoszeniami rozbiórki we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innymi obowiązującymi przepisami w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych.<br/><br/>7. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45262660-5 - Usuwanie azbestu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena oferty dokonywana będzie na podstawie przedłożonego Formularza Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ i oświadczeń oraz innych dokumentów opisanych w SWZ. <br/>2.	Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie jednego kryterium oceny ofert pod nazwą CENA. <br/>3.	Procentowe znaczenie tego kryterium wynosi 100%.<br/>4.	Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/>5.	Punktacja w kryterium CENA obliczana będzie wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena ofertowa <br/>Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 100 % <br/> <br/>Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 100pkt. <br/> <br/>6.	Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria wynosi 100pkt.<br/>7.	Punkty liczone będą do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem zgodnie z regułami matematyki. W przypadku, gdy co najmniej dwie najkorzystniejsze oferty otrzymają tę samą liczbę punktów, wówczas punkty tych ofert przelicza się do czterech miejsc po przecinku, z zaokrągleniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa części zamówienia:<br/>CZĘŚĆ III - „Rozbiórka budynku gospodarczego w Turze”<br/><br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce obiektu budowlanego na dz. Nr 534/1 obręb Tur.<br/><br/>3. Charakterystyka obiektu:<br/>Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej o dachu wielospadowym, pokrycie dachu papą. Budynek niepodpiwniczony – parterowy. Fundamenty pod ścianami – betonowe, o głębokości 1,0 m. Ściany zewnętrzne murowane z pustaka. Powierzchnia zabudowy – 121,48 m2. Powierzchnia użytkowa – 92,38 m2. Kubatura 315,85 m3.<br/><br/>4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI_III określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz dokumentacja projektowa:<br/>1) opis techniczny do rozbiórki budynku gospodarczego dz. nr ew. 534/1 obręb Tur gm. Wartkowice,<br/>2) przedmiar robót,<br/>3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót<br/>- stanowiące Załącznik nr 8c do SWZ.<br/><br/>5. Roboty rozbiórkowe należy wykonać w następującej kolejności:<br/>1) demontaż pokrycia dachowego;<br/>2) demontaż konstrukcji dachu;<br/>3) rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych;<br/>4) skucie posadzki betonowej;<br/>5) wykonanie wykopów w celu odsłonięcia fundamentów na głębokość 50 cm. poniżej poziomu gruntu,<br/>6) rozebranie fundamentów do głębokości 50 cm. poniżej poziomu gruntu;<br/>7) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją materiałów z pokryć dachowych (papa);<br/>8) zasypywanie wykopów;<br/>9) uporządkowanie terenu;<br/><br/>6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót (odpowiednio dla każdej z części) zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną zgłoszeniami rozbiórki we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innymi obowiązującymi przepisami w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych.<br/><br/>7. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena oferty dokonywana będzie na podstawie przedłożonego Formularza Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ i oświadczeń oraz innych dokumentów opisanych w SWZ. <br/>2.	Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie jednego kryterium oceny ofert pod nazwą CENA. <br/>3.	Procentowe znaczenie tego kryterium wynosi 100%.<br/>4.	Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/>5.	Punktacja w kryterium CENA obliczana będzie wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena ofertowa <br/>Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 100 % <br/> <br/>Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 100pkt. <br/> <br/>6.	Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria wynosi 100pkt.<br/>7.	Punkty liczone będą do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem zgodnie z regułami matematyki. W przypadku, gdy co najmniej dwie najkorzystniejsze oferty otrzymają tę samą liczbę punktów, wówczas punkty tych ofert przelicza się do czterech miejsc po przecinku, z zaokrągleniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; <br/> <br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; <br/> <br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; <br/><br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1.	w przypadku CZĘŚCI I:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/><br/>4.2. w przypadku CZĘŚCI II i CZĘŚCI III :<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>4.2.1.	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą rozbiórkę budynku/budynków (wykonał w ramach jednego kontraktu) o wartości tych robót co najmniej na kwotę 30000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy).<br/>4.2.2.	dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:<br/>1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;<br/>2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:<br/>2.1.1. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.1.1.1. W PRZYPADKU CZĘŚCI I:<br/>wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SWZ; <br/><br/>2.1.1.2.	W PRZYPADKU CZĘŚCI II i CZĘŚCI III: <br/>2.1.1.2.1.	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <br/>2.1.1.2.2.	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych - zgodnie z ROZDZIAŁEM IX pkt 3 (str.13)<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą następujące dokumenty:<br/>2.1. Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SWZ,<br/>2.2. OŚWIADCZENIE Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1 – Załącznik Nr 2 do SWZ,<br/>2.3. (jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 4.8 –<br/>Załącznik 2a do SWZ,<br/>2.4. (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie, składane na podstawie<br/>art. 117 ust 4 ustawy p.z.p., o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 5.8. - Załącznik nr 10 do SWZ,<br/>2.5. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne dokumenty -zgodnie z Rozdziałem VIII ust.<br/>4.4. - Załącznik nr 9 do SWZ,<br/>2.6. Potwierdzenie umocowania osoby podpisującej Ofertę do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>2.6.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>2.6.2. Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa<br/>powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w ofercie.<br/>2.6.3. jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 15.6.1., Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego odpowiednio<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2.6.4. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>3. Tajemnica przedsiębiorstwa – sposób składania ROZDZIAŁ XV pkt 7 SWZ.<br/><br/>4.W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.2. dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/><br/>5.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do: <br/>5.1.	przedłożenia szczegółowych kosztorysów na realizację przedmiotu zamówienia na kwotę równą cenie ofertowej W PRZYPADKU KAZDEJ Z CZĘŚCI ODRĘBNIE, <br/>5.2.	wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale XX SWZ DLA CZĘŚCI II.<br/>5.3.	przekazania Zamawiającemu kopii umowy, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)w terminie umożliwiającym Zamawiającemu zapoznanie się z jej treścią i ocenę zgodności z zapisami w niniejszej SWZ. <br/>5.4.	przedłożenia kopii dokumentów, potwierdzających posiadanie uprawnień, kwalifikacji zawodowych przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:<br/>1.1.	dla CZĘŚCI II - 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).<br/>1.2.	dla CZĘŚCI III - 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>2.1.	pieniądzu; <br/>2.2.	gwarancjach bankowych; <br/>2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego : <br/>CODE SWIFT: GBWCPLPP <br/>IBAN: PL nr 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250 <br/>w tytule wpisując:<br/>- DLA CZĘŚCI II: „ZP.271.02.2024 – wadium - CZĘŚCI II”<br/>- DLA CZĘŚCI III: „ZP.271.02.2024 – wadium - CZĘŚCI III”<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). <br/>4.	W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>5.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>5.1.	upływu terminu związania ofertą; <br/>5.2.	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>5.3.	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>6.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: <br/>6.1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>6.2.	którego oferta została odrzucona; <br/>6.3.	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; <br/>6.4.	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>7.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ. <br/>8.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. <br/>9.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. <br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p.. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego.<br/>1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>1.4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie<br/>publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego<br/>pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.<br/>1.5. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.<br/>1.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1.6.1. żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII.<br/>1.6.2. warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>1.7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonym.<br/>1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4. p.z.p.) – Załącznik Nr 10 do SWZ.<br/>1.9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.<br/>1.10. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę nie może być umową przedwstępną ani<br/>umową zawartą pod warunkiem zawieszającym i powinna określać w szczególności:<br/>1.10.1. podmioty składające ofertę i podpisujące umowę;<br/>1.10.2. cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;<br/>1.10.3. zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie rozliczeń z Zamawiającym (wystawienia faktur);<br/>1.10.4. oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji<br/>zamówienia oraz okres gwarancji jakości i/lub rękojmi);<br/>1.10.5. zakres i wartość robót realizowanych przez poszczególnych członków konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2.	Wzór każdej umowy szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy <br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d86a0a2a-d154-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności<br/>przewidzianych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) – dalej<br/>„ustawa UK” tj.:<br/>1.1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK;<br/>1.2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655, 835, 2180 i 2185 i późn. zm) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK;<br/>1.3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK. Wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach w/w następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 7 ustawy UK.<br/>2. Wykonawca, którego oferta została wybrana w CZĘŚCI II wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia w wysokości 5 % zaoferowanej ceny ofertowej brutto.<br/>Rozdział XX SWZ - wymagania dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com