JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240307/0023556101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa fantomów, symulatorów, trenażerów i sprzętu medycznego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 891041167</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamkowa 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałbrzych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ans.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ans.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa fantomów, symulatorów, trenażerów i sprzętu medycznego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a511b90d-dc5f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00235561</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041036/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji Medycznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a511b90d-dc5f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja elektroniczna odbywa się za pośrednictwem platformy e-zamówienia.<br/>Adres strony prowadzonego postępowania - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a511b90d-dc5f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@ans.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W<br/>zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>8. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa z siedzibą w Wałbrzychu, ul. Zamkowa 4, kod pocztowy 58-300 Wałbrzych, adres e-mail: biurorektora@ans.edu.pl, tel. + 48 74 641 92 00, zwany dalej ANS AS, reprezentowana przez rektora uczelni.<br/>2. W ANS AS został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, dalej IODO, z którym można się skontaktować w sposób następujący: adres korespondencyjny: ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, adres e-mail: IOD@ans.edu.pl.<br/>3. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze i podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora np. w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy, a po tym okresie przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym minął okres płatności podatku oraz okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych, posprzedażowej obsługi klienta (np. obsługi reklamacji), zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń.<br/>5. Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:<br/>a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania,<br/>b) prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,<br/>c) prawo żądania od Administratora usunięcia danych,<br/>d) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,<br/>e) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora,<br/>f) prawo żądania do przeniesienia danych do innego administratora danych,<br/>Prawa wymienione w powyższych punktach można zrealizować bezpośrednio poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (adres podany w pkt. 2) lub przez kontakt z ANS AS (adres podany w pkt. 1, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”),<br/>g) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzanie danych<br/>osobowych jej dotyczących przez Administratora narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.<br/>6. Dane osobowe mogą być udostępniane przez Administratora tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji<br/>na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub umów powierzenia. Kategorie odbiorców danych: partnerzy świadczący usługi<br/>techniczne (rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych), firmy niszczące dokumentację.<br/>7. Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.<br/>8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane do zawarcia umowy. Brak podania danych osobowych będzie skutkował niemożnością podjęcia działań w celu zawarcia umowy na świadczenie usług/dostaw/robót itp.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.2170.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest dostawa wysokiej klasy symulatorów tj.:<br/>a) wysokiej klasy symulator pacjenta dorosłego – 1 szt.<br/>b) wysokiej klasy symulator noworodka – 1 szt.<br/><br/>2. Zamawiający wymaga, przeprowadzenia szkolenia z obsługi i konserwacji symulatorów. Szkolenie powinno odbyć się w terminie uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty ostatecznego terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia i ma trwać nie krócej niż 2 dni po 8 godzin (szczegółowe szkolenie stanowiskowe). Szkolenia będą odbywały się w budynku przy ul. Południowej 1.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>4. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>5. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych <br/>i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>6. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>9. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34152000-7 - Symulatory szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest dostawa fantomów i sprzętu do sali symulacji ALS i BLS tj: <br/>a)	zaawansowany fantom ALS osoby dorosłej – 1 szt.<br/>b)	zaawansowany fantom PALS dziecka – 1 szt.<br/>c)	zaawansowany fantom PALS niemowlę – 1 szt.<br/>d)	fantom BLS dorosłego – 2 szt.<br/>e)	fantom BLS dziecka – 2 szt.<br/>f)	fantom BLS niemowlęcia – 2 szt.<br/>g)	plecak ratowniczy – 2 szt.<br/><br/>2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>3. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>4. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych <br/>i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>5. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>8. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34152000-7 - Symulatory szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 3 jest dostawa trenażerów i fantomów tj:<br/>a)	trenażer – nauka zabezpieczania dróg oddechowych dorosły – 1 szt.<br/>b)	trenażer – nauka zabezpieczania dróg oddechowych dziecko – 2 szt.<br/>c)	trenażer – dostępy donaczyniowe obwodowe – 5 szt.<br/>d)	trenażer – dostęp doszpikowy – 2 szt.<br/>e)	trenażer – iniekcje domięśniowe – 3 szt.<br/>f)	trenażer – iniekcje śródskórne – 2 szt.<br/>g)	trenażer – cewnikowanie pęcherza/wymienny – 2 szt.<br/>h)	trenażer – badanie per rectum – 2 szt.<br/>i)	trenażer – dostęp centralny – 2 szt.<br/>j)	trenażer – badanie gruczołu piersiowego – 2 szt. <br/>k)	model do zabiegów dorektalnych – 1 szt.<br/>l)	model pielęgnacji stomii – 2 szt.<br/>m)	model pielęgnacji ran – 2 szt.<br/>n)	model pielęgnacji ran odleżynowych – 2 szt.<br/>o)	model do zakładania zgłębnika – 2 szt.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>3. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>4. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>5. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>8. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34152000-7 - Symulatory szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 4 jest dostawa sprzętu do pielęgnacji noworodka tj:<br/>a)	inkubator otwarty – 1 szt.<br/>b)	stanowisko do badania i pielęgnacji noworodka – 1 szt.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>3. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>4. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>5. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>8. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. respiratora zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>3. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>4. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>5. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>8. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 6 jest dostawa 1 szt defibrylatora manualnego z funkcją AED zgodnego z wymaganiami zamawiającego.<br/> 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>3. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>4. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>5. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>8. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 7 jest dostawa urządzeń tj:<br/>a)	pompa strzykawkowa – 1 szt.<br/>b)	pompa infuzyjna objętościowa – 1 szt.<br/>c)	ssak elektryczny 2L– 1 szt.<br/>d)	ssak elektryczny 1 L – 1 szt.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>3. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>4. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>5. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>8. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 8 jest dostawa wyposażenia sal w postaci:<br/>a)	parawan lekarski – 4 szt.<br/>b)	wózek reanimacyjny z wyposażeniem – 1 szt.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1, oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. <br/>3. Wykonawca jest zobowiązany posprzątać pomieszczenia oraz wywieźć wszystkie odpady oraz opakowania pozostałe po ich montażu. <br/>4. Dostarczone sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później w 2023 roku, nieużywane, nieregenerowane, w pełni sprawne, kategorii I, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, nie pochodzące z ekspozycji. <br/>5. Sprzęt musi być dostarczony wraz z materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich eksploatację bezpośrednio po przekazaniu Zamawiającemu. <br/>6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do obiektu znajdującego się w Wałbrzychu przy ul. Południowej 1. Zamawiający nie dopuszcza dostaw kurierskich lub pocztowych bez udziału Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy, posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE, które Wykonawca dostarczy przy dostawie wraz ze sprzętem. <br/>8. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym zgodnie z wymaganiami przepisów prawa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą w zadaniu zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a)	Cena oferty – C – 60%<br/>Przy ocenie kryterium Cena oferty „C” najwyżej punktowana będzie oferta oferująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniej punktów po przeliczeniu według wzoru przypisanego dla kryterium .<br/> <br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/><br/><br/>b)	Okres gwarancji – 40%<br/><br/> Liczba miesięcy okresu gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = ------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt<br/> 60 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony <br/> przez Zamawiającego)<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na każde z urządzeń/przedmiotów będących przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań. W związku z tym wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące i nie dłuższej niż 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w składanej ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnej wymaganej przez Zamawiającego 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, jednak Wykonawca związany będzie w umowie okresem gwarancji podanym w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu z uwagi na niezgodność z wymaganiami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, z wyjątkiem sytuacji jeżeli zamawiający może uzyskać dostęp do dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 2 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowy środek dowodowy w postaci załącznika odpowiadającemu zadaniu na które składane jest oferta:<br/>Dla zadania nr 1- załącznik nr 4.1<br/>Dla zadania nr 2- załącznik nr 4.2<br/>Dla zadania nr 3- załącznik nr 4.3<br/>Dla zadania nr 4- załącznik nr 4.4<br/>Dla zadania nr 5- załącznik nr 4.5<br/>Dla zadania nr 6- załącznik nr 4.6<br/>Dla zadania nr 7- załącznik nr 4.7<br/>Dla zadania nr 8- załącznik nr 4.8<br/>potwierdzający zgodność oferowanych przedmiotów/urządzeń z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dla zadania nr 1- załącznik nr 4.1<br/>Dla zadania nr 2- załącznik nr 4.2<br/>Dla zadania nr 3- załącznik nr 4.3<br/>Dla zadania nr 4- załącznik nr 4.4<br/>Dla zadania nr 5- załącznik nr 4.5<br/>Dla zadania nr 6- załącznik nr 4.6<br/>Dla zadania nr 7- załącznik nr 4.7<br/>Dla zadania nr 8- załącznik nr 4.8 <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika (lidera) do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>2.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.	Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie.<br/>5.	Przed podpisaniem umowy wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia;<br/>2)	określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy;<br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.<br/>6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie występujących. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:<br/>1)	zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP);<br/>2)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji Umowy;<br/>3)	w przypadku wycofania z produkcji urządzeń o parametrach zaoferowanych w ofercie, Zamawiający może zaakceptować urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych. Parametry nowych urządzeń wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego;<br/>4)	w przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt. 3), Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Strony ustalają w formie pisemnej termin dostarczenia urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach;<br/>5) zmiany terminu dostarczenia przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust . 1 umowy w przypadku wystąpienia zwłoki w dostawie, spowodowanej wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej, stanu zagrożenia epidemicznego lub innego zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu ludzi o charakterze masowym, co zostanie potwierdzone oficjalnym komunikatem właściwych instytucji państwowych/międzynarodowych lub producentów/dystrybutorów sprzętu (lub jego elementów) będącego przedmiotem niniejszej Umowy.<br/>2.	Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert przez Wykonawców odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com