JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240320/0025344301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowa chodnika”zad.dof. ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675698</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">585889201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">585889206</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowa chodnika”zad.dof. ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f6efa704-e6c9-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00253443</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00012930/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.19 Wykonanie utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowa chodnika</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia<br/>odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postępowania) poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający<br/>będzie kontaktował się z Wykonawcami za pomocą : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska<br/>Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ w rozdziale XII !</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał<br/>Wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,<br/>zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za<br/>pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub<br/>powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10 0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) https://platformazakupowa.pl/ działa według standardu przyjętego<br/>w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę<br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ określone<br/>w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej<br/>pod linkiem<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>https://platformazakupowa.pl/, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez<br/>Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony<br/>obowiązek<br/>narzucony w art. 221 PZP.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w zakładce „Instrukcje<br/>dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Kaliska<br/>reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzibą w Kaliskach, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się pod adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4) odbiorcami<br/>Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia<br/>publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana<br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie<br/>z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani / Pan zobowiązania do<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana<br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,c) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO,10) przysługuje Pani<br/>/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Kaliska<br/>reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzibą w Kaliskach, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się pod adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4) odbiorcami<br/>Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia<br/>publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana<br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie<br/>z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani / Pan zobowiązania do<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana<br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,c) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO,10) przysługuje Pani<br/>/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i elektroenergetyczne przy realizacji zadania polegającego na: „Wykonaniu utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowie chodnika”.<br/>2.	Prace będą miały miejsce na terenie działek nr 131/5, 131/4, 72/2, 57/3 i 57/5 w miejscowości Płociczno, obręb Cieciorka, Gmina Kaliska.<br/>3.	Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:<br/>1)	Projekcie zagospodarowania terenu pn. „Utwardzenie terenu wraz z montażem 2 lamp solarnych w miejscowości Płociczno, Gmina Kaliska”, stanowiącym załącznik do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.709.2022. z dnia 03.06.2022 r.;<br/>2)	Projekcie budowlanym dla przedsięwzięcia „Utworzenie miejsca rekreacyjnego wraz z odnowieniem i odbudową dawnych ogrodów, utwardzenie terenu, budowa oświetlenia”, który stanowi załącznik do Decyzji Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.14.46.2019 z dnia 16.08.2019r. ze zmianami (uzupełnieniem w zakresie opisu oświetlenia);<br/>3)	Zgłoszeniu budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącym przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska;<br/>4)	Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;<br/>5)	Przedmiarach i obmiarach;<br/>6)	niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.<br/>Uwaga<br/>Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, <br/>a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien <br/>je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.<br/><br/>4.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1) Realizację całego wyżej wymienionego „Projektu zagospodarowania terenu”, to jest:<br/>a)	wykonanie utwardzenia terenu przy użyciu geokraty z wypełnieniem kruszywem łamanym na geowłókninie o pow. 25 m- z uwzględnieniem krawężników betonowych: Utwardzenie w postaci warstw konstrukcyjnych: <br/>- geokrata grubości 5cm wypełniona żwirem (2-8mm);<br/>- podbudowa z kruszywa łamanego (0-63 mm) – gr. 15cm;<br/>- podbudowa z kruszywa naturalnego (0-31,5 mm) – gr. 30 cm;<br/>- geowłóknina separacyjna;<br/>- grunt rodzimy;<br/>b)	montaż 2 lamp solarnych typu LED, stylowych- typu parkowego: <br/>- Oprawa oświetleniowa LED: moc 30-35W, strumień świetlny &gt; 3 500 lm, skuteczność świetlna LED: 130-140 lm/W, stopień ochrony &gt; IP66/IP67, odporność na uderzenia min IK09, barwa światła 4000K;<br/>- Panel fotowoltaiczny: 2 szt. x 200W lub 1 szt. x 415W, ogniwa monokrystaliczne, hartowane szkło solarne pokryte antyrefleksyjną warstwą, posiadające certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 2859-1;<br/>- Kontroler sterowania: MPPT 20A 24V, wodoodporny klasa IP67, czujnik zmierzchu, zabezpieczenie akumulatorów;<br/>- Akumulator 2 szt. x 100Ah, bateria żelowa NPG do instalacji solarnych;<br/>- Skrzynka baterii wykonana z PVC, położona pod ziemią, typ wodoodporny-hermetyczny;<br/>- Słup wysokość 6m, stal ocynkowana ogniowo;<br/>-Fundament prefabrykowany od F-120 do F200 V43 M30, certyfikowany, spełniający normę PN-EN 14991:2010;<br/>- Czas pracy 8-12 godzin/dzień (pełnej mocy).<br/><br/>2)	Realizację części „Projektu budowlanego” w zakresie:<br/>a)	wykonania utwardzenia terenu z geokraty, oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako „układ warstw U1” wraz z robotami towarzyszącymi, o powierzchni około 276,08 m2;<br/>b)	budowa oświetlenia ulicznego- etap I- budowa sieci oświetlenia ulicznego w zakresie ułożenia linii kablowej wraz z montażem fundamentów (podstaw) pod słupy oświetleniowe oraz wykonanie i montaż szafki oświetleniowej, bez dostawy i montażu słupów i opraw oświetleniowych, na odcinku wskazanym w załączniku E1 – uzupełnienie (znajdujący się w folderze – Oświetlenie Uzupełnienie – link do dokumentacji projektowej), oraz zgodnie z wymogami przedstawionymi w tym dokumencie, jak również w dokumentacji projektowej. Po zakończeniu realizacji Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia fundamentów przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych oraz przed możliwością ingerencji osób postronnych lub wystąpienia kolizji komunikacyjnych.<br/>3)	Realizację Zgłoszenia nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącego przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska; <br/><br/>4)	Wykonanie ogrodzenia na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka w odległości ok. 5 m od granicy działki nr 131/4 obręb Cieciorka z bramą wjazdową dwuskrzydłową <br/>o szerokości około 5 m oraz w odległości ok. 5m od terenu utwardzonego „U1”, do ok. 4m od drogi powiatowej- działka nr 72/1 obręb Cieciorka i dalej w kierunku istniejącego ogrodzenia z siatki znajdującego się na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka. Ogrodzenie, o łącznej długości ok. 86,5 mb, wykonać z paneli ogrodzeniowych stalowych (zielonych- malowanych proszkowo) o wysokości około 150 cm, na podmurówce betonowej, z użyciem podstaw słupów o wysokości około 30 centymetrów;<br/><br/>5)	Zakup, dostawa i montaż 2 tablic informacyjnych (kolor) o wymiarach 120cm - 80cm, wykonanych na płycie kompozytowej DIBOND, wraz ze stelażem wolnostojącym stalowym. Treść do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji. <br/>5.	Przystępując do realizacji robót oraz w okresie ich trwania Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1) zorganizowania na swój koszt terenu budowy;<br/>2)	prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.;<br/>3)	zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem oraz nad personelem <br/>w zakresie porządku i dyscypliny pracy; <br/>4)	przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do jego <br/>wykonania były nowe, posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami;<br/>5)	zapewnienia realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną zapisami niniejszej SWZ oraz z zaleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru;<br/>6)	zapewnienia bieżącej i powykonawczej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne;<br/>7)	wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, uzyskanie uzgodnień, zatwierdzenia planu oraz uiszczenie niezbędnych opłat z tego tytułu;<br/>8)	dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających zawarcie umowy na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej; <br/>9)	oznakowania i zabezpieczenia dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień i planem organizacji ruchu zatwierdzonym przez zarządcę drogi (droga powiatowa – zarządca Powiatowy Zarząd Dróg w Starogardzie Gdańskim);<br/>10)	wykonania operatu powykonawczego zadania wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (4 egz.);<br/>11)	ewentualnej naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;<br/>12)	przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń wszystkich instalacji, załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej, jak również atestów, aprobat technicznych, certyfikatów stosowania i innych;<br/>13)	wykonania kosztorysu powykonawczego, na potrzeby rozliczenia zrealizowanych robót;<br/>14)	przygotowania dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania przez Zamawiającego – wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem ewentualnych zmian mających miejsce na etapie wykonywania robót i w/w punktów- 4 egz.;<br/>15)	załatwienia wszystkich formalności i pokrycia całości kosztów związanych z wykonaniem zadania;<br/>16)	informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić;<br/>17)	przywrócenia do należytego stanu i porządku na terenie budowy wraz z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji, a także (w razie korzystania) nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia; <br/>18)	usuwania w sposób prawidłowy odpadów - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska. <br/>6.	Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom nieruchomości za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.<br/>8.	Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia. <br/>9.	Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego dla realizowanego zadania, zawierającego pozycję takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie. <br/><br/>PEŁNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ ZAŁĄCZNIKU NR 9 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1,5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>2) Okres gwarancji – waga kryterium 30 %<br/>3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa<br/>brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca<br/>poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 %<br/>Okres gwarancji badanej oferty*<br/>OG = --------------------------------------------------------- x 100 x 30 %<br/>Oferta z najdłuższym okresem gwarancji<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej<br/>do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres,<br/>na jaki zamierza udzielić gwarancji w zakresie wykonanego przedmiotu<br/>zamówienia. W przypadku braku wskazania ww. okresu, Zamawiający uzna,<br/>że Wykonawca określił okres gwarancji na maksymalny termin 60 miesięcy.<br/>b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące,<br/>i nie dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>3) Termin płatności faktury<br/>Termin płatności badanej oferty*<br/>T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 %<br/>Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej<br/>do 10 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin<br/>płatności faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu<br/>ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił termin płatności<br/>faktury na maksymalny termin 30 dni.<br/>b) Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy<br/>niż 30 dni.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie<br/>liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana<br/>za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone <br/>przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa <br/>szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego <br/>warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia <br/>warunek jeżeli wykaże, że posiada (opłaconą) polisę OC w zakresie prowadzonej <br/>działalności w wysokości 150.000,00 zł;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) zdolność zawodowa – Zamawiająca uzna, że Wykonawca spełnia warunek <br/>jeżeli wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie <br/>zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów <br/>do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania <br/>zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle <br/>obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robotami <br/>budowlanymi; wymagane osoby to: <br/>- kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane, kwalifikacje <br/>zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń <br/>w specjalności budowlanej i konstrukcyjnej wydane na podstawie przepisów <br/>Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane <br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji <br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo <br/>Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych <br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, niezależnie od ilości<br/>części na które Wykonawca składa ofertę; poza osobą kierownika budowy, <br/>Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej <br/>ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i <br/>wykształcenie jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na <br/>zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność; wszystkie osoby <br/>wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiem <br/>polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład <br/>personelu Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, <br/>Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt, tłumacza dla potrzeb <br/>i na okres realizacji umowy; w przypadku wspólnego ubiegania się o <br/>zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców – warunek można spełniać <br/>łącznie<br/>- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im <br/>równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi do wyżej <br/>wskazanych<br/>b) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony, <br/>jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat <br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o <br/>wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że <br/>roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty <br/>te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo <br/>ukończone) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego <br/>postępowania;<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca <br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych <br/>interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych <br/>Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywne <br/>wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni <br/>Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VII <br/>ust. 2 SWZ - zgodnie z treścią Formularza ofertowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert <br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej stanowią wstępne <br/>potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału <br/>w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, <br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, <br/>podmiotowych środków dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących <br/>oświadczeń lub dokumentów:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy <br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., <br/>poz. 1689 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę <br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, <br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej <br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, <br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, <br/>porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, <br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, <br/>na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, <br/>w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie <br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej <br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia<br/>– dot. osoby która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającej <br/>uprawnienia upoważniające do kierowania robotami drogowymi w zakresie <br/>przedmiotu zamówienia (bez ograniczeń) zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;<br/>5) szczegółowy kosztorys robót;<br/>6) polisa OC wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.<br/>4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu, powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, <br/>musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, <br/>o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium <br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, <br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca <br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto <br/>jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, <br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu <br/>składania ofert.<br/><br/>Pełen opis znajduje się w rozdziale IX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert <br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej stanowią wstępne <br/>potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału <br/>w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, <br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, <br/>podmiotowych środków dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących <br/>oświadczeń lub dokumentów:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy <br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., <br/>poz. 1689 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę <br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, <br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej <br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, <br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, <br/>porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, <br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, <br/>na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, <br/>w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie <br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej <br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia<br/>– dot. osoby która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającej <br/>uprawnienia upoważniające do kierowania robotami drogowymi w zakresie <br/>przedmiotu zamówienia (bez ograniczeń) zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;<br/>5) szczegółowy kosztorys robót;<br/>6) polisa OC wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.<br/>4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu, powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, <br/>musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, <br/>o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium <br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, <br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca <br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto <br/>jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, <br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu <br/>składania ofert.<br/><br/>Pełen opis znajduje się w rozdziale IX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim <br/>przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia <br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków <br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni <br/>Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia <br/>publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym<br/>Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego <br/>zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści <br/>wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym <br/>we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania <br/>formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-05 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com