JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240404/0027207101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5 t oraz UTB użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - sprawa nr 18/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340907277</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Czwartaków 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261483290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261483222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">13wog.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.13wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5 t oraz UTB użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - sprawa nr 18/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a10d725e-f281-11ee-ac52-ee29f86ffd4f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00272071</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00229299/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Naprawa pojazdów ciężarowych, ciężarowo-terenowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=65016906 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/13wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">►Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>►Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415).<br/>►Wszelkie instrukcje dotyczące korzystania z platformy zakupowej w toku postępowania są dostępne pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/13wog/elearning<br/>►Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego następująco:<br/>W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):<br/>1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;<br/>2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.<br/>Za datę wpływu dokumentów na Platformę przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualna data i godzina, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy.<br/>►Informacje w zakresie użytkowania platformy zakupowej SMARTPZP:<br/>1) Komunikacja Wykonawcy i Zamawiającego w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy w szczególności w zakresie: przekazywania dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.<br/>2) Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy, następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:<br/>- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje<br/>b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.<br/>3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.<br/>►Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej SMARTPZP.<br/>►Dopuszcza się w przypadkach wystąpienia awarii systemu np. braku działania platformy zakupowej – kontakt e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">►Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: ►Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; ► w sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - p. Moniką Kurzawa, poprzez e-mail: 13wog.iodo@ron.mil.pl lub kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 13 WOG – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; ►dane osobowe wynikające ze złożonych dokumentów, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem umowy i jej realizacją, dochodzeniem ewentualnych roszczeń, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych po stronie Zamawiającego; ►odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p., oraz podmiotom / osobom w zakresie procesu i zarządzania 13WOG w tym dostawcom usług teleinformatycznych, księgowych, prawnych, doradczych, kurierskich i pocztowych, archiwizacyjnych, związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe, pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki służbowe; ►dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w związku z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 13 WOG, przez okres 5 lat od dnia udzielenia zamówienia, przez czas trwania umowy, okres gwarancji oraz czas na dochodzenie ewentualnych roszczeń, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ►obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p. m.in. dotyczą uniemożliwienia przeprowadzenia postępowania z udziałem podmiotu, który nie dopełnił wymagań o których mowa lub niemożliwością zawarcia z nim umowy z przyczyn leżących po jego stronie. ►Zamawiający wskazuje, że Wykonawca jest zobowiązany do realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 lub / i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i których dane Zamawiający pośrednio pozyskał / pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">►Udostępniający / wskazujący dane osobowe po stronie Wykonawcy, ma prawo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych odpowiednio osoby dotyczącej; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych osobowych odpowiednio dotyczących narusza przepisy RODO. ►Udostępniającemu / wskazującemu dane osobowe po stronie Wykonawcy, nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">18/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących pojazdów o dmc powyżej 3,5 t będących na ewidencji w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.<br/><br/>►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:<br/> STAR 266M<br/>STAR 266M2<br/>STAR 944<br/>JELCZ 862.D43<br/>STAR 15.227LC<br/>STAR 1142<br/>STAR 11422V<br/>IVECO EUROCARGO ML 160E25<br/>STAR 12.220<br/>IVECO TRAKKER AD380 T41W<br/>JELCZ 325<br/>IVECO TRAKKER- AT720T50WT<br/>STAR 1466<br/>JELCZ P662D43<br/>JELCZ 662D<br/>JELCZ 662C<br/>JELCZ P442<br/>STAR 142CJ<br/>STAR 14.225<br/>JELCZ P442.32<br/>STAR 266<br/>STAR 200<br/>URAL 375<br/>STAR A29<br/>STAR 12.227<br/>STAR 660 M2<br/>STAR 660M1<br/>TATRA 815<br/>JELCZ S 662D<br/>ZIŁ 157<br/>JELCZ P662D.35<br/>MERCEDES BENZ ATEGO 1530<br/>FORD TRANSIT FED/430<br/>MERCEDES BENZ SPRINTER ZESZUTA<br/>FORT TRANSIT 350L<br/>MITSUBISHI KAOT L200<br/><br/><br/>►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.<br/>Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.<br/>►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.<br/><br/>►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:<br/>-wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji <br/>i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,<br/>-wykonywanie napraw bieżących,<br/>-wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,<br/>-utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,<br/>-montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,<br/>-Wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych <br/>i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania,<br/>-holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.<br/><br/>►Warunki realizacji napraw <br/>1)	naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.<br/>2)	części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.<br/>3)	użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:<br/>	13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;<br/>	Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;<br/>	Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;<br/>	Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;<br/>	83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;<br/>	CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.<br/>W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.<br/>Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej <br/>do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.<br/>5)	Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.<br/>6)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.<br/>7)	przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.<br/>9)	Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>10)	naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc <br/>od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.<br/>W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu, <br/>w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.<br/>11)	Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.<br/>12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych<br/>(w przypadku, gdy nimi dysponuje).<br/>13)	Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.<br/>14)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych <br/>i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.<br/>15)	Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi, <br/>a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.<br/>16)	Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.<br/><br/>►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest: <br/>1)	posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta marki danego pojazdu;<br/>2)	dysponować/posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie lub/i posiadającym doświadczenie w przedmiocie zamówienia;<br/>3)	dysponować/posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego / Użytkownika. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50114200-9 - Usługi w zakresie konserwacji ciężarówek</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i<br/>jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących pojazdów o dmc powyżej 3,5 t będących na ewidencji w Chełmnie, zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.<br/><br/>►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:<br/>KRAZ 255B<br/>URAL 375<br/>STAR 266<br/>STAR 266 M2<br/>STAR 660 M2<br/>JELCZ 862<br/>JELCZ 325<br/>JELCZ S662D<br/>IVECO TRAKKER-AT720T48WT <br/>STAR 944<br/>STAR 200<br/>JELCZ P662 D.43<br/>JELCZ 662D<br/>JELCZ 442.32<br/>MAN TGM 26.340. 6x6<br/>IVECO DAILY 55S17W TOPOLA<br/>JELCZ C662D.43 MS-20<br/><br/>►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.<br/>Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.<br/>►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.<br/><br/>►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:<br/>-wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji <br/>i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,<br/>-wykonywanie napraw bieżących,<br/>-wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,<br/>-utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,<br/>-montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,<br/>-Wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych <br/>i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania,<br/>-holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.<br/><br/>►Warunki realizacji napraw <br/>1)	naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.<br/>2)	części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.<br/>3)	użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:<br/>	13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;<br/>	Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;<br/>	Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;<br/>	Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;<br/>	83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;<br/>	CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.<br/>W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.<br/>Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej <br/>do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.<br/>5)	Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.<br/>6)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.<br/>7)	przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.<br/>9)	Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>10)	naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc <br/>od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.<br/>W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu, <br/>w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.<br/>11)	Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.<br/>12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych<br/>(w przypadku, gdy nimi dysponuje).<br/>13)	Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.<br/>14)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych <br/>i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.<br/>15)	Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi, <br/>a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.<br/>16)	Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.<br/><br/>►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest: <br/>1)	posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta marki danego pojazdu;<br/>2)	dysponować/posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie lub/i posiadającym doświadczenie w przedmiocie zamówienia;<br/>3)	dysponować/posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego / Użytkownika. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50114200-9 - Usługi w zakresie konserwacji ciężarówek</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i<br/>jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących pojazdów o dmc powyżej 3,5 t będących na ewidencji w Brodnicy, zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.<br/><br/>►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:<br/>STAR 266<br/>STAR 266M2<br/>STAR 944<br/>STAR 200<br/>STAR 744<br/>IVECO EUROCARGO ML 160E25<br/>IVECO D40 40.13WM SANITARNY<br/>JELCZ 662D<br/>JELCZ 325<br/>JELCZ P662 D.43<br/>JELCZ 442.32<br/>JELCZ P 862D.43<br/>FORD TRANSIT FED/430<br/><br/>►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.<br/>Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.<br/>►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.<br/><br/>►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:<br/>-wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji <br/>i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,<br/>-wykonywanie napraw bieżących,<br/>-wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,<br/>-utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,<br/>-montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,<br/>-Wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych <br/>i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania,<br/>-holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.<br/><br/>►Warunki realizacji napraw <br/>1)	naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.<br/>2)	części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.<br/>3)	użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:<br/>	13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;<br/>	Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;<br/>	Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;<br/>	Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;<br/>	83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;<br/>	CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.<br/>W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.<br/>Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej <br/>do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.<br/>5)	Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.<br/>6)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.<br/>7)	przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.<br/>9)	Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>10)	naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc <br/>od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.<br/>W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu, <br/>w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.<br/>11)	Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.<br/>12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych<br/>(w przypadku, gdy nimi dysponuje).<br/>13)	Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.<br/>14)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych <br/>i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.<br/>15)	Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi, <br/>a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.<br/>16)	Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.<br/><br/>►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest: <br/>1)	posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta marki danego pojazdu;<br/>2)	dysponować/posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie lub/i posiadającym doświadczenie w przedmiocie zamówienia;<br/>3)	dysponować/posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego / Użytkownika. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50114200-9 - Usługi w zakresie konserwacji ciężarówek</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i<br/>jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy bieżące UTB na pojazdach pow. 3,5 t wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego (część nadwoziowa, specjalistyczna) oraz naprawy bieżące pojazdów o DMC powyżej 3,5 t (część podwoziowa wraz z kabiną) będących w ewidencji w Grudziądzu, Chełmnie i Brodnicy zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.<br/><br/>►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:<br/>KJELCZ 325 Żuraw dużego udźwigu na samochodzie <br/>JELCZ 862 Hiab Żuraw dużego udźwigu na samochodzie<br/>JELCZ 862D.43 z Żurawiem Hiab 855 EP 2003<br/>STAR 660M1 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie<br/>URAL 375 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie<br/>STAR 266 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie<br/>STAR 660M2 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie<br/>JELCZ P 862D.43 Samochód ciężarowy dużej ładowności systemem załadowczym Multilift MK IV<br/>SCANIA CB 8X8 EHZ R460 Ciężki kołowy pojazd ewakuacji i ratownictwa technicznego<br/>FABLOK Żuraw dużego udźwigu na samochodzie<br/>JELCZ 325 Żuraw dużego udźwigu na samochodzie <br/>JELCZ 862 z żurawiem przenośnym dużego udźwigu HIAB-800 E-9<br/>JELCZ 862 z żurawiem przenośnym dużego udźwigu HIAB-800 E-5<br/>JELCZ P 862D.43 Samochód ciężarowy dużej ładowności systemem załadowczym Multilift MK IV<br/><br/>►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.<br/>Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.<br/>►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.<br/><br/>►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:<br/>	naprawa części specjalistycznej, dźwigowej umieszczonej w części nadwozia pojazdu w tym m.in.: <br/>•	mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,<br/>•	elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych,<br/>•	urządzeń sterujących, sygnalizujących i oświetleniowych,<br/>•	konstrukcji nośnej, toru jezdnego dźwignic szynowych, instalacji przeciwporażeniowej.<br/>	po wykonanej naprawie przeprowadzenie przeglądu technicznego w zakresie poprawnego działania UTB,<br/>	przygotowanie do dozoru technicznego UTB po wykonanej naprawie (doprowadzenie UTB do sprawności technicznej i przygotowanie do eksploatacji zgodnie z warunkami określonymi <br/>w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. oraz instrukcji eksploatacji danego urządzenia, zabezpieczenie wymaganego obciążenia dla danego urządzenia do wykonania dozoru technicznego),<br/>	wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po wykonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji <br/>i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,<br/>	wykonywanie napraw bieżących,<br/>	wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,<br/>	utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,<br/>	montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,<br/>	wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych <br/>i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania.<br/>	holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.<br/>►Warunki realizacji napraw <br/>1)	naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.<br/>2)	części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.<br/>3)	użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:<br/>	13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;<br/>	Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;<br/>	Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;<br/>	Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;<br/>	Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;<br/>	83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;<br/>	CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.<br/>W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.<br/>Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej <br/>do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.<br/>Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.<br/>5)	Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.<br/>6)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.<br/>7)	przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.<br/>8)	Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.<br/>9)	Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>10)	naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc <br/>od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.<br/>W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu, <br/>w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.<br/>11)	Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.<br/>12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych<br/>(w przypadku, gdy nimi dysponuje).<br/>13)	Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.<br/>14)	Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych <br/>i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.<br/>15)	Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi, <br/>a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.<br/>16)	Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.<br/><br/>►Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w posiadał uprawnienia <br/>do przeprowadzania napraw, przeglądów konserwacyjnych oraz przygotowania do dozoru technicznego UTB (urządzeń transportu bliskiego) wydane przez właściwy organ dozoru technicznego w formie decyzji administracyjnej, zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2023 r., poz. 1622 z późn.zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i<br/>jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ustawy Pzp) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Spełnianie wymagań Zamawiającego w postępowaniu nastąpi w myśl zasady spełnia/nie spełnia zgodnie z oświadczeniem złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczeń zawartych w Informacji o Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ►Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć:<br/>►Formularz ofertowy;<br/>►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ust. 1 ustawy Pzp) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym Rozdziałem 8 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - aktualne na dzień składania ofert .<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy <br/>z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia.<br/>►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 r., poz. 1497) - aktualne na dzień składania ofert.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia;<br/><br/>►Informacje o Wykonawcy – oświadczenie ;<br/>►Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). <br/>Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio <br/>w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. <br/>Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> ►Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>1)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 7 SWZ.<br/>2)	Przepisy dotyczące „pojedynczego” Wykonawcy stosuje się odpowiednio i takim samym skutkiem prawnym do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ.<br/>4)	Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.<br/>5)	W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa uprawniającego do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ►Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie;<br/>1)	wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian <br/>w tym zakresie i proporcjonalnie wartości umowy poprzez jej zwiększenie lub odpowiednio zmniejszenie:<br/>2)	udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. <br/>Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec nowego podwykonawcy.<br/>Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy;<br/>3)	zmiany zakresu podwykonawstwa;<br/>4)	zwiększenie ilości samochodów i urządzeń w przypadku pozyskania przez Zamawiającego samochodów i urządzeń wcześniej nie będących na ewidencji w jednostkach w Grudziądzu, Chełmnie i Brodnicy. <br/><br/>Zmiany jak powyżej będą wymagały sporządzenia aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-15 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=65016906</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ►Z przedmiotu zamówienia wyłączone są:<br/>	okresowe badania techniczne,<br/>	naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta (nie dotyczy <br/>to Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu).<br/><br/>►Wykonawca przekazując informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa jest zobowiązany do wykazania spełnienia przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. w tym: jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów.<br/>Zastrzeżenie „tajemnica przedsiębiorstwa” Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.<br/><br/>►Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione w tym zakresie przez Wykonawców

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com