JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240408/0027552901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> &#34;Kompleksowe wsparcie edukacji w Gminie Urszulin- zakup i dostawa pomocy, sprzętów i materiałów dydaktycznych&#34;. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ W URSZULINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZSUrszulin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000594063</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szkolna 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Urszulin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-234</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 5713 010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zsurszulin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zsurszulin.szkolna.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Kompleksowe wsparcie edukacji w Gminie Urszulin- zakup i dostawa pomocy, sprzętów i materiałów dydaktycznych&#34;. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be747431-f25c-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00275529</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00573926/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do Zespołu Szkół w Urszulinie w Gminie Urszulin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> projekt w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be747431-f25c-11ee-b016-82aaee56c84c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://zsurszulin.szkolna.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">2.	Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: <br/>2.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. prof. Alfreda Lityńskiego w Zespole Szkół w Urszulinie, ul. Szkolna 23, 22 – 234 Urszulin. <br/>2.2.	Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – kontakt@odoexpert.eu <br/>3.	Cele przetwarzania oraz podstawy prawne: <br/>3.1.	Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Ogólnego Rozporządzenia <br/>o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz,<br/>3.2.	Na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,<br/>3.3.	celów wypełnienia innych obowiązków prawnych, ciążących na instytucji <br/>na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów:<br/>4.1.	przez okres wymagany przepisami prawa,<br/>4.2.	do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,<br/>4.3.	do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pani /Pana danych osobowych.<br/>6.	Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>6.1.	dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa ma Pan/Pani ma możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,<br/>6.2.	prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danych,<br/>6.3.	prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych. <br/>W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych <br/>z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi,<br/>6.4.	prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek <br/>o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać,<br/>6.5.	prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). <br/>Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Pani/Pana wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,<br/>6.6.	prawo do cofnięcia zgody Pani/Pana na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku, jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.<br/>7.	Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.<br/>8.	Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 5. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych <br/>(Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OW.271/1/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – zakup sprzętu multimedialnego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 postępowania stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób. <br/><br/>Nr kryterium	Opis kryterium oceny ofert	Znaczenie [pkt.]<br/>1.	Cena (C)	60,00<br/>2.	Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)	10,00<br/>3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB)	15,00<br/>4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN)	15,00<br/>RAZEM	100,00<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane metodą punktową.<br/>3.	Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. <br/>4.	Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach oceny ofert:<br/>4.1.	Cena (C) – Oferta wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 60,00 pkt.<br/>W celu oceny poszczególnych ofert w kryterium Cena (C) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny oraz spełniają warunki określone w SWZ.<br/>Jako cenę oferty przyjmuje się wskazaną w formularzu ofertowym kwotę brutto. <br/>Punkty w kryterium Cena będą liczone zgodnie z następującym wzorem: <br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>4.2.	Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (T) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 10,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia zostaną przyznane w skali od 0 do 10. <br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 10 dni kalendarzowych. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia będą liczone według następującego wzoru:<br/><br/>T1 x 100 pkt. x 10% <br/>T2 <br/><br/>T1 – Liczba dni kalendarzowych, o które skrócono termin realizacji zamówienia podany <br/>w ofercie badanej.<br/>T2 – 10 dni kalendarzowych<br/>4.3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Za brak zatrudnienia osoby bezrobotnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób bezrobotnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób bezrobotnych i więcej – 15,00 pkt. <br/>4.4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób: <br/>Za brak zatrudnienia osoby niepełnosprawnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych i więcej – 15,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.3. Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.4. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – zakup aparatu do treningu kanałów biologicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 postępowania stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób. <br/><br/>Nr kryterium	Opis kryterium oceny ofert	Znaczenie [pkt.]<br/>1.	Cena (C)	60,00<br/>2.	Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)	10,00<br/>3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB)	15,00<br/>4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN)	15,00<br/>RAZEM	100,00<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane metodą punktową.<br/>3.	Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. <br/>4.	Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach oceny ofert:<br/>4.1.	Cena (C) – Oferta wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 60,00 pkt.<br/>W celu oceny poszczególnych ofert w kryterium Cena (C) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny oraz spełniają warunki określone w SWZ.<br/>Jako cenę oferty przyjmuje się wskazaną w formularzu ofertowym kwotę brutto. <br/>Punkty w kryterium Cena będą liczone zgodnie z następującym wzorem: <br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>4.2.	Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (T) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 10,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia zostaną przyznane w skali od 0 do 10. <br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 10 dni kalendarzowych. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia będą liczone według następującego wzoru:<br/><br/>T1 x 100 pkt. x 10% <br/>T2 <br/><br/>T1 – Liczba dni kalendarzowych, o które skrócono termin realizacji zamówienia podany <br/>w ofercie badanej.<br/>T2 – 10 dni kalendarzowych<br/>4.3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Za brak zatrudnienia osoby bezrobotnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób bezrobotnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób bezrobotnych i więcej – 15,00 pkt. <br/>4.4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób: <br/>Za brak zatrudnienia osoby niepełnosprawnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych i więcej – 15,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.3. Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.4. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – zakup programów multimedialnych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 postępowania stanowi załącznik nr 1.3. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób. <br/><br/>Nr kryterium	Opis kryterium oceny ofert	Znaczenie [pkt.]<br/>1.	Cena (C)	60,00<br/>2.	Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)	10,00<br/>3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB)	15,00<br/>4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN)	15,00<br/>RAZEM	100,00<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane metodą punktową.<br/>3.	Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. <br/>4.	Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach oceny ofert:<br/>4.1.	Cena (C) – Oferta wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 60,00 pkt.<br/>W celu oceny poszczególnych ofert w kryterium Cena (C) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny oraz spełniają warunki określone w SWZ.<br/>Jako cenę oferty przyjmuje się wskazaną w formularzu ofertowym kwotę brutto. <br/>Punkty w kryterium Cena będą liczone zgodnie z następującym wzorem: <br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>4.2.	Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (T) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 10,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia zostaną przyznane w skali od 0 do 10. <br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 10 dni kalendarzowych. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia będą liczone według następującego wzoru:<br/><br/>T1 x 100 pkt. x 10% <br/>T2 <br/><br/>T1 – Liczba dni kalendarzowych, o które skrócono termin realizacji zamówienia podany <br/>w ofercie badanej.<br/>T2 – 10 dni kalendarzowych<br/>4.3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Za brak zatrudnienia osoby bezrobotnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób bezrobotnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób bezrobotnych i więcej – 15,00 pkt. <br/>4.4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób: <br/>Za brak zatrudnienia osoby niepełnosprawnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych i więcej – 15,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.3. Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.4. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – zakup pomocy dydaktycznych do pracowni tematycznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 postępowania stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób. <br/><br/>Nr kryterium	Opis kryterium oceny ofert	Znaczenie [pkt.]<br/>1.	Cena (C)	60,00<br/>2.	Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)	10,00<br/>3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB)	15,00<br/>4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN)	15,00<br/>RAZEM	100,00<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane metodą punktową.<br/>3.	Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. <br/>4.	Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach oceny ofert:<br/>4.1.	Cena (C) – Oferta wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 60,00 pkt.<br/>W celu oceny poszczególnych ofert w kryterium Cena (C) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny oraz spełniają warunki określone w SWZ.<br/>Jako cenę oferty przyjmuje się wskazaną w formularzu ofertowym kwotę brutto. <br/>Punkty w kryterium Cena będą liczone zgodnie z następującym wzorem: <br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>4.2.	Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (T) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 10,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia zostaną przyznane w skali od 0 do 10. <br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 10 dni kalendarzowych. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia będą liczone według następującego wzoru:<br/><br/>T1 x 100 pkt. x 10% <br/>T2 <br/><br/>T1 – Liczba dni kalendarzowych, o które skrócono termin realizacji zamówienia podany <br/>w ofercie badanej.<br/>T2 – 10 dni kalendarzowych<br/>4.3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Za brak zatrudnienia osoby bezrobotnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób bezrobotnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób bezrobotnych i więcej – 15,00 pkt. <br/>4.4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób: <br/>Za brak zatrudnienia osoby niepełnosprawnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych i więcej – 15,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.3. Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.4. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – zakup pomocy dydaktycznych – specjalne potrzeby edukacyjne – szczegółowy opus przedmiotu zamówienia dla części 5 postępowania stanowi załącznik nr 1.5. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnianie kryteriów w następujący sposób. <br/><br/>Nr kryterium	Opis kryterium oceny ofert	Znaczenie [pkt.]<br/>1.	Cena (C)	60,00<br/>2.	Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)	10,00<br/>3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB)	15,00<br/>4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN)	15,00<br/>RAZEM	100,00<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane metodą punktową.<br/>3.	Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. <br/>4.	Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach oceny ofert:<br/>4.1.	Cena (C) – Oferta wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 60,00 pkt.<br/>W celu oceny poszczególnych ofert w kryterium Cena (C) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny oraz spełniają warunki określone w SWZ.<br/>Jako cenę oferty przyjmuje się wskazaną w formularzu ofertowym kwotę brutto. <br/>Punkty w kryterium Cena będą liczone zgodnie z następującym wzorem: <br/><br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x 60%<br/>Cena oferty badanej<br/><br/>4.2.	Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (T) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 10,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia zostaną przyznane w skali od 0 do 10. <br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 10 dni kalendarzowych. <br/>Punkty w kryterium skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia będą liczone według następującego wzoru:<br/><br/>T1 x 100 pkt. x 10% <br/>T2 <br/><br/>T1 – Liczba dni kalendarzowych, o które skrócono termin realizacji zamówienia podany <br/>w ofercie badanej.<br/>T2 – 10 dni kalendarzowych<br/>4.3.	Zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia (ZB) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Za brak zatrudnienia osoby bezrobotnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób bezrobotnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób bezrobotnych i więcej – 15,00 pkt. <br/>4.4.	Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia (ZN) – oferta Wykonawcy we wskazanym kryterium może zdobyć maksymalnie 15,00 pkt. <br/>Punkty w kryterium zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób: <br/>Za brak zatrudnienia osoby niepełnosprawnej – 0,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej – 5,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych – 10,00 pkt. <br/>Za zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych i więcej – 15,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.3. Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">4.4. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>	Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu. <br/>2.2.	Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>	Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu. <br/>2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>	Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>	Zamawiający uzna wskazany warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na:<br/>Część 1 – dostawie produktów zgodnych z przedmiotem zamówienia <br/>tj. dostawę sprzętu multimedialnego o wartości łącznej zamówienia minimum 40 000,00 PLN brutto. <br/>Część 2 - dostawie produktów zgodnych z przedmiotem zamówienia <br/>tj. dostawę aparatu do treningu kanałów biologicznych o wartości łącznej zamówienia minimum 12 000,00 PLN brutto.<br/>Część 3 – dostawie produktów zgodnych z przedmiotem zamówienia <br/>tj. dostawę programów multimedialnych o wartości łącznej zamówienia minimum 6 000,00 PLN brutto.<br/>Część 4 – dostawie produktów zgodnych z przedmiotem zamówienia <br/>tj. dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych o wartości łącznej zamówienia minimum 15 000,00 PLN brutto.<br/>Część 5 – dostawie produktów zgodnych z przedmiotem zamówienia <br/>tj. dostawę pomocy dydaktycznych dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych o wartości łącznej zamówienia minimum 2 000,00 PLN brutto.<br/>3.	Zamawiający zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej może uznać na każdym etapie postępowania, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/>4.	Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu <br/>o zamówieniu lub dokumentach postępowania. Podmiotowe środki dowodowe muszą być aktualne, na dzień ich składania, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 2. Przedmiotowym środkiem dowodowym w zakresie części 2, 3, 4 i 5 postępowania jest oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – oświadczenie składane zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowym środkiem dowodowym w zakresie części 1 postępowania w odniesieniu do:<br/>	komputerów All in one potwierdzenia z przeprowadzenia testu Passmarca wraz <br/>z zestawieniem wyników testu (szczegółowo w załączniku nr 1.1 do SWZ)<br/>	pozostałych przedmiotów dostawy oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – oświadczenie składane zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, <br/>w następującym zakresie i okolicznościach:<br/>1)	zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: <br/>a)	koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, <br/>b)	koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa, <br/>c)	wprowadzeniem nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, <br/>d)	wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób określony w SWZ i złożonej ofercie, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, <br/>2)	zmiany wersji oprogramowania (zastąpienie lub rozszerzenie produktu o produkt równoważny lub wyższej jakości) w przypadku: <br/>a)	zaprzestania produkcji oprogramowania objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, <br/>b)	wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, <br/>c)	zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów, <br/>3)	zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas zwłoki, jeżeli taka zwłoka jest lub będzie miała wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: <br/>a)	zwłoka związana z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę, <br/>b)	zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, <br/>c)	określonych w ust. 2 pkt. 1, 2 i 5 - termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy, <br/>4)	zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę, <br/>5)	wystąpienia siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec, w szczególności: powódź, pożar, trzęsienie ziemi, epidemia, zamieszki, strajki, działania zbrojne, zakaz przemieszczania się, blokady) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. <br/>6)	w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki, <br/>7)	zmian wynikających z przepisów prawa.<br/>3. Jeżeli na wskutek okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zachodzi konieczność zmiany wynagrodzenia, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej sprzętu z uwzględnieniem cen z formularza ofertowego. <br/>4. Powiadomienie o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. <br/>5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, określającego przyczyny i zakres zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2 i 3 oraz wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy oraz sporządzenie przez strony stosownego protokołu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na e-zamówienia. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com